---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ

۰


کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با تاکید بر اهمیت استخدام نیروهای زرندی در این شرکت گفت: بیش از 90 درصد افراد شاغل در حوزه بهره برداری کارخانجات فولاد زرند اهل شهرستان زرند هستند.


به گزارش ایرنا ماشاالله سهراب نژاد دوشنبه در نشست خبری در شهرستان زرند افزود: امروز تمامی کارخانجات شرکت فولاد زرند ایرانیان بدست جوانان زرندی اداره می شود و تکنولوژی این کارخانه ها بسیار مدرن و تخصصی است.
وی با بیان اینکه با به اتمام رسیدن پروژه های فولاد زرند ایرانیان حدود پنج هزار نفر نیروی کار مستقیم به عنوان بهره بردار خواهیم داشت اظهار کرد: هم اکنون مجموعه فولاد زرند حدود 2 هزار نفر بهره بردار و 2 هزار نفر پیمانکار دارد و در تمامی مجموعه شرکت فولاد زرند ایرانیان پنج نفر نیروی غیر بومی استان کرمان وجود دارد.
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان گفت: به ازای هر یک نفر در مجتمع فولاد زرند 20 نفر غیرمستقیم در صنایع پایین دستی، حمل و نقل و بازار مشغول به کار می شوند.
وی افزود: در پی آرامشی هستیم که در آینده نزدیک نصیب خانوارهای زرندی شود و اگر اشتغال نباشد آرامش نیست و بزرگترین مزیت و دستاورد کارخانجات فولاد زرند ایرانیان اشتغال است.
سهراب نژاد عنوان کرد: در سال 94 تعداد 65 نفر و در سال 95 تعداد 81 نفر از شاغلان شرکت فولاد زرند ایرانیان ازدواج کردند و اشتغال بزرگترین دستاورد افتخارآمیز فولاد زرند است.
وی گفت: بخشی از هزینه روگذر جاده زرند را شرکت فولاد زرند پرداخت کرده است و محصولات فولاد زرند با خطوط ریلی منتقل می شود و در حال اتصال به راه آهن کشور است.
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه بیش از استاندارد کارخانه ها در کارخانه فولادسازی زرند فضای سبز ایجاد شده افزود: 158 هکتار فضای سبز در کارخانجات فولاد زرند ایرانیان ایجاد شده است و 600 هکتار دیگر مجوزهای آن گرفته شده و در مرحله واگذاری منطقه است.
وی ادامه داد: تا پایان سال جاری فضای سبز کارخانجات فولاد زرند ایرانیان به بیش از 300 هکتار می رسد.
سهراب نژاد با بیان اینکه عمده کارخانجات فولاد زرند ایرانیان با همکاری کارخانه چینی و قسمتی ایرانی اروپایی است تصریح کرد: چین به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد نیمی از فولاد دنیا را تولید می کند و از سیستم کوره بلند استفاده می کند و این سیستم در فولاد زرند ایرانیان نیز استفاده می شود.
وی گفت: 76 درصد مواد مورد نیاز این شرکت از استان کرمان تامین می شود و 90 درصد ساخت قطعات در کرمان انجام می شود.
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با تاکید بر اینکه پروژه زیست محیطی یکی از فعالیت های افتخارآمیز میدکو و مجموعه فولاد زرند ایرانیان است افزود: کک تولید شده با برج خاموش کننده خنک می شود و برای جلوگیری از آلودگی هوا پروژه CBQ با اعتبار 130 میلیارد تومان با 50 درصد پیشرفت فیزیک به اسم خاموش کننده کک با حالت خشک راه اندازی شده است لذا محیط زیست را آلوده نمی کند.
وی بیان کرد: مجتمع فولادسازی زرند ازجمله بزرگترین مجتمع های کشور است و 1.7 میلیون تن در سال در صورت تکمیل پروژه تولیدات خواهد داشت و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
سهراب نژاد گفت: مجتمع فولادسازی زرند آخرین حلقه زنجیره فولاد زرند ایرانیان است و تولید این شرکت از معدن تا شمش را پوشش می دهد.
وی افزود: 10 کارخانه اصلی و 17 کارخانه در مجموعه فولاد زرند ایرانیان وجود دارد و سهام ذغالشویی پابدانا مربوط به این شرکت است.
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه به جز CBQ و مجتمع فولادسازی مابقی پروژه های این شرکت به تولید رسیده است گفت: پیشرفت فیزیکی مجتمع فولادسازی 80 درصد بوده و تا پایان سال جاری نصب آن به اتمام می رسد و در سال 97 به بهره برداری می رسد و هم اکنون سی بی کیو 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: مردم زرند و مسئولان استانی و شهرستان همکاری خوبی با فولاد زرند ایرانیان دارند و با حمایت خود صنعت را در استان کرمان حمایت کردند.
سهراب نژاد اضافه کرد: شرکت فولاد زرند به هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ساخت پروژه های خود نیاز دارد و 6 هزار و 300 میلیارد تا کنون محقق شده است و بیش از 50 درصد سرمایه گذاری از طریق فاینانس خارجی است.
وی گفت: فولاد زرند روزانه 20 هزار تن سنگ آهن را پذیرش می کند و اما بزرگترین رقیب این شرکت صادرات سنگ آهن خام است و صادرات زمانی توجیه دارد که در داخل کشور نیاز سنگ وجود نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه با تصفیه فاضلاب شهری آب مصرفی فولاد زدند ایرانیان با سرعت 400 لیتر بر ثانیه از فاضلاب شهر کرمان تامین می شود افزود: کرمان تا 1100 لیتر در ثانیه می تواند فاضلاب خود را سرعت دهد و کمبود آب در آینده از شهرهای اطراف تامین می شود و مقدمات آن انجام شده است.
وی با اشاره به برق مصرفی شرکت فولاد ایرانیان زرند خاطرنشان کرد: 60 مگاوات در کنستانتره و گندله و 14 مگاولت در مجموعه کک سازی و اینجا 130 مگاوات مصرف برق برای مجتمع نیاز است لذا این شرکت با ساخت نیروگاه 130 مگاواتی بخش عمده برق مورد نیاز خود را تامین می کند و 40 مگاوات از برق کرمان و 80 مگاوات از موسسات دیگر خریداری کرده است.
سهراب نژاد گفت: شرکت فولاد زرند ایرانیان (زیسکو) با سه مجتمع بزرگ اداره می شود ازجمله گندله سازی که شامل معدن سنگ آهن جلال آباد و در حال آماده سازی است، 2 کارخانه تولید کنستانتره به ظرفیت تولید چهار میلیون تن در سال و کارخانه گندله سازی ، کارخانه کنستانتره شماره یک با ظرفیت 400 هزار تن و شماره 2 با ظرفیت 800 هزار تن در سال در حال تولید هستند.
همچنین خبرنگاران از کارخانه فولاد زرند ایرانیان در این شهرستان بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت این کارخانه آشنا شدند.
شرکت هولدینگ میدکو، شرکت مادر تخصصی معدنی خاورمیانه است و فولاد زرند ایرانیان بزرگترین شرکت زیرمجموعه هولدینگ در استان کرمان است. و در مجموعه میدکو استان کرمان شرکت های فولاد زرند ایرانیان، فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد بوتیای ایرانیان وجود دارد.
فولاد زرند ایرانیان از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده و امروز یکی از مجموعه های صنعتی بزرگ استان کرمان است.
۹۶/۰۸/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی