---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ق.ظ

۰


شهرکرد-ایرنا-معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها نیازمند چابک سازی است، گفت: به این منظور استخدام در دانشگاه ها مگر در مواردی که نیروها در رشته های مناسب و دانشگاه های مطلوب کشور بازنشسته شده باشند، متوقف شده است.

به گزارش ایرنا حسین عسکریان ابیانه روز چهارشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: در گذشته برخی نیروهای غیر متخصص در دانشگاه ها بکارگیری شده که اکنون اخراج و یا تعدیل شده اند.
وی همچنین تغییر در سیاست دانشگاه ها مبنی بر ارتقای رتبه و رنکینگ های ملی و جهانی از طریق تولیدات علمی بدون کاربرد را ضروری دانست و تصریح کرد: تولید مقالات کاربردی و اثرگذار مراکز آموزش عالی در حل مشکل جامعه از مهمترین اولویت های کنونی این وزارتخانه است.
عسکریان ابیانه تاکید کرد: عصر تربیت دانشجو با هدف افزایش تعداد مدرک بگیران و ارائه مقالات بدون کاربرد به پایان رسیده و دانشگاه های کشور باید با تاثیرگذار بودن در جامعه وارد نسل سوم خود شوند.
وی همچنین گفت: در صورت موافقت مجلس و دولت، بخش مربوط به این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه اصلاح و بازنگری می شود.
عسکریان، اصلاح و بازنگری برنامه ششم را در راستای پررنگ تر شدن نقش آموزش عالی در این برنامه دانست و در ادامه افزود: این وزارتخانه درصدد است بازنگری در قوانین و آیین نامه های مرتبط با این وزارتخانه را در برنامه ششم توسعه عملیاتی کند.
وی افزود: در صورت بازنگری، همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی نظیر وزارت ورزش و جوانان و امور خارجه در موضوعات مرتبط با وزارت علوم افزایش یافته و در تخصیص بودجه و تبصره های سالانه، نقش آموزش عالی پررنگ تر از گذشته دیده می شود.
عسکریان ادامه داد: رایزنی های گسترده ای با سازمان برنامه و بودجه در این خصوص انجام شده که در صورت استفاده بهینه دانشگاه ها از این منابع مالی و امکانات، شاهد تحول در مراکز آموزش عالی خواهیم بود.
وی همچنین از همکاری بانک ملی برای ارائه تسهیلات ارزانقیمت به دانشگاهیان و تامین و حل مشکل مسکن این قشر با همکاری بانک مسکن خبر داد.
معاون اداری مالی وزارت علوم، وی در ادامه از اجرای سه میلیون متر مربع طرح عمرانی در دانشگاه های کشور خبر داد و اظهار کرد: 127 طرح از این تعداد بهره برداری شده است.
عسکریان اعتبار عمرانی امسال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را 14 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت در شش ماه نخست سال جاری 77 درصد از این اعتبار وصول شده که در طول فعالیت این وزارتخانه بی سابقه بوده است.
رییس دانشگاه شهرکرد نیز در این آیین از افزایش بودجه جاری این دانشگاه از 350 میلیارد ریال در سال 93 به 800 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.
شایان شامحمدی بیان کرد: امسال اعتبار پژوهشی این دانشگاه به حدود 80 میلیارد ریال و اعتبارات تملک دارایی با .3 برابر افزایش به 150 میلیارد ریال رسیده است.
وی در ادامه از تکمیل 26 هزار مترمربع فضای کالبدی و آموزشی،10 هزار مترمربع فضای مقاوم سازی، 6 هزار مترمربع محوطه سازی طی سال های 93 تا 96 در این دانشگاه خبر داد.
۹۶/۰۷/۰۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی