---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰

جزئیات برگزاری آزمون جدید استخدامی وزارت نیرو در سال 97 برای شرکت های وابسته و تابعه در بخش های مختلف آب و برق نظیر شرکت های توزیع نیروی برق، شرکت های آب و فاضلاب و... اعلام شد. وزارت نیرو در نظر دارد تابستان 97 از طریق برگزاری آزمون جدید استخدامی نیروهای مورد نیاز این وزارتخانه در بخش های مختلف آب و برق را استخدام نماید.

سرویس علمی برق نیوز: معاون مدیرکل منابع انسانی وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار برق نیوز اعلام کرد: وزارت نیرو در تابستان سال جاری برای شرکت‌های غیردولتی و وابسته وزارت نیرو بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی جدید استخدام خواهد کرد.

مهندس حمیدرضا کهپود بیان داشت: بیان داشت: با توجه به اینکه علیرغم تنظیم و ارسال سند برنامه ریزی شرکت‌های دولتی تاکنون مجوز استخدام برای شرکت‌های دولتی (تابعه) زیر مجموعه وزارت نیرو از جمله شرکت مادرتخصصی توانیر، برق منطقه ای‌ها و... صادر نشده است، استخدامی‌های شرکت‌های دولتی وزارت نیرو به ششمین آزمون استخدامی همزمان دستگاه‌های اجرائی موکول خواهد و در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرائی که به زودی برگزار می‌شود وزارت نیرو استخدامی نخواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص برنامه وزارت نیرو برای استخدامی شرکت‌های دولتی و غیر دولتی وزارت نیرو در سال ۹۷ گفت: با توجه به اینکه تاکنون مجوز استخدامی فقط برای دو حوزه ستادی و مادرتخصصی برق حرارتی به تعداد ۳۴ نفر اخذ شده است و برای دیگر شرکت‌های دولتی این سازمان از جمله توانیر، شرکت‌های آب منطقه‌ای و ... مجوزی دریافت نشده است، جذب افراد موکول به ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌شود که احتمالا بعد از آزمون شرکت‌های غیردولتی (وابسته) وزارت نیرو برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های غیردولتی وزارت نیرو به برق نیوز گفت: طبق نیازسنجی وزارت نیرو از این شرکت‌ها قرار است در تابستان سال جاری بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه جذب گردد. هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده و قرار است سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون را برای وزارت نیرو برگزار نماید.
 
توضیحات تکمیلی:
شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری از جمله شرکت‌های غیردولتی وابسته وزارت نیرو به شمار می‌روند. در آزمون قبلی برای شرکت‌های غیردولتی (وابسته) وزارت نیرو که ۲۲ اردیبهشت سال ۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰۰ نفر ظرفیت استخدامی وجود داشت که از این تعداد ۱۰۶۰ نفر ظرفیت استخدامی مربوط به شرکت‌های برقی بود. آخرین آزمون شرکت‌های دولتی (تابعه) وزارت نیرو نیز در تاریخ ۳ شهریور ۹۶ همزمان با چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

بر اساس تجارب قبلی، حدودا یک سوم ظرفیت کل پذیرش در شرکت‌های برقی به خود رشته برق اختصاص دارد و مابقی به دیگر رشته‌ها نظیر مدیریت، عمران، کامپیوتر، حسابداری، اقتصاد، شیمی، مکانیک، حقوق، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی و ارتباطات، فیزیک، زیست و... اختصاص می‌یابد.

آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو در سال ۹۷ برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو را نیز سازمان سنجش آموزش کشور بصورت جداگانه برای این وزارتخانه برگزار می نماید. با توجه به اینکه از زمان شروع ثبت نام تا برگزاری آزمون فرصت کمی وجود دارد به متقاضیان توصیه می شود از حالا برنامه ریزی خود را برای حضور انجام دهند.
 
تیم علمی برق نیوز، سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو سالهای گذشته را جمع آوری کرده و به صورت تشریحی پاسخ داده است.این پکیج شامل چند دوره سوالات سازمان سنجش در آزمون استخدامی وزارت نیرو بوده و هم شامل سوالات سالهای گذشته استخدامی وزارت نیرو که توسط موسسه صنعت آب و برق برگزار می شود می باشد. برای اطلاعات بیشتر و تهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

۹۷/۰۲/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی