---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ق.ظ

۱

بانک تجارت استخدام می کند در سال 96

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ق.ظ

بانک تجارت برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود را از طریق برگزاری آزمون، استخدام می کند.

  در راستای تکمیل کادر اجرائی شعب در سمت متصدی امور بانکی (مسئول دریافت و پرداخت-تحویلدار) و به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان، بانک تجارت بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط در مقطع تحصیلی «لیسانس»و در رشته های مرتبط، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از برگزاری آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی» استخدام می نماید.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون استخدامی از تاریخ 26/01/1396 لغایت 3/02/1396  به پایگاه اینترنتی بانک تجارت  به نشانیwww.tejaratbank.ir مراجعه نمایند.

۹۶/۰۱/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۱۳ آذر ۹۷ ، ۰۲:۱۳ حسنعلی زارع زاده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
پسر بنده یک ساله ارخدمت برگشته مدرک دیپلم هم دارد.درضمن خودم بازنشسته آموزش و پرورش هستم ولی هیچ آشنایی در دستگاه دولتی ندارم.اگه بخواهم فرزندم.استخدام اداره ای کنید چه کار باید بکنم.همه کاری انجام می دهد ازشستشوی دستشویی تاپشت میز نشستن.اگه کاری دارید که نیاز به پارتی ندارد به شماره ***********یاادرس یزد ابرکوه روستای شهرسب خبر رسانی کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی