---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ

۰

انجام معاینات پزشکی قبل از استخدام به کار

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ
                                                                                      قبل از استخدام و به کارگیری نیروی جدید معاینات پزشکی باید انجام شود.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ معاونت اداره کل بیمه تامین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه کارفرمایان باید قبل از استخدام نیروی کار جدید را برای انجام معاینات پزشکی به مراکز طب طرف قرار داد با تامین اجتماعی اعزام کنند 
ایشان افزود: با اشاره به ماده 90قانون تامین اجتماعی طبق قانون نیروی کار جدید باید قبل از استخدام معاینات پزشکی را انجام داده تا مشخص شود قابلیت و توانایی جسمانی مناسب با آن کار را دارد.

کشاورزبیان کرد: اگر پس از استخدام مشمولین قانون کار، معلوم شود که این افراد در حین استخدام ،توانایی مناسب و استعداد کار واگذار شده را نداشته باشند و کارفرما در انجام معاینه پزشکی آنها کوتاهی کرده و در اثر این کوتاهی فرد بیمه شده دچار حادثه گردد یا بیماری او شدت یافته سازمان تامین اجتماعی هزینه های مربوط را از کار فرما طبق ماده 50 این قانون پرداخت می کند.

وی در خصوص کارفرمایانی که تاکنون موفق به انجام این کار نشده اند افزود: کارفرمایان در اولین فرصت ممکن نسبت به اعزام کارکنان بیمه شده خود به یکی از مراکز طرف قرارداد این سازمان که شامل مرکز بهداشتی درمانی نادر کاظمی واقع در خیابان ولی عصر(عج) ابتدای بلوار سلمان فارسی، مرکز تخصصی طب کار ایرانیان واقع در بلوار چمران بالاتر از استخر انقلاب نبش کوچه 19، مرکز تخصصی طب کار پارسیان واقع در بلوار هفت تنان، مرکز تخصصی طب کار شمسی زاده واقع در بلوار امیر کبیر بعد از چهار راه سرباز، مرکز تخصصی طب کار سلامت کاران پردیس جنوب واقع در بلوار باهنر جنوبی ابتدای بلوار رحمت، مرکز تخصصی طب کار صنعت طب ایده ال واقع در کلبه سعدی ابتدای بلوار نصر برای انجام معاینات پزشکی اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی