---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

۰

پس از گذشت 69 روز از آزمون استخدامی وزارت نیرو و بیش از یک ماه تاخیر در اعلام نتایج، چهارشنبه شب اسامی پذیرفته شدگان اعلام شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس‌های مکرر هموطنان با ما خبردار شدیم آزمون استخدامی وزارت نیرو با بیش از 82 هزار نفر متقاضی که در تاریخ 31 اردیبهشت ماه برگزار شد، پس از گذشت 2 ماه از تاریخ برگزاری، چهارشنبه شب اعلام نتیجه شد.
بنا بر اعلام پایگاه مربوطه برای آزمون استخدام، زمان اعلام نتایج در اواخر خرداد ماه مشخص شده بود که پس از گذشت 69 روز از تاریخ برگزاری و انجام 5 مرحله تطبیق مدارک در نهایت اسامی پذیرفته شدگان مشخص شد.

داود توکلی رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق این تاخیر به وجود آمده را در راستای رعایت کامل حقوق داوطلبان و دقت و حساسیت در بررسی تک تک مدارک دانسته است.

با آگاهی از اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌ای گرانبها در رشد اقتصادی جوامع، علی‌اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در بازدید از مرکز آزمون در روز برگزاری امتحان منابع انسانی را کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هر سازمان دانست و گفت :" نیروی انسانی است که می‌تواند یک سازمان را به اوج برساند و یا بستر نابودی و افول سازمان را فراهم آورد."

 مهاجری با بیان اینکه کشور ما از نظر نیروی انسانی از غنا و سرمایه بسیار خوبی برخوردار است، تصریح می‌کند: "زمانی در سال‌های نخست انقلاب برای استخدام نیروی تخصصی و جذب 13 مهندس فقط یک نفر متقاضی وجود داشت و بر همین اساس دانشگاه صنعت آب و برق تاسیس شد، اما هم‌اکنون از چنان سرمایه ملی برخوردار هستیم که قدرت انتخاب بهترین‌ها را داریم."

به گفته معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو "در مرحله نخست این آزمون، از پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت موردنیاز برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت می‌شود و تلاش خواهیم کرد تمامی مراحل استخدامی در شش ماه آینده انجام شود که در نهایت 1700 نفر در صنعت آب و برق مشغول به‌کار شوند." 

دست اندرکاران این حوزه که به اذعانشان "از چنان سرمایه ملی برخوردار هستیم که قدرت انتخاب بهترین‌ها را داریم" بهتر است بجای اعلام تطبیق مدارک در مراحل مختلف ، به داد این بهترین‌های جویای کار برسند تا این عقب ماندگی بیش از یک ماه از جدول زمانبندی آزمون استخدام را جبران کنند و در آزمون‌های بعدی در صورت عدم توانایی در اعلام نتایج به موقع از سازمان‌های مشابه همچون سازمان سنجش در برگزاری آزمون کمک بگیرند تا با گزینش مناسب نیروی انسانی در دستیابی به رشد و توسعه و جلب رضایت عمومی گام بردارند.

همچنین انتظار می‌رود دولت یازدهم که دولت تدبیر و امید است تدبیری در راستای آزمون‌های استخدامی که روزنه‌ای برای فرار از  بیکاری و بالا بردن سطح اشتغال جوانان فارغ التحصیل کشور بیندیشد تا از این طریق امید را در میان نسل آینده‌ساز ایران حفظ کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی