---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

۲



معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اطلاعیه ای، از انتشار دفترچه اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه ای ضمن اعلام زمان انتشار دفترچه حاوی اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۴، از متقاضیان شرکت در این آزمون دعوت کرد تا برای دریافت و مطالعه این دفترچه راهنما، به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌ ها به نشانی www.iranpl.ir مراجعه کنند.

این معاونت در ادامه اطلاعیه خود، خاطرنشان کرده است: با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات نهاد نیز سامانه ای برای پاسخ به پرسش‌های داوطلبان از تاریخ هجدهم خرداد ماه به نشانی FAQ.iranpl.ir آماده پاسخگویی به ابهامات و سوالات احتمالی متقاضیان شرکت در این آزمون خواهد بود.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در پایان این اطلاعیه یادآور شده  ثبت نام داوطلبان حائز شرایط شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از تاریخ ۱۴ تیر ماه در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز می شود.

استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون ها و جزئیات آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می شود.

نظرات  (۲)

دکتر الهی قمشه ای:به زندگی فکر کن ولی غصه نخور،
باشروع هرصبح فکرکن تازه بدنیا آمده ای مهربان باش و دوست بدار و عاشق باش شاید فردایی نباشد شاید فردایی باشداما عزیزی نباشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی