---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

۰


مراسم تحلیف کارکنان جدیدالاستخدام جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم تحلیف کارکنان جدیدالورود سازمان جهاد کشاورزی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان ظهر امروز در جلسه توجیهی کارکنان جدید استخدام جهاد کشاورزی اظهار کرد: هر چه میزان باور از جامعه بیشتر باشد موفقیت بیشتر است.

شهلا شالپوش با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی کردستان یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین میزان استخدامی‌ها را در این دوره به خود اختصاص داده است، افزود: امیدواریم در سند چشم‌انداز توسعه استان شاهد توسعه هر چه بیشتر کردستان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در سند توسعه باید نظام اداری و اصلاح آن را مد نظر قرار دهیم، اضافه کرد: انتظار ما از افراد جدید الاستخدام در ارگان‌های دولتی تحول نظام اداری و رعایت قوانین و  مقررات است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان گفت: با جذب نیروهای جدید در ارگان‌های مختلف بیش از 10 هزار نفر از مزایای این استخدامی‌ها در کردستان بهره‌مند شوند.

شالپوش با اشاره به ثبت‌نام بیش از 15 هزار نفر فارغ‌التحصیل در رشته‌های مختلف در آزمون استخدامی سال 91 بیان کرد: از این تعداد 8 هزار نفر موفق به کسب نمره قبولی از آزمون شدند که 3 هزار نفر آنها به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مدیریت سبز یکی از شاخصه‌های تحول نظام اداری است، تصریح کرد: در این راستا باید کارکنان صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز و کاغذ و هر نوع امکاناتی را در ادارات مد نظر قرار دهند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان در پایان با اشاره به بررسی مجدد پرونده‌های افراد استخدامی خاطرنشان کرد: چنانچه در زمینه مدارک مربوطه به لحاظ سنی، مدرک‌تحصیلی و دیگر موارد مشکلی وجود داشته باشد، حتی با وجود صدور حکم از مشغول به کار شدن فرد جلوگیری می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در ادامه این جلسه بر داشتن صداقت و نظم کارکنان تاکید کرد و گفت: باید در تمام زمینه‌ها نظم را در نظر بگیریم.

حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد با اشاره به مقدس بودن سازمان جهاد کشاورزی کردستان به دلیل تاسیس آن به دستور امام(ره) تصریح کرد: این سازمان به دلیل نزدیکی با ولی امر‌ مسلمین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی به رعایت قوانین و مقررات کارکنان در ادارات و تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل اینکه ارباب رجوع این سازمان اکثرا از قشرهای روستایی و زحمت‌کش جامعه هستند باید خدمت رسانی به آنها را بیشتر در نظر بگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی