---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

۰

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با استخدام نیروهای جدید، نسبت بانوان شاغل به طور چشمگیری افزایش یافته و از ۱۰ درصد در سال ۹۲ به ۱۵ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، بنی‌هاشم در نشست اعضای کمیسیون امور بانوان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر با عنوان زن و انقلاب اسلامی، افزود: نیروهای جدیدالاستخدام از تحصیلات عالی برخوردارند، چنانکه بیش از ۸۰ درصد آنها دارای مدرک لیسانس به بالا هستند.

وی افزود: حضور حداکثری بانوان تحصیل کرده و فرهیخته در مراکز جهاد کشاورزی و در نقطه‌ای که بیشترین ارتباط را با بهره‌برداران و روستاییان و عشایر دارند، شرایط مناسبی را برای حضور و مشارکت بیشتر زنان روستایی و عشایری در فعالیت‌های کشاورزی و نقش‌آفرینی آنها در توسعه اقتصاد خانوار و روستا فراهم کرده است.

مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اجرای ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه در رابطه با تخصیص ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی برای زنان و جوانان گفت: متاسفانه وضعیت موجود دستگاه‌های دولتی از نظر مدیریت زنان مطلوب نیست که با توجه به این قانون باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح تربیت مدیران در فرآیند شایسته‌سالاری، شرایط احراز پست‌های مدیریتی برای زنان نیز فراهم آید.

در این نشست، مهندس ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با ارائه گزارشی از طرح توانمندسازی مدیران کنونی و تربیت مدیران آینده در این وزارتخانه گفت: با شناسایی استعدادها و طراحی مدل شایستگی در کانون ارزیابی و توسعه مدیران، توانمندی افراد از جمله زنان برای احراز پست‌های مدیریتی ارزیابی می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون یکهزار و ۷۰۰ نفر از طریق بانک مدیران مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: بانوان نیز با شرکت در فراخوان احراز گواهی شایستگی و با سنجش میزان توانمندی‌هایشان می‌توانند برای کسب پست‌های مدیریتی پیشقدم شوند.

ورداسبی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۷ کسانی می‌توانند در پست‌های مدیریتی قرار گیرند که گواهی احراز شایستگی پست مدیریتی را داشته باشند.

وی در عین حال از برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری مرکز آموزش امام خمینی (ره) و تعدادی از موسسات برای احراز گواهی شایستگی افراد خبر داد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که ما از دستگاه‌های پیشرو در ایجاد بانک مدیران هستیم، اظهار امیدواری کرد بتوانیم در انتخاب شایسته افراد و شناسایی توانمندی‌های آنان قدم برداریم.

ورداسبی به اجرای طرح توانمندسازی مدیران و تربیت مدیران آینده در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها اشاره و اظهار کرد: ارزیابی کلیه واحدهای وزارت جهاد کشاورزی در استان‌ها در پردیس انجام می‌گیرد که تاکنون در استان‌های خراسان جنوبی، کرمانشاه و زنجان اجرا شده است و بانوان در اولویت اول ارزیابی کارشناسان و کارشناسان مسوول قرار دارند.

همچنین در این نشست خانم فاطمه تندگویان مشاور وزیر نفت در امور زنان،بر توان‌افزایی و توانمندسازی زنان در خانواده و سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر باید وضعیت موجود، نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت‌ها را به خوبی شناسایی کرد.

وی افزود: با شناخت ابعاد مختلف و تحلیل آن می‌توان با عدالت جنسیتی، شایسته‌سالاری و ارتقای جایگاه زنان و خانواده، در توسعه مشارکت زنان در سازمان‌ها از جمله بخش کشاورزی تاثیرگذار بود.

مشاور وزیر نفت در امور زنان با تاکید بر افزایش فهم و آگاهی جامعه از جمله زنان گفت: جامعه‌ای می‌تواند راه کمال را طی کند که خود را بشناسد تا بتواند نقش اجتماعی خود را به خوبی در جامعه ایفا کند.

وی با بیان این که تاکنون مطالبات زنان جدی گرفته نشده است، افزود: برای تحقق این امر باید با برنامه‌ریزی مناسب توان‌افزایی زنان از جمله در سازمان‌ها افزایش یابد.

تندگویان با اشاره به سهم بالای زنان در انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هنوز نگاه جامعه به زنان در طیف‌های مختلف متفاوت است در حالی که زنان فراتر از نقش همسری و مادری، به عنوان یک انسان مستقل باید مورد توجه قرار گیرند.

۹۶/۱۱/۱۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی