---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

۰


رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان سازمان در آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع کارشناسان و مدیران بهزیستی قزوین گفت: کارکنان بهزیستی با وجود کار سخت و طاقت‌فرسا از حقوق و مزایای عادلانه ای برخوردار نیستند. با توجه به نگاه مثبت دولت به کارکنان بهزیستی، حقوق همکاران ما افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: افزایش حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی یکی از مطالبه‌های جدی همکاران است و در همین راستا سازمان بهزیستی سال‌گذشته از مرکز پژوهش‌های مجلس درخواست ارزیابی میزان حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی را کرد تا مشخص شود سازمان بهزیستی در این خصوص چه جایگاهی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در اصلاحیه حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی که مجلس از دولت تقاضا کرد رئیس‌جمهوری تکلیف کرد کارکنان بهزیستی مانند کارکنان آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ضریب مخصوص برخوردار شوند.

وی ادامه داد: بحث استخدام یا تغییر وضعیت نیروهای قراردادی کار معین، فعلا در دولت منتفی است زیرا بر حسب قانون، دولت استخدام جدید ندارد اما رایزنی‌هایی در حال انجام است که برای مشاغل مربوط به اورژانس اجتماعی، پایداری شغلی ایجاد شود و در همین راستا، مجوز خرید خدمت برای این نیروها صادر شده است. سرمایه انسانی در این سازمان بسیار حائز اهمیت است چراکه کمتر سازمانی این اندازه نیروی متخصص دارد.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه بین دریافتی و مزایای برخی از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها فاصله و شکافی بسیار زیادی وجود دارد، افزود: همه کارشناسان سختی کار در بهزیستی را قبول دارند اما تاکنون به این موضوع رسیدگی نشده است. بازنگری حقوق و مزایا، توسعه کمی و کیفی اورژانس اجتماعی، افزایش مستمری مددجویان از جمله برنامه‌هایی بوده که برای برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده است. بهزیستی تنها متولی حل مشکلات و آسیب های اجتماعی نیست بلکه این مسئولیت چند وجهی است و باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این خصوص پای کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار شاهد بودیم مستمری مددجویان بهزیستی 20 درصد افزایش یافت، گفت: در سال‌ جاری قرار است 150 واحد اورژانس اجتماعی در شهرهای کشور مستقر شود.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با یادآوری اینکه که موضوع پیشگیری از اختلالات ژنتیک قبلا با مصوبه دولت باید توسط وزارت بهداشت و با همکاری بهزیستی صورت می‌گرفت،گفت: با گذشت یک سال از این مصوبه، وزارت بهداشت نتوانسته هنوز آن را اجرا کند. تولد سالانه 30 هزار کودک معلول در کشور این سازمان را بر آن داشت تا طرح پیشگیری از معلولیت را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

محسنی بندپی در پایان گفت:‌ در برنامه‌ ششم توسعه، متولی سلامت اجتماعی، بهزیستی است در حالی که قبلا این سازمان فقط تصدی‌گری این حوزه برعهده داشت.

۹۶/۰۵/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی