---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ

۰


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال در راستای تامین نیرو توانسته‌ایم ظرفیت را به مقدار ۳۰ درصد افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدحسن قاضی‌زاده امشب هاشمی امشب در جلسه شورای اداری ساوه با تاکید براهمیت فرهنگ عاشورا در کشور اظهار داشت: فرهنگ عاشورا اگر در کشور و ارکان حکومت حاکم باشد شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود و  اگر در جاهایی بین خودمان گیری وجود دارد خودمان مانع پیشرفت هستیم، امام حسین(ع) از خود گذشت چرا که شیفته خداوند بوده و کار و تلاشش به ثمر رسید و با آنکه قرن‌ها از قیان ایشان می‌گذرد هر روز بر یاران ایشان افزوده می شود.

وی افزود: امام راحل خداوند متعال را باور داشت و همواره بر مسئولان تاکید می‌کرد که وحدت و همدلی داشته باشند زیرا رمز موفقیت در شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای جز با وحدت حاصل نمی‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مردم وقتی شاهد وحدت بین مسئولان هستند اعتمادشان نسبت به مسئولان بیشتر می‌شود که در نتیجه روز به روز شاهد وحدت در جامعه می‌شویم. وی بیان کرد: هر چه بیشتر دارای اخلاق و روحیه انسانی باشیم پیشرفت می‌کنیم، این درحالیست که امام(ره) به این اخلاق آراسته بودند و در این راه تلاش‌های بسیاری کردند.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: اگر ما به قیامت باور داشته باشیم و اعمال اخلاقی انجام دهیم و سوءظن و گمانه‌زنی‌ها را کنار گذاریم به پیشرفت می‌رسیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ما برای این نظام و انقلاب خون‌های بسیاری داده‌ایم اما امروز برخی از دوستان به دنبال تضعیف دولت هستند زیرا برای به وجود آمدن این نظام کوچک‌ترین تلاشی نکرده و به راحتی به همه چیز دست یافته‌اند و باید بدانند تضعیف دولت تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و این همان کاری است که دشمنان نظام انجام می‌دهند. وی افزود: باید به دنبال بررسی عملکرد خود باشیم و سبب نا امیدی مردم نشویم و به دنبال تحقیر مسئولان نباشیم، دولت یازدهم در دوران خدمت خود کارهای بسیاری انجام داده و حداقل کار ممکن ایجاد آرامش نسبی در کشور و منطقه است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: دولت به دنبال کاهش تورم و تک رقمی کردن آن بود و توانست تورم  6 درصد منفی را به 5 درصد مثبت برساند، با ایجاد تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی دشمنان نظام قیمت نفت ‌به یک چهارم رقم واقعی خود کاهش یافت. وی بیان کرد: در کشوری هستیم که مطالبات زیاد است و بودجه آن 220 هزار میلیارد تومان که 190 هزار میلیارد تومان آن برای بودجه‌های جاری کشور است که از این مبلغ 10 درصد بابت بدهی‌های دولت گذشته هزینه شده و 10 هزار میلیارد باقی مانده جوابگوی مطالبات کشور نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: چراکه صرف حوزه‌های عمرانی می‌شود که پاسخگوی نیاز ما نیست زیرا پروژه‌های که در کشور کلنگ‌زنی می‌شود حداقل 25 سال زمان می‌برد تا کامل شود. وی تصریح کرد: دولت در کشور فضای نسبی آرامی را ایجاد کرده که بعد از انتخابات و پایان دولت امیدواریم بتوانیم این آرامش را حفظ کنیم و فضا را تخریب نکنیم.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: از دیگر امتیازات دولت یازدهم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بود، همچنین با درایت و تدابیر اندیشمندانه مقام معظم رهبری و تحت نظارت مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی مذاکرات هسته‌ای پیش رفت و گشایش نسبی در کشور صورت گرفت زیرا نباید از دشمنان انتظار همدلی و سازش را داشت. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: اگر با هم و تحت فرمان یک فرمانده باشیم و همه در زیر یک بیرق قرار گیریم موفق می‌شویم، ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی کم کاری نکردیم زیرا با هم متحد بودیم و الان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبی بر اقتصاد مقاومتی می‌توانیم از ظرفیت‌های داخلی و منابع موجود حداقل استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در بحث بهداشت در آن اجحاف شده و مهم‌ترین مسئله استان مسئله کمبود آب شرب و صنعتی است که باید حل شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: شهرستان ساوه با توجه به قابلیت‌هایی که دارد قابل مقایسه با شهرستان‌هایی که نزدیک پایتخت هستند نبوده زیرا این شهرستان به سبب قدمت خود دارای تمدن دیرینه است که در حوزه سلامت زیر ساخت‌های آن توسعه پیدا نکرده است. وی ادامه داد: جمعیت شهرستان ساوه در 20 سال گذشته از 65 هزار به 300هزار نفر رسیده ‌که در این راستا باید به همین نسبت خدمات درمانی نیز رشد کند، اگر خیرین نبودند با مشکلات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان مواجه بودیم که باید تلاش کرد خیرین وارد حوزه سلامت شوند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: استان مرکزی دارای منابع مالی بسیاری است که مسئولان استان باید در زمینه استفاده بهینه آن در حوزه سلامت تلاش کنند، با توجه به بودجه کشور نباید اتکا به بودجه دولتی کرد و مردم باید از خدمات درمانی بهره‌مند شوند و یک بیمارستان مجهز در اختیار آن‌ها قرار گیرد و اگر غیراز این امر صورت بگیرد ظلمی بزرگ محسوب می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع استخدام نیرو در بخش بهداشت و درمان گفت: در بخش نیروی انسانی بخش بهداشت و درمان در حد توان می‌توانیم خدمات‌رسانی کنیم و امسال در راستای تامین نیرو توانسته‌ایم ظرفیت را به مقدار 30 درصد افزایش دهیم و با توجه به اینکه در کشور چندین مرکز پزشکی و درمانی استقرار یافته این تعداد کافی نیست. وی گفت: همچنین بیمارستان هفدهم شهریور شهرستان ساوه نیز به یک مرکز دندانپزشکی مجهز شود تا مردم بتوانند از بهترین خدمات بهره‌مند شوند و ماهم در تلاشیم تا در کوتاه‌ترین زمان تعداد یونیت‌های دندانپزشکی مدنظر را در این مرکز مستقر کنیم.

۹۵/۰۸/۰۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی