---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ق.ظ

۱


معاون توسعه و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از ساماندهی استخدام های صورت گرفته در شهرداری شیراز و سایر شهرهای استان خبر داد.
به گزارش شیرازه، معاون توسعه و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از ساماندهی استخدام های صورت گرفته در شهرداری شیراز و سایر شهرهای استان خبر داد.

احمدعلی افکاری در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی فارس اظهارداشت: معاونت توسعه و منابع انسانی این سازمان بر استخدام دستگاه های غیردولتی از جمله شهرداری وظیفه نظارتی دارد و بنا به این وظیفه که از امسال به عهده ما گذاشته شده به وضعیت استخدامی در شهرداری ها ورود خواهیم کرد.
وی با بیان این که تا قبل از تشکیل سازمان اداری و استخدامی کشور استخدام در شهرداری ها فاقد چارچوب بود افزود: این سازمان از امسال کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و وظایف سازمان مذکور در استان ها برعهده معاونت مدیریت توسعه منابع انسانی سازمان های برنامه و بودجه هر استان است.
افکاری با بیان این که ساماندهی استخدامی ها در شهرداری شیراز به دلیل حجم بالای نیروی انسانی بسیار مشکل است افزود: دیوان عدالت اداری نیز به وضعیت استخدامیها در شهرداری ایراد گرفته که به نظر میرسد ایراد درستی است چرا که یکی از شرایط برای استخدام افراد، اطلاع رسانی صحیح به تمامی افراد واجد شرایط است که این اطلاع رسانی برای استخدام در شهرداری ها صورت نگرفته و امسال تلاش می کنیم تکلیف اقدام های صورت گرفته در آن نهاد را مشخص نماییم.
یک سال است ادارات فارس جواب نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را نداده اند
وی گفت: همچنین در حال جمعآوری اطلاعات کارمندان دولت در فارس هستیم که برای این منظور نامه درخواست دریافت اطلاعات به همراه جداولی در اختیار ادارات از سال گذشته قرار گرفته که متاسفانه با گذشت یک سال از این کار هنوز 30 درصد ادارات جواب نامه ما را ندادهاند.
معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از دیگر اقدامات این معاونت در سال جاری را ساماندهی املاک دستگاههای اجرایی دانست و گفت: در این راستا کارگروهی به نام ساماندهی فضاهای اداری تشکیل شده و 73 دستگاه اجرایی ملزمند اطلاعات مربوط به املاک خود را ارایه دهند تا املاک مازاد در اختیار سایر دستگاه های اجرایی که نیازمند گسترش فضا هستند قرار گیرد ضمن آن که استانداردسازی این فضاها مطابق با شرح وظایف هر دستگاه انجام شود. به گفته وی برای رسیدن به این هدف جداولی در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته تا براساس آن جداول تمامی املاک خود را معرفی نمایند.

۹۶/۰۸/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۱)

با سلام و عرض ادب
خدا قوت
واقعا همینطوره
مثلا در شهر ما کازرون اصلا هیچگونه اطلاع رسانی انجام نشد و لیست اسامی رو طبق رابطه و پارتی فرستادن...لطفا رسیدگی فرمایید تا حق ما ضایع نگردد...با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی