---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ق.ظ

۲


 بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 1395/8/21 شرکت نموده‌اند، می‌رساند که به منظور تکمیل ظرفیت وتغییر حدنصاب علمی نتایج آزمون مجدداً مورد بررسی وکارنامه جدید داوطلبان در سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا داوطلبانی که درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند می‌بایست با توجه به مندرجات کارنامه جدید و حسب مورد براساس توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

الف-داوطلبانی که قبلاً معرفی شده اند و مراحل اولیه استخدام راگذرانده اند دراین مرحله نیاز به اقدام ندارند، بدیهی است باتوجه به ضوابط درمرحله نهایی استخراج نتایج وضعیت آنها بررسی خواهد شد.

ب-با توجه به عدم تایید سابقه اشتغال تعدادی از داوطلبان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش نمره کل نهایی این دسته از داوطلبان در مقایسه با کارنامه اولیه کاهش یافته است. لذا بدیهی است چنانچه این داوطلبان قبلا در ردیف معرفی شدگان بوده اند در گزینش نهایی بدون احتساب امتیاز سابقه اشتغال شرکت داده خواهند شد. ( لذا در صورت هرگونه سوال در خصوص سابقه اشتغال به سازمان اداری و استخدامی کشور یا وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند)

ج-داوطلبان واجد شرایطی که دراین مرحله (تکمیل ظرفیت )درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند.(ضمناً معرفی افراد براساس اولین اولویت انتخابی صورت پذیرفته است)

توجه :

1- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

2- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

3- کلیه معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در این اطلاعیه) از زمان و مکان حضور خود برای بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

4- در هنگام مراجعه (برابر برنامه اعلام شده) اصل و تصویر مدارک و مستندات لازم (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»، مدارک تحصیلی لازم، عکس، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه‌ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تأییدیه‌های معتبر و...) به همراه داشته باشند.
5- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (70%) آزمون کتبی و سی درصد (30%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.
6- گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری، برای پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نمی‌باشد.
7- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی)، برعهده داوطلب خواهد بود.
8- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
9- مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته شدگان دارای شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و ... ندارد.
10- چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.
11- دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود .
12- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی (مورخ 18/7/1395) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می‌باشد.
13- عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
 
آدرس سایت ادارات کل آموزش و پرورش استانها
ردیف
استان‌ها
آدرس سایت
 1
آذربایجان شرقی
ea.medu.ir
 2
آذربایجان غربی
wa.medu.ir
 3
اردبیل
ARTa.medu.ir
 4
اصفهان
Asf.medu.ir
 5
البرز
ALBOrz.medu.ir  
 6
ایلام
ilam.medu.ir
 7
بوشهر
bushehr.medu.ir  
 8
چهار محال و بختیاری
chb.medu.ir  
 9
خراسان رضوی
razavi.medu.ir  
 10
خراسان شمالی
khn.medu.ir  
 11
خراسان جنوبی
skh.medu.ir  
 12
خوزستان
khouz.medu.ir  
 13
زنجان
zanjan.medu.ir  
 14
سمنان
semnan.medu.ir  
 15
سیستان و بلوچستان
sb.medu.ir  
 16
شهر تهران
Tehran.medu.ir  
 17
شهرستانهای استان تهران
Teo.medu.ir  
 18
فارس
fars.medu.ir  
 19
قزوین
caspian.medu.ir  
 20
قم
qom.medu.ir  
 21
کردستان
kurd.medu.ir  
 22
کرمان
kerman.medu.ir  
 23
کرمانشاه
kermanshah.medu.ir  
 24
کهگیلویه و بویراحمد
kb.medu.ir  
 25
گلستان
golestan.medu.ir  
 26
گیلان
guilan.medu.ir  
 27
لرستان
lorestan.medu.ir  
 28
مازندران
mazand.medu.ir  
 29
مرکزی
markazi.medu.ir  
 30
هرمزگان
hormozgan.medu.ir
 31
همدان
hamedan.medu.ir  
 32
یزد
yazd.medu.ir  
 
تذکر: لازم به توضیح است اعلام نتیجه در کارنامه به عنوان معرفی شده به منزله پذیرفته شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و همچنین سهمیه‌های استخدامی (ایثارگران و معلولین و...) و حسب مورد، کسب امتیاز لازم در مصاحبه، از بین داوطلبان واجد شرایط در این مرحله (تکمیل ظرفیت)، به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز پذیرفته‌شدگان اولیه مشخص و جهت معرفی به گزینش معرفی خواهند شد. بدیهی است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.
در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال 1395 منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ 95/12/7 با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری باشماره تلفن‌های 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعداز تاریخ 95/12/7 ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.
 
۹۵/۱۲/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۲)

سلام مجدد. خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتین و جواب سوالم را دادین.خواستم یه توضیحی اضافه کنم به سوال قبلیم. چون شاید فکر نمیکردم به سوالم جواب بدین کوتاه پرسیدم. من الان ترم اخرم و استخدام معلمی از مهر 96 و در یه شهری که با خونه مون حدود سه ساعت فاصله داره هستش. چون از قراردادهی استخدامی زیاد شناخت نداشتم گفتم اگه توی معلمی قبول شدم درسم را بیشتر طول میدم(پایان نامه)و همزمان هم معلمی را شرکت میکنم. و مهر خرداد 97 استعفا میدم و میرم سراغ تلویزیون.(چون فرایند استخدام تلویزیون هم شاید یکسال طول بکشه پس با این فکر میخواستم بیکار نمونم. از طرفی چون استخدام معلمی پیمانی ده ساله هست گفتم از شما مشورت بگیرم تا اگه استعفا ممکن بود که برم دنبالش وگرنه به همین جا اکتفا کنم هرچند مدتی هم بیکار بمونم.. باز هم ممنون از اینکه وقت گذاشتین و جواب دادین. یا علی
پاسخ:
سلام ... بازم نظر من همون قبلیه که معلمی رو بیخیال شین همون تی وی خیلی بهتره معلمی اصن به درد سررش نمی ارزه مخصوصا با شرایط شما. اون یه سال بیکاری هم عادیه فوقش یکار دیگه میکنین البته این نظر شخصیه ها من با این فرض گفتم که استخدامتون توی تلویزیون قطعیه ...بازم خودتون هر طور صلاح میدونید
سلام من توی دانشگاه رادیو تلویزیون درس میخونم و به اونجا بابت اشتغال پس از تحصیل تعهد دادم. توی امتحان معلمی هم شرکت کردم و احتمال میدم قبول بشم. به نظر شما من میتونم در صورت قبولی در معلمی با توجه به اینکه تعهد ده ساله و پیمانی هم هست، حدود یکسال اونجا کار کنم و بعد با استعفا وارد تلویزیون بشم که استخدامش رسمیه؟ یعنی منع قانونی در این باره وجود داره یا نه؟ و آیا. شما نظر بهتری برای من دارین؟ با تشکر
پاسخ:
سلام بنظر من اگه بعد یکسال استخدامتون تو رادیو تی وی اوکیه دیگه نیازی نیس برین به کار معلمی چون ذاتا خود شروع بکار معلمها حداقل شش هش تا ماه زمان خواهد برد چون واقعا به دردسر و مصیبتهای استخدام نمی ارزه ممکنه که بعدا نتونین اصن استعفا بدین وکار قبلی رو هم که تو دستتونه از دست بدین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی