---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ

۰

خانه نشینی فارغ التحصیلان زیر سایه اشتغال بازنشستگان/فرصت اشتغال در دستگاه‌های دولتی فراهم شود
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس،گفت:معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و بی میلی بازار کار نسبت به پذیرش آنها تا حدی پیش رفته است که امروز کشور نه در بخش نیروی کار ساده، بلکه در مورد اشتغال نیروهای تحصیل کرده دچار مشکل است.

عزت ا... یوسفیان ملا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دولت باید با ایجاد رونق در واحدها و صنایع تولیدی زمینه اشتغال جوانان بیکار را فراهم کند، گفت: معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و بی میلی بازار کار نسبت به پذیرش آنها تا حدی پیش رفته است که امروز کشور نه در بخش نیروی کار ساده، بلکه در مورد اشتغال نیروهای تحصیل کرده دچار مشکل است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از بیکاران باید جذب بدنه دولت و صاحب شغل شوند، تصریح کرد: دولت نمی تواند به بهانه اینکه نیروی مازاد دارد بازنشستگان را به کار گیرد وفارق التحصیلان دانشگاهی خانه نشین شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: اینکه دولت اعلام کرده ما نمی توانیم استخدام کنیم و مازاد نیرو داریم اصلا منطقی و قابل قبول نیست، چرا که به عنوان مثال خانمی که دارای مدرک کارشناسی از رشته های علوم انسانی مانند ادبیات، جغرافیا و .... است غیر از فعالیت در سیستم دولتی کجا می تواند مشغول به کار شود.

یوسفیان ملا با یاداوری اینکه یک دولت بعد از روی کار آمدن 8 سال عمر می کند، گفت: در طول این مدت از سن استخدام بسیاری از افراد تحصیل کرده جویای کار می گذرد و اینکه این افراد فرصت اشتغال به کار را از دست دهند شدنی و قابل قبول نیست.

اشتغال حتی یک نفر بازنشسته در دولت صحیح نیست

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مصوب کردیم 25 تا 30 سال فوق العاده، مرخصی ذخیره، پاداش خدمت و تمام مزایا و حقوق بازنشستگان را دولت پرداخت کند برای این بود که یک گروه از نیروها از بدنه دولت خارج شوند تا جا برای سایر افراد جویای کار که شرایط استخدام را دارند باز شود.

یوسفیان ملا با انتقاد از اینکه دولت عکس موضوع فوق دارد عمل می کند، گفت: حتی اگر تعداد بازنشستگانی که در مجموعه دولت مشغول به کار هستند یک نفر باشد این یک مورد هم درست نیست و باید فرصت های شغلی به جوانان جویای کارداده شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص اینکه راهکار پیشنهادی مجلس و نمایندگان برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال چیست، گفت: در این رابطه باید در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  بحث شود چرا که مسئله بیکاری که مهمترین و بزرگترین دغدغه جامعه است باید تعیین تکلیف شود.

اگر دولت مدعی ایجاد اشتغال است، آمار و ارقام ارائه کند

یوسفیان ملا تاکید کرد:  دولت باید مشخص کند برای رفع معضل بیکاری چه برنامه ای دارد و می خواهد با این خیل بیکار چه کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه دولت تا کنون برای ایجاد اشتغال اقدام موثری نداشته و هیچ اتفاق جدیدی در این حوزه نیافتاده است، تصریح کرد:  اگر دولت مدعی ایجاد اشتغال است ، صریح و روشن آمار و ارقام مربوطه را اعلام کند و بگوید به عنوان مثال در حوزه انتخابیه شما 10 نفر استخدام شده اند،  در حالی که اینچنین نیست و آماری که اعلام می شود اصلا درست نیست./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی