---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ب.ظ

۰



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل سهمیه 25 درصد ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران 849 نفر استخدام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌محمد احمدی در نشست ظهر امروز شورای ایثارگران بر لزوم توجه بیشتر به جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: تعداد گلزارهای استان 553 گلزار در قالب یک هزار و 791 مزار است که تاکنون تعداد 460 گلزار در قالب یک هزار و 681 مزار و 93 گلزار در قالب 110 مزار ساماندهی شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: در حوزه ایثارگران اقداماتی از جمله مقاوم‌سازی و نماسازی گلزار مطهر شهدای یاسوج، مجهز کردن گلزار‌های دهدشت و گچساران به وسایل گرمایشی و سرمایشی، تکمیل مرکز فرهنگی و حسینیه شهدا در گلزارهای گچساران و کهگیلویه صورت گرفته است.

وی از 27 هزار سرکشی و دیدار با جامعه ایثارگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برگزاری کنگره ملی 1880 شهید و بیش از 900 یادواره شهید، پرداخت مطالبات بازنشستگی شهدای معظم استان تا سال 95 دیگر اقدامات صورت گرفته است، همچنین معوض زمین به 650 نفر از جانبازان بالای 25 درصد به مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شد و پرونده 150 نفر به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون در حال اجرا است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: واگذاری زمین به 190 هزار نفر از ایثارگران، استخدام تعداد 849 نفر از محل سهمیه حداقل 25  درصد ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، اشتغال‌زائی 420 از طریق تسهیلات بانکی و ابلاغ و پیگیری و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و ساماندهی امور ایثارگران( سیاست‌های 12 گانه ابلاغی سال 1389 مقام معظم رهبری) از جمله اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است
۹۷/۰۳/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی