---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

۰



‎‎خبرگزاری فارس: استخدام 1600 دانش‌آموخته رشته عمران و معماری در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:‎ یک‌هزار و 600 دانش‌آموخته رشته‎های عمران و معماری به عنوان مهندس ایمنی در گلستان استخدام خواهند شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امرالله عباسی پیش از ظهر امروز در همایش نقش کارآفرینی در توسعه استان گلستان که به مناسبت روز کارآفرینی برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با هماهنگی تشکل‎های کارآفرینی و مشارکت کارآفرینان استان گلستان برنامه‎ریزی شد.

وی با بیان اینکه چهار طرح را در استان در راستای بهبود فضای کسب و کار دنبال می‎کنیم، تصریح کرد: طرح کارورزی را در استان گلستان به صورت پایلوت در حال اجراست تا نیروی ارزان قیمت که تحت پوشش قوانین تامین اجتماعی نیست را به کارآفرینان معرفی کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه طرح تکاپو در استان گلستان اجرا می‎شود، افزود: با توجه به 50 درصد ظرفیت روستایی استان در طرح تکاپو به دنبال استفاده از ظرفیت بومی محلی و توسعه آن هستیم.

استخدام 1600 دانش‌آموخته رشته عمران و معماری در گلستان

عباسی از تشکیل 50 تعاونی دانش‌بنیان در گلستان خبر داد و افزود: ایجاد یک هزار و 600 شغل در رشته‎های عمران و معماری را در دستور کار داریم که به عنوان مهندس ایمنی در استان گلستان استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه کشاورزی در نرخ بیکاری تاثیر زیادی دارد، گفت: با بازنگری صورت گرفته در اشتغال واقعی استان گلستان نرخ بیکاری در استان گلستان در سال 1393 به 13.8 رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در سال 1392 نرخ بیکاری غیرواقعی و 5.8 بود، افزود: همه راه‎های کاهش نرخ بیکاری در آن دوران بسته شده بود و به جز واقعیت‌بینی و واقعیت‎گرایی و ایجاد اعتماد به نفس در بین کارآفرینان راه دیگری نداشتیم.

عباسی افزود: گلستان دارای تشکل‎های قوی کارگری است و تعامل خوبی در بین تشکل‎های کارگری با کارفرمایان وجود دارد.

وجود 96 تشکل مدنی در حوزه کارفرمایی و 633 تشکل در حوزه کارگری در گلستان

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کارفرمایی 96 تشکل مدنی و در حوزه کارگری 633 تشکل مدنی در استان گلستان وجود دارد و این آمار نشان می‎دهد قدرت چانه‌زنی تشکل‎های کارگری بیشتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در بحث توانمندی نیروی انسانی همچنان در استان ضعیف هستیم، گفت: قدرت تشکل کارگری قدرت چانه‌زنی در وضع قوانین را افزایش می‎دهد و در استان گلستان بر این اساس به دنبال افزایش تشکل‎های کارفرمایی بودیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی