---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰

ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و 600 نفر در این وزارتخانه برای دولت ارسال شده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری مازندران ، جواد ناصریان در حاشیه آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در مجموعه وزارت کشور در ساری هدف از استخدام این تعداد نیرو را ضرورت بهسازی و توانمند سازی نیروی انسانی در این وزاترخانه و استانداری های کشور اعلام کرد.
وی گفت که درخواست مجوز برای این تعداد نیرو بر اساس سند جامع نیروی انسانی است که باید تا پایان امسال ارائه می کردیم که از هم اکنون با همکاری استانداری ها این سند آماده و برای دولت و سازمان امور استخدامی ارسال شده است .
او افزود که درخواست استخدام برای به کار گیری این تعداد نیرو در استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری هاست و این موضوع در حال پیگیری است .
ناصریان گفت : نیروهای انسانی موجود متناسب با سابقه مدرک تحصیلی ، رشته تحصیلی و تجربه ساماندهی شده و تلاش بر آن است تا با توانمند سازی نیروی انسانی برای هر پستی در وزارت کشور نیروی انسانی توانمند داشته باشیم تا نیازی به تامین نیرو از سایر دستگاهها نباشد .
** اضافه شدن معاونت جدید در فرمانداری ها
معاون وزیر کشور همچنین گفت : برای اولین بار با تلاش صورت گرفته بیش از 83 درصد فرمانداران از مجموعه وزارت کشور هستند و به دنبال آن قرار است که در حوزه بخشداری ها هم از مجموعه نیروهای وزارت کشور استفاده کنیم .
وی از اصلاح ساختار فرمانداری ها و بخشداری ها خبر داد و افزود : بر این اساس 600 معاون جدید به ساختار فرمانداری ها اضافه شده است و اختصاص معاون به 30 تا 40 درصد بخشداری ها هم پیش بینی شده که در حال پیگیری است و اولویت هم به کارگیری از ظرفیت داخلی مجموعه وزارت کشور است .
اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل وزارت کشور و سازمان های تابعه و استانداری ها با شرکت 10 تیم والیبال و 15 تیم دارت به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد.
۹۶/۱۰/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی