---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

۰

استخدام کتابدار در نیمه دوم تیرماه

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ
استخدام کتابدار در نیمه دوم تیرماه
مدیرکل کتابخانه های عمومی اصفهان گفت: علاقه مندان به رشته کتابداری با شرکت در آزمون استخدام نهاد کتابخانه ها از طریق سازمان سنجش که نیمه دوم تیرماه برگزارخواهد شد، ثبت نام کنند.
گروه ادبیات، نشر و رسانه: بهروز صادقی صبح پنجشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه نیازسنجی کتاب با توجه به نیاز مخاطبان، مشاوره کتابدار و نیاز شهرستان تأمین خواهد شد، اظهار داشت: تأمین نیاز کتابخانه های عمومی قبلاً از طریق تهران صورت می گرفت و با روش نیازسنجی مخاطبان در ماه گذشته بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به استان ها ارسال شد که ۲۰ عنوان برتر که مخاطب بیشتری داشت، مقرر شد برای استان خریداری و در اختیار کتابخانه های عمومی قرار گیرد.


به گزارش بولتن نیوز، وی با بیان اینکه هر زمان لازم به خرید کتاب باشد در صورت تأمین منابع مالی آن نیاز سنجی از طریق مخاطبان و راهنمایی کتابداران برای هر شهرستان صورت خواهد گرفت، افزود: اولویت مشخص در کتابخانه ها به تجهیزات و آماده بودن آن از هر حیث بستگی دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: برای اولین بار در اداره کل کتابخانه های استان توزیع عادلانه اعتبارات صورت گرفت و با پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال از محل تملک دارایی به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان در حدود ۲۵۰ میلیون ریال جدای از آن کمک مالی شد و در صورت تخصیص باز هم کمک های مالی به ویژه در این شهرستان که جایگاه مناسبی از نظر فرهنگی دارد و جزء شهرستان هایی همتراز شهر قم به عنوان یک شهر فرهنگی با مردمی خوب و فرهیخته دارای عالمان دینی و جلیل القدر تکلیف خود می دانیم بیشتر کمک کنیم.

وی در راستای ماده ۶۴ آیین نامه دولت که شهرداری ها را موظف می کند نیم درصد از منابع مالی خود را بابت صرف در کتابخانه های عمومی پرداخت کنند، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به تشدید پیگیری قانون در این رابطه، شهرداری های استان نیز نسبت به اجرایی کردن این ماده قانونی پیشگام بوده و با تمکین به قانون مشکلی برای آنها پیش نیاید و از اقدام شهرداری گلپایگان در این راستا تشکر می کنیم.

صادقی با اذعان به اینکه دو یا سه نیروی استخدامی جدید به کتابخانه های عمومی شهرستان با توجه به فضای گسترده آن اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه ها از بین فارغ التحصیلان کتابداری نیروی مورد نیاز تأمین خواهد شد و علاقه مندان به رشته کتابداری با شرکت در آزمون استخدام نهاد کتابخانه ها از طریق سازمان سنجش که نیمه دوم تیرماه ۹۴ برگزار خواهد شد، ثبت نام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان یادآور شد: در روستاهای بالای ۱۵۰۰ نفر در صورت تأمین مکان از سوی بخشداری یا دهیاری ها تجهیزات و امکانات مورد نیاز با بکارگیری نیروی بومی در آن روستاها از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان،تامین و کتابخانه راه اندازی خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی