---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۲۳ ب.ظ

۱

قائم‌مقام وزیر بهداشت وضعیت استخدامی نیروهای جدید را اعلام کرد و گفت: در زمینه نیروی پرستاری و نیروی فنی کمبود جدی داریم.


ایرج حریرچی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در رابطه با وضعیت استخدام نیروهای جدید گفت: در زمینه نیروی پرستاری و نیروی فنی کمبود جدی داریم که این وضعیت با توجه به معیارهای داخلی و بین‌المللی برآورد شده است.

وی ادامه داد: وضعیت استخدام پیمانی نیروها بستگی به سیاست‌های دولت دارد ولی از طریق خرید خدمت اقدامات قابل توجهی انجام خواهیم داد.

حریرچی در مورد اختصاص بودجه ویژه برای استخدام نیروها گفت: در بسته هتلینگ برای استخدام نیروها بودجه در نظر گرفته‌ایم و با توجه به افزایش فعالیت‌هایمان منابعی را پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم از آن استفاده کنیم.

معاون کل وزیر بهداشت در رابطه با رقم اختصاص یافته به موضوع استخدامی‌ها گفت: پس از اینکه لایحه بودجه به تصویب مجلس برسد در مورد رقم آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و فکر می‌کنم باید در این زمینه، اعتبارات را جابه‌جا کنیم. ما هم اکنون رشد بودجه‌مان فقط 3 درصد بوده است و باید ببینیم چه مقدار از آن قطعی است و مجلس چه تغییراتی را لحاظ می‌کند.

وی در رابطه با تأخیر در اختصاص بودجه معاونت بهداشتی گفت: بودجه بهداشتی با 7 ماه تأخیر داده شده و در این فاصله از جابه‌جایی اعتبارات استفاده کرده‌ایم.

حریرچی در مورد رقم این بودجه گفت: عمده این اعتبارات یک درصد ارزش افزوده بوده که 3 هزار میلیارد تومان است و 2027 میلیارد تومان آن مربوط به برنامه پزشک خانواده بوده که با تأخیر قابل توجهی مواجه بوده است.

قائم‌مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: جابه‌جایی‌های اعتبارات را در حد توان و اختیاری که داشته‌ایم انجام داده‌ایم و اکنون روند پرداخت‌ها آغاز شده و تسریع هم می‌یابد. با این وجود باید 9 دوازدهم این اعتبارات محقق می‌شد که هنوز عملیاتی نشده است.

 

نظرات  (۱)

۲۰ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۲ بلاتکلیف همدان
واقعا این رشته های بهداشتی باید برا کار چیکار کنند؟ علوم پزشکی همش که نشد رشته پرستاری، پس بقیه رشته ها چیکار کنند؟ چندین ساله استخدام ندارند شغل ازاد و شرکت شخصی هم که نیست برا رشته های بهداشت چند وقت دیگه هم که سن استخدامشون میگذره و یکی از شرطای استخدامیشون ازبین میره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی