---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ

۰

استخدام ١٥٠ ماما در سازمان تامین اجتماعی

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از استخدام ١٥٠ ماما برای بلوکهای زایمان مراکز درمانی این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت : یکی از برنامه های مهم عملیاتی سازمان تامین اجتماعی توسعه و استاندارد سازی بلوکهای زایمان است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد علی همتی در مراسم گرامیداشت روز ماما افزود: در این هفته به مناسبت روز کارگر دو بیمارستان تامین اجتماعی در ایلام و اهواز توسط ریاست جمهوری افتتاح شد .
وی با اشاره به این که ٥ پروژه درمانی هم در این مراسم افتتاح شده است، اظهار داشت : اکنون فرصت بسیار خوبی برای درمان سازمان تامین اجتماعی از نظر توسعه و استفاده از فناوریهای روز دنیا فراهم شده است .
دکتر همتی گفت: بلوکهای زایمان و اتاقهای LDR  مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی توسعه می یابد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه بیمارستانهای این سازمان در زمینه دریافت لوح دوستدار مادر موفقیتهای قابل توجهی کسب کرده اند، تصریح کرد : بلوک های زایمان بیمارستانهای امام خمینی اراک ، خرم آباد،  تاکستان، رازی تربت حیدریه، آیت الله کاشانی تهران  و خراسان شمالی  به صورت اتاقهای   LDR طراحی و در حال فعالیت هستند و در سال ١٣٩٦ نیز مراکز درمانی دیگر این سازمان طبق این سیستم طراحی و ارایه خدمت خواهند کرد. 
وی همچنین به استخدام ١٥٠ ماما برای بلوکهای زایمان سازمان تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در آزمون که در سال جاری برگزار خواهد شد، این تعداد ظرفیت جذب نیرو دیده شده است .
دکتر همتی از افتتاح بیمارستان عسلویه در این دوره اشاره کرد و گفت : بیمارستان تک تخصصی تامین اجتماعی هدایت در تهران تا آخر امسال و یا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد تا به ارائه خدمات مطلوب به بیماران و بیمه شدگان بپردازند .

بیش از ١٦ هزار و٥٠٠ مورد تولد درمراکز زایمان تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی تهران

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه شعار روز جهانی مامای سال ٢٠١٧ " ماماها ، مادران و خانواده ها  همراه هم در طول زندگی " است، افزود : شعار روز جهانی ماما نشان می دهد مراقبت مامایی آمیزه ای از علم و هنر است .
دکتر  محمد تقی خسروانی مقدم اظهار داشت : ماماها مراقبتهای ضروری جهت مادران باردار فراهم می سازند .
وی با تاکید بر اینکه ماماها انتظارات واقع¬بینانه مادران در مورد  زایمان را در جامعه تقویت می کنند، گفت : ماماها از دانش حرفه ای خود برای انجام زایمان ایمن و فیزیولوژیک استفاده می کنند.
دکتر خسروانی مقدم با بیان اینکه  شعار امسال حیطه خدمات مامایی را در سطح بسیار وسیع‌ و در گستره عمر از ابتدای تولد تا انتهای عمر در بر می گیرد، اضافه کرد : حوزه های متفاوت بهداشتی شامل مواردی از قبیل بهداشت باروری، مشاوره، آموزش در دوران قبل از بلوغ ، بلوغ، ازدواج، بارداری می شود که از سویی  این آموزش‌ها تضمین کننده سلامت خانواده ها است .
دکتر خسروانی مقدم با اشاره به اینکه ماماها در توسعه و اجرای سیاستهای ارتقاء سلامت مادران و خانواده ها مشارکت دارند، افزود : اکنون در کشور ما نیز صنوف مامایی همگام با خط مشی های کنفدراسیون ، اقداماتی را در راستای پررنگ سازی این رشته و اهمیت آن در سیستم مراقبتی مادر ونوزاد به ثمر رسانده اند و این نقش در آخرین ویرایش شرح وظایف مامایی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به خوبی دیده شده است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه ماماها درمراکز بستری دربلوک های زایمان، بخش های زایمان ،اتاق های عمل ودرمانگاهها انجام وظیفه می کنند، اضافه کرد: درسال ٩٥بیش از ٥٣ هزار مورد مراجعه به پذیرش بلوک های زایمان وجود داشته است.
وی باتاکید بر اینکه درسال گذشته، بیش از ١٦ هزار و٥٠٠ مورد تولد درمراکز زایمان تابعه به وقوع پیوسته است، خاطر نشان کرد: درسال ١٣٩٥، بیش از١٨٠ هزار مورد مراجعه مامائی درمراکز سرپایی تابعه انجام شده است.
دکتر خسروانی مقدم با تاکید براینکه کلاس های زایمان فیزیولوژیک جهت آموزش به مادران باردار درسطح استان تهران به طور فعال عمل می کنند، تصریح کرد: درسال گذشته بیش از ٢ هزار جلسه آموزشی برگزار شد که این کلاس ها توسط کارشناسان و یا کارشناسان ارشد مامائی جهت مادران باردار همراه با آموزش پدران درمراکز تابعه تشکیل شده است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه بهسازی بلوک های زایمان تابعه از اهداف اصلی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران است، خاطر نشان کرد: درسال١٣٩٥بیمارستان ١٢بهمن شهر قدس موفق به استقرار دو واحد اتاق درد خصوصی شد.
کارشناس متخصص امور مامایی اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: آمار سزارین غیر تکراری از ٤٠ درصد در سال ٩٤ به ٣٥ درصد در سال ٩٥ کاهش پیدا کرده است.  
ملک فخر ریحانی با بیان اینکه از میزان عمل سزارین به صورت قابل توجهی کاسته شده،خاطرنشان کرد:در حال حاضر در اکثر مراکز درمانی این سازمان از روش زایمان بی درد و زایمان در آب استفاده از انتونوکس و زایمان به روش اپیدورال استفاده می شود  .
گفتنی است،  در مراسم روز جهانی ماما که در سالن همایش‌های بیمارستان لبافی‌نژاد برگزار شد  ، از ١٦ مامای نمونه سازمان تأمین‌اجتماعی تجلیل شد.

۹۶/۰۲/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی