---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ب.ظ

۰

مجید محنایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استخدام های شرکتی باید شرکت برنده نیروها را تامین کند اما شاهدیم در برخی مواقع این نیروها توسط افراد نافذ دستگاه‌ها استخدام می شوند.

مجید محنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تاکنون استخدامی تحت شرایط قانون مدیریت خدمات کشوری انجام نشده است، اظهار داشت: در دولت گذشته ، به استانداران تفویض اختیار شده بود که هم امور اداری و هم اموراستخدامی استان‌ها را بر عهده بگیرند که این بخش‌نامه در دولت جدید لغو شد.

وی افزود: این وظیفه را در دولت تدبیر و امید به معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه‌ها واگذار کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استخدام‌هایی که در استان صورت می‌گیرد، برخی وقتها به عنوان دستگاه حاکمیتی صحبت‌هایی می‌کنیم که جنبه اجرایی و قانونی ندارد، تصریح کرد: طبق قانون هرکدام از ادرات می توانند تا 10 درصد پست‌های سازمانی دستگاه رابه صورت قراردادی، استخدام کنند.

محنایی این موضوع را دارای ابهام خواند و بیان کرد: نحوه جذب این نیروهای قراردادی نظم خاصی ندارد که عقیده ما بر این است که ادارات حتی اگر می‌خواهند یک نفر را نیز به این صورت استخدام کنند فراخوان منتشر نمایند تا فرصت برابر برای همه ایجاد شود.

وی ایجاد فرصت برابر برای همه در استخدام ها را از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد حساسیت های ویژه ای از سوی مردم در زمینه استخدام ها وجود دارد و اغلب نیز همه به دنبال کار دولتی هستند و کوچکترین استخدام ها را نیز رصد می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران نباید حتی در استخدام نیروهای شرکتی نیز ایجاد شائبه نمایند، خاطرنشان کرد: قانون در زمینه نیروهای قراردادی و شرکتی سکوت کرده است و به صراحت نمی‌توان استخدام‌های اخیر در استان در قالب شرکتی را غیرقانونی خواند.

محنایی افزود: به عنوان مثال دانشگاه‌ علوم پزشکی می‌گوید که هیات امنایی است و قانون مدیریت خدمات کشوری در این نهاد نافذ نیست و همچنین از شرکتی بودن نیروهای جذب شده، خبر می‌دهد.

وی اظهار کرد: در جذب نیروهای شرکتی، شرکت‌ها در مناقصه شرکت می‌کنند و شرکت برنده باید نیروهایش را جهت انجام فعالیتی که مشخص شده است، استخدام نماید در حالی که امروز اینگونه نیست و این نیروهای شرکتی اغلب از طرف بستگان افراد نافذ آن نهاد می‌آیند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دانشگاه یاسوج نیز مدعی است که رانندگی و امورخدماتی دانشگاه را به نیروهای شرکتی واگذار کرده است، ابراز کرد: نیروهای شرکتی طبق قرارداد باید در همان محل خدمت کند و جایگاه آنها قابل جابجایی نیست.

محنایی خاطرنشان کرد: حتی نیروهای قراردادی نیز حق احراز پست ندارند که در استان گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم که پست‌های مدیریتی احراز می‌کنند که این موضوع خلاف قانون است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی استان نیز پیگیر این مسائل در استخدام‌هاست، تاکید کرد: باید استخدام‌های شرکتی و خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی