---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ق.ظ

۱

خبرگزاری میزان: مسئول هماهنگی امور ایثارگران در وزارت دادگستری از تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران، جانبازان 25 درصد به بالا و شاهد به رسمی قطعی خبرداد.
حجت الاسلام و المسلمین«سید کاظم موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اعلام این خبر اظهارکرد:عده‌ای از فرزندان ایثارگران به صورت قراردادی در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات مشغول به همکاری هستند که خوشبختانه زمینه استخدام رسمی قطعی آنان انجام شده است.

وی گفت: در راستای اجرایی نمودن مفاد قانون جامع حمایت از ایثارگران، اقدامات موثری برای ایثارگران و جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان شاهد در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفته است.

وی افزود: پرداخت سرانه حق بیمه درمان، تکمیلی و کسورات ایثارگران به صورت کامل انجام و مورد توجه قرار گرفته است؛ دراین رابطه مشکلاتی داشته ایم که بحمدالله با حضور در جلسات مختلف تا حدودی مرتفع شده است.

 مسئول هماهنگی امور ایثارگران در وزارت دادگستری از  اعزام جانبازان و فرزندان شاهد به ماموریت تحصیلی خبر داد و بیان کرد: تعدادی  از فرزندان شاهد و جانبازان ماموریت تحصیلی گرفته اند.

موسوی تاکید کرد: تدابیر ویژه‎ای برای ارایه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و حداقل رضایت آنان در سال 94 اندیشیده‌ایم که امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

وی با توجه به شخصیت و جایگاه رفیع خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در خدمت به این بزرگواران و رفع مشکلاتشان کوشا باشیم اگرچه تا رسیدن به  حق واقعی برای این خانواده ها فاصله زیادی داریم و باید بدانیم که خانواده های شهدا و جانبازان را نمی توان با پول معامله کرد.

وی از پرداخت معوقات جانبازان در سال گذشته خبرداد و گفت: معوقات خانواده‌های شهدا نیز در سال 94 پرداخت شده است، همچنین معاضدت قضایی برای خانواده‌های شهدا، جانبازان در دادگستری‌های کشور و مجتمع‌های قضایی راه‌اندازی شده و آماده ارایه خدمات به خانواده های محترم است.

 مشاور وزیر دادگستری در پایان افزود: در جلسه‌ای که با منابع انسانی قوه مجریه داشته ایم سهمیه استخدام این خانواده ها در سال 94 اعلام خواهد شد که خانواده های جانبازان زیر 25 درصد و ایثارگران و رزمندگانی که 6 ماه در جبهه حضور داشته اند از این سهمیه برخوردار هستند.

نظرات  (۱)

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶ فرزند رزمنده از کارکنان دادگستری
سلام لطفا رسیدگی فرمایید که کارکنان دادگستری به عنوان فرزندرزمنده قرار بود طبق قانون بعد از انجام مراحل گزینش به رسمی تبدیل وضعیت شوند چرا از سال 92 تاکنون همچنان بلا تکلیفن گناه فرزندان رزمنده چیست به فاطمه زهرا اون دنیا جلو مسولین بی لیاقت را می گیرم به خدا این ظلم است فردا اگر خدایی نخواسته این مملکت تهدید شود باز هم دفاع از این کشور بر دوش رزمنده گان است پس چرا اینجوری رزمنده گان را بی حرمت می کنید خدا براب باعث و بانی جلوگیری از تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان رزمنده نسازد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی