---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ق.ظ

۰

استخدام دانشگاه های افسری ارتش

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ق.ظ

 اتحادخبر: ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی وسازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی گری و رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری،ازجان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و آمادگی ماموریت در هر مکانی که آجا صلاح بداند، جهت طی دوره دانشگاه های افسری اجا دانشجو می‌پذیرد.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی وسازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی گری و رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری،ازجان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و آمادگی ماموریت در هر مکانی که آجا صلاح بداند، جهت طی دوره دانشگاه های افسری اجا دانشجو می‌پذیرد.


ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی وسازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی گری و رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری،ازجان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و آمادگی ماموریت در هر مکانی که آجا صلاح بداند، جهت طی دوره دانشگاه های افسری اجا دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان درحال تحصیل و فارغ‌التحصیلان رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.
*** توجه ***
*****) جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۶/۰۹/۲۴ الی تاریخ ۹۶/۰۹/۲۶ به سامانه مراجعه نمایند
****: داوطلبانی که به هنگام خرید کارت آزمون کد رهگیری پرداخت موفق خود را فراموش کرده یا به علت مشکلات رایانه ای کد را دریافت نکرده اند، با مراجعه به صفحه فراموشی کد رهگیری پرداخت ، اطلاعات لازم را وارد نموده و کد خود را دریافت نمائید.توجه شود اطلاعات دقیق در زمان خرید کارت را وارد نمائید.
****: داوطلبانی که در فرم چاپ اطلاعات خود حوزه ثبت نامی آن ها اشتباه چاپ شده بود ، مجددا اقدام به چاپ اطلاعات نمایند(مشکل مربوطه مرتفع شده است)
****:حوزه ثبت نام شهر بجنورد به شهر قوچان تغییر یافته است ، آن دسته از داوطلبانی که در هنگام خرید کارت آزمون حوزه بجنورد را انتخاب نموده اند مجددا اقدام به چاپ اطلاعات ثبت نام خود نمایند.
این داوطلبان بایستی مدارک مربوط به سهمیه های خود و مراجعات بعدی گزینش را در دفتر استخدامی قوچان به آدرس موجود در دفترچه راهنما تحویل نمایند.
الف) آن دسته از داوطلبانی که خرید موفق داشته و کد رهگیری پرداخت را دریافت نموده اند ولی موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند ، در مراجعات بعدی می توانند از منوی سمت راست و فرم ثبت نام اقدام به تکمیل فرم نمایند.
ب) مبلغ کارت آزمون ۵۰۰۰۰۰ پانصدهزار ریال (پنجاه هزار تومان) می باشد. مبلغ واریزی غیر قابل استرداد می باشد
پ)جهت فرزندان نظامی یک نمره در معدل کل ، نیم نمره در معدل کتبی ارفاق در نظر گرفته می شود
ت)جهت داوطلبان با سهمیه بسیج فعال نیم نمره در معدل کل ارفاق در نظر گرفته می شود

نکات بسیار مهم:
* داوطلبان گرامی
۱- خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام با استفاده از منوی بالای صفحه ، دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نموده و با رعایت تمام ضوابط و شرایط موجود در دفترچه اقدام به ثبت نام نمایید.
۲- جهت انجام ثبت نام حتی المقدور از طریق رایانه شخصی استفاده نمایید
* استفاده از نسخه های موبایل پیشنهاد نمی گردد.
۳- داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از تاریخ ۹۶/۰۸/۰۸ الی تاریخ ۹۶/۰۹/۲۲ اقدام به ثبت نام نمایند.
۴- داوطلبان رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی فقط در روز ۹۶/۰۹/۲۳ اقدام به ثبت نام نمایند.
۵-داوطلبان در هنگام ثبت نام بایستی نزدیکترین حوزه ثبت نامی و محل برگزاری آزمون به محل سکونت خود را انتخاب نمایند.
۶- داوطلبان مشمول سهمیه ها بایستی مدارک مربوطه را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۹/۲۷ به دفاتر استخدام محل سکونت خود تحویل نمایند . در غیر اینصورت امتیاز مربوطه لحاظ نخواهد شد.
۷- تاریخ برگزاری آزمون راس ساعت ۸ صبح مورخه ۹۶/۱۰/۲۹ خواهد بود.
۸- کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ الی تاریخ ۹۶/۱۰/۲۸  بر روی سایت آجا قرار خواهد گرفت.
۹- در تمامی مراحل ثبت نام کد رهگیری پرداخت و شماره پرونده ثبت نام خود را یادداشت نموده و توسط سامانه چاپ و تا پایان فرآیند گزینش نزد خود نگهداری نمایید.
۱۰- به منظور راه های ارتباطی با شما خواهشمند است در وارد نمودن شماره همراه – تلفن ثابت – آدرس محل سکونت و ایمیل کمال دقت را به عمل آورید.
۱۱- برابر نمودار راهنمای زیر اقدام به ثبت نام نمایید.
۱۲- در صورت داشتن هر گونه سئوال از طریق منوی بالای صفحه بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال نمایید.
۱۳- هر داوطلب فقط مجاز به خرید یک کارت ثبت نام خواهد بود .درغیر اینصورت سیستم از خرید مجدد او جلوگیری خواهد نمود.
۱۴- درصورت فراموشی کد رهگیری پرداخت با استفاده از منوی سمت راست و تکمیل اطلاعات مورد نیاز ، کد پرداخت خود را دریافت نمایید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک نمایید./ص

۹۶/۰۹/۰۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی