---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۴ ق.ظ

۰


به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان بر اساس بند «د» تبصره ۱۲ قانون بودجه سال 1396، به سازمان پزشکی قانونی کشور اجازه داده شده برای تامین نیروهای فنی مورد نیاز خود به جذب ۱۰۰ پزشک عمومی با همکاری وزارت بهداشت در امر آموزش و در سقف اعتبارات خود اقدام کند.
جذب پزشکان مذکور در قالب تعهد خدمت در سازمان پزشکی قانونی کشور و از بین دانشجویان در حال تحصیل بصورت بورسیه و با شرایط زیر صورت خواهد پذیرفت.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 36642852-031 واحد روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان تماس حاصل فرمایند.
شرایط لازم برای متقاضیان استخدام تعهد خدمت:
1- دارا بودن حداکثر 35 سال سن (با احتساب مدت زمان تحصیل برای پزشکان عمومی)
2- دارا بودن شرایط عمومی استخدام در دستگاه های دولتی
الف) تابعیت جمهوری اسلامی ایران
ب) اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ج) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
د) عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و الکل
3- نداشتن هیچ گونه رابطه استخدامی یا تعهد خدمت به نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و منع تعهد خدمت در سازمان پزشکی قانونی کشور
4-  متقاضیان پس از انجام مراحل مصاحبه علمی و گزینش، استخدام پیمانی خواهند شد.
5-  در خصوص متقاضیان مرد، اولویت با افرادی است که خدمت سربازی را انجام داده باشند؛ در سایر موارد، شروع خدمت در سازمان پس از پایان دوره سربازی خواهد بود.
6-  شرکت در آزمون دستیاری تخصصی در رشته های روانپزشکی، پاتولوژی و پزشکی قانونی در صورت عدم وجود منع قانونی پس از شروع به کار در سازمان امکان‌پذیر است. در خصوص سایر رشته ها شرکت در آزمون دستیاری تخصصی حداقل پس از سه سال از شروع خدمت و اشتغال در بخش های فنی سازمان امکانپذیر خواهد بود.
 7-  مسئولیت هرگونه مغایرت در اطلاعات و مدارک مورد نظر، متوجه متقاضی است و در صورت اثبات تخلف،استخدام فرد ابطال می شود.
8-  داشتن سلامت کامل روانی،جسمانی و توانایی انجام امور پزشکی قانونی
9- پذیرفته شدگان در استخدام تعهد خدمتی در سازمان می توانند از امکانات رفاهی سازمان با شرایط مشابه سایرکارکنان سازمان استفاده کنند.
10- مدت زمان مجاز برای دوره تحصیل مطابق با شرایط تعیین شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود و چنانچه فردی در طی مدت تعیین شده موفق به اخذ مدرک تحصیلی نشود ضمن
۹۷/۰۲/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی