---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

۳

استخدام استانداری یزد وپیگیری آن

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.

نظرات  (۳)

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری یزد:


مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری از اخذ شماره مستخدم قبول شدگان آزمون استخدامی 26 خرداد 91 خبر داد.

"سید حسن سالاری" در گفت و گو با خبرنگار اتاق خبر روابط عمومی استانداری یزد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طرف استانداری و رفع مشکل مربوط به تامین اعتبار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اسفند 93 سهمیه های مربوط به آزمون استخدامی سال 91 را از طریق سامانه کارمند ایران به استانداریها اختصاص داد که پس از ارسال مجدد مدارک و پیگیریهای لازم، شماره مستخدم افراد یاد شده به دستگاه های مربوطه برای شروع به کار ارسال شد
وی افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی مربوطه مکلفند نسبت به بکارگیری نیروهای پذیرفته شده در آزمون مذکور و صدور حکم حقوقی آنان اقدام نمایند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفت و گو از حمایتهای بی دریغ استاندار محترم و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این زمینه قدردانی کرد.
آزمون استخدامی یاد شده با شرکت 2هزار و 297 نفر متقاضی برای جذب در 14 دستگاه اجرایی و 132 رشته شغلی برگزار شده بود. استانداری، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه ، امور مالیاتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت احوال، هواشناسی، ورزش و جوانان، انتقال خون، راه و شهرسازی، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل حفاظت محیط زیست دستگاه های موضوع این استخدام می باشند.

سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷

سلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم
بالاخره سایت کارمند ایران برای دریافت کد مستخدمی باز شد . از مدیریت سایت تقاضا دارم برای اعلام این خبر خوش اون رو در قسمت اخبار به ایمیل دوستان بفرستن همچنین از صبر و حوصله مدیریت محترم سایت و همکاراشون که در این مدت خوب و بد ما رو تحمل کردن سپاسگذارم . خبر منتشر شده در سایت کارمند ایران :

۱۳۹۳/۱۲/۰۶ مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است برای درخواست شماره مستخدم توسط کارگزینی دستگاه های استانی یا ملی ذیربط در سامانه قرارداده شده است. قبل از ثبت اطلاعات پذیرفته شده گان یاد شده، دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری می بایست مجوزهای تخصیص داده شده را در بین دستگاه استانی یا ملی توزیع نمایند. بدیهی است درخواست های شماره مستخدم ثبت شده پذیرفته شدگان توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود. مجوزهای استان های باقی مانده شامل استان های قزوین، اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و همدان پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه فعال می گردد. ارسال صحیح اطلاعات و مستندات بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص هیچ اقدامی برای آن درخواست انجام نشده و آن درخواست بلوکه خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی