---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ

استخدام استانداری گلستان و پیگیری آن

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ

اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان طی اطلاعیه ای، زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان را اعلام کرد.

ساجدنیوز، اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان طی اطلاعیه ای، زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

 

به اطلاع آن دسته از افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی 17-12-91 که حسب مورد به مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی استخدام دعوت شده اند می رساند، به استناد ابلاغیه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، نتایج آزمون استخدامی تا زمان تأمین اعتبار مورد نیاز برای استخدام های جدید، اعلام نخواهد شد.

 

لذا شایسته است از پیگیری حضوری و یا تلفنی از طریق دفتر منابع انسانی و تحول اداری و یا سایر دفاتر استانداری خودداری نمایید.

 

این دفتر به محض حصول نتیجه از مراجع ذیصلاح، نتایج را از طریق سایت استانداری به اطلاع عموم خواهد رساند.

 

 

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان/ استانداری گلستان

نظرات  (۴۵)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۱ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۱ فرمانداری 1
نه ما هم منتظریم.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۴ ناشناس5به فرمانداری1
ماهنوز شروع بکارنکردیم.بیمه تکمیلی مبلغی درحدود ماهیانه چهل هزار تومان برای هرنفر از اعضای خانوار است که خودتان باید بریزید وبسیاری ازخدمات که بیمه عادی ارایه نمی دهد تحت پوشش قرارمیدهد،مثل خدمات دندانپزشکی،بیمه تکمیلی اختیاری است.شماچی شروع به کارکردید؟
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۸ فرمانداری 1
شما شروع به کار کردین؟ در مورد حقوق و مزایای میخواستم بدونم.
بیمه تکمیلی قبولی های فرماندارها چیه؟

به فرمانداری1.بفرما من هم قبول شده فرمانداری دریکی از استانهای غرب کشورهستم.
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۵ فرمانداری 1
کسی از قبول شده های فرمانداریها به اینجا سر میزنه؟ سوال دارم
تورو خدا یکی جواب بده
سلام من فوق دیپلم معماری دارم میشه منم شرکت کنم ایا استان زنجانم نیرو لازم داره
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ پذیرفته دامپزشکی

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین

اکشف کربنا بحق اخیک الحسین

با عنایات خاصه آقا ابوالفضل العباس ع ما کارمندان اداره دامپزشکی استان گلستان امروز 2-3-1394 رسماً مشغول به کار شدیم.

امید است بتوانیم در سایه هدایت اهل بیت ع دنیا و آخرت خود را نیک بسازیم.

یا علی مدد

سلام اداره تعاون و کار هم از شنبه شروع بکار کردن به ما گفتند که دوم بیاین اداره کل و ابلاغ رو بگیرید 
خدایا قربان کرمت 
از همه دوستان عزیز که هر کاری که کردن تا این استخدام حل بشه ممنونم 

تبریک به همه دوستان، بالاخره انتظار به پایان رسید و از بلاتکلیفی در اومدیم

از دامپزشکی امروز زنگ زدن و فرم تعهد خدمت بهمون دادن، قرار شد شنبه اول خرداد یک جلسه توجیهی در اداره کل داشته باشن و شروع کار

امیدوارم کار مابقی ادارات هم به همین صورت پیش رفته باشه

گزینش و مصاحبه عقیدتی در بهمن ماه انجام گرفت.
سلام تبریک میگم بهتون
از زمان انجام گزینش تا اومدن نتایج چقد طول کشید؟
از راه و شهرسازی اصفاهانم.متاسفانه گزینش ما هنوز تموم نشده
تبریک به دوستان شهرسازی گلستان 
سر انجام از بلاتکلیفی در اومدیم 
بازهم خدارو شکر.به امید روزهای بهتر 


تبریک دوست عزیز، پیروز و موفق باشد.
ما که از بی تدبیری اداره متبوع همچنان در انتظاریم متاسفانه. 
سلام
امروز بیست و یکم اردیبهشت
اداره کل راه و شهر سازی گلستان رفتم جهت امضای حکم و گفتن بیست و نهم در محل اداره کل جلسه توجیهی برگزار میشه . و از فرداش شروع به کار .مبارک همه گلستانی ها
سه سال گذشت .فکرشو می کنم اشکم در میاد!
سلام دوست عزیز یعنی صد در صده؟ با چشمهای خودت ابلاغ را دیدی؟
امیدوارم بی ادبی نکرده باشم ولی حق بدید این اواخر اینقدر اخبار مختلف شنیدیم که همش شک داریم!! احیانا عکس نگرفتید؟ ممنون
مژده دوستان
نامه تامین اعتبار اومده و از استانداری هم به تمام ادارات نامه ای برای صدور احکام  برای اول خرداد فرستاده شده، منم مثل شماها انقدر تو این مدت از این تاریخهای الکی شنیدم باورم نمیشد ولی نامه شو خودم دیدم...
سلام
من شنیدم که دارن کد مستخدمی ما رو صادر میکنن و بعد از صدور کد شروع به کار ابلاغ میشه. بیشتر استان ها شروع به کار کردن چرا ما باید همیشه آخر باشیم؟
سلام
اداره راه و شهر سازی
به بنده گفتن که تمام مراحل بوسیلع شما طی شده و فقط باید یک نامه مبنی بر تایید اعتبار شما از طرف استانداری بیاد . ممکنه یک هفته طول بکشه و ممکنه یک سال و ما هیچ کاری نمیکنیم تا این نامه بیاد . گفتن با توجه به اینکه در بوجه اعتبار شما تصویب شده ولی اگر این نامه نیاد از نظر ما شما تامین اعتبار نشدین .
سوال کردن مهم نیست. مهم اینه که کسی جواب دقیق نداره. استانداری میگه از اداره کل پیگیر باشید. اداره کل میگه دست استانداریه. یکی میگه اردیبهیشت میرین سرکار، یکی میگه خرداد.
چه عجب بالاخره یکی از استان گلستان حداقل یک سوال کرد!!!!!
بابا گلستانی ها بیدار بشید، یعنی اینقدر بیخیال هستید یا وضع اقتصادی تان خیلی خوبه؟

فروردین هم تمام شد خبری نشد

کسی خبر جدید نداره؟

سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
خبر خوش برای گزینش نشده :
دوستان در طی دید وباز دید عید با یکی از کله گنده های معاونت برنامه ریزی دیدار داشتم که گفتن خیالتون تخت باشه طی فروریدن ونهایتا اواخر اردیبهشت شما هم گزینش میشین و بزودی شروع بکار میکنن نگران نباشین فقط یه توصیه میتونم بکنم که اینه که دوستان ازین فرصت تعطیلات عید نهایت استفاده رو بکنید و خودتون واسه گزینش و مصاحبه آماد کنید من خودم از فردا شروع میکنم شمام هم میتونید همینکارو بکیند انتظار بیهوده  که فایده نداره حداقل یکار مثبت بکنیم فردا یدید یهوی زنگ زنگ زدن واسه مصاحبه منم همین فایلهای همین وبلاگ رو وساه مصاحبه دانلود کردم خیلی هم خوب و کاملن ایشالاه تا 13 بدر تموم میشم شمام میتونین همیکارو بکنینن روی یکی دوساعت وقت بذارین بعدا دیگه استرس ز اد نشین واسه مصاحبه . واسه منم خیلی دعا کنید یه اتفاق بدی افتاد واسم
به امید موفقیت هممون
سلام . 27 اسفند تماس گرفتن با بنده جهت دریافت سه تا فرم که گفتن شامل پزشکی و سو پیشینه و آخریشم متوجه نشدم چی بود . گفتن یا 28  اسفند بیا و یا 5 فروردین برای تکمیل روند استخدامی . حدود دو هفته قبلش هم رفته بودم گزینش . اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان.
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۷ بهزیستی بهشهر
کسی بهزیستی گلستان هست که بخواد جاشو با من توی مازندران عوض کنه؟
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۳ راه و شهر سازی مازندران اکبری
 قبول شدگان راه و شهرسازی مازندران 

طبق قول آقای ذوالفقاری (مدیریت منابع انسانی )  روز پنج شنبه مورخه 28-12-93 راس ساعت 8:00 جهت گرفتن حکم استخدامی   حضور داشته باشید 
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۰ راه و شهر سازی مازندران اکبری
سلام
به قبول شدگان راه و شهر سازی مازندران 
طیق پیگیری انجام شده مورخه 26-12-1393  آقای ذوالفقاری رییس  منابع انسا نی راه و شهر سازی مازندران  گفته  پنج شنبه 28-12-93
احکام استخدامی صادر خواهند شد و لطفا جهت پیگیری روز پنج شنبه ساعت 8:00 صبح اداره کل راه و شهر سازی مازندران تشریف بیاورید  
من واسه مصاحبه هفت خوان رستم رو رد کردم روز مصاحبه بعد از تحویل مدارک اول سوالات تخصصی راجع به شهرداری و استانداری پرسیدن بعدش سوالات احکامو بعد زبان انگلیسی(مکالمه و لیسنینگ و یه متن کوتاه داد خوندم و ترجمه کردم) بعد پشت یه کامپیوتر نشوندنم و به صورت عملی ازم خواستن کارایی رو تو وورد و پاور پوینت انجام بدم مثل تایپ و کادر گذاشتن و ... بعد هم در آخر سوالات روانشناسی پرسیدن مثلا تست هوش انجام دادم و به یه پرسشنامه سه چهار صفحه ای پاسخ دادم
من پذیرفته شده شهرداری های تازه تاسیس استان هستم واسه مصاحبه هفت خوان رستم رو رد کردم روز مصاحبه بعد از تحویل مدارک اول سوالات تخصصی راجع به شهرداری و استانداری پرسیدن بعدش سوالات احکامو بعد زبان انگلیسی(مکالمه و لیسنینگ و یه متن کوتاه داد خوندم و ترجمه کردم) بعد پشت یه کامپیوتر نشوندنم و به صورت عملی ازم خواستن کارایی رو تو وورد و پاور پوینت انجام بدم مثل تایپ و کادر گذاشتن و ... بعد هم در آخر سوالات روانشناسی پرسیدن مثلا تست هوش انجام دادم و به یه پرسشنامه سه چهار صفحه ای پاسخ دادم
از نتایج نهایی گزینش شهرسازی گلستان خبری نیست؟!با کسی تماس گرفته شده؟!

سلام

من گزینش رفتم 90 درصد سوالا از احکام بود.نماز-غسل-وضو-اذان-اقامه-شکیات نماز-ولی سوالا کلی بود مثلا مبطلات نماز-احکام مکان نماز و...

من یکماه پیش رفتم مصاحبه ی گزینش. بیشتر راجع به احکام میپرسن.
به رحیمی
شما مال کدوم سازمان هستین؟ و مصاحبتون کی هست؟
من درسته از آذربایجان شرقی ام ولی چن روز پیش مصاحبه منم بود  همانطور که صب هم گفتم سوالاتش زیاد سخت نبود بنظر من رساله رو حتما بخون  وبه تاریخ  وتقویم مسطل باش هم اینکه جزواتی که درین وبلاک گذاشته شده رو حتما بگیر بخون چون برای من خیلی مفید واقع شدن و چنا سوالش هم عین همینا بودن ولی یجوری برخورد کن که نفهمن سوالات آشنا بوده ها با اعتماد جواب بده وزیادم توضیح نده مختصر مفید .
دوستان هم بیان بیشتر توضیح میدن
سلام بچه های گلستان نیستین
کجایین؟؟شمارو هم مصاحبه دعوت کرده ان؟؟منو دعوت کردن از شما چه خبر؟؟
راستی اونایی که مصاحبه دادن چیا پرسیده بودن؟؟
بنظرتان من چی بخونم ؟
ممنون میشم زود جواب بدین من نتم ضعیفه فوری نیاز دارم به راهنمایی

سلام دوستان

گرچه امیدواری سخت است ولی امیدوار باشید. طی این سه سال به این نتیجه رسیدم هیچ جای دنیا من جمله ایران هیچ گاه مدینه فاضله نخواهد شد مگر اینکه آقا ع ظهور بکنند. تازه ایشان هم طبق روایات که در کتاب حلیه المتقین ذکر شده شهید خواهند گشت.

خلاصه به فرموده مولا علی ع دنیا هیچ ارزشی ندارد. خیلی بیخوده

باسلام
میخواستم بدونم تکلیف قبول شدگان استخدام ادواری دردانشگاه علوم پزشکی چی شد؟ماخیلی پیگیرشدیم گفتند اسامی رفته تهران مجدد گفتند جواب اومده منتظرتصویب هیئت امناهستیم !چندروز پیش گفتند رفته سازمان سنجش؟؟>خواهشآپیگیری شود.من تمام شرایطش دارم مدرکم لیسانس وفوق لیسانس مرتبط باشغلم ،ردیف بلاتصدی و...... تشکراگر پیگیری کنید.درپناه حق
قرار بو به گفته دکتر نوبخت قبول شدگان از اسفندماه مشغول به کار بشن.ما که گزینش وتحقیقمون تموم شد ولی چرا نامه ای مبنی بر سیر مراحل اداری به ما ابلاغ نمیکنن؟کی این انتظار به سر می رسد خدایا؟ خانم بابا کردی!شما با اون منش ورفتار صمیمانه ای که با ارباب رجوع دارین لطف کنین جواب بدین.
۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ سراب ارزوها
استانداری گلستان فقط منتطردستور ازبالاست وهیچ درخواستی وسوالی ازبالادستیا نمیکند ونمیخواهد پیشقدم حل مشکل استخدام باشد.امیدواریم اخری نباشند.کردستان نتایج نهایی رازد وخراسان جنوبی
آقای نوراللهی! ما تحصیلکرده ها لااقل ازشما انتظار بالایی داشتیم لطف کنید پیگیر نتایج استخدامی قبول شدگان در آزمون مصاحبه تخصصی استانداری باشید مرحمت فرمایید دستور ابلاغ اسامی قبول شدگان را تو سایت بزنن.بزارین کسایی که قبول نشدن برن دنبال زندگیشون وعلکی امیدوار نشن.بنظرتون این انتظار بالاییه؟
سلام چرا مسوولین استان گلستان پیگیر استخدامی نیستند وچسبیدن به میزشون.چرا اینهمه جوونهارو بلا تکلیف گذاشتین.لاقل تو سایت بزنین کیا قبول شدن کیا نشدن.تا برن دنبال کار دیگه.
استاندار گلستان در خواب است اگه میشه لطف کنید به سایتتان ی دستی بکشید خبرهای تازه رو بگذارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی