---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

۳

استخدام استانداری کهگیلویه وبویر احمد وپیگیری آن

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

خبر11خرداد93-وحید محمدی تبار روز یکشنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به دلیل استخدام های بی رویه در دولت قبل، اختیار استخدام از استانداری ها سلب و به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور واگذار شده است، افزود: در دولت قبل سه مجوز استخدام و تبدیل وضعیت به تعداد قریب به یکهزار و 400 نفر در کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی نشده و برگشت خورده است.

وی رتبه کهگیلویه و بویراحمد را در مقایسه با استان های همجوار در استخدام های سال های گذشته در سطح بسیاری پایین تری عنوان و اظهار کرد: بانک اطلاعاتی استخدام و اشتغال استان در مرحله نهایی شدن است که در آن پست های خالی دستگاههای اجرایی، نیروهای مازاد، نیروهای قراردادی، تبدیل وضعیت شده به طور دقیق مشخص شده است.

محمدی تبار تصریح کرد: با تکمیل این بانک و در دست داشتن اطلاعات کامل و با استفاده از پتانسیل هایی همچون محرومیت و شرایط خاص استان، نمایندگان، استاندار وآمارهای موجود در زمینه بیکاری تلاش خواهیم کرد تا یک مجوز استخدام کلی برای استان دریافت کنیم که البته اخذ چنین مجوزی در شرایط فعلی بسیار سخت و کم احتمال خواهد بوداما ما تلاش خود را می کنیم.

وی با بیان اینکه در آزمونهای استخدامی گذشته مشکلات و آسیب هایی وجود داشته است، خاطر نشان کرد: آزمون های استخدامی باید منطبق بر بخشنامه ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین استخدامی کشور باشد در غیر اینصورت هیچ آزمون استخدامی پذیرفته شده نیست.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: برخی از مدیران فرآیند آزمون های استخدامی را به گونه ای طراحی می کردند که نتیجه از قبل مشخص باشد یا آزمون فرمایشی و نمایشی برگزار می کردند که این خلاف قانون است.

محمدی تبار آزمونهای استخدامی مساله دار را دارای تبعات و آثار فراوان در جامعه دانست و افزود: اولین آسیب اینگونه استخدام ها سلب اعتماد مردم نسبت به نظام و دستگاههای اجرایی است در واقع در آزمون های نمایشی استخدامی نه تنها در حق افراد بلکه در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی اجحاف می شود.

وی گفت: مدیرانی که می خواهند شخص خاصی را استخدام کنند، مردانه این کار را انجام دهند و با آزمون های غیر قانونی و پر از تخلف برای نظام هزینه و سایر اشخاص دردسر ایجاد نکنند ، چرا که در تخلفات آشکار حداقل، هزینه های مادی و معنوی به مردم، جامعه و نظام تحمیل نخواهد شد و بی اعتمادی تنها نسبت به یک شخص خاص خواهد بود نه کل دولت.

وی یکی از مشکلات اساسی در آزمون های استخدامی را تعریف بومی عنوان کرد و افزود: براساس بررسی های دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بسیاری از مشکلات موجود در آزمون های استخدامی مربوط به تعریف غلط واژه بومی است.

محمدی تبار اظهار داشت: طبق قانون بومی کسی است که محل تولد یا دو مقطع از مقاطع تحصیلی وی با محل استخدام یکسان باشد و بر این اساس یک بومی استانی و یک بومی شهرستانی تعریف می شود که مطابق با مشاغل مختلف، کاربردهای مختص به خود را دارند و اولویت اول با بومی شهرستان و بعد استان است.

وی از تخلف در یکی از آزمون های استخدامی خبر داد و بیان داشت: در این آزمون «امتیاز بومی بودن» برای فرد بومی در نظر گرفته نشده است و نمره صفر درج گردیده در حالی که در کمال تعجب برای فرد غیر بومی 25 امتیاز منظور شده است،اگر این موضوع آیین نامه است باید اصلاح شود و اگر سلیقه مدیر است باید برخورد شود.

وی افزود: براساس کدام قانون در آزمونی نفر سوم را با اختلاف صد امتیاز با نفر اول، به عنوان برنده آزمون اعلام کرده اند آن م به بهانه یک بخشنامه داخلی و با نتایج مبهم؟ بی شک مدیران و معاونان چنین دستگاهی باید در مقابل وجدان خود، عدالت الهی و قوانین کشور پاسخگو باشند.

محمدی تبار ادامه داد : اگر به فرمایشات و بخشنامه ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین توجه می شد خیلی از مشکلات فعلی را نداشتیم ودرعین حال باید قوانین استخدامی باید مطابق بخشنامه ابلاغی مسئول ارشد نظام و طرح های دولت دکتر روحانی اصلاح شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتقدم باید روند کار اصلاح شود تاکید کرد: حتی برخی آیین نامه ها و بخشنامه ها باید اصلاح شوند و دقیق با منشور و بخشنامه ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید منطبق شوند.

* هشدار به نیروهایی که در پست سازمانی خود خدمت نمی کنند

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی استان در سال 1390، گفت: در این آزمون مجوز تبدیل وضعیت 510 نیروی قراردادی به پیمانی وجود داشته است.

وحید محمدی تبار افزود: ماهیت مجوزهای تبدیل وضعیت در این دوره، انتقال نیرو از پایتخت به مراکز استان ها، انتقال از مرکز استان ها به شهرستان ها و از شهرستان ها به مناطق کمتر توسعه یافته بوده است که در استان ما فقط از مورد دوم استفاده شده است. مثلا در فلان فرمانداری 8 مورد کارشناس ارشد و کارشناس باسابقه بالای قراردادی داشته ولی به آنها اجازه شرکت در آزمون تبدیل وضعیت سال 90 نداده اند و از مرکز استان نیروهای قراردادی را در پست های سازمانی همان فرمانداری تبدیل وضعیت کرده اند ولی این افراد یک روز هم در آن فرمانداری کار نکرده اند.

وی اظهار کرد: نمی دانم کجای دنیا چنین منطقی وجود دارد که نیروی بومی دارای سابقه اجرایی در یک شهرستان حذف شود و ردیف حقوق و پست سازمانی که حق این نیرو است را به فرد دیگر داد که حاضر نیست حتی یک ساعت در آن منطقه کار کند،درحالی

که به نام مناطق محروم به کام کارمندان این روند جذب تمام شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد از طریق این آزمون برخی از ردیف های پیمانی مناطق محروم و شهرستانهای استان را اشغال کرده اند اما یک روز نیز در این پست ها خدمت نکرده اند، تصریح کرد: با این وجود برخی نیروهای شهرستانی که از سوابق بالایی نیز برخوردار بوده اند حق شرکت در این آزمون را نداشته اند اما در عین حال 189 مجوز نیز برگشت خورده است.

وی از پیگیری دفتر منابع انسانی استانداری در این مورد خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم که شماره مستخدمی کسانی که از طریق این آزمون تبدیل وضعیت شده اند ولی در محل پست سازمانی خود خدمت نمی کنند، لغو و استخدام آنها کان لم یکن تلقی شود.

*اگهی استخدام فقط با هماهنگی استانداری

مدیر کل منابع اسنانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روزانه حداقل 10 مورد تقاضای کار و اشتغال افراد فارغ التحصیل و بالای 10 مورد تماس و درخواست تلفنی برای کار داریم بیشتر درخواست ها را که میخوانم گریه ام میگیرد ولی نمی دانم چگونه پاسخ بدهم که مجوز استخدام نیست خاطر نشان کرد: استخدامهای فله ای و بی رویه گذشته (که عمدتا از یک گرایش خاص بوده اند) و منابع و اعتبارات محدود، دست و بال دولت دکتر روحانی را بسته است. در حال حاضر مدیران دولت روحانی سخت ترین شرایط را دارند منابع محدود است و به همین خاطر مجوز استخدام نیست و مطالبات مردم نیز عمدتا اشتغال است

محمدی تبار اظهار داشت: واقعا باید با روحیه جهادی و بسیجی همچون 8 سال دفاع مقدس پیگیر بود و تلاش کرد، انتظار داریم مردم بخصوص حامیان دولت این شرایط را درک کنند.حداقل ما اگر نتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم باید با اجرای دقیق قانون و شفافیت و صداقت دیگر آنها را ناامید نکنیم.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری به ادارات و نهادهایی که بدون هماهنگی با دفتر منابع انسانی استانداری اقدام به نشر آگهی استخدام نمایند هشدار داد و ابراز داشت: آگهی باید با مجوز استانداری در نشریات عمومی انتشار یابد و استانداری باید ناظر فرآیند استخدام از ابتدا تا انتها باشد بخصوص در متن و محتوای آگهی. وی با اشاره به اینکه آگهی استخدام صرفا باید منطبق با قوانین و مقررات کشور و شرایط استان باشد نه سلیقه ریس دستگاه ابراز داشت: البته باید گفت که استانداری قصد هیچگونه دخالتی را در فرآیندهای استخدام ندارد بلکه ناظر اجرای صحیح قوانین است. محمدی تبار افزود: با ایمان و تقوایی که در استاندار محترم جناب آقای دکتر خادمی سراغ دارم قطعا از تحقق موراد قانونی در بخش استخدامها و تبدیل وضعیت نیروها و جلوگیری از تخلفات احتمالی به ما کمک خواهند کرد

نظرات  (۳)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۱ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

سلام بر بویراحمدی های عزیز. خوبید؟ ببخشید میشه جواب بدید کسانی که رفتند برا مصاحبه تخصصی اداره کار« کارشناس روابط کار» چه مباحثی را می پرسند؟
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی