---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

استخدام استانداری کرمان وپیگیری آن

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

 بنقل از پارسا ثبت اسناد :

قابل توجه پذیرفته شدگان ثبت اسناد و املاک استان کرمان
متاسفانه علیرغم پیگیری های مکرر چند تن از دوستان از طریق نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و سایر طرق همچنان مشکل پستهای سازمانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان حل نشده است.شواهد حاکی از آن است که تخصیص پستهای سازمانی که با پیگیری نمایندگان مجلس مراحل پایانی خود را می گذراند به دلیل اختلافاتی بین سازمان ثبت و معاونت برنامه ریزی بر سر نحوه ی تخصیص پستهای سازمانی متوقف شده است,لذا از کلیه ی دوستان تقاضا می شود روز چهارشنبه مورخ 2/2/94 راس ساعت 9 صبح درب استانداری کرمان حضور بهم رسانید.شایان ذکر است در جلسه روز شنبه 29/1/94 استانداری کرمان که مسئولین تمامی سازمانهای درگیر در این آزمون استخدامی جهت هماهنگی های نهایی جذب پذیرفته شدگان صورت گرفته است مشکل پذیرفته شدگان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان حل نشده و فاقد شرایط لازم جهت جذب نیروهای جدید شناخته شده است,لذا می طلبد پذیرفته شدگان گرامی عزم جدی در این زمینه داشته تا به امید فضل الهی شاید گره ای از این مشکل باز گردد.



هر نوع استخدام ممنوع/حل مشکلات افراد استخدامی سال 91

معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه هر نوع استخدام در حال حاضر ممنوع است، گفت: با توجه به اینکه دولت باید کوچک شود، دنبال این هستیم که اشتغال زایی و کارآفرینی را فعال تر کنیم و در پی جذب نیروی جدید نیستیم. جوانان باید بدانند میز دولتی برای کار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "نصرالله گرامی" عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به مشکلات افراد استخدامی سال 91 اظهار کرد: قول حتمی برای استخدام این افراد برای سال 94 داده شده است و بیش از 200 نفر فرزندان شاهد و ایثارگر نیز درگیر این مشکل هستند که باید پیگیری شود.

 

وی افزود: ناظران کشاورزی نیز تا پایان سال جذب دستگاه های مربوطه می شوند و درباره افراد تبدیل وضعیت، توانسته ایم از معاون رییس جمهور مجوز بگیریم کسانی که می خواهند از محل تعهد داده شده به محل اول برگردند، از حالت پیمانی به قراردادی تبدیل می شوند.

 

گرامی تصریح کرد: در این ساماندهی شهرستان ها و بخش های هم تراز را مشخص خواهیم کرد و جابه جایی در بخش های هم تراز انجام می شود و هیچ کس به شهرستان کرمان منتقل نمی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه هر نوع استخدام در حال حاضر ممنوع است، گفت: با توجه به اینکه دولت باید کوچک شود، دنبال این هستیم که اشتغال زایی و کارآفرینی را فعال تر کنیم و در پی جذب نیروی جدید نیستیم. جوانان باید بدانند میز دولتی برای کار وجود ندارد.

 

در این جلسه "محمدرضا فتوت" معاون برنامه ریزی استاندار کرمان گفت: مدیران باید آمادگی برای تدوین برنامه ششم توسعه داشته و آمار و وضعیت موجود را به روز داشته و به محض ابلاغ، کار را انجام دهیم.

 

وی افزود: امسال محدودیت های بودجه ای داریم و درخواست ما این است که مدیران صرفه جویی کرده و در جهت سیاست های برنامه ریزان بتوانیم حرکت کنیم.

 

فتوت بیان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال مالی قرار داریم، دستگاه های اجرایی باید نظارت خوبی بر کیفیت اجرای پروژه ها داشته باشند تا بتوانیم با موفقیت سال مالی 92 را ببندیم

نظرات  (۲۷)

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۹ گروهی از کارگران واحد زباله شهرداری کرمان
با عرض سلام وخسته نباشید ما کارگران شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله بعداز هفت هشت سال سابقه کار هنوز بصورت شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله بهصورت شرکتی کار میکنیم حداقل کارگران سابقه کار انها از 5سال به بالا مدرک دیپلم قراردادی یا رسمی کند کمال تشکر کارگران واحد زباله شهرداری کرمان و تنظیف منطقه 2
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۴ مهدی ،ثبت اسناد آذربایجان شرقی'۹۱
از دوستان ثبت اسنادی ۹۱ اگه کسی هست شمارشونو به ایمیل بنده ارسال کنند
farjamfiroze@gmail.com
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۱ بلاتکلیف همدان
سلام به همگی
واقعا دوستای ثبت کرمان گل کاشتین دم همتون گرم استانای دیگه هم باید از شما ها یاد بگیرن
پیگیری فقط باید جمعی و حداکثری و حضوری باشه
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰ بهزیستی شماره دو به مهسا ودوستان بهزیستی
سلام جواب سوالتون را توسایت استخدام دادم اما متاسفانه نمایش داده نشد.من هفته قبل بهزیستی کرمان بودم کداستخدامی من اومده بود وبه من فرم پزشکی وسوپیشینهو....دادند وتکمیل کردم واین هفته تحویل وابلاغ کارورزیم را گرفتم.من پیشنهاد میکنم خودتون حتما این هفته اداره برید چون اگه منتظر تماس اونا باشین شاید به این زودی خبرتون نکنن.(من هم مشکل پست داشتم)
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۷ تدبیروامید
اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی
اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
پذیرفته شدگان محترم در آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۰۳/۹۱ اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان
احتراما با توجه به اتمام مراحل استخدام مقتضی است در روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۴/۹۴ راس ساعت ۹ صبح در سالن همایش اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به آدرس : کرمان بلوار شهید صدوقی روبروی سه راه فارابی اداره کل راه و شهرسازی ساختمان شماره یک جهت توجیه مراحل شروع به کار حضور یابید.
ضمنا ارائه مدارک ذیل الزامی است.
۱ – ارائه نمونه فرم پیوست ثبت شده در دفتر خانه اسناد رسمی
۲ – اصل کارت پایان خدمت
۳ – اصل شناسنامه خود ( همسر و فرزند در صورت تاهل)
۴ – شش قطعه عکی ۴*۳
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۸ مهسا کرمان
خبر خوب
نامه تاییده پست دو روز پیش از سازمان بهزیستی به اداره کل بهزیستی کرمان ارسال شده.خانم پیوند زنی گفتن مشکلتون حل شده و با پست های جدیدی که بهتون دادیم میتونن براتون درخواست شماره مستخدمی بدن.بچه ها لطفا هر روز به کارگزینی زنگ بزنین که زودتر کارامون رو انجام بدم.در ضمن از دوستان کسی میدونه ایا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان یوزر و پسورد دادن که بتونن برامون درخواست شماره مستخدمی بدن؟
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۷ مهسا کرمان
سلام به دوستان قبول شده بهزیستی که مشکل پست دارن.
کسی خبر جدیدی نداره؟ ایا مشکل پست ها حل شده یا هنوز باید منتظر باشیم.
سلام.بچه های بهزیستی استان خوزستان از فردا مشغول به کار می شن.ابلاغ همه امروز زدن. من خودم خوزستان هستم بهم زنگ زدن گفتن فردا خودتو به سازمان معرفی کن.اینجا مشکلی به عنوان پست سازمانی اصلا مطرح نبود.به امید خدا همه بچه ها برن سر کار.
سلام به مهسا جان وهمه دوستان .من امروز صبح با خانم پیوندزنی تماس گرفتم .هنوز جواب نامه  تایید پست نیومده.فعلا معطلیم........
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ مهسا کرمان
دوستان پذیرفته شده بهزیستی که مشکل پست سازمانی دارند
وعده دیدار ما برای پیگیری روز یکشنبه 9 خرداد ساعت 9 جلوی درب اصلی بهزیستی واقع در بلوار جمهوری.هرکس میاد اعلام امادگی کنه.
کرمان فردا نقل کرده:
وفایی درباره مهم ترین اقدامات دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان در سال گذشته با اشاره به تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی سال 91 اظهار کرد: استانداری کرمان در سال 91 تعدادی سهمیه استخدامی را آگهی کرده بود که به دلیل عدم پیش‌بینی اعتبار لازم برای پرداخت حقوق، این افراد مدت زیادی بلاتکلیف مانده بودند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری سرانجام موفق شدیم در دی ماه سال 93 تفاهم نامه ای برای تامین اعتبار پرداخت حقوق و مزایای این افراد با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منعقد کنیم که با این اقدام، زمینه برای شروع به کار تدریجی آن ها در سال 94 فراهم شده است.

وفایی تصریح کرد: در این تفاهم نامه مشکل تامین اعتبار 1022 نفر که تعداد 766 نفر پذیرفته آزمون و 256 ایثارگر که قریب به سه سال لاینحل مانده بود، رفع شد و در حال حاضر شماره مستخدمی نزدیک به نیمی از این تعداد نیز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دریافت و مابقی نیز در دست انجام است.
به یک کرمانی گفتن بادمجان سفیده گفت :ها! گفتن اخه بادمجان  که سیاهه ؟ گفت پوستش رو بکنی سفید میشه ! حکایت همه ماست که هیچ  حرفی حدیثی نمیزنیم و با نجابتی ملال آور منتظریم تا دیگران حق ما رو استیفا؟ کنن! میشه واقعا؟!
کرمانیهاکجاییین؟ ماشالابه این صفحه خلوتتون. همین خوش خیالیاتونه که استانداریمونم خوش خیال نشسته.بیایه کاری بکنیم اینامیخوان تاکی ماروحیرون کنن؟ 
سلام به منتظرانی که 34 ماه انتظار کشده اند وبه نتیجه ای نرسیده اند بیاید یک اقدام عملی وهماهنگ انجام دهیم تا شاید یک فرجی بشود
به فرموده استاندار فرهنگ مطالبه بین ما کرمانی ها وجود ندارد بیائید این طلسم را بشکنیم
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۱ راه و شهرسازی
دوستان عزیز منتظر راه و شهرسازی (همه 150)نفر من امروز با یکی از مسئولان راه وشهرسازی صحبت کردم گفتن به جهت عدم امضا ذیحساب اداره  برای هیچ کدامتون کد صادر نشده  و مشکلتون فقط با تجمع و اعتراض  حل میشه  خواهش میکنم بیاید یه تجمع با حصور همه بذارید به قولی اینها نمیتونن زیر بار استخدام نرن ولی این وسط عمر ما تباه میشه نذاریم کار از کار بگذره
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
به همه منتظران راه وشهرسازس کرمان خواهش میکنم ایمیل بگذارید تا به طریقی با هم هماهنگ باشیم

با سلام
مدیر لطفا تایید کنید

دوستان بیمه ایران طی پیگیری های بچه های استان اردبیل از بیمه ایران اردبیل مسئول محترم فرمودند که همه بچه ها جمع بشید برید تهران و شماره همه بچه ها رو به ما دادن که 14 نفر هستیم

همه ی بچه های اردبیل آمادگی دارند تا 4 5 روز اینده تهران باشند از بچه های دیگر استان ها خواهشمندم به این ایمیل شمارشون ایمیل کنند تا باهم هماهنگ بشیم دسته جمهی بریم تهران

latifiali50@yahoo.com

خواهشا زودتر جواب بدید

راه و شهرسازی استان کرمان:
وعده دیدار پذیرفته شدگان دوشبه ساعت 9صبح مقابل درب اداره راه شهرسازی استان واقع در بلوار شهید صدوقی
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۷ منتظرالمهدی

سلام جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

لطفا به کارگزینی ها اطلاع رسانی فرمائید

توجه : کارگزینی های محترم تا ساعت 14 امروز مورخ 16/12/93 به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید صبوری نمایند.

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۸ حامد محمدی به منتظرالمهدی

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و همکاران آینده

 

خب به لطف خدا کابوس بلاتکلیفی مون داره کم کم تموم میشه و صبح دولت ما هم در حال دمیدن است اما حالا که کارمون داره درست میشه به ذهنم رسید مواردی را با دوستان در میان بگذارم :

 

برادر و خواهر گرامی که از چند روز آینده یکی از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستی همه ما این چند سال طعم تلخ بی توجهی برخی مسئولین به حل مشکلاتمون  ، کم کاری ، برخورد نامناسب بعضی از مسئولین و کارمندان با خودمان وخانواده هامون ، تضییع حق بعضی هامون به خاطر پارتی بازی بعضی مسئولین و سایر مشکلات پیش آمده را با گوشت و خون و استخوانمون چشیدیم خیلی هامون افسردگی گرفتیم خیلی ها دچار مشکلات خانوادگی شدن خیلی ها مجبور شدن برای امرار معاش با مدرک فوق لیسانس و لیسانس برن کارگری کنن و............

 

پس امروز من و شما یک درد کشیده از متن مردم هستیم   ترا به جان حضرت زهرا (س ) بیایید با خودمون عهد کنیم فردا روز که ما مسئول شدیم این کارها را نکنیم :

 

-         عهد کنیم فردا روزی که ما مسئولیت جایی را گرفتیم  به بهانه های مختلف در انجام کارمان کوتاهی نکنیم حتی برای خواندن نماز مستحبی و ذکر مستحب در نماز خانه اداره ننشینیم در حالی که ارباب رجوع ما منتظر برگشتن ماست !!!!!

-         عهد کنیم پارتی بازی نکنیم مایی که طعم تلخ پارتی بازی را چشیده ایم خوب می دانیم چقدر سخت است که جوانهای با استعداد ونخبه مملکت گوشه خانه افسردگی بگیرند و بعد عده ای پسر خواهر و پسر برادر و دختر عمه شان را سر کار بیاورند !!!!!!!!

-         عهد کنیم در بیان حق و عمل به حق در مقابل مفسدین هرزه کوتاه نیاییم !!! چرا عده ای بتوانند با  وعده رشوه یا مقام یا با ترساندن از آبرو یا جان ومال  عده از مسئولین و کارمندان را به بندگی خود در آورند ؟؟؟؟؟  مگر خداوند در قرآن نمی فرماید بدترین مخلوقات من کسانی هستند که بندگی طاغوت می کنند ؟؟ مگر از مفسدین سیاسی و اقتصادی طاغوت تر هم هست ؟؟؟؟؟؟ وقتی عاقبت همه ما مرگ است و این مال و اموال اضافی که جمع می کنیم مایه راحتی و عیش و نوش ورثه ما و مایه عذاب و آتش و فشار قبر برای ماخواهد بود کدام عاقلی آخرت خود را فدای عیش دنیای دیگران میکند که ما بکنیم ؟؟؟؟؟  عهد کنیم که تا پای جان از حق و عدالت دفاع کنیم چند وقت پیش خاطرات معصومه آباد در کتاب من زنده ام را میخواندم وقتی به این قسمت رسیدم که نحوه شهادت شهید رضا رضایی را بیان میکرد بند بند وجودم داشت از هم گسیخته میشد !!!!!!!  تا سه چهار روز حالم بد بود از اینکه می دیدم  یک نفر مثل شهید رضایی در راه دفاع از حق این گونه ایستادگی کرد و ما هم این قدر ضعیف و ترسو هستیم !!!!!! صفحه 10 کتاب من زنده ام : ( کاش دنیا بداند گوشت تن رضا رضایی از شدت شکنجه ها چنان شکافته بود که کابل های بعثی ها به استخوان های او می پیچید اما عطش شان فرو نمی نشست ! بر زخم هایش نمک ریختند باز هم راضی نشدند تن تکه تکه اش را روی شیشه غلتاندند باز راضی نشدند و دست آخر او را به برق وصل کردند !!!!!!!!!!!!!!) برادرم کدام مفسد اقتصادی و سیاسی  با ما چنین کاری خواهد کرد که به همین راحتی تسلیم خواسته های نامشروع سیاسی و اقتصادی آنها بشویم ؟؟؟؟؟؟؟؟

-         مطمئمنا همه ما در محل کارمان شاهد بسیاری فسادهای اداری سیاسی اقتصادی و حتی ........  خواهیم بود با خودمان عهد کنیم اینها را به پای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای بقای آن شهید رضایی ها شهید شدند نگذاریم و همواره در صدد اصلاح برآییم و هیچ وقت از اصلاح ناامید نشویم .

-         عهد کنیم بازیچه بازیهای سیاسی نشویم و یقین داشته باشیم (  تعز من تشا و تذل من تشا ) یعنی خدایا عزت به دست توست هرکس را بخواهی عزیز می کنی و هرکس را بخواهی ذلیل !!!!!

-         عهد کنیم اگر جایی مسئول تقسیم زمین یا وام یا .....  شدیم برای خودمان ودستانمان چند تا چندتا نگیریم و بدترین ها را به  آبدارچی بیچاره اداره بیاندازیم !!!!!!  

-         عهد کنیم ماشین بیت المال را سرویس مدرسه بچه هایمان نکنیم !!!!!

-         عهد کنیم با کامپیوتر اداره وب گردی نکنیم !!!!!!

-         عهد کنیم با پول بیت المال مراسم افطاری آنچنانی در سالن  آنچنانی برای مسئولین وکارمندان نگیریم !

-         عهد کنیم در مصرف آب و برق و گاز اداره مثل خانه خودمان حتی سختگیرانه تر عمل کنیم !

-         عهد کنیم اگر حتی همه کارمندان اداره چیزی را که حقشان نبود گرفتند ما نگیریم !

-         عهد کنیم این ضرب المثل مسخره را از ذهن مسئولین و کارمندان محوکنیم : ( خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو  ! ) ما پیرو آن امام شهیدی هستیم که برای همرنگ نشدن با جماعت ، جان و مال و خانواده خودش را در کربلا به خدا تقدیم کرد تا حق و عدالت زنده بماند  !!!!!

-         عهد کنیم اگر جایی بین منافع ملی و حفظ آبروی ما باید یکی را انتخاب کنیم راحت منافع ملی و حقوق مردم را به خاطر حفظ آبرویمان ضایع نکنیم !!!!!!

-         ودر آخر عهد  کنیم حتی اگر همه پشت رهبر مظلوممان را خالی کردند ما تا اخرین لحظه عمر پشت سر این سید مظلوم باقی بمانیم .

 

به امید اینکه خدا مار را در باقی ماندن بر عهد هایمان یاری کند  

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۱ حامد محمدی به منتظرالمهدی
نه عزیز جان من برای شما پیام نذاشتم مگه شما عهد نامه نوشتی؟ شما هم آقایی وانشااله منتظر مهدی موعود
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۳ منتظرالمهدی
آقا حامد مگه من گفتم اسمم حسینه
خیلی آقایی
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۸ حامد محمدی
به حسین منتظر/از متن زیبایت استفاده کردیم خدابه شما اجربدهد/ماباولایت زنده ایم،تازنده ایم رزمنده ایم،شهدابه خداشرمنده ایم
انشااله من وهمه دوستان به عهد نامه ای که نوشتیم پایبندهستیم و باشیم،
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۹ منتظرالمهدی

باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق

لطفا به دیگران اطلاع رسانی فرمائید

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۳ شروع به کار نیروهای ثبت احوال کرمان از اسفند
بازدید مدیر کل و کارشناسان دفتر از اداره کل ثبت احوال استان
پنجشنبه, 11 دی 1393 ساعت 06:44 مدیریت بازدیدها: 3

محمود وفایی مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان و کارشناسنان دفتر منابع انسانی و تحول اداری در جلسه ای که بمناسبت هفته ثبت احوال با حضور حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال و مدیران ستادی و کارکنان در محل سالن ولایت اداره کل برگزار شد گفت : نتیجه بررسی و ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال 93 ثبت احوال استان کرمان خیلی خوب است. ثبت احوال پرچم دار و طلایه دار دولت الکترونیک می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان کرمان ، جلسه ی هم اندیشی بمنظور بررسی وجمعبندی ارزیابی عملکرد ثبت احوال استان درشش ماهه اول سال93 با حضور محمود وفایی مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان و کارشناسنان آن اداره کل ، حسین زین الصالحین مدیر کل ، مدیران ستادی و کارکنان ثبت احوال در محل سالن ولایت اداره کل برگزار شد در این جلسه ابتدا حسین زین الصالحین مدیر کل از تشریف فرمایی آقای محمود وفایی و هیات همراه تشکر کردند، وی در ادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه های ثبت احوال اظهار داشت ثبت وقایع چهارگانه ، تولید و انتشار آمار جمعیتی ، مهندسی فرهنگ نام و بحث مهاجرت و تغییر آدرس از جمله اهداف ثبت احوال نوین میباشد.

ایشان اضافه کرد امروزه شناسنامه و کارت هوشمند ملی با ضریب امنیت بسیار بالایی صادر و به مردم ارائه می شود و بین 70 تا 80 خدمت را پشتیبانی میکند. در بحث کارت ملی ظرفیت استان را 90000 کارت ملی در سال جاری اعلام کردند.

زین الصالحین مشکلات اداره کل و ادارات تابعه را بدین شرح اعلام کرد: مشکل خودرو ، اعتبارات و نیروی انسانی و ...

در ادامه جلسه محمود وفایی مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری گفت: تمام فعالیت های ثبت احوال زیربنایی است ، وی اظهار داشت سازمان ثبت احوال رکن حکومت است . ایشان همچنین افزود سازمان ثبت احوال مردم محور ترین سازمانها است ، وفایی در ادامه بیان کرد ثبت احوال طلایه دار و پرچم دار تحقق دولت الکترونیک میباشد.اما مشکلاتی هم وجود دارد . ایشان پیشنهاد طراحی یک برند برای ثبت احوال را دادند و گفتند نام ثبت احوال در خور ارزش کاری شما نیست و خلاقیت بخرج داده و تغییر نام یا ادغام را انجام دهید.مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری در پایان گفت : ارزیابی 6 ماهه ثبت احوال کرمان نمره بسیار خوب را از آن خود کرد.

 

در ادامه جلسه خانم ابراهیمی پورمعاون تحول اداری اداره کل منابع انسانی با اشاره به گفته های مدیرکل گفت : چندین نقطه قوت وجود داشت یکی بحث بستر سازی دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری که امیدواریم با فرهنگسازی و اطلاع رسانی بتوانیم درصد قابل توجهی از مردم استان را در زمره افرادی که از این امکانات استفاده میکنند قرار دهیم.دوم اقداماتی که در خصوص واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان قابل توجه است و در خصوص ساماندهی فضای اداری فرمودند مشکلات به صورت مستند به کارگروه اعلام گردد تا پیگیری شود.

در ادامه خانم رحیمی از کارشناسان اداره کل منابع انسانی گفت: پست های نیروی انسانی اداره کل ثبت احوال استان کرمان کمتر از نصف هستند اما این مسئله شاید به دلیل جاذبه کم ثبت احوال است و نیروها از انتقال به این سازمان استقبال نمی کنند. پس باید این موضوع ریشه یابی شود. ایشان در پایان از شروع به کار 40 نفر از نیروهایی که مراحل استخدام آنها طی شده است در ثبت احوال استان در اسفند ماه سال جاری خبر دادند.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی