---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

استخدام استانداری همدان وپیگیری آن

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۸۵)

ناخدا شما از کجا میدونی کارای شما انجام نشده من خودم دیدم که نعمتی 15 اردیبهشت داشت اسامی مارو میفرستاد استانداری.باید صب کنیم تا کدمون بیاد.اگه تا اول خرداد خبری نشد حضوری میریم اداره.سیاوش هیچ وقت نا امید نشو.
من میگم یه روز وقت بزارید حضوری بریم استانداری بعدشم اداره خودمون

خداوندا این همه بلاتکلیفی و انتظار کشنده را نصیب فرزندان   مسئولان بفرما تا بفهمند سه سال استرس یعنی چی  

افسوس که هر چی سنگه مال پای لنگه  

سلام نقطه جان. باتوجه به این قضیه پیشنهاد شما و دوستان چیه . چ کار کنیم .
دوستان دارم کم میارم .خیلی خسته شدم همش بهمون دروغ میگن همش سرکارمون میزارن . از بلاتکلیف خبری ندارید چکار کرد؟
سلام دوستان.علی رغم میل باطنی زنگیدم به نعمتی گفت همه کارای دریافت کد ما انجام شده.اما باز از گفتن تاریخ شروع بکار امتناع کرد.بهش گفتم برای خرداد امیدوار باشیم؟گفت انشالله!!!!
سلام به همه دوستان من زنگ زدم استانداری با شمسالهی حرف زدم که مثل همیشه زحمتش شد جواب بده ومنو پاس داد به اداره بعدش زنگ زدم نعمتی گفتم این کدای مارو گرفتی که گفتش نه هنوز اما میگیریم داریم انجام میدیم گفتم مدارکمون فرستادید استانداری گفتش اره اگه کدتون بیاد براتون زنگ میزنیم پرسیدم برای شروع کار جواب داد اگه کدتون بیا چون ده پانزده روزی هست فرستادیم استانداری و تامین بودجه هم بشید ما شما رو خبر میکنیم اما اینطور که فهمیدم و بعدشم زنگ زدم با استانداری حرف زدم شروع کار ما اول تیر خواهد بود
سلام ناخدا سلام سیاوش.ناخدا شمس الهی راست گفته اول اداره زندان اطلاعات مارو بعد از امضای ذیحساب اداره میفرسته استانداری و استانداری مجوز ارسال اسامی مارو برای اداره زندان باز میکنه تا اونا مدارک مارو اسکن کنن برای معاونت توسعه.احتمالا تا حالا این کارا انجام شده.من دیگه انقد این نعمتی هر دفعه زنگ زدم جواب درست درمون نداده دیگه خوشم نمیادبهش زنگ بزنم نشد یه بار زنگ بزنی به این بشر یه جواب امیدوار کننده بده.همیشه هم از همه عقب تره.اون روز رفتم کارگزینی همکار بغل دستیش که اسمشو نگم بهتره خودتون میشناسید.هنوز فرق کیلو بایت و مگابایت رو نمیدونست.من رفتم بهش گفتم حجم اون فیله چقده!!!!
سلام سیاوش . نه نعمتی پروندها رو نفرستاده .حداقل پرونده منو نفرستاده .ببین وقتی کلیه مراحل انجام شد جهت گرفتن کد باید مدارک تایید شده برای معاونت توسعه ارسال بشه .حالا یا استانداری این کار رو انجام میده یا خود اداره در هر صورت هیچکدان انجام نشده . بنده فکر میکنم که ابتداباید خود اداره این کار رو انجام بده .اگر هم مثلا بگن متولی این کار استانداری هست برای اونها هم پرونده ها ارسال نشده . تامین اعتبار هم میگن برای خرداد ماه
سلام وقت بخیر ناخدا جان تشکر اما من متوجه نشدم مگه نعمتی نامه ها رو نفرستاده برا استانداری برا گرفتن کد ؟دیگه چی دوباره باید اسکن کنه؟بعدشم مشکل تامین اعتبار حل نشده یعنی؟
سلام به سیاوش و نقطه. سیاوش با نظر شما موافقم . من با آقای شمس الهی تماس گرفتم . از صحبتهای او برداشت کردم که همه چیز دست اداره زندانه . چون میگه اگر کلیه مراحل را گذارنده باشید باشید پرونده و خلاصه اطلاعات را به ما بدن و در نهایت و خود اداره نیز برگه های تایید شده خدمت وتحصیل و مراحل استخدامی را برای معاونت توسعه ریاست جمهوری اسکن کنه و از طریق سایت کارمند ایران ارسال کنه بعد از تایید معاونت توسعه کد آمدست .البته از سازمان برنامه و بودجه نیز پرسیدم که از تامین اعتبار چه خبر . اونها هم به نوعی جواب قطعی نمی دند .
سلام سیاوش اگه نعمتی محافظه کار بازی درنیاره آره باید از سرماه درصورتی که کدمون بیاد باید بریم سرکار.
سلام شب همگی بخیر دوستان این جلسه تخصیص اعتبار به استانها که میگن تموم شده و استان همدان هم جزوش بوده . یعنی اگه کد ما تا سر برج بیا شروع کارمونم میزنن؟؟؟؟؟؟؟ نقطه و ناخدا نظر شما چیه دوستان اگه خبری دارید بگین
سلام سیاوش من 15 تحویل دادم فک کنم شما 10 داده بودی.
سلام به همگی بچه ها بیاید باهم به شماره های زیر برا پیگیری سریع کارهایمان پیامک کنیم.
شماره پیامک خبر 20:30   .   30002030
شماره پیامک مجله خبری شبکه یک سیما وباشگاه خبرنگاران 
100001915
سلام به همه بچه ها خبر جدید چی دارید؟سه نقطه جان منم مدرک کامپیوتر دارم اما روز مصاحبه پرسیدن داری گفتم اره اما هنوز ندادمش . نگران نباش مشکلی نداره بعدا میگیری .نقطه چه خبرا؟ یه سوال دارم میگم چندم بود جواب نامه ها رو دادیم به نعمتی؟
سلام سه نقطه جان مگه موقع مصاحبه ارائه ندادی؟ درضمن بستگی به رشته قبولی ات دارد که آیا با کامپیوتر سرکارداری یا نه .؟ اگر هم خیلی واجب باشه مثل سازانهای دیگر به آموزشگاه معرفی میکنن.مال کدام سازمان هستی وچی شرکت کردی؟

سلام بچه ها.داشتن گواهینامه ICDL هم واجبه؟

سلام نقطه جان میدانم همکاریم . الان کجا مشغول هستی که گفتی تمام مرخصی هایت برا آزمایش ها تمام شده
همکاریم 4030


سلام آقاسیاوش من مال سال 91 هستم شما چطور ؟به نظرم هرکس کارش تموم بشه زودتر سرکار است.نگران نباش توکل برخدا تیر سرکار هستی .تازه آقای شمس اللهی به من گفت اگر مدارک تون اول خرداد دستم برسد تیر سرکار هستید چه برس به مدارک شما .
سیاوش هر گروهی زودتر کارش تموم بشه زودتر مشغول میشه
سیاوش خودتو اذیت نکن سام و 4030 و آرین همه یکی هستن.حالا خوبه آشنا داره انقد سوال میپرسه!!!اگه نداشت دهن ما آسفالت بود.
سلام به نقطه .به سلامتی شما کجامشغول هستید؟ 
 4030جان شما 92 هستید یا 91؟ سام شما چی؟
 سام جون حالا میفهمم چرا مدیر همه سوالا رو جواب نمیده. عزیزم اگه جواب گزینشتو بفرستن ادارت چن روز بعد برات میزنگن که بری ازمایشات بقیه کارارو انجام بدی که خودش یه هفته زمان میخاد البته اگه ازمایشگاههای خصوصی بری بعدشم اسمتو میفرستن استانداری برا صدور کد فهمیدی ی ی ی ی ی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 سلام به همه خب 4030جون من اگه برا اداره که میگی زنگ بزنم میگن مدارک تو رفته برا صدور کد . باید صبر کنید منم با نقطه موافقم باید زمانش طی بشه بعدشم گرفتن کد مهم نیس بالاخره میاد زمان شروع کارمون مهمه که ایا ما که به فرض کدمون اومده باید منتظر بقیه که هنوز گزینششون تموم نشده باشیم یا جداجدا مشغول میشیم ایا ما هم اول خرداد کارمون انجام میشه یا تا مهر ماه باید صبر کنیم؟؟؟؟
سلام به همگی بچه ها .یک سوال دارم وقتی جواب گزینش بیاد سریع به استانداری برا صدور مجوز معرفی می شویم یا باید منتظر جواب مراحلهای پزشکی شویم بعد کارگزینی در صورت تائید به استانداری معرفی میکند.لطف اگرکسی میداند جواب من را بده
راستی آقاسیاوش به نظرم به کارگزینی اداره زندان بزنگ یا با خانم طراوتی یا با آقای حیدری صحبت کن فکر کنم اینها بهتر جوابگو باشند .وبعد پاسخ را برام بفرست.
سلام آقاسیاوش .من اگر به آشنای خودم بگم اول میگه اسم خودت را  بگوبعد مال دیگران .امروز به آقای حیدری کارگزینی اداره زندان زنگیدم .گفتم خودشان به گزینش فشار بیاورند وببگن بقیه جوابها راسریع بفرستن گفت باشه اما چشم آب نمی خورد فکر کنم الکی گفت باشه
کار با آشنا بازی پیش نمیره پروسه صدور کد حداقل دو هفته ای زمان میبره اسامی ما تازه سه شنبه هفته قبل رفته استانداری.قرار تا آخر هفته جلسه تخصیص اعتبار برای همه استانها تو تهران برگزار بشه مال همدان نمیدونم برگزار شده یا نه تا حالا.راجع به پیگیری حضوری من همه مرخصیهامو بخاطر آزمایشات و اینا استفاده کردن بهم مرخصی نمیدن.اما هر روز از طرق مختلف پیگیر هستم.

سلام به همگی

سازمان صنعت و معدن هم گزینشش رو انجام داد .

حالا منتظر تحقیقات محلی هستیم

امیدوارم موفق باشید.

4030جان خب برا ما پیگیری کن  لطفی کن زنگ بزن به اشنات بگو اون تعدادی که اسماشون فرستادن استانداری کدشون اومده یا نه تشکر برادر
سلام آقاسیاوش تو دعا کن این هفته جواب گزینش من بیاد اون وقت تو سازمان آشنا دارم بپرسد کد اومده یا نه چون صبح زنگ زدم گفت باید جواب گزینشت بیاد تا باقی کارها.
وقت همگی بخیر هیچکس جوابگو نیس زنگیدم به شمسالهی هرچی سوال میپرسم میگه ازنعمتی پیگیر باشید. دوستا یکیتون به نعمتی بزنگه چون من دیروز زنگ زدم دیگه واقعا خجالت میکشم . ببینم این کدای لعنتی اومده یا نه؟؟
چلسی(آرین) آخه ایمیل هر دوتون یکیه.حالا من کاری با این چیزا ندارم.ایشالا جوای گزینشت زودتر میاد میدونم چقد استرس داری
سلام سیاوش . موافقم اگر از همکاران جدید را می شناسی به اونها بگو
سلام به همگی.بالاخص آقاسیاوش وناخدا به نظر من حرف استانداری درست است ما تامین اعتبار شدیم اما برای اطمینان فقط به آقای شمس الهی بزنگید.من چون جواب گزینشم نیامده کاری نمیتونم بکنم
سلام به نقطه لطفا منرا باکسی دیگر اشتباه نگیر.
جناب آرین یا همون چلسی سابق وقتی نتیجه گزینش اومد زندان بهت زنگ میزنن برا آزمایشات.کشتی مارو انقد پرسیدی برادر.فقط اگه برات آزمایش ایدز و هپاتیت نوشتن برو آزمایشگاه خصوصی دوروزه جواب میدن اگه مثل من بری بیمارستان 9 روز طول میکشه!!!خصوصی هزینش بیشتره ولی زود جواب میدن.
سلام به همه ارین جان خودت امروز زنگ بزن اداره بپرس پس کی خبرت میکنن برا ازمایش چون برا خود من زنگ زدن؟ بعد نتیجشو بگو. و ناخدا من از یه جهت باهات موافقم چون انگار همه رو میخان با هم ابلاغیه بدن . اما از جهتی دیگه شمسالهی گفتش اسم یه تعدادو که برا من اقای نعمتی فرستاده دارم کاراشو انجام میدم و از موقعی که کد استخدامتون بیاد شما باید شروع کار کنید و این که اداره شما تامین اعتبار شده در صورتی که اقای بیات مسول امور مالی اداره میگه که هنوز نامه ای به ما ندان. به خاط همینه من از این حرف اینا سر در نمیارم میگم بریم حضوری استانداری . 4030کجاس دیگه نیستش چن روز خوب شلوغش کرده بود
سلام ارین جان . من خودم  گزینش پیگیر بودم و بعد از اینکه فهمیدم جواب گزینش برای زندان ارسال شد خودم به اداره مراجعه کردم و نامه های مربوطه را گرفتم . ارین جان همانطور که در کامنتهای قبل دوستان سئوال نمودن از استانداری مشخص که مدارک به استانداری ارسال نشده
الان هم به گزینش زنگیدم گفت باز مسئولین نیستن تا کمیسیون برگزار بشه باز مانده هفته آینده الان سه هفته است این را به من میگن.
سلام به ناخدا یک سوال وقتی جواب گزینش شما اومد اداره زنگ زند گفت بیا برا آزمایش یاخودت پیگیر بودی در ضمن بعد از جواب آزمایش اسم را میدن استانداری برا تائید؟

سلام به دوستان و افرادی که برای سازمان زندانها قبول شده اند .

دوستان اینطور که مشخصه افرادی  جواب گزینش انها نیامده همین امر بهانه ای برای اینکه کارو طولش بدن

بله من مال سازمان شما هستم اما جواب گزینش نیامده عقب تر از شمام .

مدیر جاب باعرض ادب چرا کامنتای امروز من تاید نشده؟
ارین جان برادر من تا الان خرداد بود حالا شد تیر ؟؟؟؟؟؟؟همه این کارا سرجم 10روز بیشتر کار نداره اینا فکرشون اینه تا برج 4مارو بکشونن همون حرف مهذب که گفت برج 4 سرکارید. شماهم از سازمان ما هستید؟؟؟؟؟؟؟
من الان دوباره زنگ زدم استانداری شمسالهی گفت کد استخدامتون نیومده از ادارتون پیگیز باشید زنگیدم نعمتی گفت فعلا نیومده وتامین اعتبار نشدید زنگ زدم دوباره استانداری 38386502وصل کرده یه اقای که کارشناس سازمان زندانهاس گفتش که اگه کدتون بیاد از لحاظ تامین اعتبار مشکلی نداره البته اگر از تهران تاید بشه . دوستان باید حضوری بریم حداقل همکارای سازمان زندان خواهشن بیاین کی فرصت دارید تو این هفته؟
راه و شهرسازی هم رفتن سرکار.هواشناسی هم از امروز رفتن تهران برای دوره.
سلام آقا سیاوش ناراحت نباش فقط از استانداری آقای شمس الهی پیگیر باش شما که همه کارت را انجام دادی اسمت رفته توسیستم او. میخوای بزنگ مطمئن شو .من چند روز پیش زنگیدم او گفت برا تیر سرکار هستید.چون داره پرونده هاتون را چک میکند تا بفرست تهران.در ضمن یکی از آشناهای من بااستانداری دائما در ارتباط است ونیرو های خودشون رفتن سرکار .گفتن افرادی که گزینش آنها بعد از عید بوده اول تیر سرکار هستن.
سلام به همه دوستان فعلا که هیچ خبری نیس. فک نکنم حالا حالا خبری هم بشه با این پیگیری سرد ما.من امروز زنگ زدم امور مالی اداره اقای بیات میگه که هنوز استان همدان تامین اعتبار نشده و از اون استانهای هست که حالا حالا طول میکشه وتا تامین اعتبار نشه هیچ کاری نمیشه کرد . استانداری فقط نیروهای جدید خودشو گرفته اونم فعلا برا اموزش. دوستان نظر من اینه همه باهم حضوری بریم استانداری به خدا اگه نریم تا مهر ماه طول میکشه ها از من گفتن بود

سلام نقطه جان . خبری ندارم .باید منتظر بود ؟یا باید فکری کرد؟

اگر می تونید یک قرارد بگذارید یکدیگر را ببینیم .

سلام بچه ها.سیاوش ناخدا چه خبر؟
دوستان عزیز برای اطلاع از حقوق تون برید. قانون خدمات کشوری رو دانلود کنید فکر کنم فصل ده باشه همه رو توضیح داده که بدوند بدون سابقه شاید به یک میلیون هم نرسه حقوقتون. چه برسه به یک میلیون پانصد 
سلام به همه دوستان عزیز. ببخشید درگیر کارایی پزشکی بودم وفعلا با مسولین منابع انسانی کلاس نداشتم در مورد کارتون بپرسم اگه خبری شد بهتون اطلاع میدم چون ما با آقای افروخته هم دوساعت کلاس داریم شاید تو این هفته. باشه 
برادر 4030 ضمن حفظ خونسردی خیالت راحت حقوق مزایای سازمان زندانها خوبه نگران نباش.
سلام به همه دوستان اره منم فک میکنم 4030 وضع و اوضاش خیلی  بهتر از ماس که همش دنبال حقوق و مزایاس  من که فکر اینم زودتر از بلاتکلیفی در بیایم . 4030جان اشنای من دوازده سیزده سال سابقه داره و سمتش بازرسیه از دو تومن بشتر میگیره اما فک نکنم به ما بیشتراز یک یا یکوپانصد بدن اولش
سلام به آقاسیاوش .من هم یکی مثل خود شماهستم .وهمچنین بیکار.فقط خواستم بدانم این اداره اوضاع مالی خوبی داره .درضمن فقط به استانداری آقای شمس الهی بزنگید اسمها رانعمتی میفرست به اون برا صدور مجوز. اون پرونده هارا تکمیل وبررسی ومیفرستد تهران برا کداستخدام.بهش بگید دیگه بررسی پرونده چیه وماشرایط داشتیم قبول شدیم که سریع بفرستد تهران وقت گیر نشه.
خانم یا آقای 4030 بابا پیاده شو با هم بریم بنده خدا چه خبرته این همه سوال از کجات میاری؟ مگه کار اداری با قسم و آیه  و تهدیدپیش میره برادر من.این کارایی که شما تازه به فکرش افتادی ما همه قبلا انجام دادیم شما هم خونسردی خودت رو حفظ کن بهت زنگ میزنن میری همه کاراتو انجام میدی.

4030جان فک کنم شما کار و بار درست حسابی داشته باشی که از حقوق می پرسی .ما فقط میخوایم بریم سر کار . از این بیکاری و این که سر سفره پدر دیگه خجالت می کشیم بشینیم .و رومون نمیشه دیگه دست پیش بزرگترمون دراز کنیم.

امیدوارم مسئولین به فکر باشن و یا سر سفره پدر نشستن را تجربه کرده باشن چقدر سخته .وقتی میبینم که با اون چشمای ضعیف و ریش سفیدیش می فهمونه که فرزندم .......

سلام آقا سیاوش راستی از اون آشناتون پرسیدی حقوق چقدر است
4030 چرا انقد سوال میپرسی مگه من برات توضیح ندادم .خیلی سخت نگیر نامه هاتو بگیری بهت میگن کجا برو چکار کن فقط یه 150یا200 تومنی داشته باش با خودت در ضمن ما همه کاردانیم
4030 چرا انقد سوال میپرسی مگه من برات توضیح ندادم .خیلی سخت نگیر نامه هاتو بگیری بهت میگن کجا برو چکار کن فقط یه 150یا200 تومنی داشته باش با خودت در ضمن ما همه کاردانیم
 سلام به همگی ماهان کجای خبری نداری ؟؟؟/دوستان نظرتون چیه که بریم استانداری ؟؟؟؟؟؟
 سلام به همگی ماهان کجای خبری نداری ؟؟؟/دوستان نظرتون چیه که بریم استانداری ؟؟؟؟؟؟
ناخدا توبرا چی شرکت کردی؟ .یکسری چک آپ شامل چه چیز دیگر است.؟غیر از اون چیزی که گفتی .راستی همه این کارها که انجام دادی چقدر دقیق پولش شد
آره الان بزنگ استانداری وبگو وصل کنید شمس الهی بعد بگو سوال دارم خواستم بدانم تمام کارم را انجام دادم برا اداره زندان هستم اسم من را آقای نعمتی برا شما فرستاده یا نه .بعد اگر گفت آره بپرس کی میفرستید تهران که کد بیاد قسم اش بدهه بگو تورا به خدا سریع پرونده ها را بررسی کنید وبفرستید.بعد جواب را برام بگو راستی میدانی حقوق سازمان زندان خوب است یا نه .چه چیزهایی دارد .منتظر جوابت هستم ناخدا جان
سلام ماهان خسته نباشی.برامون خبر گرفتی؟
4030سلام .آزمایشات عدم اعتیاد و گوش .چشم. یک سری چک اپ هستند و مرکز بهداشت خیابان تختی و برای عدم اعتیاد باید بری بیمارستان مباشر کاشانی سابق .4030اگر با اقای شمس الهی صحبت کنم میگه که اسم من آمده یا نه . منظورتو دقیقا متوجه نشدم . لطفا بیشتر توضیح بدید. من برای کارشناسی امتحان دادم
ناخدامیشه بگی دقیق آزمایش شامل چه بود به کجابردی انجام دادی یا خودشان معرفی کردن.چقدر شد . بعد جوابش راچه کسی تائید کرد.از حقوق هاشان خبری داری .کاردان هستی یا کارشناس
سلام ناخداجان اصلا نگران نباش الان به استانداری بزنگ وبگو وصل کند شمس الهی.بعد شمس الهی میگه اسم اومد پیشم دارم مدارک آنها را چک میکنم بعد میفرستم بگو ما مدارک مون درست بود که آزمون دادیم  پس اگر کارمارا سریع انجام نمی دید با تهران سازمان بازرسی کل کشور صحبت کنیم
دوستان به استانداری بگید که کار گزینش و ازمایشات و سوءپیشینه و ....همه را انجام دادیم
دوستان سلام . صبح زنگیدم به اقای نعمتی ایشان چنان با خیال راحت و ارامش جواب میداندن انگار داریم برنامه پیک نیک قرارمی زاریم.من ازش پرسیدم که چه خبر .گفتند خبری نیست و گفتن که فعلا کد نگرفتیم .پرسیدم باید از استانداری پیگری کنیم .جواب دادند که نه ما خودمون پیگری می کنیم.دوستان باید از استانداری پیگیر باشیم . واستانداری به اداره فشار بیاره که زودتر کارمونو انجام بدن.
سلام بچه ها من الان به استانداری آقای شمس الهی زنگیدم گفت مال اداره زندان کسانی که جواب گزینش آنها اومده که 20نفر میشه آقای نعمتی فرستاده که براشان مجوز صادر کنم ومن باید پرونده آنها را بررسی کنم وبفرستم تهران تا براشان شماره پرسنلی یا همان کد استخدام بیاد گفت یک ماه یا دوماه طول میکشدبعد گفت همان اول تیر میشه فقط تورابه خدا همش به شمس الهی بزنگید تا پرونده ها را زود بفرست تهران 
سلام 4030 من الان با شمسالهی حرف زدم گفتش که نعمتی اسم 13 نفرو برامون فرستاده برا گرفتن کد استخدام  گفتش که ما یه سری کارارو انجام میدیم میفرستیم تهران: تهرانم که حجم کارا زیاده حدودا یک ماهی طول میکشه :گفت چرا انقدطولانی ماباید زودتر کارامون انجام میشد گفتش ما هم سعیمون اینه همین فردا انجام بشه  یه تعداد از بچه های ادارتون کد گرفتن و یه سری ها دارن میگیرن یه سری ها هم تو گزینشن ما داریم انجام میدیم. شما باید منتظر باشید تا کدتون بیاد و قانونا نعمتی باید شما رو دعوت به کار کنه . منم هنوز کدم نیومده . اسم تیرماه رو نیاورد اما انقد طولانیش میکنن که تا اون موقع برسه. ما یه سر باید استانداری بریم
سلام دوستان صبح بخیر دیروز مدارک رو بردم برا نعمتی داشتن کدهارو میزدن.سیاوش از اون طریق هم پیگیری کردم هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست اما بین اول خرداد تا تا اول تیر حتمیه زود تر از اول خرداد هم نخواهد بود.دیروز داشتن اطلاعات مارو میفرستادن استانداری برای کد.
سلام سیاوش وناخدا شما که کار گزینش وآزمایشاتون انجام شده با قطعیت میتوانید پیگیری کنید تاجواب مال ماهاهم بیایدبه دینی زاده زنگ بزنید در استانداری بگید قانون تیر اومدن را کی در آورده به دیوان عدالت اداری در همدان اطلاع بدید به خدا دارن حق کشی میکنن از من گفتن .
سلام آقا سیاوش من امروز شماره اون قسمت از استانداری که گفته بچه هایی که گزینش آنها بعد از عیداست باید تیر برن را از یک بنده خدا میگیرم برات میزارم خودم هم میزنگنم فقط بگو این قانون را که در آورده که ماباید تیر بریم سرکاروقتی گزینش وآزمایشات را انجام دادیم بگو ما به دیوان عدالت اداری شکایت میکنیم حتی بگو به تهران هم می رویم فقط راجع به اداره خودمان حرف بزن اداره زندان .این کار به نفع ماست .فقط تحقیق کن ببین مال خود استاندار ی رفتن سرکار .بگو چرا مال اداره های دیگه یک هفت کداستخدام براشون اومده.اگر مال 89 مشکلداره مال ما که نداره را انجام بدید.
 شب همگی بخیر 4030 من مدرکم بالاتره اما صلاح دیدم که برا کاردانی شرکت کنم چون از خود اداره نیروهای قراردای برا کارشناسی شرکت کرده بودن و باسابقه ای که داشتن رقابت باهاشون سخت بود  منم موافقم باید از استانداری برا کد پیگیر باشیم من امروز باشماره های که پیام جان گذاشته بود زنگیدم اما هیچکس جواب ندادن . به قول نماینده شهرمون اگه یه ماه هم ما دیرتر بریم سرکار به نفع استانداریه پس باید خیلی پیگیر باشیم و تحدید به شکایتشون کنیم اما میدونی مشکل چیه اینه که من و شمایم هیچکس دیگه خبری ازشون نیس فقط کامنتهای مارو میخونن
مهذب گفت بچه های که 89 قبول شدن مشکل دارن که اونم حل میشه
سیاوش تو فوق دیپلم هستی؟ کاردان شرکت کردی یا مدرک بالاتر داری ؟راستی راجع به حقوق چیزی میدانی؟ چقدر میدن ؟فیش حقوق چه چیزهای را شامل میشود  دارد
سلام سیاوش به آشناتون بگو چرا نامه نگاری وکداستخدام طول میکشدباور کن کد را استانداری میده ولی داره ازقصد طولانی میکنه به استانداری شکایت کنید یا بیاید شماره از تهران پیدا کنیم به تهران اطلاع بدهیم که مارا اذیت میکنند 
سلام دوستان شبخیر . من ملایری هستم و برا کاردان اقدامات تامینی تربیتی قبول شدم . من همه گزینش و جواب  نامه ها رو برا نعمتی بردم دیگه منتظر تماس نعمتی هستم . دوستان اگه بخاد کد گرفتن ما انقد طول بکشه تا تیر ماه کارمون را نمیوفته خواهشن همه پیگیر باشید  .. اشنای من تو اداره زندان ملایره گفتش که اونی که با تو قبول شده تبدیل وضعیت شده فرستادنش جای دیگه
سلام ناخدامن مال اداره زندانم منتظر جواب گزینشم هستم که هفته آینده قراربیاد.شما جواب گزینشتان اومده؟وکار آزمایش انجام دادید؟اگر این کارها را انجام دادید فقط استانداری پیگیر کداستخدام بشید بگید چرا اداره راه را همکاری کردید ویک هفته کد بهشون دادید وبه آقای نعمتی هم بگید اطلاعات را سریع وارد کنند من از گزینش پیگیر میشم به استانداری بگید چرا گفتید کسانی که بعد عیدگزینش بشن باید تیر سرکار بیایند.مگه نوبخت نگفت اسفند شروع به کار است اگر استانداری قبول نکرد بگید به تهران شکایت میکنیم اون از ترس اینکه زیر سوال نروند سریع انجام میدن این را ازیک بنده خدا شنیدم
سلام دوستان وسیاوش .سیاوش جان بقدری بنده پیگیر بودم و هستم که کارکنان اداره کل زندان و همچنین برنامه بودجه وقتی من رو می بینن به چشم یک کارمند زندان که بلاتکلیفم نگاه می کنن. و پیش خودشون میگن باز این اقا امد. وای یییییی.خدایاااااااچکار کنیم از دست این.....
راستی آقاسیاوش من امروز به هسته گزینش زنگیدم گفت چند نفری مانده که هفته آینده جلسه می زارن وجواب را میفرستیم اداره .ووقتی متوجه شدم جواب گزینش خودم رابهتون اطلاع میدم اما شما فقط به استانداری فشار بیاورید که کداستخدام را چرا برا اداره مابا40 روز تاخیر میدهدچرا به مسئولین گفتید کسانی که گزینش آنها بعد از عید بوده باید اول تیر سرکار بروند بهشون بگید ماباتهران حرف میزنیم ماباید اسفند سرکابودیم امااستانداری تاخیر میاندازد
سلام آقاسیاوش منظورت از برت 89 های چیه میشه جمله را کامل بنویسی.درضمن من مال اداره دیگر را پرسیدم میگن یک هفته کداستخدام اومده چرا مال اداره زندان 40روز طول میکشد چرابا اداره دیگر همکاری میکنن ولی اداره زندان نه. به استانداری بزنگیم بگیم مابه تهران زنگ میزنیم تا بترسندراستی شما مال کدام شهر وچه سمتی داری من مال ملایر وکاردان اقدامات
سلام آقاسیاوش چی شد با آقای نعمتی صحبت کردید دقیق زمان شروع به کار را دانستید من به خانم طراوتی چند روز پیش زنگیدم گفت 20روز طول میکشد یعنی همان اول خرداد
نقطه سلام خب جدید نداری. زحمتی برات دارم میتونی به اشنات بگی برامون زنگ ره ببینم نعمتی اصلا اطلاعات مارو وارد کرده یا نه حداقل تا اخر ماه کدامون اومده باشه
سلام به دوستان و سیاوش و دوستانی که اداره زندانها قبول شده اند . دوستان اگر افرادی که منتظر جواب گزینش هستند و یا تکلیف آنها دقیقا مشخص نشده باشه باید بگم که نمیخوام دلسردتون کنم ولی تا کلیه افرادی که جواب نهایی آنها نیامده باشه اداره دست نگه میداره تا همه افراد تعیین تلکیف بشن.چون این کار یک پرسه طولانی و هیچ اداره ای برای یک یا دونفر این همه راه رو جداگانه طی نمی کنه .پس افرادی که ج گزینش و یا هر مسئله دیگه دارند بجنبندکه وقت خیلی ضیغ
4030ابتدا باید ج گزینش بیاد. بعد ادامه کارها صورت می گیره
 سلام به همگی 4030 منظور ناخدا اینه بری اداره بگی نامه هامو بدید تا بهت بدنش بری برا ازمایش و بقیه کارا . من امروز زنگیدم اداره نعمتی گفت فعلا معلوم نیس . بعد زگیدم استانداری با مهذب حرف زدم که اونم گفتش کارای نامه نگاریش انجام بشه و بچه های سازمان زندان کد استخدام نگرفتن تا اونم براشون بیاد تا 30یا چهل روز دیگه طول میکشه اما بطور قطع انجام میشه بعد پرسیدم ایا مشکلی بوده با سازمان زندان که گفت برت 89ای ها بوده که اونم حل میشه اصلا نگران نباسید. چن دیقه پیش هم با اقای بیات مسول بودجه اداره صحبت کردم که گفتن در خوشبینانه حالت تا اخرماه حل میشه انشااله و اگرم بخاد طول بکشه تا اخر خرداد طول میکشه. دوستان لطفا شما هم زنگ بزنید هم استانداری هم اداره اخه خودشون گفتن بازم پیگیر باشید اینطور استانداری زودتر انجامش میده
سالم به ناخدا .منظورت از مدارک چه هست .آخه جواب گزینش من فعلا به سازمان زندان نرفته از گزینش پیگیرم 

خوبه دیگه قدیما پادشاهی کردن موروثی بود الانم شاغل شدن

این نشون میده مملکت هی داره دور خودش میچرخه با هزار سال پیش هیچ فرقی نکرده

سلام به سیاوش و 4030.4030خودت برو اداره و برگهای مربوطه را بگیر .منتظر زنگ اونها نباش .سیاوش باید همیشه و مداوم زنگ بزنیم و پیگری باشیم
سلام پیام جان از جوابت ممنون/پس چوب اشکال کار مارو هم شما میخورین یا شما زودتر دعوت بکار میشین ومنتظر ما نمیمونین؟منظورم اینه که الزامی وجود نداره که همه با هم مشغول بشیم؟
راستی آقا سیاوش زحمت بکشید از آقای نعمتی بپرسید میگن اداره زندان با استانداری مشکل داره این مشکل چه هست . راستی شما تمام آزمایشها را انجام دادی وجوابش را به اداره دادید؟ دیگر چه بهتان گفتن ؟ پس تا کی منتظر باید بمانید بگید مگر چه میخواهید بکنید که سی تا چهل روز طول میکشد چرا اداره های دیگر اول اردیبهشت رفتن سرکار 
سلام آقا سیاوش .ببخشید شما برا چه سمت شرکت کردید!
 البته تا قبل از این که تامین اعتبار بشن نعمتی میگفت شروع کارتون معلوم نیس اما دیروز که خانوم  دینی زاده گفت همه ادارات تامین اعتبار شدن دیگه بانعمتی حرف نزدم فقط به امور مالی اداه زنگیدم که گفتن اره انجام شده داریم نامه نگاریهاشو انجام میدیم و از این حرفا حدودا سی چهل روز طول میکشه. فردا با نعمتی حرف میزنم خبر میدم
 البته تا قبل از این که تامین اعتبار بشن نعمتی میگفت شروع کارتون معلوم نیس اما دیروز که خانوم  دینی زاده گفت همه ادارات تامین اعتبار شدن دیگه بانعمتی حرف نزدم فقط به امور مالی اداه زنگیدم که گفتن اره انجام شده داریم نامه نگاریهاشو انجام میدیم و از این حرفا حدودا سی چهل روز طول میکشه. فردا با نعمتی حرف میزنم خبر میدم
سلام دوستان شب همگی بخیر و 4030  جان حدودا بعد یه هفته تا ده روز طول کشید تا خبر کردن بعدشم اداره معرفیت میکنه به بهداشت که ازجمله ازمایش عدم اعتیا ازمایش هپاتیت و ایدز و چندتا دیگه و امادگی جسمانی و سنجش شنوای و بینای که حدودا صدوپنجا تادویس تومنی خرج داشت راستی سو پیشینه و تاییدیه پایان خدمتم برا اقایون هست
سلام آقا سیاوش من چند روز پیش با کارگزینی تماس گرفتم گفتن نهایت 20 روزدیگر کارهاتان طول میکشد میشه شما هم فردا تماس بگیرید دقیقا از آقای نعمتی بپرسید 
سلام
شماره تماس آقای امینی 85352344 آقای سلگی 85352346 خانم اعلایی 85352351 خانم نشاط 85352353 برای پاسخگویی رفع اشکالات سامانه کارمندایران

با سلام به کارشناس عزیز شماها هم یه مشکل کوچیک توی دریافت کدتون هست که قول دادن تا چند روز دیگه حل بشه دقیق ترش اینه که عنوان رشته تحصیلی شما و چند تا از بچه ها توی سایت کارمند ایران ثبت نیست که با درخواستی که شده داره حل میشه .
سلام آقا سیاوش خوبید من هم مال اداره زندان هستم خواستم بدانم  وقتی جواب گزینش برات اومده بود اداره چند روز بعد برا آزمایش وکارهای دیگه بهت زنگ زدند .کجا انجام دادی هزینه هایش چقدر شد بعد از این جواب ها بهت گفتن کی می روی سرکار یعنی شروع به کار کی است 
من که تماس گرفتم گفتن فقط کد ماموران اجرایی که همون محیط بانانه صادر شده.
سلام پیام منم اداره محیط زیستم کد من که چند روز پیش نیومده کارشناس حقوقی هستم.پست شما چی بود؟
 سلام ماهان خبری برامون گرفتی یا نه؟ از استانداری
 پیام شمارشو بزار نتونستم پیدا کنم.  امروز زنگیدم امور مالی ادارمون گفتن گفتن که تامین اعتبار انجام شده داریم کارای نامه نگاریشو انجام میدیم اگه زود انجام بشه برا اخر اردیبهشت تموم میشه اگر نه که تا اخر خرداد طول میکشه
سیاوش شماره تلفنها تو سایت کارمند ایران هست
دوستان اگه کسی شماره تهرانو داره برا پیگیری کد استخدام بزاره تو صفحه لطفا تشکر
دوستان اگه کسی شماره تهرانو داره برا پیگیری کد استخدام بزاره تو صفحه لطفا تشکر
سلام به همگی من امروز با خانوم دینی زاده حرف زدم گفتن همه ادارات تامین اعتبار شدن ما کار تامین اعتبار رو انجام دادیم گفت مال کدوم اداره ای اسم سازمانو بهشون گفتم  گفتن که شما هنوز کد استخدامتون نیومده دیگه باید از خود ادارات پیگیر باشید . پیام که ادارشون تامین اعتبار شده کد استخدامم که به سلامتی گرفتن کارای ازمایششو انجام بده دیگه مشکلی برا شروع کارشون نیس ....درسته؟؟؟؟
پیام جان مرسی که ج دادی . از گجا می توان فهمید که اقای افروخته با بودجه اداره ما موافقت کرده .
ممنون از لطف شما ناخدا
کارشناسان با مسئولین اداری مالی هر اداره در ارتباطن و ماها باهاشون ارتباط نداریم
ولی زمانی که نامه بدست کارشناس میرسه یعنی اینکه مشکل بودجه حل شده و آقای افروخته موافقت کرده و دلیلی هم برای رویارویی با کارشناسان ما نداریم
خودشون کارو حل میکند
سلام دوست من چ خبر از ادراه کل زندان خبری نداری .اقای نعمتی درباره شروع به کارمان خبری نداده . ممنونم اگر اطلاع داری ما هم در جریان بزاری. قربانت ناخدا . اگه امکان  داره تلفن همراتو به من بده
سلام به دوستان و پیام عزیز.تبریک امیدوارم هر چه زودتر جواب ازمایشات و سوءپیشینه رو بگیری و از این همه استرس و اضطراب راحت بشی.و امسال سال خاطره انگیزی برای باشه.پیام جان یک سوال دارم.از کجا می تونیم کارشناس مربوط هر اداره را بشناسیم و ایا کارشناسان جواب میدند .  ممنونم اگر راهنمایی کنید.
در جواب سیاوش :باید دفتر بودجه معاونت برنامه ریزی که آقای افروخته هست ارجاع بده به کارشناس بودجه هر اداره برای برقراری حقوق و اضافه شدن به بودجه

در جواب نقطه:بله اداره ما که محیط زیسته بعد از این که کد اومد میخواد معرفی کنه آزمایش
راستی هزینش با سوء پیشینه در حدود 200 تومن شد.
سلام پیام مبارک باشه.مگه آزمایش ندادی؟آزمایشات بستگی داره که به کجا معرفی بشی به اداره بهداشت یا پزشکی قانونی ما به اداره بهداشت معرفی شدیم آزمایش خون و اعتیاد و چشم و گوش ازمون گرفتن به علاوه ایدز وهپاتیت اگه به پزشکی قانونی معرفی بشی کلی چیزای دیگه هم میگیرن.یعنی کد شما قبل از آزمایشات اومده؟
سلام پیا م جان برا چه کاری ادارتون نامه میزنه برا افروخته؟در جواب سوالت یکی ازمایش عدم اعتیاد بود که 36هزارتومن هزینه داشت  وچندتا ازمایش ازجمله هپاتیت و ایدز که سر جم اگه بیمارستان ازمایش بدی  صدهزار تومنی شد 
با سلام به دوستان
امروز خوشبختانه کد من هم اومد و اداره داره نامه میزنه برای دفتر آقای افروخته
سیاوش ببخش یک سوال:
آزمایشاتی که انجام دادید دقیقا چی بود و کجا و چقدر هزینه شد؟
ممنونم اگه بگی
سلام به سیاوش عزیز باشه چشم از دوشنبه این هفته با مدیرتان استانداری کلاس داریم حتما میپرسم تا اونجا که خانم دینی زاده گفتن فقط مشکل بودجه دارن گفتن واسه همه بدون سهمیه ها کد گرفتن فقط مشکل تامین اعتبار هست خانم دینی زاده مدیرکل منابع انسانی استانداری هستن خیلی خانوم خوبی هستن اگه میتونید برید پیش ایشان برای کارتون حتما کمکتون میکنه
سلام به نقطه جان طبق نامه ای که آقای نوبخت داده آره حل شده برای اینکه مراحل استخدام انجام بشه نه دعوت بکار بعدشم باید دو ماه آموزش بدو خدمت رو انجام بدین بدون حقوق. واسه ماهم تا ده خرداد یه دوره گذاشتن بعد اونم دوتا دوره دیگه تا آخر خرداد
دوستان بریم از استانداری پیگیر باشیم لطفا نظر بدین . من از این تامین اعتبار میترسم این مشکلیه که سه ساله مارو گذاشته سر کار میدونید که همش مشکل پوله پس بیاین بریم سراغشون نباید دس کم گرفت  من احساس بدی دارم این استخدام لعنتی طلسم شده . .. . ماهان تشکر بابت خبرت لطفا  شما و صداقت که تو خود استانداری هستید از همکارانتون بپرسید بقیه ادارات کی مشغول میشن ایا کد استخدام بقیه بچه ها ازجمله سازمان زندان دادن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟ یه دنیا سپاس
سلام دوستان وقت همگی بخیر دوستان ون دیروز با هردوی نماینده های ملایر صحبت کردم  هر دوشون میگفتن شما باید از استانداری پیگیری کنید اونا باید نامه بدن اداره های شما
سلام مرسی ماهان که خبر دادی.طبق گفته آقای پیام انگاری مشکل تامین اعتبار حل شده.شما خبری در این زمینه نداری؟
سلام به همه دوستان عزیز من از خانوم دینی زاده بابت کار شماها سوال کردم گفتن اینا همشون کد گرفتن فقط مشکل تامین اعتبار دارن مث ماها داریم آموزش میبینیم ولی تو ابلاغ هم شرط تامین اعتبار رو برای شروع بکار گذاشتن به ماهم کفتن برج چهار حکم میدن تا برج چهار آموزش ببینید فقط خواستم خبر بدم
سلام عید همه مبارک ممنون پیام لطفا اگه بازم خبری شد بگو مرسی
سلام عید همگی مبارک
سیاوش موثقه انقدر که دیروز نامه 6نفر از محیط زیست رو آقای افروخته تایید کرد فرستاد برای کارشناس مربوطه
سلام به دوستان سیاوش رما و پیام از خبراتون ممنون.روز مرد هم به همه آقایان وبلاگ مبارک.

سلام به همگی دوستان

پیشاپیش روز مرد رو به تمام اقایان تبریک میگم امیدوارم که همیشه به حضرت علی (ع) اقتدا کنند

بنده زنگ زدم به استانداری (درخشنده)

گفتن که دارن کد مستخدمی میزنن

ولی صنعت و معدن به دلیل مشکل پست منتظر دستور وزارتخانه است

سلام سیاوش خوبی چه خبر چی شد دیروز؟
سلام به همه دوستان و پیام . پیام خبرت چقد موثقه  چقد دیگه باید صبر کنیم؟ نقطه من دیروز پرسیدم نعمتی گفت مشخص نیست که ما کی تامین اعتبار میشیم که به شما بتونیم جواب بدیم
سلام به همگی دوستان
خبر موثق که از امروز هر نامه ای بره پیش آقای افروخته همشون تایید میشه و مشکل تامین اعتبار حله هر لحظه کد بیاد به ادارتون بگید نامه بزنه به استانداری.موفق باشید
سلام دوستان ونقطه فعلا که هیچ خبری ندارم  تا ببینیم نمایندگا برامون چکار میکنن
سلام سیاوش خوبی چه خبر؟
نماینده ها الان شدیدا دارن برای انتخابات امسال تلاش میکنند بهترین زمان برای رسیدگیه
زحمت بکشید برید تو سایت نمایندگان استان مهم نیست کدوم شهرستان ترجیها همدان بهتره چون دسترسیشون به استانداری راحت تره و براشون پیغام بزارید و ازشون کمک بخواهید انشاللهبا فشار اونها فرجی بشه.
سلام دوستان و پیام / اخه بزرگوار از نماینده های ما که ابی گرم نمیشه من همین فردا با نماینده ملایر حرف میزنم اما میدونی بهم چی میگه /میگه انسااله همه چی درس میشه دست ما نیس اما رو چشام شما باید صبور باشید / یه مشت چرت وپرت تحویلم میده /فک میکنه درسش کرده
سیاوش خودتو زیاد با استانداری در ننداز من خیلی تلاش کردم فایده ای نداره فقط از طریق نماینده های مجلسه که میتونیم کارو پیش ببریم چون حرف ما برو نداره
سلام دوستان من میرم استانداری اگه باهم بریم که خیلی بهتره  همانگ شیم بریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی میتونید بیاین؟
سلام سیاوش .بله ابتدا باید تامین اعتبار بشه .که اونم به زودی انجام شدس .چون خبر دارم که اول نیروهای قراردای های خودشون کد میگیرین بعد نیروی های ازاد. خبر دارم که چند تا از این نیروها کد استخدامی هم گرفتن . کارشون درست شده . ما باید پیگری کنیم و خسته نشیم . چون همین پیگریها ست که بالاخره جواب میده. از بچه های دیگه که ملایر هستند بخواهید که اونها هم تماس بگیرند .  
سلام
به سیاوش و بقیه دوستان گره کار دست معاونت برنامه ریزی آقای سامری و مدیرکل بودجه آقای افروخته باز میشه چون تا این عزیزان دستور تامین بودجه رو ندن هیچ اتفاقی نمیوفته
چند راه داریم اول بریم مستقیما سراغشون که دفتر مرکزیشون خیابان شکریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق است  و راه دوم انتقال نظرات به نمایندگان همدان در مجلس مثل آقای خجسته و بقیه که با توجه به پیگیریهای نمایندگان استانهای دیگه الان وقتشه که اقدام کنن.
طبق پیگیری امروز من "من با استانداری تماس گرفتم که خیلی مشغول بود اخرشم نتونستم باشون حرف بزنم بعدش زنگیدم اداره که اقای نعمتی گفت امور مالی هر وقت به ماخبر بدن براتامین اعتبار ما ابلاغ شروع کارتون بهتون میدیم بعدشم گفت نگران نباش درست میشه منم بهشون گفتم ابرومونو با این استخدام بردید دیگه برا هر چیزی ما باید پیگیری کنیم . به قول پیام دارم خودمو اذیت میکنم باید تامین اعتبارشون بیاد. من میخام برم استانداری
سلام ناخدا شما همونی نبودی که لباس ابی پوشیده بود ؟ من همونی بودم که برا ازمایش با عجله رسیدم
سلام به سیاوش .ممنونم از لطفت من برای  کبوتر آهنگ امتحان دادم .دیروز من کلیه کارهارو انجام دادم.سوءپیشنیه هم رفتم انجام دادم .شاید همدیگر دیدیم ولی چون آشنا نیستیم و چهره یک دیگر رو ندیم نشناختیم . بهر حال امیدوار هر چه زودتر کدامونو بدن و از این همه استرس و اضطراب راحت بشیم . 
سلام
سیاوش زیاد خودتونو اذیت نکنید استان همدان هنوز بودجه برای استخدامی ابلاغ نکرده همه چیز دست آقای افروخته است هنوز همدان کسی ابلاغ نگرفته بجز بچه های خود استانداری
سلام به همه دوستان عزیز خانوما اقایان چرا هیچکس پیگیر نیست فکر کنم فقط بچه های سازمان موندن و بقیه ابلاغشون گرفتن که هیچ کس جز خودم پیام نمیزاره . به هر حال درسته دنبال گرفتن ازمایشات  سوپیشینه هستیم اما بازم مشکل هست اونم بحث شروع کارمونه . لطفا بجنبید وگرنه میره برا سال اینده با مهذب حرف بزنید با مسول کارگزینی ادارتون من خودم فردا پیگیر میشم
شب همگی بخیر صداقت منم با شما موافقم . این که کسی استخدام بشه و از ماه اول حقوق بگیره دور از انتظاره . برادر من که همکار خودمه قبلا بهم گفته بود. حتی به خودش 6ماه حقوق ندادن بعد یه دفه بهش دادنش . حالا انشاله زودتر شروع کار کنیم این چیزا حاشیه اس/ خبر جدیدی ندارید دوستان؟
سلام عزیزان.اینکه برا هشت ماه حقوق میدن دقیقا نمیدونم،ولی اینطور که امور اداری رفتار میکنه دلیل خوبی که چهار ماه اول حقوقی درکارنیست.کارمون درست بشه بریم سرکار ،حالا یک ماه دیر یازود مهم نیست.چون به من هم گفتن تیر ماه.از ابتدای سال هم گفتن تیر ماه ولی باورم نمی شد.به حق این ماه باعظمت همگی دوستان کارشون درست بشه ان شاالله.
واسه ماهم که ابلاغمون رو گرفتیم تااول تابستان هیچ خبری از حقوق نیست
دوستان سلام تو سایت سمنان یه خبر گذاشتن مبنی بر این که دولت حقوق 8ماه رو در نظر گرفته به نمظر شما درسته؟ حالا شاید حکم ما رو حالا ندن. صداقت شما خبری نداری؟
سلام به همه دوستان و بلاتکلیف وناخدا . تشکر بلاتکلیف جان امیدوارم به حق این شب عزیز کار شما هم زودتر انجام بشه من اززوی قلبیم این هست که همه با هم شاد بشیم. اگه کاری از دست من برمیومد  بهم خبر بده. ناخدا من امروز سه تا از همکاران رو تو اگاهی که برا سوپیشینه رفته بودم دیدم شما اونجا نبودی؟ منم نصف کارامو انجام دادم من برا کاردانی اقدامات تامینی وتربیتی ملایر امتحان دادم اما میگن باید بیای همدان سر کار اما کاش شهر خودم باشم. نعمتی گفت زودتر جواب نامه هارو بیارید تا براتون کد استخدام بگیریم به نظر من تا اخر ماه حل میشه انشااله . شما برا کجای؟
سلام سیاوش.امروز من هم رفتم اداره به من هم همون نامه هارو دادن و تاییدیه خدمتمو گرفتم .بقیه مونده برای شنبه . سیاوش جان شما برای چه پستی ازمون دادی وبرای کدام شهرستان . ایا شنبه همدیگر رو میبینیم . اگر این مدارکو براشون ببریم چقدر دیگه کار داره . شما خبر داری
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۱ بلاتکلیف همدان
سلام به سیاوش و بقیه دوستان
سیاوش جان تبریک میگم بهت ایشالا که در اسرع وقت مشغول به کار شی و ازین انتظار زجر آور راحت شی

کار من پیشرفتی نداشته و همچنان مشکل اصلی (پست) به قوت خودش باقیه همچنان که مال بچه های ثبت استان کرمان همینطوره/ اصلا دیگه حوصله پیگیری ندارم خدا صبر بده واقعا
سلام دوستان و ناخدا خورشید حتما امروز یا فردا برات زنگ میزنن من امروز رفتم اداره بهم چندتا نامه دادن که جواباشون بگیرم که نصف کارا انجام شد بقیش موند برا شنبه . نقطه برا شما هم پرسیدم که گفتن خودت اداره بودی
سلام سیاوش .کار گزینش من هم تمام شده .و اسمم دادن به اداره .الان منتظرم تماس بگیرند . به نظرت اگر زنگ بزنم و یا برم اداره بهتر نیست .چند روز پیش افروخته را دیدم ایشان گفتند تا آخر خرداد میرید سر کار .
سلام به دوستان عزیز فقط خواستم خبر بدم ما امروز رفتیم. ابلاغمون رو گرفتیم و اولین جلسه بدو خدمت رو شروع وتا ده خرداد طول میکشه. انشاءالله واسه شماهم درست بشه
دوستان سوالی داشتم به نظر شما برا من که زنگیدن بیا یعنی کد استخداممو گرفتن یا میخا بگیرن؟
سلام ناخدا خورشید تشکر اره خدا بخواد داره درس میشه اما حالا کار داریم / خبر از بقیه دوستان ندارم فقط  اسم نقطه رو میدونم که فردا براش میپرسم کارش تو چه مرحله یه.اطلاعات میگیرم خبر میدم حتما
سلام سیاوش تبریک میگم . کارت داره درست میشه انشالا.  از بچه های دیگه خبر نداری . به من زنگ نزدن فکر می کنی کی زنگ بزنن .
نقطه برا شما زنگ نزدن که فرذا بیای اداره؟
سیاوش منظورم کسی بود که همش میگه به نقطه به سیاوش.
سلام به همگی در جواب دوستمون که گفته پیگیری نمیکنی؟ باید بگم دوست عزیز  بیشتر اخبار و کامنتهای که میخونی مال منه . دیگه اداره ئخودمون جوابمو نمیده انقد زنگ زدم . بعدشم الان برام زنگ زدن گفتن فردا بیا اداره تا بقیه مراحلو انجام بدیم نامه سو پیشینه و ازمایشات پزشکی و بقیه کارا

جناب به نقطه و به سیاوش شما خودتون هیچ حرکتی نمیکنی؟زنگی مراجعه ای؟؟؟

سلام سیاوش .چ خبر .چ کار کردی . اداره زنگ نزدی
سلام نقطه امرو زنگ زدم شرکت شما اما نمیدونستم بگم کجا وصل کنن

سلام سیاوش ماهنوز نگرفتیم چند روز دیگه بهمون زنگ میزنن چندتا از بچه ها که قبل ما رفتن گزینش کد گرفتن هم قراردادی بودن هم آزاد.

نقطه جان سلام .شما مطمئنی که افرادی کد گرفتن و چند روزی دیگه مشغول میشند .منظور زندان .بقیه بچه ها کی میرن
سلام نقطه خبری که گذاشتی که چن نفر کد گرفتن درسته؟ خودت گرفتی؟ اسم منو که میدونی میتونی بفهمی برا من گرفتن یا نه ؟ واقعا ازت ممنونم
چرا من قراره از فردا بریم مرکز آموزش استانداری. قبلا رو میگم گفتم بیاید بریم پیگیری کنیم

سلام ماهان مگه شما نرفتی سرکار؟یه سری اداره ها که رفتن سرکار زندان هم چند نفر کد گرفتن چند روز دیگه میرن مابقی هم اگه مشکلی پیش نیاد تا آخر ماه .

۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۳ به قبول شده ها
سلام دوستان .لطفا دوستانی که قبول شده  هستند به اداره تماس بگیرند تا افرادی که با قضییه استخدامی ارتباط دارند .متوجه بشند که افرادی هستند که منتظر جواب این آقایان هستند.
سلام به دوستان عزیز هر چقدر ازتون خواستم. یه قرار بزارید بریم جلو استانداری کسی جواب نداد حالا اینا اولشم قول تیرماه رو مردن بعد میگن شهریور که بودجه ابلاغ بشه چون بودجه تو شهریور هرساله ابلاغ میشه 
سلام.دوستان گرامی تعدادی از قبول شدگان که کداستخدامی گرفته اند، چهارشنبه این هفته جهت معارفه به استانداری دعوت شده اند وطی چند روز آینده مشغول به کار می شوند.مابقی تیرماه شروع بکار خواهند نمود که متاسفانه من هم جزء تیر ماه هستم.دیروز در مجلس بانماینده مجلس صحبت کردم که ایشان هم گفتند گیر بودجه وواریز آن به خزانه استان است جای هیچ نگرانی نیست وقطعا تا آخر خرداد همه قبول شدگان سر کار خواهند بود.ببخشید دیر جواب دادم،بیست دقیقه پیش رسیدم خونه واولین کارم نوشتن این پیام بود.شب خوش.
سلام دوستان و صداقت جان چی شد خبری نشد ؟ ما منتظریم
دوستان سه شنبه باید بریم استانداری برای پیگیری کارمون ما چقد باید دروغ تحمل کنیم امروز زنگیدم اداره میگه دوماه دیگه کار دارید حالا باید صبر کنید خواهشا هماهنگ شید که بریم
با عرض تبریک به امیدوار جان و ارزوی موفقیت سوال داشتم شما مال کدوم اداره هستین برا خود همدانی؟
سلام دوستان. امروز از استانداری به من زنگ زدن از کارگزینی گفتن چهارشنبه ساعت ده نیم مرکز آموزش باش خیلی خوشحالم کارم درست شد. ماهان بهت تبریک میگم اونجا میبینمت

 سلام

جا دارد در اینجا از مدیر محترم  وتمامی عزیزانی که  به جد پیگیر کار استخدام ما بودند کمال تشکر وقدردانی خویش را ابلاغ نمایم وبرای آنها وهمه  آرزوی موفق وسربلندی را از خداوند منان خواستارم.

پاسخ:
مدیرسایت : ممنون ایشالاه بقیه عزیزان هم بزودی شروع بکار کنن 

سلام بر همگی

مژده به تمامی دوستان منتظر وامیدوارمان  من شنبه به کارگزینی اداره مان طبق پیامی که فرستاده بودند به این مضمون(پذیرفته شده  گرامی جهت پیگیری مراحل بعدی استخدام  به کارگزینی اداره مربوطه  حداکثر تا94/1/31مراجعت نمایید) مراجعه نمودم یک برگه منشور اخلاقی اداره را دادند امضا کردم ویک نامه هم به تامین اجتماعی دادند جهت  ارسال سوابق بیمه ام و به تمامی مراجعین گفتند که سه شنبه هم بیایدابلاغیه بگیرید بروید محل کار پذیرفته شده تان.

سلام.تشکرسیاوش.خیلی ازمطالب رونمیتونم تو سایت مطرح کنم.میدونم خیلی سخت این انتضارلعنتی،واقعیت اینه که هیچ مسئولی نمیخاد بااعلام تاریخ حقی ایجادکنه چون ممکنه دیر یا زود بشه اونوقت مورد سرزنش قراربگیره.قطعا همگی مشغول به کارخواهید شد.کمی حوصله به خرج دهیدوبا اداراتی که قبول شده اید درتماس باشید.میتوانید پیشنهادکار بدون حقوق تا صدور ابلاغ روبدیدکه اگه رییس ادارتون قبول کنه هم مشغول میشوید هم باشرایط ادارتون آشنا میشید.توکل تون به خدا باشه زیاد نگران نباشید.
سلام صداقت جان تشکر بابت اطلاعاتت لطفا خبرای دقیق برامون بگیر خودت میدونی چقد انتظار تلخ کشیدیم حتی یه روزم برامون یه روزه  خواهشا بپرس کی ما مشغول میشیم کی تامین اعتبار میشن و کد برامون صادر میشه ما نمیخایم کارمون تا دوماه دیگه الکی بمونه در صورتی که استانهای دیگه بدون تامین اعتبار دارن مشغول میشن خواهشا اینا رو بگو بهمون خبر بده اجرت با خدا
سلام.دوستان عزیز من دو ماهه این سایت رو میبینم اماچون از صبح زود تا غروب مشغول کار هستم وقت نمیکنم پیام بزارم.من هم 91 آزمون دادم ونفر اصلی هستم برا یکی از فرمانداریهای همدان.گزینشم تمام شده ومنتظر کد استخدامی وتامین اعتبار.چون هر روز بامسولین فرمانداری واستانداری سروکار دارم پیگیریهای زیادی کردم.اگه تامین اعتبار بشه به زودی مشغول به کار میشویم.فردا ملاقاتی با نمایندگان مجلس در تهران دا یم،نامهای مکتوب کرده ام که پیگیری نمایم.نتیجه را دوشنبه براتون منویسم.التماس دعا.
 تشکر مدیر جان انشااله خبرای خوب تو این صفحه بزاریم .ناخدا ودوستان لطفا ج بدید این تامین اعتبارم نکنه یکی از خانای ماست . خودشون گفته بودن تامین اعتبار شدین حالا دوباره باید منتظر تامین اعتبار باشیم خدا ازشون نگذره که اند بهمون استرس میدن