---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

۸

استخدام استانداری مازندران وپیگیری آن

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ



ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جذب نیروهای استخدامی در استانداری مازندران قبل از انتخابات ریاست جمهوری هیاهوی را به پا کرد و بسیاری از جوانان با شوق اینکه پس از برگزاری آزمون و قبولی در این آزمون نفسگیر مشغول کار می‌شوند در امتحان شرکت کردند.

بعد از اعلام نتایج و مصاحبه سخت کارگزینی حالا نوبت به وعده مسئولان رسید که در این ارتباط انگار مسئولان استانی و شهرستانی کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و همه امور را به مسئولان بالاتر در کشور واگذار کردند و پذیرفته شدگان در آزمون که به مسئولان کشوری دسترسی ندارند و برای ملاقات با مسئولان استانی باید از هفت خوان رستم رد شوند به خبرنگاران مدام سوژه می‌دهند که در این ارتباط خبر و گزارش تهیه شود.

مسئولان استانی در آخرین مصاحبه آب پاکی را رو دست متقاضیان ریختند و اعلام کردند که منتظر ابلاغ معاونت راهبری استخدامی رئیس جمهور هستند و باید دستور جذب و به کارگیری در ابلاغی به آنها اعلام شود.

نیروهایی که در آزمون قبولی استانداری‌های کشور پذیرفته شدند پشت دربی قرار گرفتند که قفل این کلید به دست معاونت راهبری رئیس جمهور باز می‌شود.

علی احسانی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف نیروهای استخدامی سال گذشته در استان مازندران گفت: منتظر دستورالعمل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که آیا پیگیری‌هایی از استان در این زمینه انجام شد و آیا برنامه‌ای برای جذب این افراد در دستور کار است، گفت: قطعا برای تعیین تکلیف این افراد برنامه‌ای در دستور کار است ولی تاکنون به استان چیزی در این ارتباط گفته نشد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که بسیاری از کسانی که در این آزمون قبول شدند سرگردان هستند، گفت: ابلاغ معاونت نظارتی راهبردی به استان اجازه استخدام و به کارگیری را بدهد.

اما در همین زمینه معاون منابع انسانی استانداری مازندران نیز همان حرف‌های معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران را مطرح کرد و گفت: برای تعیین تکلیف این افراد نیاز به دستور مقامات بالاتر داریم.

حسن خیران‌پور ادامه داد: برای جذب این افراد نیاز به دستور مقامات بالاتر داریم که تاکنون ابلاغی در این زمینه دریافت نکردیم


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .




نظرات  (۸)

با سلام و عرض ادب
از دوستان مازندرانی کسی تا حالا جذب ثبت احوال شده؟
اگر جذب شدین خواهشن بگین چه مراحلی رو طی کردین؟
با تشکر
از بچه های بهزیستی مازندران کسی حقوق گرفته؟میشه بگید چقد حکمتون بوده؟
سلام.این خبر درسته که بهزیستی کمترین حقوقو داره؟
سلام
دوستان هواشناسی مازنداران 
آیا برای دوره آموزشی کسی رو به تهران معرفی کردند؟
من از هواشناسی خوزستانم 
سلام بچه های مازندران . من از استان سمنان هستم اگه کسی تا حالا حکم استخدامی براش اومده یا حقوق گرفته لطفا اعلام کنه . به ما بچه های سمنان گفتن دولت فقط 8ماه حقوق درنظر گرفته و4ماه حقوق نداری وتو ای مدت هم براتون حکمی صادر نمیشه .بخشنامه نوبخت به استانداری رو خودم دیدم راجع به 8ماه حقوق
سلام مدیر جان این ازمایشات پزشکی در چه شرایطی مانع استخدام میشه یعنی فرد چه مشکلی از لحاظ جسمی و سلامتی داشته باشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : درصورتی که مشکل حاد باشه وفرد قادر به کار کردن نباشه 
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۹ بهزیستی مازندران
کسی اطلاع داره کد استخدامی بهزیستی مازندران صادر شده یا نه ؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۴۰ بازرسی مازندران
مابچه های اداره بازرسی مازندران همچنان بلاتکلیفیم وازهرمرجعی اقدام میکنیم جوابشون نه است.امیدوارم یاری پروردگارکه جای حق نشسته شامل حال ماهم بشه.خیلی دوییدیم.خدایا؛نظری به ماکن.ماهم بنده اتیم.فشارخانواده ونگاههای همسرهمراه بانامیدی اشک سنگ ودرمیاره.دعاکنیدبرامون که دیگه آخرخطیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی