---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ

استخدام استانداری لرستان وپیگیری آن

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ

وعده‌ تکراری: استخدام‌های استانداری لرستان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند

یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: استخدام‌ها‌ی استانداری لرستان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.


به گزارش یافته به نقل از موج، علی کورانی‌فر با بیان این که دغدغه مهم مدیریت ارشد استان بیکاری جوانان است گفت: رشد بیکاری در شرایط کنونی مهم‌ترین چالش پیش روی مدیریت ارشد استان است.

وی اشاره به لغو مصوبه استخدامی مهرآفرین از سوی مجلس گفت: اکنون این مشکل وجود دارد که افراد متقاضی در این راستا بلاتکلیف بوده و باید بتوانیم مشکل آن‌ها را حل و فصل کنیم تا حقوقی از کسی ضایع نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان این‌که مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست گفت: بحث آغاز به‌کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پی‌گیر حل مشکل این افراد هستیم.

کورانی‌فر با تاکید بر این که قطعاً موضوع استخدام‌ها به زودی سر و سامان می‌یابد افزود: در برخی موارد که آزمون برگزار و منجر به حکم استخدام شده است دولت خود را موظف به اجرای آن می‌داند و دخل و تصرفی در آن نخواهد کرد.

این مقام مسوول درادامه با بیان این که استخدام‌ها‌ی استانداری لرستان تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می‌شوند، افزود: بیش از 90 درصد ارباب رجوع‌های استانداری لرستان مربوط به بحث بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال است.

وی تغییر فرهنگ را از جمله مهم‌ترین راه‌های برون رفت از مشکل بی‌کاری در استان دانست و افزود: متاسفانه آن‌چه در ذهن اکثر جویندگان کار وجود دارد این است که هر فرد تحصیل‌کرده و با سواد باید در یک اداره دولتی برای خود میز و صندلی داشته باشد‌؛ این در حالی است که دولت ظرفیت مشخصی دارد و حتی اگر همه نیروهای خود را هم جای‌گزین کند برای این همه نیروی بیکار جای خالی وجود نخواهد داشت.

______________________

در این که موضوع استخدام این افراد مربوط به دولت قبل است شکی نیست، اما معاون محترم استاندار طی 7 ماه‌ اخیر 4 بار وعده جذب این افراد را داده که تا کنون عملی نشده است:

10 دی 1392: معاون استاندار: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان نگران نباشند!

30 دی 1392: شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی استانداری لرستان تا پایان سال جذب می‌شوند

26 اسفند 1392: راه‌کارهای جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان بررسی می‌شود

 

 
صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .


نظرات  (۴۱)

۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۷ s.m استان لرستان
سلام دوستان 12 تیر تهران وزارت امور اقتصادی رفتم جهت مصاحبه اموال تملیکی  / از قبول شدگان سابق بیمه ایران هستم / همگی موفق باشیم  / انشاالله هرچی خیر است برای همه پیش بیاد آمین یا رب العالمین 
منکه هیچوقت نفهمیدم ونمیدونم آدمهایی که پارتی وپول ندارن آقای کورانی فر باید چه خاکی تو سرشون بکنن ها جواب بده
سلام دوستان لطفا اگه کسی از استخدامی خود اداره بنیاد شهید خبری داره به ما هم بگه بخدا ثواب داره .منتظرم!
دوستان لرستانی کسانی که کارشون انجام نشده لطفا کامنت بزارید در ارتباط باشیم
سلام.دوستان لرستانی میشه بگید در چه مرحله از استخدام وچه اداره ای هستید؟
سلام خیلی نظر خوبی کاردو کلهر منم از اداره راه سنندجم.
سلام به سرکار/جناب مدیر و سایر دوستان
خدارو صد هزار مرتبه شکر که کارها سامان گرفت.
انشاءالله عاقبت مدیر گرامی و همه ما ختم به خیر بشه.
مدیر ارجمند با سپاس از دلسوزی و همراهی و هماهنگی شما با سایر دوستان.
امیدوارم زندگی بسیار خوبی پیش رو داشته باشید.
کارمندان جدید همواره روزهای سخت گذشته رو بیاد داشته باشید...
حق یارتان

سلام 
موافقم کاردوکلهر.راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان هستم 

کی بلده یه وبلاگ راه بندازه
جناب کارد وکلهر بنده با شما موافقم من قبول شده مسکن مسکن زاهدان
به راه و شهرسازیای سراسر ایران
دوستانی که در سازمان راه،مسکن و شهرسازی مشغول شده اند و یا می خواهند مشغول شوند،پیشنهاد می کنم محلی برای ارتباط داشته باشیم که بصورت هماهنگ باهم و در کنار هم باشیم...نظرتون رو بگید
سلام کسی خبر از احکام و حقوق نداره
سلام.از مدیر سایت تشکرمی کنم بخاطر تلاش زحماتی که طی این دوسال برای قبول شدگان آزمون استانداری لرستان کشیدن برای شما آرزوی توفیق دارم
بهزیستی کدها اومده.
هر کی معارفه ش دهم باشه از طرف استانداری باهاش تماس میگیرن.جهت اطلاع بیشتر در صورت عدم تماس زنگ بزنید استانداری بپرسید
سلام خبر واسه همه قبول شدگان ازمون است اخه بهزیستی که فعلا کدها نیومده
توجه.قبول شدگان اداره کار بنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 10برای مراسم معارفه در اداره کل حضور یابن.با عرض تبریک به همه همکاران
شبکه افلاک اعلام کرد ده اردیبهشت 94مراسم معارفه و دریافت حکم و شروع به کار قبول شدگان آزمون سال91هست..تماس هم گرفته میشه با عزیزان....مبارک باشه

اقای استاندار مگر قرار نبود ما 5 فروردین شروع بکار کنیم الان 5 اردیبهشت است و هیچ خبری نیست .هیچکس جوابگو نیست کارگزینی اداره کار میگه هنوز همه کدها نیومده منتظریم کد همه بیاد بعد حکمهارو صادر کنیم.پس بقیه این کدها کی میان .یا اومده دارن به ما دروغ میگن میخان تیر تر مشغول بکار بشیم

خدا لعنتت کنه کورانی فر.انشآلله داغ بچه تو ببیتی.شد دو اردیبهشت پس چی شد
کورانی فر گفتند استخدام بعد عید و همین هم شد ما الان سرکاریم
من نمیدونم این آقای کورانی فر خسته نمبشه اینقدر دروغ میگه....
خوش بحال بچه های زیر مچموعه استانداری اونا هم مشغول بکار شدن فقط مونده ما حالا سید این تعداد کد صادر شدن مشغول بکار شدن یا همه باهم مشغول بکار مشیم؟
سلام.سازمان ماقبلأ اسمش وزارت کارواموراجتماعی بودبا وزارت تعاون و وزارت رفاه وتامین اجتماعی ادغام شدکه عنوان وزارتخانه الان شده وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی که بعضی ازپست ها تغییرکرده یاعنوانش عوض شده که بایداصلاح بشه.البته مشگل توسط آقای بیرانوندمسؤل اموراداری اداره خودمون حل شده.امروز هم تعدادی شماره مستخدمی آمده مابقی هم تاچندروزآینده حتما صادرمیشن
سلام سید مگه تا حالا مشکلی وجود داشته منظورت از حل مشکل بستی چیه
سلام قابل توجه بچه های اداره کار طبق گفته خانم بیرانوند مشگل پست های اداره کارحل شده واحتمالاتاآخرهفته کدصادرمیشه.همچنین گفتن آقای استاندارگفته بایدتا۲/۵همه قبول شدگان سرکار باشند
چند لحظه پیش بنده به اقای اذربختی درخصوص قضیه صحت کدها اس زدم، که خود اذربختی بزرگواری کردن وبابنده تماس گرفتن و گفتن که کدها گرفته شده و از فردا بهتون زنگ میزنن برا مراسم منشور اخلاقی و سوگند واسه روز چهار شنبه یا پنج شنبه،بسته بحضور اقای استاندار(اقای کورانی روی حضور استاندار در مراسم تاکید دارن) که در حال حاضر تهران هستن. انشاالله شنبه هم شروع بکار هست. موفق باشید
با سلام و عرض ادب
نقل از خانم شرفی :
کد های استخدامی ادارات تابعه استانداری (فرمانداری ها و بخشداریها) استان لرستان صادر شد ، متعاقبا با دوستان تماس حاصل می شود .
موفق باشید.
کدهای سایر ادارات استان لرستان تا آخر هفته انشاءالله صادر می شود .
بچه ها چرا همه ساکت هستید چه خبر
فعلا خبری از شروع به کار نیست تا کی باید صبر کنیم!!!
سلام
خبر برای دوستانی که نیومدن و عذرشون در پیشگاه وجدان خودشون موجه بود :

خانم بیرانوند :
کد های استخدامی ادارات مالیات  و راه شهر سازی و احتمالا اداره  XX(از یادشون رفته بود)صادر شده است

کد استانداری تا روز سه شنبه صادر می شود

جناب آذربختی :
می توانم حکم ها را امروز بدهم ولی هیچی حقوقی به شما متعلق نخواهد شد ....صبر کنید تا کدهایتان بیاید .......اگر کدهایتان نیامد برای یک اردیبهشت حکمهایتان را با اخذ امضاء و تعهد بهتون میدهم .
مدیر عزیز
ما از 15 فروردین رسما شروع بکار کردیم.ولی بهمون گفتن هنوز کد تون صادر نشده و حکماتون نیامده.بنظرتون حقوق این ماه کامل پرداخت میکنن؟؟؟
دوم  اینکه سربرج  این حقوق بنظرتون پرداخت میشه.فدای ادبت اگه جواب بدین
پاسخ:
مدیرسایت : انطور که از شنیده ها معلومه حقوق را بعد از کد استخدامی منظور خواهند کرد البته اگه خود اداره بده این بحثش جداشت واحتمالا هم ماه اول بصورت معوق داده خواهد شد .
ن
فانی گفت : پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک دوره یکساله را برای تعلیم روش های تدریش در دانشگاه فرهنگیان سپری میکنند و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.
خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر ): فانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب پنج هزارنیروی استخدامی در چند ماه آینده در آموزش و پرورش گفت: این نیروها از دارندگان مدرک کارشناسی رشته های مختلف هستند و از طریق آزمون جذب می شوند.
 
فانی گفت : پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک دوره یکساله را برای تعلیم روش های تدریش در دانشگاه فرهنگیان سپری میکنند و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.

فانی با اشاره به توزیع نامناسب و نا متوازن نیروی انسانی در آموزش و پرورش افزود:  در حال حاضر هیچگونه کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش وجود ندارد .

وی تاکید کرد : در برخی از مناطق  تورم نیرو  و در برخی از مناطق به نسبت جنسیت ، رشته، تخصص و موقعیت جغرافیایی کمبود وجود دارد.

فانی افزود: سیاست آموزش و پرورش بر بومی سازی در آموزش و پرورش است و طبق این سیاست اولین گروه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بهمن سال گذشته  با تاکید بر سیاست بومی سازی وارد مراکز تربیت معلم شدند
سلام لطفا بچه ها اطلاع رسانی کنید که همه شنبه ساعت 9 بیان
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
سلام مدیرجان سپاس ازتلاش شما.آیا استانهای هست که کد مستخدمی دریافت کرده باشن ممنون میشم جواب بدهید.دوستان فردا من هم میام برای پیگیری
پاسخ:
مدیرسایت:کدها بتدریج در حال صدور است از اینکه استانی بصورت کامل نفرلتش کددریافت کرده ان اطلاعی نداریم ولی ب ای همه استانها بتدریج صادر میشود
فردا ساعت ۹پارک مقابل استانداری.بی تفاوت نباشید حتما تشریف بیارید به دوستان خودهم اطلاع بدهیدبه امید آخرین پیگیری
باشه دادا اطلاع بدید همه بیان
دوست من بیشتر ادارات لرستان یک هفته است سرکار هستن. من خودم یک هفته است سرکارم
به اطلاع قبول شدگان همه ادارات استان میرساندکه شنبه ۹۴/۱/۲۲ساعت ۹صبح پارک روبه روی استانداری آماده باشن برای پیگیری ودیداربا آقای کورانی فر
دوستان پیگیرباشدلطفا ازطریق نمایندگان,خبرگزاری ها,پیامک بدیدبه شبکه های سیما بیکارنشینید
با سلام و عرض ادب
دوستان لرستانی کسی خبری از  کد مستخدمی داره یا نه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی