---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

۳

استخدام استانداری قزوین وپیگیری آن

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

استاندار قزوین: ۶۵۰ نفر آماده استخدام در دستگاه های اجرایی قزوین هستند


خبر1خرداد 92-به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، مرتضی روزبه پیش از ظهر امروز (یکم خرداد) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از پروژه های مهمی که در دستور کار قرار گرفته است، راه آهن قزوین - قم است که از طرح های عالی است و مطالعات این پروژه از منابع داخلی وزارت راه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال 94 نیز ردیف بودجه ای برای این پروژه تصویب خواهد شد و به این صورت گام اساسی را در راستای اجرای این پروژه خواهیم برداشت.

استاندار قزوین با اشاره به بازدید از پروژه قزوین- الموت - تنکابن و گازرسانی به الموت شرقی و غربی افزود: در اجرای این پروژه نباید وقفه ای ایجاد شود و استفاده از زمان در این کار حائز اهمیت است و چنانچه نیز وقفه ای ایجاد شود با تشکیل جلسه، کار پیگیری می شود.

وی با اشاره به لزوم کوچک سازی دولت تصریح کرد: در حال حاضر 650 نفر آماده استخدام در دستگاه های اجرایی هستند که اگر این افراد نیز به کار گرفته شوند، 37 درصد پست خالی داریم که باید دید همین میزان نیز چه مقدار کارایی و بهره وری دارند.

روزبه خاطر نشان کرد: ما برای تحقق این ایده آمادگی داریم و البته این امر نیز بستگی به این موضوع دارد که دستگاه های دولتی در مرکز چقدر به مناطق بها داده و به چه میزان به تمرکززدایی اعتقاد دارند و از ظرفیت مناطق استفاده می شود.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: ما در بهزیستی استان قزوین هیچ مرکز دولتی به جز شیرخوارگاه نداریم و 20 سال است که با این مفهوم آشنا هستیم که دولت باید کوچک شود.

حسین افشار مقدم افزود: ولی باید توجه داشته باشیم که تا وقتی وظایف دولت را منطقی نکنیم نمی توانیم اندازه آن را نیز منطقی کنیم و منطقی ترین راه برای کوچک سازی دولت، حذف بسیاری از وظایفی است که دولت متصدی آن است.

وی یادآور شد: زمانی که وظایف سازمان ها را توسعه می دهیم نمی توانیم دولت را کوچک سازی کنیم بنابراین برای کوچک سازی دولت باید به این موضوع توجه کنیم.
صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .


نظرات  (۳)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۷ منتظر خسته
سلام.من در ازمون استخدامی سال 92 و مصاحبه در اداره کل جهاد کشاورزی قزوین پذیرفته شدم اما تا الان هنوز برای جذب و انجام سایر مراحل گزینش با من تماس نگرفتند. فقط نفر اول مشغول شد. من نفر دوم بودم و دو نفر اعلام نیاز کرده بودن. از اداره پیگیری می کنم می گن هنوز چیزی اعلام نشده. تا کی انتظار
سلام. کسی خبر داره این ماه حقوقارو میریزن یا نه!؟ همکارا میگن تیرماهتونو نمیدن فقط از مرداد به بعد حقوق میگیرید
سلام آقا مدیر سئوالی داشتم  خواستم بدونم من که تمامی مراحل مصاحبه و گزینش راقبول شده ام و حتی آزمایشات تندرستی و سوء پیشینه را نیز انجام دادم آیا کد استخدامی من صادر شده ؟ از مسئولین اداره که می پرسم هیچ جوابی دریافت نمی کنم خواهشا توضیح دهید
پاسخ:
مدیرسایت:اگه اطلاعتتان را وارد سایت کارمند ایران کرده باشن برا درخواست کد عرض دو هفته صادر میشه .میتونین از اداره بپرسین که درخواست دادن یانه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی