---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ


طبق درخواست بچه های قبول شده بهزیستی تصمیم گرفته شده تا روز شنبه جهت پیگیری نحوه اعلام قبول شده ها مقابل این اداره حضور بهم رسانند .لطفا کسانیکه مایلند حضور بهم رسانند.



خبر ۵ فروردین ۹۴ - نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام شد

ضمن تبریک و آرزوی توفیق روز افزون  به پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم حضورتان اعلام می گردد.
۱- از آنجا که نتایج اعلام شده بر مبنای تحلیل امتیازات مکتسبه توسط تیم کارشناسی با تائید نماینده محترم استانداری استان اصفهان صورت گرفته است لذا نتایج رسمی و قطعی و غیر قابل تغییر می باشد .

۲- از کلیه پذیرفته شدگان نهایی که نام آنها در لیست قبولی سایت اداره کل درج گردیده دعوت بعمل می آید ؛ در روز دوشنبه  مورخه  ۱۷/۱/۹۴  از ساعت ۸ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر بادر دست داشتن مدراک ذیل جهت انجام مراحل گزینش به آدرس اصفهان ،چهارراه تختی، سرای ورزشکاران مراجعه فرمایند:

 اصل و کپی کارت ملی
 اصل و کپی از تمامی صفحات شناسنامه
 اصل و تصویر ازآخرین مدرک تحصیلی
 اصل و کپی پایان خدمت جهت آقایان
 مدارک مربوط به ایثارگری ، بسیج
 چهار قطعه عکس ۴ * ۳ جدید پشت نویسی شده

۳- بدیهی است تا اتمام مراحل گزینش و تامین اعتبار ،این دستگاه هیچ تعهدی در قبال بکارگیری پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
                                                                          امور اداری  اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

 

لیست نهایی پذیرفته شدگان آزمون ۹۱/۳/۲۶ را از اینجا در یافت کنید



خبر ۵ فروردین ۹۴: لیست نهایی نفرات اصلی و ذخیره پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۳/۲۶(اداره کل ثبت اسناد و املاک اصفهان)

جهت مشاهده اسامی نفرات اصلی و ذخیره پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۳/۲۶ کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۱/۳/۲۶ کلیک نمایید

 




 

اسامی پذیرفته شدگان در مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ 1391/3/26 اعلام شد

نتایج مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ 26/3/ 91 که از سیزدهم دی ماه سال 93 بمدت 6 روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار گردید، اعلام شد.

ضمن تبریک سال نو به عزیزان پذیرفته شده خواهشمند است جهت اطلاع از نتایج مصاحبه علمی تخصصی آزمون استخدامی 91/3/26 بهزیستی استان اصفان اینجا کلیک نمایید.

لینک اعلام اسامی

 


بنقل از یکی از قبول شدگان اصفهان : (94/9/29)

با توجه به درخواست استانداری از ادارات اسامی 3 برابر ظرفیت به خانم عقیلی تو استانداری تحویل داده شده است و افراد می توانند با مراجعه به ایشون ببینند که در بین افراد برای دعوت به مصاحبه هستند یا خیر .



پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


 صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .


نظرات  (۱۳۹)

شما از کدوم اداره هستید که سر کار رفتید؟
ما از اول تیر مشغول شدیم و اولین حقوق رو هم گرفتیم . انشاله شما هم به زودی شروع بکار میکنین
بچه های اصفهان خوابید
سلام جناب مدیر با عرض خسته نباشید خواستم بدونم بعد از انجام مرحله مصاحبه عقیدتی و انجام آزمایشات تندرستی و سوء پیشینه چه مرحله ای باقی مانده و چقدر زمان بر خواهد شد
پاسخ:
مدیرسایت: اگه کد استخدامیتون صادر بشه دیگه مرحله ای نمونده فقط دعوت بکار میکنن
با سلام خدمت مدیر محترم و سایر دوستان کسی از بچه های ثبت احوالی می دونه مصاحبه عقیدتی کجا برگزار می شود(اداره کل استان یا استانداری) آیا کسی تا حالا رفته؟ با تشکر
پذیرفته شده های منابع طبیعی از اول تیر مشغول به کار شدن و احکامشون هم صادر شده .
با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم
خواهشن شما می دونین بعد از مصاحبه اول 3 برابر ظرفیت و انتخاب نفر اصلی و ذخیره چه مراحل دیگری رو باید طی کرد
با تشکر(جذب ثبت احوال)
پاسخ:
مدیرسایت:بعد امتحان تخصصی یکونیم برابر ظرفیت اعلام میشه و نفراصلی تو این مرحله میره مصاحبه عقیدتی و درصورت قبولی به عنوان پذیرفته شده نهایی به اداره مربوطه اعلام میشود.
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ تدبیروامید
دوستان نگفتم /شاهد از غیب رسید/تبریک به دهقان وهمکارانش ./کدوم اداره وشهرستان هستی دوست عزیز
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۰ منتظر به دهاقان
دهاقان عزیز تبریک میگم.شما کدوم اداره هستین داداش؟؟
آقا یا خانم دهقان شما از کدوم اداره هستید؟
خبر خوش
دیروز از کارگزینی تماس گرفتن گفتن سی ام تیر بیایید برا تعهد محضری
و از یکم مرداد میرید سر کار.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ تدبیروامید
دوستان عزیز منتظر /اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان ودوستانی که در سایر ادارات کل تمامی مراحلشون انجام شده طبق آخرین اخبار اداره کل های استان موظف گردیده اند تمامی نفرات را تاپایان مرداد جذب واستخدام نمایند.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۶ تدبیروامید
دوستان عزیز منتظر /اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان ودوستانی که در سایر ادارات کل تمامی مراحلشون انجام شده طبق آخرین اخبار اداره کل های استان موظف گردیده اند تمامی نفرات را تاپایان مرداد جذب واستخدام نمایند.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ تدبیروامید
رسول زرگرپوراستاندار اصفهان به اعتبارات در نظر گرفته شده برای استخدامی های جدید دستگاه ها اشاره کرد و افزود: از سال جاری اعتبار لازم برای استخدام حدود ۹۹۴ نفر از افرادی که در آزمون های سال های گذشته انتخاب شدند پیش بینی شده است و دستگاه ها موظف شده اند که استخدامی های خود را در سال جاری انجام دهند.
با سلام . دوستان خبر تازه ایی از  بهزیستی  ندارند ؟
تماس تازه ایی اگر داشته اید  بیان فرمائید تا  باقی عزیزان هم مطلع شوند.
نتیجه ی ارزیابی ها  طبیعتا بایستی از  تهران  رسیده باشد.
منتظر خبرهای تازه هستیم .
شما از کدام فرمانداریها هستید؟ 
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۷ فرمانداری
سلام.من چند روز پیش برا مصاحبه عقیدتی دعوت دم استانداری بعد یک ساعت سوال و جواب بهم گفتن تا یک ماه طول میکشه تا کمیسیون و هییت 6نفره تشکیل شه و جواب بده.یعنی آخر تیر تازه اگه جواب بدن .بعدش هم امور اداری و کداستخدامی.میره آخر شهریور

زنگ زدم اداره کل کار و تعاون گفت که احتمالا مصاحبه عقیدتی میره بعد از ماه رمضان
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۸ تدبیروامید

دکتر محمدباقر نوبخت طی احکام جداگانه ای، رؤسا و سرپرستان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها را منصوب کرد.

به گزارش شناسنامه، اسامی رؤسا و سرپرستان این سازمان ها به شرح زیر است:

رضا جمشیدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رضا جمشیدی به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منصوب شد.

گفتنی است؛ جمشیدی، مدیر کلی دفتر بودجه، سرپرست و معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی را در کارنامه ی کاری خود دارد.

حمیدرضا نصیری‌زاده، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

حمیدرضا نصیری زاده عضو هیات علمی دانشگاه یزد با ابلاغ حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری قدس آتلاین از یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در حکم محمدباقر نوبخت خطاب به حمید نصیری زاده آمده است؛ «هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور، تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش کشور، تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای استان ، تهیه و تنظیم، توزیع، ابلاغ، مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبارات استان در چارچوب ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بودجه سنواتی، نظارت بر اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی، بررسی و تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی و ارزشیابی پیمانکاران، مشاوران و کارشناسان‌، راهبری امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سطح دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی، راهبری و اجرای فعالیت‌های آماری در چارچوب نظام آماری کشور، ایجاد تمهیدات لازم برای نقشه و اطلاعات مکانی استان ، ظرفیت‌سازی جهت استفاده از ساز و کارهای مشارکت عمومی- غیردولتی در اجرای پروژه های استان ، انجام وظیفه مصرح در ماده " 44 " قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب مجلس شورای اسلامی و دبیری شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای فنی استان از مهمترین وظایف و مأموریت‌های ابلاغی نصیری زاده در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد است.

مسعود صفاری‌پور، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان

با معرفی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان امروز این سازمان فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در آیینی استاندار اصفهان مسعود صفاری پور را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان معرفی کرد.

اقای صفاری پور پیش از این به عنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری اصفهان فعالیت می کرد .

استاندار اصفهان در آیین معرفی سرپرست سازمان مدیریت برنامه ریزی استان اصفهان گفت: براساس دستورات وزارت کشور استاندار اصفهان موظف شد یک نفر را برای تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نفر دیگر را برای معاونت برنامه ریزی و هماهنگی اقتصادی و امور بین المللی استانداری معرفی نماید.

داود بهبودی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور طی حکمی داود بهبودی را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این حکم، هماهنگی و راهبری نظام برنامه‌ریزی و تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی را از مهم‌ترین ماموریت‌ها و وظایف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ذکر کرده است.

تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه‌‎ای استان، تخصیص اعتبارات استان در چارچوب دستورالعمل‌های بودجه، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی، بررسی و تعیین صلاحیت پیمانکاران و مشاوران و نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی از دیگر ماموریت‌هایی است که از سوی معاون رییس جمهور به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور همچنین بر راهبری امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان، راهبری و اجرای فعالیت‌های آماری و ایجاد تمهیدات لازم برای تهیه نقشه و اطلاعات مکانی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تاکید کرده است.

دبیری شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای فنی استان و ظرفیت‌سازی جهت استفاده از ساز و کارهای مشارکت عمومی و غیردولتی از دیگر وظایفی است که بر عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار داده شده است.
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی با معرفی رییس این سازمان رسما استقرار یافته و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

حکم انتصاب دکتر بهبودی به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، توسط معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به وی اعطا شد.

داود بهبودی از اعضای هیات علمی و رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز و همچنین رییس گروه مشاوران اقتصادی استاندار است و پیش از مسوولیت‌هایی همچون ریاست سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان ‌شرقی، معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان نظارت بر قیمت‌ها و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی را عهده‌دار بوده است.

صالح دریانورد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب شد.

به پیشنهاد جادری استاندار هرمزگان و با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صالح دریانورد به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب شد.

دریانورد پیش از این معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان بود که با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب شد.

علی حسن نوروزی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد

طی حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکتر علی حسن نوروزی به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

نوروزی که پیش از این معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود از این پس بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان انجام وظیفه خواهد کرد.

مراسم معارفه طی چند روز آینده برگزار خواهد شد.

ساسان تاجگردون، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس

طی حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ساسان تاجگردون به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس، در این حکم ضمن بیان اهم ماموریت ها و وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب می شوید.

اسماعیل عامری گلستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری

با حکم رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اسماعیل عامری گلستان به عنوان رییس نخستین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

عامری گلستانی از یک و نیم سال گذشته در سمت معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد.

نعمت‌اله ترکی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

دکتر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، آقای نعمت‌اله ترکی را به سمت ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران منصوب کردند.

ذبیح‌الله قاسمی، ییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز

دکتر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، آقای ذبیح‌الله قاسمی را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز منصوب کرد.

گفتنی است ایشان پیش از این معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال این استانداری را بر عهده داشته‌اند.

بهرام نصرالهی زاده، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان

دکتر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، آقای دکتر بهرام نصرالهی زاده را به عنوان رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان منصوب کرد.

بهرام نصراللهی زاده متولد سال ۱۳۴۷ و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و از اساتید دانشگاه های استان است که چندین پست سیاسی و اجرایی در کارنامه کاری وی دیده می شود.

مدیرکل سیاسی و انتظامی و مدیرکل اجتماعی و انتخابات استانداری کردستان، مدیرکل بازرسی و نظارت بر قیمت بازار، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه کردستان، مدیر مرکز پژوهش های کردستان شناسی دانشگاه کردستان و دبیر شورای جوانان استان کردستان از جمله پست های مدیریتی رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است.

ناصر حضرتی پر، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان غربی

دکتر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، آقای ناصر حضرتی‌پر را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

ناصر حضرتی پر، پیش از این به عنوان مدیر کل برنامه و بودجه استانداری آذربایجان غربی مشغول بوده‌اند.

داوود شایقی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل

دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، آقای داوود شایقی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل منصوب کردند.

شایقی در حال حاضر به عنوان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری اردبیل به خدمت مشغول هستند.

محمدهادی چگنی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان

دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، آقای محمدهادی چگنی را به سمت سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان منصوب کردند.

محمدهادی چگنی در حال حاضر به عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان مشغول به فعالیت می‌باشند.

رضا عوض‌پور، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر

دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، آقای رضا عوض‌پور را به سمت سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر منصوب کردند.

رضا عوض‌پور، در حال حاضر به عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر مشغول به خدمت هستند.

محمدعلی محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان

طی حکمی از سوی دکتر محمد باقر نوبخت (‌رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) دکتر  محمد علی محمدی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان منصوب شد، گفتنی است این انتصاب اولین حکم استانی ریاست سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور پس از احیا این سازمان بوده است.

به گزارش آفتاب، محمدی پیش از این مشاور عالی استاندار  گیلان بوده است، از جمله سوابق نامبرده می توان به مدیر کلی سیاسی استانداری هرمزگان و مدیر کلی امور اجتماعی استانداری گیلان نام برد.

محمدی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در گیلان  و همچنین در حال حاضر دبیر تشکیلات حزب اعتدال و توسعه گیلان و عضو هیات علمی دانشگاه گیلان می باشد.

امید حاجتی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان

امید حاجتی معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان رئیس این سازمان در استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان در این حکم آمده است: برادر ارجمند جناب آقای امید حاجتی

با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده ی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان منصوب می شوید.

اهم ماموریت ها و وظایف شما در سطح استان به شرح زیل ابلاغ می شود:

- هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور

- تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش کشور

- تهیه و تدوین برنامه های توسعه ای استان

- تهیه و تنظیم، توزیع، ابلاغ، مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبارات استان در چارچوب ضوابط بخشنامه ها و دستورالعمل های بودجه سنواتی

- نظارت بر اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی

- بررسی و تعیین صلاحیت و رتبه بندی و ارزشیابی پیمانکاران، مشاوران و کارشناسان

- راهبری امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سطح دستگاه های اجرایی

- نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی

- راهبری و اجرای فعالیت های آماری در چارچوب نظام آماری کشور

- ایجاد تمهیدات لازم برای تهیه نقشه و اطلاعات مکانی استان

- انجام وظایف مصرح در ماده(4­4) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب اسفند 1393 مجلس شورای اسلامی و دبیری شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای فنی استان

- ظرفیت سازی جهت استفاده از سازوکارهای مشارکت عمومی- غیردولتی در اجرای پروژه های استان

امید است با اتکال خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشید.

محمد باقر نوبخت- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

طهمورث الیاسی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه

امروز شنبه حکم انتصاب آقای طهمورث الیاسی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از سوی دکتر محمدباقر نوبخت معاون ریئس جمهور و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به امضاء رسید.

آقای الیاسی هم اکنون در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مشغول به خدمت می باشند و اصالتا اهل استان چهار محال و بختیاری می باشد.

آیین معارفه ایشان با حضور دکتر صالح برگزار خواهد شد.

امیدعلی پارسا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران

از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امید علی پارسا به عنوان اولین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در دولت تدبیر و امید و دوره جدید فعالیت این سازمان منصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران دانشجوی دوره دکترای رشته علوم اقتصادی و دارای ۲۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قزوین، معاون توسعه منابع و امور استانهای مرکز آمار ایران، معاون برنامه ریزی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از جمله مسوولیتها و سوابق مدیریتی امید علی پارسا رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران است.

مراسم معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با حضور مسوولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استاندار مازندران روز پنج شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

سید حسین رضوی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم

از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور سید حسین رضوی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم منصوب شده است.

رقیه ماندگاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی روز شنبه با صدور حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری استان مرکزی، رقیه یادگاری در این حکم از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی معرفی شده است.

در این حکم با بیان اهم ماموریت ها و وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارت ارزنده ی جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی منصوب می شوید.

رقیه یادگاری دارای فوق لیسانس برنامه ریزی اقتصادی است که مدیرکل دفتر بودجه استانداری مرکزی، معاونت اداره کل بودجه استانداری، کارشناس آی تی را در کارنامه کاری خود دارد و پیش از انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هسته برنامه ریزی و کارشناسی این سازمان در استان مرکزی فعالیت داشت.

منم هم امیدوارم  همینطور باشه

اقا یا خانم از بهزیستی سلام .امروز با خانم فرمان ارا تماس داشتیم گفتن تیر یا اول مرداد شروع به کار بهزیستیه.

به مونا 
من هم امیدوارم تیرماه اعلام بشه ولی  واقعیت  احتمالا همون شهوریور ماهه و البته احتما لا هم حداکثر افراد جذب میشند. جز کسانی که خیلی وضعیتی  بدی  داشتند . و آغاز به کار هم  احتمال قوی مهر ماه هستش . اینها خبرهاییه که از ستاد بهزیستی و از دایره گزینش  دارم و تقریبا  موثق تره

من از مصاحبه کننده پرسیدم ایشون گفت تیر ماه انشا ا... خبرتون میکنیم.بچه های دیگه هم همین جوابو گرفتن.
سوالات من آسون نبود  حتی در مورد  مسائل فقهی هم از من  سوالاتی پرسیدند   البته  اکثرا را حپجواب دادم  اما  سه تاشم را هم  گفتم نمی دونم   حدود  یک ساعت و نیم  مصاحبه  طول کشید.. امیدوارم قبول بشم . چون واقعا منطقی نیست که کسی را بخاطر این مدل سوالات رد کنند .
به مونا 
ممنون 
من  این خبر رار از خانم فرمان آرا  در گزینش بهزیستی  دارم   شما منبع تون چه کسی هستند ؟  به من گفتند  برای شهریور اعلام نیاز  شهرستان هاست  و تا اون از تماس و کار  موقع خبری نیست .  چ کسی به شما  گفتند قبولی تیرماه اعلام میشه ؟

به بهزیستی. خبر شما درست نیست چون خودمون پیگیری کردیم گفتن نتایجتون تیرماه اعلام میشه اگه خدا بخواد.سوالایی که از من پرسیدن خیلی راحت بود .

با سلام . اگر از دوستانی که مصاحبه ی عقیدتی بهزیستی شرکت کرده اند  کسی  جزئیات اعلام نتیجه را می دونید یا در مورد میزان اهمیت مصاحبه زمان  اعلام نتایج یا هر موردی که می تونه  دیگر دوستان ار از اضطراب نجات بده اطلاعاتی دارید   دریغ نکنید .
تا آنجایی که من می دونم  نتایج   شهریور ماه  اعلام می شه . با  قبول شده ها تماس می گیرند و برای جذب می فرستنشون  آزمایشات پزشکی را انجام بدن.  کسی  چیزی در مورد عقیدتی واینکه معمولا  چه کسانی را حذف می کنند  چیزی   می دونه . اصلا بگید مصاحبه ها را چطور دادین . به  چندتا از سوالات  خوب جواب دادید .

سلام خسته نباشید

از مراحل مصاحبه اداره اوقاف خبر دارید؟

پاسخ:
مدیرسایت:نه از ادارتون بپرسین
مدیر جان من برا مصاحبه عقیدتی بهزیستی دعوت شدم دو روز دیگه.تحقیقاتم تموم شده شما میدونید کی سر کار میرن بچه های بهزیستی؟
پاسخ:
مدیرسایت:نه اطلاعی نداریم
مدیر جان سلام امروز زنگ زدم اداره کل استان گفتند مدارک رو فرستادیم گزینش اداره کل تهران اونجا پیگیری کنید. تماس گرفتم اسمم تو ذهنشون بود گفتند بعدا تماس می گیریم یعنی کار استخدام ما تا کجا پیش رفت و مرحله بعد چیه؟ لطفا رهنمایی بفرمائید. حالا جزء سه برابر ظرفیتیم یا باید بریم برای مصاحبه؟ گزینش چقدر طول میکشه؟
پاسخ:
مدیرسایت:ااگه مصاحبه تخصصی رو داده این حتما نفراصلی هستین و قراره واسه عقیدتی دعوت کنند.اصولا اول سه برابرظرفیت اعلام میکنن بعد مصاحبه تخصصی 1/5برابرظرفیت اعلام میشه و برای عقیدتی هم فقط نفر اصلی رو دعوت میکنند.گزینش حدودا دوماه .باز بستگی به اداره دارد
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۳ منابع طبیعی
انشالله شروع به کار پذیرفته شده های منابع طبیعی از اول تیرماه هست.
سلام.
همه استان ها تقریبا رفتن سر کار غیر ما اصفهانی ها.یعنی از ما بدشانس تر هم هست.به خدا دیگه آدم خجالت میکشه توی خیابون رراه بره هر کی میبینه میگه هنوز نرفتی سر کار.تازه اون تنها ناراحتیش نیست که آدم هی میگه خدیا من اصلا تایید شدم یا نه؟داریم دیونه مییشیم
سلام مدیر جان روز به خیر و خسته نباشید
ازتون سوالی داشتم اگر محبت کنید راهنمایی کنید ممنون می شم. برای استخدامی من مرحله امتحان علمی ، مصاحبه تخصصی، تحقیقات محلی، و گزینش رو گذراندم امروز از گزینش اصفهان باهام تماس گرفتند که  داریم مدارک تون رو می فرستیم تهران یه مدرک ات ناقصه بیا کامل اش بکن . با توجه به تجربه شما  ارسال مدرک به تهران در این مرحله نشونه چیه؟ به منزله پذیرفته شدن در ارگان مربوطه هست؟اول کدمستخدمی میخوره یا اول ارسال مدارک؟
پاسخ:
مدیرسایت:خب هرچه سریعتر ارسال کن مدارکتونو این بمنزله پذیرفته شدن بعنوان نفراصلی هست لازم بذکر است که فقط نفراصلی به مصاحبهععقیدتی دعوت میشود.قبل ارسال مدارکه بعد کد استخدامی.

اگه شما ی سری به مرکز بهداشت ابن سینا یا نواب صفوی بزنین بچه های منابع طبیعی ؛ بهزیستی ، انتقال خون رو می بینید که اومدن برای ازمایش های پزشکی ! کسی که به این مرحله برسه یعنی تمام گزینش هاش تموم شده / بچه های انتقال خون که می گفتند حکمشون از تیر ماه میخوره ...

پس به جای انتظار برای زنگ زدن بهتون ی سری به ارگان مربوطتتون بزنید یا محظ رضای خدا ی زنگی بزنین ببینین چه خبره اصلن !!!!

 به قول شاعر : کاری بکن پیش از انکه از تو نیاید هیچ  کار

بچه های بهزیستی خبرای تازه از مصاحبه ندارید مردیم دیگه؟
سلام دوستان. کسی از اداره راه و شهرسازی خبری نداره؟ کی قراره کد مستخدمی رو بگیرن؟ شروع کار کی هستش؟
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۹ تامین اعتبار 50 نیروی جدید الاستخدام منابع طبیعی اصفهان
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اصفهان، از پروژه های اجرا شده توسط این اداره کل بازدید کرد.
ابتدا ضمن  بازدید از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های بند خاکی نصرآباد، امینی، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، توضیحاتی را از تامین اعتبار در سال 94 برای ادامه این پروژه ارائه نمود.
 پس از آن از پروژه بیابان زدایی دشت سگزی و نهال کاری که در هفته منابع طبیعی توسط استاندار افتتاح شد بازدید و پیشرفت فیزیکی و تولید نهال در ایستگاه ارائه شد.


در حاشیه آن نیز پروژه ترسیب کربن توسط حسین علی نریمانی رئیس اداره بیابان زدایی معرفی و اعتبار کافی  به منظور ادامه پروژه فوق که یکی از پروژه های موفق بین المللی در کشور است،  درخواست شد.
در پایان، همایون ناطقی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اصفهان، ضمن تشکر و قدردانی از پیشرفت فیزیکی پروژه ها با وجود محدودیت اعتبارات، مساعدت در زمینه تامین اعتبار این دو پروژه را اعلام نمودند.
وی مجوز تامین اعتبار تعداد 50 نیروی جدید الاستخدام، پس از دریافت شماره مستخدمی آنها برای خرداد و تیرماه سال جاری منابع طبیعی استان اصفهان را اعلام کرد .

یعنی مصاحبه تا کی طول میکشه؟ما رو که نگفتن هنوز...

 

بله من نرفتم.اگر شما رفتید لطفا راهنمایی کنید.
بچه ها کسی هست از بهزیستی که هنوز مصاحبه عقیدتی نرفته؟
امروز با اداره کل مربوطه تماس گرفتم . گفتن اسامی برای دریافت شماره مستخدم وارد سایت کارمند ایران شده و یه جلسه ای هم با استانداری داشتن و انشاله تا تیرماه تامین اعتبار از طرف استانداری انجام میشه و بعد از تامین اعتبار خبر میدن برای شروع به کار .

چرا انقدر طول میکشه یعنی بهمون نمیگن قبولیم یا نه؟

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۵ م به مونا خانوم
به نظر خودم خوب دادم از من وارد جزییات  نمی شد می گفت نماز جمعه رفتید می گفتم بله قبول می کرد امام جمعه کی بود و دیگه خطبه چی بود.... ازم نمی پرسید. جواب رو  حالا نمی گند باید صبر کرد تا دو ماه بعد از پایان مصاحبه احتمالا شروع به کار هست پوشش و ظاهر تون رو حتی الامکان رعایت بکنید.موفق باشید
مرسی .شما مصاحبتونو خوب انجام دادید یا نه؟راستی جواب قبولی رو میگن یا بازم منتظر باشیم؟یعنی سرکار رفتن از کی هست؟
سلام مونا خانوم مصاحبه کننده یک خانوم بود سخت گیری ام بستگی به پوشش و ظاهر خودتون داره ساده و رسمی باشید حله. اگر رساله رو  بخونید هیچ مشکلی نخواهید داشت بحث ولایت فقیه و مسایل سیاسی ایران و جهان هم بلد باشید براتون آرزوی موفقت دارم
خانم یا اقای م سلام مصاحبتون چطور بود ؟انشاالله قبول بشید. برای منم امروز تازه اومدن تحقیقات محلی.مصاحبه کننده یه نفره یا بیشتر؟سخت میگیرن؟
مرسی همینم دلگرمیه . امیدوارم موفق باشید.فقط سوالای مصاحبه رو به ما هم بگید.
مونا خانوم زنگ می زنند تا 13 خرداد گویا هست مثلا اگه شما 13 ام بشید سه،چهار روز قبل اش بهتون خبر می دند. می خواستم اطلاع بدم تا آماده بشید ولی گویا  باعث استرس شدم براتون. من فردا هستم
سلام کسی خبری از اداره راه داره ؟ هنوز گزینش دارن انجام میدن؟ شروع به کار کی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا پکیدیم از انتظار خداااااا
 ببخشید سما مصاحبتون چه روزیه؟ sms اومد یا زنگ زدن؟
مونا خانوم و خانوم یا آقای س نگران نباشید تقریبا همه دعوت به مصاحبه می شند آماده باشید بهتون زنگ می زنند من مصاحبه شدم می آم اطلاعات رو می دم
سلام

گرفتن کد استخدامی چقدر زمان میبره ؟
مونا خانم راست میگه چرا به ما کسی زنگ نزده نکنه رد شدیم؟
خانم یا اقای م/ فردا که جمعست یعنی دیگه تماس میگیرند؟ شما برای پیگیری چه شماره ای گرفتی؟
سلام بچه های گلم اداراتی که گزینششون تموم شده  دستور دادند از استانداری که تو سایت کارمند ایران جهت گرفتن شناسه اسامی وارد کنند بعد شناسه همراه برگه شغل و شاغل و تائیدیه گزینش و ....جهت گرفتن کد استخدامی بهاستانداری میدهند
سلام مونا خانوم با من تماس گرفتند منتظر باشید بهتون زنگ می زنند

خانم یا اقای م سلام .مطمِینید مصاحبه عقیدتی شروع شده؟خبری که نیست؟

۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۰۰ به " مردی که از پشت پرده خبر داره ولی به کسی نمیگه"
خدا خیرت بده تدبیر جون ولمون کن بابا جان حوصله داری. "یه خبر مهم دارم ولی بتون نمیگم" . " اسم دستگاه و پستتو برام بفرست تا بگم خبر مربوط به شما میشه یا نه" 
بخدا حوصله خودمون رو ندارم چه برسه به این بچه بازیا . خدا حفظت کنه انشالله
مصاحبه عقیدتی بهزیستی اصفهان شروع شد از سوم خرداد. از گزینش تماس می گیرند
منتظر جان دوست خوب وعزیزم به این ایمیل برام ایمیل بزن نام دستگاهت وپستی که هستی راهم بفرست اگه مربوط بهتون بود حتمابرات ایمیل میکنم.mrm.1@mihanmail.ir
سلام تورو خدا بگید

ما دایم در حال پیگیری از استانداری هستیم و خانم عقیلی میگه به ادارتون مربوطه بیایم اینجا چی بگیم خوب

اگه خبری شده بگید مارو هم از نگرانی در بیارید
برای بچه های اصفهان خبر هایی دارم ولی نمیگم چون فقط میاند صفحه خوانی وپیگیری نمیکنند اگر هم بکنند اینجا اطلاع رسانی نمیکنند.خبر خیلی خیلی مهم از استانداری ودستگاه های اجرایی
مدیر جان نیستی نکنه رفتی نمایشگاه کتاب تهران که کامنت هاراتایید نمیکنی؟

نحوه دریافت ابلاغ اعتبارات سال 1394 دستگاه های اجرایی جدول 7:

1-  ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور admin دستگاه اجرایی

2-  ورود به منوی ابلاغ-مشاهده اعتبارات

3- دریافت فایلهای مربوط به ابلاغ

 

در صورت نیاز به دریافت رمز عبور با نامه کتبی رییس دستگاه ،امور تلفیق بودجه نسبت به اختصاص رمز عبور اقدام خواهد کرد.

http://layehe.mporg.ir/Pages/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx

 


ابلاغ بودجه مصوب سال 1394 شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت
ابلاغ اعتبار دستگاه‌های اجرائی مندرج در جدول 7 قانون بودجه سال 1394
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۹ به تدبیر و امید
تدبیر و امید جان خوش خبر باشی یعنی به زودی مشکل استخدامی ها حل می شه؟ برای من که چیزی نشون نداد
دوستان 13اردیبهشت بودجه به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده میگید نه برید سایت معاونت نظارت راهبردی قسمت بخشنامه ها
خدایا یه کمکی بکن این بودجه ابلاغ بشه.مردیم از بیکاری
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۶ تدبیروامید به مدیر وبچه ها
مدیر جان فورا درصفحه اول قراربدهید بودجه کلیه دستگاه های اجرایی به صورت بخشنامه تامین اعتبار ابلاغ شد.http://layehe.mporg.ir/Pages/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۲ تدبیروامید به م
ممنونم عزیز جان فقط پیگیری لازمه تاکارهاروانجام بدهند.
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۲۸ از م به تدبیر و امید
اتفاقا امشب داشتم بهش می گفتم یا یه کاری برامون می کنی یا شماره اتاقت رو می دم به دوستان سایت تا اونها  باهات صحبت بکنند. می گند بودجه که حله مابقی کارای اداری هست .در مورد نامه تامین  اعتبار هم  ازشون سوال می کنم اطلاعی داشت خبرش رو می دم
درسته ولی درآخراگه نامه تامین اعتبار نباشه دعوت به کارنمیشید.
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۳۵ تدبیر و امید جان

من که هنوز واسه مصاحبه هم دعوت نشدم. نمی دونی جریان چیه یه سری از ادارات تا مرحله آخر هم رفتن یه سری هم هنوز کاری انجام ندادن

۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۸ تدبیروامید به م
م جان ازدوستت که درسازمان مدیریت وبرنامه ریزی هست سوال کن نامه تامین اعتبار اصفهان راکی میدهند.ادارات همگی منتظر نامه تامین اعتبار هستند. مدیر جان خواهشن ازنمایندگان بخوایند پیگیر شوند
سلام دوستان
امروز رفتم پیش خانم عقیلی استانداری از اداره کار پرسیدم گفتند که اداره کار هنوز لیستش را نفرستاده که ما بخایم تاییدش کنیم و هر اداره ای داده ما تایید کردیم بعدش رفتم اداره کار پیش اقای میرهادی  ازش پرسیدم پس چی شد گفت فعلا معلوم نیست و تا اخر سال مشخص میشه هر چی سوال ازش پرسیدم فقط میگفت فعلا معلوم نیست گفتم چرا لیست رو ارسال نکردید بازم جواب سربالا داد ادم با دیدن میر هادی کفرش درمیاد.....
خانم عقیلی درساختمان مشتاق  هستند32612218
من انصراف رفتم بدم ولی گفتند انصراف نده تاخردادحل میشه انشاله ماپروندتوبررسی کردیم نیرویی مثل شما کم هست توگزینش شده هاراستی دوستان من دکتری قبول شدم میشه دانشجوشویم وکارهم مشغول باشیم؟
من  از سازمان خودمون و هم از دوستم که سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان مشغول به کار هست شنیدم که احتمالا مهرماه هست مساله اینکه این صحبت ها رو با قطعیت نمی گند  از تیر تا مهرماه انشالله شروع به کار هست استخدام شدن قطعیه ولی زمان شروع مشخص نیست. شماره خانم عقیلی رو می شه مجدد بگذارید تا تماس بگیریم خانم عقیلی استانداری دروازه دوبت هستند یا مشتاق؟

دولت یازدهم در اولین گام برای تقدیم به موقع بودجه 93، بخشنامه بودجه سال آینده را به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در دولت‌های نهم و دهم اغلب در اوایل آبان‌ماه بخشنامه بودجه ابلاغ و لایحه نیز با تأخیر قابل توجهی بعد از زمان مقرر یعنی 15 آذر ماه به مجلس تقدیم شده است به طوری که بخشنامه سال 87 در هفتم مهرماه زودترین زمان و بخشنامه سال 90 در هشتم آذرماه دیرترین زمان ابلاغ را در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به خود اختصاص داد.

بعد از تصویب اولین بخشنامه بودجه دولت در 21 مهرماه در شورای اقتصاد و بررسی درجلسه یکشنبه شب هیأت وزیران، ساعتی پیش محمدباقر نوبخت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور این بخشنامه را به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.دوستان بودجه زودترازمهرماه ابلاغ نمیشه ماکه رفتیم خدابه دادشمابرسه...

بانظرت 100درصد موافقم یاعلی
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۲:۵۷ به تدبیر و امید
جناب تدبیر و امید بنده چند روز قبل از 6 مهر ماه با این وبلاگ آشنا شدم و با وجود همه مشغله ای که داشتم اومدم تهران .  13 اسفند هم با چند نفر دیگه از دوستان استانداری بودیم . تا جایی هم که تونستم پیگیری کردم و نتیجه پیگیری هام رو تو وبلاگ گذاشتم . ممکنه چند باری اسممو عوض کرده باشم بدلایلی ولی همیشه بودم در خدمتتون و مدیر محترم وبلاگ بیشتر در جریان هستن . 
مشکل ما بچه های اصفهان این بوده که همه میان میگن من 100 بار تنهایی رفتم استانداری و .... ولی وقت حضور دسته جمعی از کسی خبری نیست . 
به هر حال مشکل ما هم در حال حل شدنه و انشالله ظرف یکی دوماه آینده با ابلاغ بودجه مشغول میشیم . 
کم لطفی بعضی از دوستان رو نمیشه اینجا گفت چرا که همکارای آینده هستن ولی همیشه سعی کنیم تو زندگی مردونه عمل کنیم . 

یا حق

دوست عزیز که اظهارنظر فرمودید اول عرض کنم سوال ما ازشماهمینه که کجابودید.دوم حضور سرورم عرض کنم من به شخصه تاالان که کامنت میزارم 6بارتهران رفتم ودرتجمع جلوی مجلس وسازمان مدیریت بودم سوم استانداری اصفهان که هرهفته شنبه وچهارشنبه هستم در خدمتتون دیگه کارمند غیررسمی شدیم اونجا دستگاه مربوطه هم روزی 1بارتماس روشاخشه.نتیجه شده این ... شما چه کارکردید؟اسم کامنتم به این دلیل تدبیر وامید گذاشتم چون همه جا بیتدبیری دیدم وناامید شدم از همه چیز لازم به ذکره نیازی نمیدیدم جوابتون رابدم ولی متاسفانه شب خوابم نمی برداگه سکوت میکردم.ضمنا فردا دارم میرم انصراف 
دوست عزیز من تهران درس میخونم و از اواسط آبان با این سایت اشنا شدم.در ضمن من هر دو یا سه هفته یه بار یه سری سازمان مدیرت میزدم
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۸ به تدبیر و امید و حسین
دوستان عزیز میشه بگین شما که ادعا دارید تنها افراد پیگیر هستین آیا 6 مهر تهران بودین؟ آیا 13 اسفند اومدین استانداری؟
یا حق
سهمیه کجا هست؟من که دیگه تصمیم گرفت برم انصراف بدم یه کاتوشرکت مهندسین مشاور قوی بهم پیشنهاد شده دیگه خسته شدم بامدرک فوق لیسانس و5سال تواین شرکت واون شرکت بودن بالاخره یه کارخوب پیداکردم .قید استخدام دولتی رازدم.
بله تدبیر و امید سهمیه.شما چی؟
حسین جون شما جزوسهمیه ها هستی؟بله داداش فقط مادوتا اینجاییم از درد بیکاری چاره ای نداریم.

والا تدبیر و امید اینجور که معلومه توی استان اصفهان انگار فقط ما دو نفر موندیم برا استخدام.چون هیچ کس دیگه نیست که بیاد و یه چیزی بگه
حسین آقا داداش همین خبر راهم که بدی دلگرمی برای بچه هاست که پیگیرید.باشماره هایی که دادم تماس نگرفتید؟اینطور که بوش میاد تاخرداد خبری نیست.چون بودجه سال93تاخردادماه جاریه وبسته نشده فقط باید پیگیری کنیم از معاونت بودجه نامه تامین اعتبار رابدهند بهاستانداریها حقوقمون داره پایمال میشه 1ماه از حقوقمون که بربادرفت نذاریم باقیش ازبین بره.یاعلی
تدبیر و امید عزیز من هر 2 یا سه روز یه بار یا میرم اداره مربوطه یا زنگ میزنم.الان جواب فقط یه چیزه که منتظر ابلاغ بودجه هستیم.من این خبر رو تا حالا هر وقت گرفتم اوردم گذاشتم دیگه میگی چی کار کنم دادش؟
حسین آقا فقط میای خبر بگیری داداش ،شما چه خبر اینکه نشدیکم یاپیگیرباش یااگه پیگیری خبراتو بذاربرابچه ها.
بچه های اصفهان چه خبرا کسی کارش درست نشده؟
سلام به همگی از مدیر ونمایندگان محترم درخواست دارم پیگیر ابلاغ بودجه به استانها باشند چون تابودجه ابلاغ نشود هیچ دستگاهی نمیتواندشروع به کاربزند.التماستون میکنم پیگیری کنیدیابهشون بگید یه نامه برا شروع به کار به استانداری هابزنند.به خصوص اصفهان/نمایندگان ومدیر عزیز از زحماتتون باز هم تشکر میکنم.
معلوم نیست

من که بعد از سه سال کم کم دارم ناامید میشم. فکر کنم همه ما باید دنبال یه شغل  و درآمد دیگه باشیم. ولی هر چی فکر می کنم واسه هر کاری هم حداقل باید 50 میلیون سرمایه داشته باشم که همچین پولی هم ندارم. خدایا کمک کن.

تدبیر و امید شما که تماس گرفتین چی بهتون گفتن؟
دوستان برای ابلاغ بودجه واطلاع از آن باشماره 02133271تماس بگیرید معاونت بودجه وصل کنندیا بگید باآقای فرش کاران قسمت اجتماعی وصل کنند تا جواب بدهندیا باشماره 36248081تماس بگیرید معاونت برنامه ریزی استانداری اصفهان  تاراهنماییتون کنند.
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۳ بیمه ایران.بنیاد شهید
مدیر جان به نظر شما این بودجه کی به دستگاها ابلاغ میشه
بچه های استانهای دیگه می گفتند اگه هیات گزینش از تهران باشند  منصف ترند و قبول شدن راحت تره چون سخت نمی گیرند برای اصفهان هم هیات از تهران می آد
پاسخ:
مدیرسایت:کاربر گرامی چون شما در صفحه قبلی همین استان کامنت گذاشته بودین بخاطر اینکه اون صفخه تعویض شده از قسمت پیوند ها فقط آخرین صفحه هر استان قابل دسترس است و صفحات قبل از قسمت طبقه بندی موضوعی بخش استخدام استانداریها قابل دسترس است .نحوه ثبت نام هم همون ثبت نام در بیان است
سلام مونا خانم نترسین از گزینش یکسری سوالات عقیدتی و دینی و احکام و در مورد ولایت فقیه میپرسن کسی اگه مشکل حاد داشته باشه رد میشه و اگه نتونه از پس اون سوالات برنیاد امکانش ردش وجود داره ولی در کل اگه اطلاعت متوسط داشته باشی و مسلط باشی کاری نداره برا اینکه کامل در جریان سوالات قرار بگیری سوالات عقیدتی همین وبلاگو بخر و خوب مطالعه کن تقریبا سوالاتشون یا عین اینه یا هم یخورده متفاوته .ایشالا که موفق شی
راستی دیروز خانم عقیلی گفتند کد کارمندی ها را نزدند؟ کسی خبر دیگری نداره؟ از کجا باید بپرسیم؟


بنده هم با اداره کل تماس گرفتم . گفتن فقط منتظر تامین اعتبار از طرف استانداری هستیم . 
تدبیر و امید عزیز منم از اداره مربوطه سوال کردم گفتن منتظر تامین اعتبار هستیم
سلام برمدیر ودوستان امروزباخانم عقیلی استانداری صحبت کردم وایشان گفتند نامه تامین اعتبارراتازمانی که بودجه به استان اصفهان ابلاغ نشده باشه نمیتونیم بدیم واحتمالا تانیمه اردیبهشت ابلاغ بشود.اونوقت ماهم نامه میزنیم به دستگاه های اجرایی.ضمنا از طرف همه دوستان از ایشان وهمکاران تشکر وقدردانی کردم وایشان خیلی خوشحال شدندوگفتند کهشما ها3سال صبر کردیدوتا ابلاغ بودجه هم صبر کنید تاکارهاتون درست شود.برای همه هم آرزوی موفقیت کردوسلام به همه رسوند.
میشه شماره تلفن سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  رو بگذارید همگی زنگ بزنیم. فقط میگن بودجه نیست

خانوم عقیقی هم که میگه کلا دیگه به ما ربط نداره و ادارتون باید پیگیر بودجه باشه

سلام برمدیر ودوستان امروزباخانم عقیلی استانداری صحبت کردم وایشان گفتند نامه تامین اعتبارراتازمانی که بودجه به استان اصفهان ابلاغ نشده باشه نمیتونیم بدیم واحتمالا تانیمه اردیبهشت ابلاغ بشود.اونوقت ماهم نامه میزنیم به دستگاه های اجرایی.ضمنا از طرف همه دوستان از ایشان وهمکاران تشکر وقدردانی کردم وایشان خیلی خوشحال شدندوگفتند کهشما ها3سال صبر کردیدوتا ابلاغ بودجه هم صبر کنید تاکارهاتون درست شود.برای همه هم آرزوی موفقیت کردوسلام به همه رسوند.

تدبیر و امید عزیز من که هر چی زنگ میزنم اداره مربوط میگه درخواست کد دادیم ولی هنوز نیومده کدها
دوستان من بااداره مربوطه وچنداداره دیگه صحبت کردم همگی گفتند کدهاراگرفتیم منتظر نامه تامین اعتبار وتاییدیه استانداری هستیم.همگی پیگیری کنید.
به نظر من راه کاردست استانداره وسلام ااز هر طریقی میتونید ارتباط بگیرید باهاشون
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۰ به تدبیر و امید
دوست عزیز شما بفرمایید بگین چه کار کنیم . من همراهتونم 
تدبیر و امید عزیز والا منم خسته شدم.دیگه به این نتیجه رسیدم هرچی بیشتر پیگیری کنم فقط توی این بی پولی یه خرج الکی روی دست خودم میزارم.پس میگم بیخیال منم یکی مثل بقیه اگر درست شد که بهتر نشدم که نشد.دیگه کاری از دستم ساخته نیست.
دوستان اصفهانی یاخوابید یاخودتون رابه خوابی زدیدیا استخدام شدید یابیخیالاستخدام شدید.بابا یه کاری بکنید فروردین هم تمام شد.ماکه هرچی پیگیری میکنیم جواب سربالا ونامفهوم میشنویم.شماهاچطور؟
سلام.دوستان اصفهانی چه خبر؟هنوز کسی نرفته سر کار.اول باید امید هممون به خدا باشه انشالله مشکل همگی حل بشه و بریم سر کار و یه آینده ای برای خودمون رقم بزنیم.
دوستان تا2ماه دیگه جشن 3سالگی استخدام نشدن و علاف بودن راجشن میگیریم همه باهم عزممون راجزم کنیم وفشار به ادارات بیاریم تا قبل از جشن سرکار باشیم.خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام:
دیروز از کارگزیزینی زنگ زدن گفتن استانداری فیش ثبت ناما خواسته حالا باید چیکار کنیم اگه فیشا پیدا نکنیم؟

  • 1394/01/24 : وجوه فیش واریزی حق ثبت نام استخدام در دستگاه های دولتی به حساب شماره 980 خزانه داری کل کشور نزد بانک ملی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب این بانک در سال 1394به شرح ذیل است :

    استخدام یا تبدیل وضع قراردادی به پیمانی یا رسمی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم  به مبلغ 94000 ریال

    استخدام یا تبدیل وضع قراردادی به پیمانی یا رسمی برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر به مبلغ 160000 ریال

    فرزندان شاهد از پرداخت مبالغ یاد شده معاف می باشند

     مبالغ پرداختی مذکور برای سایر ایثارگران 50 درصد می باشد.

سلام
امروز زنگ زدم استانداری گفتن که مصاحبه های اداره کار فعلا تایید نشده....
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
بله دوست خوبم البته بامجوز استانداری ومقررات اداری میتونند وارد کنندوکد بگیرند اللبته جواب کد شاید 1ماهی طول بکشه چون تونوبت میافتید برازدن کدمستخدم

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۰ به تدبیر و امید
دوست عزیز در مورد دسترسی به سامانه کارمند ایران برای دستگاههای اجرایی اصفهان مطمئن هستین؟ یعنی دستگاههایی که گزینش رو انجام دادن و تاییدیه گزینش اومده دارن اسامی رو وارد میکنن؟
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۳۴ تدبیروامیدبه شاهین
شاهین جان خودتم میگی سهمیه ای،یعنی جای تو نیامده سهمیه جداگانه داره برااستخدام درکت میکنم چقدر سخته بعداز 3سال نتیجه نگرفتن انشااله مهندس موفق وکار آفرینی باشی چه بااستخدام چه بدون آن.یاحق
دوستان سایت کارمند ایران باز هست ودستگاه های اصفهان میتونند اسامی راوارد کنند غیر از 2یا3تا دستگاه اجرایی که هنوز کاراشون صورت نپذیرفته برا همین توسایت هنوز اصفهان رابر نداشتند.
سلام.اداره راه و شهرسازی اصفهان پارتی بازی کرده.تو هاله ای از ابهام به سهمیه ای ها زنگ زده و فقط تو سایتش مدارک لازم برای گزینش رو نوشته.بهشون زنگ زدم میگم پس اسامی؟؟میگه نمیزنیم.شما ذخیره هم نیستی.خیلی جالبه.ارشد عمران باشی.تخصصی 70 درصد زده باشی و مصاحبه تخصصی خوبی هم داشته باشی بعد یه سهمیه های حقتو عین آب خوردن بخوره بعد بگن عدالت علی داریم.!!!!!! عجببببببببببب
سلام.دوستان چه خبر؟کسی خبر تازه ای نداره؟
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۵ به تدبیر و امید
هنوز سایت کارمند ایران برای اصفهان باز نشده چطور برای شما درخواست کد کردن؟؟؟!
سلام دوستان کد مستخدمی مارادرخواست کردند.امروز اداره مربوطه بودم.لطفا نگید کدوم اداره ولی انشاله تاآخر فروردین مشغول میشیم.انشااله کار همگی درست بشه.
جناب سجادی مشکل اینجاست که بچه های اصفهان نشستن تا کارا خود به خود درست بشه . به نگاهی به بقیه استانها بندازین که چطور با پیگیری خودشون یکی بعد از دیگری دارن میرن سر کار . خود جنابعالی حاضر هستین بریم استانداری پیگیری کنیم ؟
دیگه کاملا معلومه که بچه های اصفهان ناامید شدن و حتی اینجا هم کامنت نمی ذارن. چقدر ما دهه 60 ها بدبخت هستیم. وقتی بدنیا اومدیم که کشور درگیر جنگ بود دوران تحصیل مون هم با طرح های نیمه کاره آموزش و پرورش به فنا رفت. موقع اشتغال هم که وضعیتمون اینه آخرش هم باید جمعیت کشور را به 200 میلیون نفر برسونیم.
سلام دوستان
امروز زنگ زدم مستقیم به معاون رییس منابع انسانی اداره کار گفت که 6 ماهه اول سال قطعا تعیین تکلیف میشید و خودتون دائم پیگیر باشید چه حضوری چه تلفنی....برام جای سوال داشت این جمله اخری خیلی هم تاکید داشت....
اینجانب هم با مدرک فوق لیسانسی که دارم هنوز نتوانسته ام شغلی پیدا کنم البته در آزمون استخدامی 91 هم قبول شدم. به فرمانداری شهرستان که مراجعه کردم در جواب بنده می گویند شما انتظار نداشته باش که یک میز در اختیار شما بگذاریم و شما شاغل شوید پرسیدم پس وعده های انتخاباتی شما در این صورت به چه معنا است میگه درخواست وام خود اشتغالی را بنویس می گویم اینگونه وامها فقط به اشخاصی که مدارک فنی و صنعتی دارند تعلق می گیرد و من در واقع جز این افراد نیستم هیچ جوابی به بنده ندادند. اگر روند همینطور پیش برود تکلیف ما چیه؟
حسین جان اینجور که معلومه استان اصفهان به این زودیا کارش درست نمیشه . هنوز اسم استان اصفهان جزو استانهایی هست که اسامی پذیرفته شدگان به تایید سازمان مدیریت نرسیده .
میخوام بگم بیاین بریم استانداری پیگیری کنیم ولی از اونجایی که مطمئن هستم مثل بار قبل غیر از 5 6 نفر کسی نمیاد میگم سکوت کنم بهتره . 
سلام. کسی از بیمه سلامت اصفهان خبری داره؟
بچه های اصفهان معلومه کارتون درست شده که کسی دیگه اینجا سر نمیزنه.خب خدا رو شکر
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۴ محمود به مدیر

مدیر حضور بچه های بهزیستی اصفهان در روز شنبه 15 فروردین ساعت 10 صبح مقابل ستاد بهزیستی اصفهان در خیابان آپادنا را اطلاع رسانی فرمایید چون براساس شواهد و اطلاعات بدست آمده بهزیستی اقدام به اعلام یک سوم اسامی را قبول اعلام کرده و اسامی را برخلاف سایر ادارت لیست مانند اعلام نکرده و از طریق سامانه اعلام کرده است که همین خود باعث مبهم شدن بیشتر در اعلام نتایج این اداره شده است

با تشکر از شما جهت اطلاع رسانی و هماهنگی و به سرانجام رساندن استخدام جوانان سربلند ایران اسلامی

 

پس مانند پیگیری بچه های اردبیل این هم اطلاع رسانی فرمایید تا همه بچه ها در این مدت کم آگاهی پیدا کنند

مدیر حضور بچه های بهزیستی اصفهان در روز شنبه 15 فروردین ساعت 10 صبح مقابل ستاد بهزیستی اصفهان در خیابان آپادنا را اطلاع رسانی فرمایید چون براساس شواهد و اطلاعات بدست آمده بهزیستی اقدام به اعلام یک سوم اسامی را قبول اعلام کرده و اسامی را برخلاف سایر ادارت لیست مانند اعلام نکرده و از طریق سامانه اعلام کرده است که همین خود باعث مبهم شدن بیشتر در اعلام نتایج این اداره شده است

با تشکر از شما جهت اطلاع رسانی و هماهنگی و به سرانجام رساندن استخدام جوانان سربلند ایران اسلامی

سلام
کسی از اعلام نتایج 1.5 برابر فرمانداریهای اصفهان  خبری داره؟
ممنون میشم اگه اطلاع رسانی کنید.
 

بنیاد شهید و سایر ادارت بصورت پیامکی اعلام کردند تقریبا اکثر ادارات اعلام یا تا پایان فروردین باید اعلام کنند

سلام و تبریک سال نو به مدیریت قوی این سایت

مدیر اکثر ادارت استان اصفهان اسامی را همین چند روز پیش اعلام کردند با مراجعه به سایت استخدام و صفحه مربوط به اصفهان اخبار مربوط به اعلام نتایج هرکدام از ادارت و لینک های اسامی رو و خبرهای تکمیلی را بصورت جداگانه برای هر اداره ای در این سایت قرار دهید

سلام عیدتون مبارک

استخدامی بقیه ادارات استان اصفهان تو چه مرحله ای است کسی خبر داره؟  لطفا اگه کسی چیزی میدونه به من هم بگه

 

بچه های اصفهان چه خبرا؟کسی کارش درست شد یا نه؟