---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

استخدام استانداری آذربایجان غربی وپیگیری آن

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

نتیجه پیگیری دوشنبه  6بهمن :
پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...


گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ:
( بنقل از آقا بهنام )

مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...



شماره های  جدید تماس با استانداری برای پیگیری وضعیت استخدامی :

(آقایان بینا، رضایی، آقایاری:   31972355)
(آقای علیپور:  31972226)
(خانم چوپان پیشه:  31972360)


( دفتر اقای حضرتی :   31943201 )

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


22مهر 93-مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری: منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران افزود: بکارگیری این افراد، همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به بکار گیری آنها اقدام گردد.

حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای بکارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

/01:16 ب.ظ

لینک خبر از سایت استانداری آ.غ
لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی  بصورت صوتی (ترکی)
 لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی بصورت تصویری


نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، آخرین وضعیت مربوط به برگزاری آزمون استخدامی در تیر ماه سال 92 را تشریح کرد.

صفرزاده در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آزمون استخدامی مذکور در قالب طرح مهرآفرین بوده است یا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهی استخدام، سهمیه های مربوط به این آزمون استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرین و از طرفی دیگر استانداری آذربایجان غربی در سال 91 این آزمون را برگزار نکرده بلکه برگزاری آزمون در تیرماه 92 انجام گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج این آزمون نیز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزینش استانداری نظر نهایی خود را در خصوص نفرات اصلی قبول شده اعلام نموده و مراحل اداری آزمون نیز مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قرار گرفته و اکنون نیز در مرحله تامین اعتبار و جذب و بکارگیری قبول شدگان نهایی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: همه مسئولان کشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشکل تامین اعتبار برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشکل تامین اعتبار، از افراد پذیرفته شده برای شروع بکار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این آزمون وجود دارد یا خیر؟ گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که امکان لغو این آزمون وجود ندارد و شایعات موجود در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی تمامی مراحل اداری و قانونی آزمون استخدامی برگزار شده را به پایان رسانده و فرایند اجرای آن مورد موافقت و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز قرار گرفته و اکنون در مرحله تامین اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در تیرماه سال 92، تنها از طریق سایت اطلاع رسانی استانداری انجام خواهد گرفت فلذا ذینفعان با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه آگاهی یابند.


خبر13خرداد93-به گزارش خبرنگار اروم نیوز؛

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان، سرهنگ حجازی فر، فرمانده سپاه ارومیه، یحیی تیموری مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد.

یحیی تیموری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات  استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: نامه استخدامی از معاون اول رئیس جمهور به استانداری فرستاده شده است اما تاکنون ترتیب اثر نیافته بود که این دستورالعمل خوشبختانه برای گروه اول از فرزندان عزیز که حدود 2سال پیش در آزمون ورودی استخدامی  قبول شده اند اجرا خواهد شد و به امید خدا با کمک دولت تدبیر و امید باقی فرزندان نیز بنا به رشته تحصیلی و تخصص ،به ادارات معرفی خواهند شد.

وی افزود: بررسی تخصصی سلامت جانبازان از سال گذشته شروع شده که در فاز اول این طرح جانبازان شیمیایی سردشت توسط پزشکان متخصص  اعمال شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به مقام والای گفت: مقام حضرت به اندازه ای بالاست که در روز جزا تمام شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد؛ کسی که در راه خدا سلامتی و قسمتی از بدنش را از دست میدهد پاداش  شهادت را میبردک





خبر 31اردیبهشت93- سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است

 

 معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است.

تقی کهوریان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم پایین بودن سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور است به طوری که سهم جمعیتی استان در کشور 1/4 درصد است در حالی که سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور 02/2 درصد می باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی ساختار بخشی ارزش افزوده در استان مشاهده می شود که سهم کشاورزی 19 درصد، خدمات 47 درصد و صنعت هشت درصد که این ساختار ساختار معیوبی است و باید اصلاح شود.


وی ادامه داد: کشاورزی استان در چشم انداز قادر خواهد بود تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به عهده بگیرد و بخش صنعت و معدن استان به دلیل عدم سرمایه گذاری ها در سال های گذشته سهم موثری در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ندارد و حتی اشتغال در بخش صنعت استان نیز دچار مشکل است.

وی گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد جمعیت بیکار استان در سال 91 معادل 117 هزار نفر بود که در سال جاری به 99 هزار نفر رسیده که فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد نیز کاری سخت و دشوار است.

کهوریان افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده از محل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط  قادر خواهیم بود تا سالانه 10 هزار شغل در استان ایجاد کنیم که نیاز است تا برای توسعه صنعتی در استان برنامه ریزی درستی انجام شود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه رتبه استان در تولید ثروت و درآمد در کشور 29 است اظهار کرد: سهم سرانه استان با 40 میلیون ریال در تولید ناخالص داخلی در مقایسه با میانگین کشور که 86 میلیون ریال است رقم کمی است که برای افزایش این رقم برای رسیدن به میانه های جدول ضرورت دارد در زیرساخت های اقتصادی متمرکز شویم و برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن و فراوری معدنی تدبیر های لازم اندیشیده شود.

وی افزود: برای خروج از رکود اقتصادی حاکم در استان باید سطح شیبداری برای بخش خصوصی و فعالین اقتصادی فراهم کنیم تا رسیدن به اهداف جهادی در حوزه اقتصاد سهل و آسان شود.

کهوریان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال جاری گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس هماهنگی با استاندار محترم ناظر بر اهداف خاصی است که نتیجه آن باید خروج استان از رکود اقتصادی در استان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان 20 درصد از اعتبارات عمرانی به کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا با مدیریت بخشی از منابع بانکی اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی در استان را شتاب ببخشیم.

 

وی افزود: همچنین به دلیل فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت، اعتبارات مورد نیاز جهت تسهیل شرایط استقرار بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را افزایش دادیم.

کهوریان ادامه داد: در سال جاری تدوین بودجه اثر بخش با امکان نظارت و کنترل از طریق بودجه ریزی عملیاتی تکلیفی است که به استان ها داده اند و در دو دستگاه استانی به صورت پایلوت اجرا می شود تا مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی افزود: سرجمع اعتبارات استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده به طوری که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 30 درصد، ملی استانی شده بدون اوراق مشارکت 19 درصد کاهش دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بخش حقوق و مزایای مستمر امسال شاهد رشد 15 درصدی، در بودجه سایر اعتبارات هزینه ای شاهد افزایش 28 درصدی هستیم و درآمدهای استان نیز با افزایش 36 درصدی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت در اجرای پروژه های عمرانی استان با پروژه های بالای 80 درصد است که به رقمی معادل 820 میلیارد ریال نیاز دارند که با پیش بینی های لازم امسال 850 میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان ها با اولویت این پروژه ها توزیع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان 4000 میلیارد ریال است که از عهده تامین اعتبار ان خارج هستیم.

  لینک خبر از سایت استانداری


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری:مطالبات بازنشستگان استان به صفر رسیده است


 

31اردیبهشت93-مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده میزان مطالبات بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان در سال 92 به صفر رسیده است.

ناصر حضرتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: آذربایجان غربی در این راستا جزو معدود استان های کشور است که تمام مطالبات بازنشستگان را در پایان سال گذشته پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت متوجه استان نیست.

حضرتی به آخرین وضعیت  درآمدهای  استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان درآمدهای پیش بینی شده مصوب برای استان در سال گذشته 4419 میلیارد ریال بود که میزان وصولی درآمدها با 102 درصد تحقق به 4500 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میزان وصول درآمدهای استان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان می دهد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری در ادامه به وضعیت بودجه جاری و عمرانی استان در سال 93 نیز اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف بودجه عمرانی و جاری در قانون بودجه سال جاری گفت: میزان اعتبارات ملی استانی شده با 19 درصد کاهش به 1012 میلیارد ریال، اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با 29 درصد کاهش به 2188 میلیارد ریال، حقوق و مزایا با 15 درصد افزایش به 843 میلیارد ریال، سایر اعتبارات هزینه ای با 28 درصد افزایش به 876 میلیارد ریال و درآمدهای استانی با 36 درصد افزایش به 6016 میلیارد ریال رسیده است.

لینک خبر از سایت استانداری



اطلاعیه استانداری آذربایجان غربی
قابل توجه قبول شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 92


به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .


نظرات  (۶۰)

دوستانی که از اردیبهشت شروع به کار کردید ایا حقوق گرفتید واینکه حکمتونو از چه تاریخی زدن ما که داریم مفت حمالی میکنیم
دوستان ثبت احوال
احکام ما برای 94.4.1 زده شده
خودم دیدم
فقط جناب مهندس جوان دستور دادن که این چند روز صبر کنن تا یگ جلسه با حضور ایشان برگذار بشه که سوگند نامه امضا بشه و هم به نوعی توجیهی هستش
مطمن باشید تا سر برج سر کار خواهیم رفت

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۷ روابط کار

سلام بر آذری های عزیز. ساغ الون سیزلر. میشه بگید برا مصاحبه تخصصی اداره کار« روابط کار» چه مباحثی را می پرسند؟

 

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ سوال سوال
سلام دوستان این ازمایشات پزشکی مهمه یا فقط واسه تکمیل پروندست؟منظورم اینه شاید کسی مریضی داشته باشه ولی خب به کارش لطمه نزنه و تو ازمایشش معلوم بشه اونوقت جی میشه یعنی براش مشکل ساز میشه لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم خداخیرتون بده.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۸ ثبت احوالی
بله جناب سناتور، منم رفتم، شنبه جوابا رو میبرم تحویل بدم. از زمان شروع به کار خبر ندارین؟
دوستان  ثبت احوالی صداتون زدن  ؟
من که رفتم نامه  معاینو پزشکی و سوپیشینه بهم دادن
سلام به همه دوستان بعد دو ماه مجددا بازهم به این صفحه سر زدم.
آیا کسی از صدور حکم و حقوق خبر داره و اینکه بیمه را از کی واریز می کنن برای منم یکی که از اردیبهشت شروع بکار کردم واریز نکردن.
مستخدم جان حقوقی که گرفتی چقدره چون فکر کنم مال مام همون بشه
امروز از اداره کل ثبت احوال بهم زنگ زدن ازم مدارک خواستن واسه فرد

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۹ ثبت احوالی
آقای احمدی میگن اون نامه که ثبت احوال منتظرشه آماده ست فقط سیستم اتوماسیونمون مشکل داره نمی تونیم بفرستیم. حالا کی درست بشه خدا میدونه. این بهانه یه چیزی تو مایه های اینه که خودکارمون تموم شده نمیتونیم نامه بنویسیم.
سلام .از بچه های استانداری یا فرمانداری کسی حکمش زده شده؟ رفتیم تو ۳ ومین ماه خدمت بدون مزد.......!بچه های ارومیه حداقل برید پیش قلیزاده ما که رفتیم سر کار نمیتونیم بیایم
به دوستان ثبت احوالی:

اداراتی که نیروهاشون رو برای اردیبهشت ماه فراخوان و شروع بکار کرده بودند, واسه پرداخت حقوقاشون میبایست که از برنامه و بودجه مجوز پرداخت حقوق دریافت کنند, ولی برای پرداخت حقوق خرداد, درصورتیکه کد مستخدمی اومده باشه, هیچ گونه مشکلی نداره و نیاز به دریافت مجوز نیست.
بودجه تخصیص داده شده.
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۶ ثبت احوالی
زنگ زدم ثبت، اقای فرح بخش میگه منتظر یه نامه ایم! هر آن منتظر باشین!
به دوستان ثبت احوالی:

اداراتی که نیروهاشون رو برای اردیبهشت ماه فراخوان و شروع بکار کرده بودند, واسه پرداخت حقوقاشون میبایست که از برنامه و بودجه مجوز پرداخت حقوق دریافت کنند, ولی برای پرداخت حقوق خرداد, درصورتیکه کد مستخدمی اومده باشه, هیچ گونه مشکلی نداره و نیاز به دریافت مجوز نیست.
بودجه تخصیص داده شده.
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۵ ثبت احوالی
فکر میکنین فایده ای داره؟ این همه خودمونو کشتیم (من به شخصه!) چه فرقی کرد، اینا کار خودشونو میکنن، ما رو هم مسخره کردن
شانس ماست دیگه، بین این همه اداره گیر این ثبت احوال افتادیم
من نمیدونم دقیقا معطل چی هستن الان، دو هفته است کد استخدامی هامون هم اومده!
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۵ به ثبت احوالی ها
دوستان ثبت احوالی شمارو به فاطمه زهرا قسم حداقل یه زنگ به استانداری بزنید بگید زودتر تکلیفمونو مشخص کنن چه وضعشه آخه همه ادارات سه ماهه سر کارنا!
لعنت به این اوضاع
مدیر جان از میزان حقوق پایه استخدامی های اخیر خبر دارید؟
پاسخ:
مدیرسایت:اکثرا دوربر یک میلیون هست
به ثبت احوالی:
دوست عزیز, مگه اینکه شما الان بیکار باشید.
وگرنه با این حکمایی که ما دیدیم, هر کاری که فکرشو بکنید, تو بیرون ارگز این استخدامی ما بهتره.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ ثبت احوالی
من که دیگه انگیزه ای ندارم برا پیگیری. رسما شورش دراومد
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۶ ثبت احوالی
سلام کسی از ثبت احوال خبر نداره؟ پس چی شد امرو ز هفدهمه.
بچه های ثبت احوال این چند روز اینده به فرموده جناب فرح بخش صدامون میزنن قول دادن اول تیر بریم سرکار
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۸ به ثبت احوالی ها
بچه های ثبت احوال کسی خبر جدیدی نداره؟
ادارات ثبت احوال سایر استانها جزو اولین ادارات فراخوان دهنده بودن ولی نوبت به ما رسیده...
صداقت جان اگه شما برا بچهای استان خودت پیگیری کنی بهتر نیس من خودم همدانی ام شما که میگی تو خود استانداری هستی  یکی باش مث هادی که خبر میاورد و پیگیری میکرد . اگه پول نیس چرا فقط برا تبریز و اذربایجان هس؟؟؟؟؟؟؟؟ از بس خودمون پیگیریم !!!!!!!!!!تعجب نکن از ماس که بر ماس .
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی : سلام .... تاجاییکه ما میدونیم بچه های قبول شده استانداری رو پخش کردن بین فرمانداریها و کسی هم نمیشناسیم 
سلام

من که 22 فروردین شروع به کار کردم و حقوق اردیبهشت رو هم گرفتم
و همه کارام دیگه ردیف شده

ولی باز هم طبق عادت دو سال گذشته هر روز به این صفحه سر می زنم
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۳ ابراهیمی به اقایکه به اقای صداقت تیکه میندازه!
اقاجان به شماربطی نداره!کنایه وتیکه میندازی وجواب میدی!حالامن سوالاتی کردم شماوهم استانیات وهم استانیای خودم اطلاعاتتان قدنمیدادجواب درست حسابی بمن بدهند!یکی اینوسط بخوبی جواب داده!بتوربطی نداردفضولیت رفت روماکزیمم!فرقی نداردمال کدام استانه!مهم اطلاعاتش وانسانیتشه!
سلام عزیزان جوانان ایران زمین.آخه این روزا خبرخاصی نیست.نمیخواهم همشهریان عزیزم رونارحت کنم،ولی همه این حرفها بهانه است.پول نیست به محض وصول بودجه همه شروع به کار خواهند کرد.یا حق.اعیاد شعبانیه مبارک.
پاسخ:
مدیرسایت:مگه تو استان آغ اداره ای مونده جز ثبت احوال که شروع بکار نکرده باشه؟؟و!!
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ به صداقت همدانی
صداقت جان خیلی زرنگی  و به همدلی و همزبانی اعتقاد داری برو کامنتهای بچه هم استانیهای خودتو بخون و جواب بده
به ثبت احوالی ها
امروز اداره کل بودم
اقای فرح بخش فرمودند که تا 10روز اینده صداتون میکنیم برا سوپیشینه و معاینات پزشکی
کد مستخدمی هم  تا 10روز دیگه میاد.
خواهش میکنم وظیفه همه ماهمدلی وهمزبانی است.ماخود استانداری وفرمانداریها هستیم.خیلی ها به اینترنت دسترسی ندارن شاید.شاید هماطلاع درستی ندارن.به دل نگیر.توکلت به خداباشه وایمه اطهار.
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۶ ابراهیمی به صداقت ازهمدان
ممنونم دوست عزیزکه بخوبی راهنماییم کردین،بخداخیالموخیلی راحت کردین.یک دنیاازتون ممنونم.توصفحه استان خودم که کسی جواب درست حسابی بمن نمیداد.میشه ازشماسوال کنم شمامال کدام اداره این؟اداره کار؟سمت شغلی استخدامتونومیشه بدانم؟
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۳۶ صداقت از همدان
سلام آقای ابراهیمی.دوره های آموزشی پس از ابلاغ شروع به کار وبعد از ساعت اداری وهفته ای سه روز برگزار می گردد. اساتید از افراد با تجربه وتحصیلکرده همان اداره واستانداری خواهند بود وزیاد سختگیری نمی شود. موارد دوره شامل ایین نگارش نامه های اداری، صورتجلسه نویسی ،برخورد با ارباب رجوع،سلسله مراتب اداری، قوانین ومقررات مالی ومعاملاتی و... می باشد که معمولا اساتید سر کلاس جزوه می گویند که باید نوشته ونکته برداری شود.امتحان پایان دوره هم از همین جزوات خواهد بود.حداقل نمره شصت از صد می باشد.دوره به صورت رایگان می باشد واگر فردی حد اقل نمره را کسب ننماید دوره برای وی تمدید وهزینه دوره مجدد از خودتان اخذ می شود.به هیچ عنوان اخراجی در کار نیست ،حتی اگر در تمدید دوره هم نمره قبولی کسب نکنید دوباره تمدید دوره می شوید.زیاد نگران نباش این دوره ها مدام در طی دوران کار هم ادامه داردوسخت نیست.التماس دعا.ما هم مثل شما منتظر ابلاغ شروع به کار هستیم.
سلام دوستان اذربایجان غربی،من ازمنتظران استخدام اداره کاراذربایجان شرقی هستم وهمه کارهایمان انجام شده ومنتظرابلاغ ودعوت به کارهستم.میخواستم بدانم برامشاغل سمت کارشناس اشتغال وکاریابی،دوره بدوخدمت وکاراموزیش شامل کدام موارده؟لینک دانلودیامنابع تامین جزوات وکتاباش ازکجاس؟ومشخصات کتاباش واینکه ازبیرون میشودخرید؟حدنصاب قبولی برازمون اخردوره جقدربایدباشد؟ومهمتراینکه کسی حدنصابوکسب نکرد!دوباره ازمون براش میذارن؟یاخداینکرده کلااستخدامش لغومیشودواخراج میشود؟توروخداهرکی رفته یااطلاعاتی داردجوابموبدهد،مخصوصاسوال آخرم رو! بخدامردم ازدلشوره!
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۱۹ یکی از قبول شده ها
آقای مدیر میشه منظورتون رو از شروع بکار توضیح بدید ؟ یعنی الان نیروهاشون دعوت بکار شدن تو اداره هاشون و دارن میرن سر کارشون؟
پاسخ:
مدیرسایت : بله 
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۵ یکی از قبول شده ها
سلام مدیرجان شما اطلاع دارین از ادارات استانداری کدوما شروع بکار کردن؟
پاسخ:
مدیرسایت : اگه دستگاههای اجرایی منظورتونه تا جاییکه ما اطلاع داریم همه شروع کرده ان جز ثبت احوال
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۹ ثبت احوالی ها
ای خدا تاکی باید عذاب بکشیم!
پس کی این اداره  ما شروع بکار میکنه!؟
...
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۸ کارمند ارومیه
با سلام دوباره خدمت مدیر محترم . مدیر جان لطفا راهنمایی کنید ویا شماره نهادهایی را که ما میتوانیم اطلاع رسانی بکنیم وصدایمان را به گوش مسؤلین کشوری برسانیم در قسمت آذربایجان غربی بگذارید . لطفا به دادمان برسید .
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۱ کارمند ارومیه
با سلام خدمت مدیر محترم بله هم پست وهم محل خدمت قبولی همه دوستان را عوض کردند .لطفا راهنمایی بفرمایید که آیا میتوانیم از طریق دیوان عدالت اداری شکایت بکنیم . درضمن تهدیدمان کردند که هرکس به دیوان شکایت بکند بیچاره اش میکنیم .
پاسخ:
مدیرسایت : والا تغییر پست. میتونن انجام بدن این مربوط به تصمیمات داخل اداره است البته اینم باید با موافقت قبول شده ها باشه احتمالا ولی تغییر مکان خدمت درست نیست اینو میتونین  پیگیری کنید ولی از عواقبش دیگه من اطلاعی ندارم بهتر است ار آدمهای خبره درین زمینه اطلاعات بگیرین بعد اقدام کنین 
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۰۱ کارمند ارومیه
از دوستان قبولی استانداری اگر مایل باشید به دلیل اینکه هیچ کسی را به پست خودش نداند بیاید وبا هم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم . اگر مایلید تا آخر اردیبهشت اعلام آمادگی نمایید. در ضمن مدیر محترم نظر شما در مورد این تغییر پستها وتغییر محل خدمت چیه. لطفا راهنمایی فرمایید.

پاسخ:
مدیرسایت : متوجه نشدم یعنی پست ومحل خدمتتان را تغییر دادن ؟؟؟؟!!!
کسی از سازمان دارایی هست ؟اگه هست تا کدوم مرحله پیش رفته؟
تمام قبول شدگان استانداری ا.غ را به شهرستان ها و فرمانداریها و بخشداریها میفرستند. این درحالی است که انتقال بدون رضایت کارمند غیر قانونی است
بجه های که حقوق خوندند لطفاً مواد و قوانین مربوط به این اقدام را دربیاورند
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۱ یکی از قبول شده ها
معمولا حکمها از لحاظ مبلغی زیاد باهم فرقی نمیکنه شاید مقداری در قسمتهای بدی اب وهوا ومناطق کمتر توسعه یافته فرق بکنه که زیاد مهم نیست قانونا قسمتهای حقوقی و پدافند غیر عامل و.. دارای سختی کار (حدود20 درصدی اند) که اجرا نمی شود معمولا برای تشویق کارمند یا رییس میفرستن یا معاون شهرستان که فوق العاده مدیریت شاملش بشه .
معمولا تجربه نشون داده که اگه کارمند غیر بومی بره شهرستان چند ماه طول نکشیده دنبال اشنا بازی میشه که برگرده رفت وامد که شوخی نیست
دوستان بیخیال ثبت احوال ...همین امروز  با آقای احمدی صحبت کردم گفتش اصلا ثبت احوال هیچ کاری انجام نداده وحتی اسامی ر و هم تو سامانه ثبت نکرده ...
سلام به قسمت آموزش و پژوهش سایت استانداری مراجعه کن
آموزش قانون خدمات کشوری، قران، برخورد با ارباب رجوع، طوفان فکری و کارگروهی و ...
در کل چیز نگران کننده ای نداره
سلام حتی ازسایراستانهاکسی نبودجواب منوبدهد؟مدیرجان شماهم اطلاعی نداری؟اصلاکتاب مرجع ومنبعی دربازاردرباره این مواردهست یانه؟یاحداقل لینک دانلود؟بکجابرم بهتره!توروخداکسی میداندکمکم کندبااسم ناشرومولف لطفابه من معرفی کند،به نظرتان نمایشکاه کتاب تهران میشودیافتش یانه؟
به یکی از قبول شده ها:
با سلام
دوست عزیز, اگه اداره کلی بنا به نیازی که تو یکی از شهرستانهای استان داره, از کارمندش بخواد که به اون شهرستان بره, آیا این انتقال از اداره کل به شهرستان موردنظر, برای اون کارمند, مزایایی داره؟
مزایا, منظورم از نظر حقوقی و ... هستش.
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۸ یکی از قبول شده ها
جهت اطلاع دوستان
کتابی مرجع وجود دارد به اسم طرح طبقه بندی مشاغل که شرای احراز هر پست(شغل) رو با مدرک اعلام میکنه هیچ اداره ای حق نداره شخصی رو به پستی انتصاب بکنه که فرم انطباق شغل وشاغل رو نداشته باشه ولی اینکه تو پستهای هم رده ومنطبق با رشته شغلی بلا مانع است ولی ادارات نمیتونن طبق قانون مدیریت خدمات کشوری کارمند رو به شهر دیگر یا از اداره کل به شهرستان بدون موافقت اون انتقال بدن مگه اینکه تخلف بکنه وبه دادگاه تخلفات اداری ارجاع بشه ومحکوم بشه .
سلام آقای مدیر.من برای یه پستی قبول شدم ولی کارگزینی چندوقت پیش بهم گفت سامانه کارمندایران رشته شمارابرای پست موردنظرقبول نمیکنه!!!
الان چندروزه تواداره دوره کارورزی هستم. به نظرتون امکان داره پستم وعوض کنند؟؟؟
اگه قبول نمیکنه چراثبت نام میکردند؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله ممکنه عوض کنن بعضیاهم بعد استخدامتغییر پست دادن این از اختیارات ادارات هست
سلام عزیزان من ازاذربایجان شرقی هستم ازاداره کار،میخواستم بدانم این دوره های بدوخدمت وکاراموزی ، وازمونش دقیقاازکدوم زمینه هاست؟اعتقادی،احکام،رایانه یادرمورددروس تخصصی یاحسابداری یانرم افزارهای مربوط به شغل مربوطه است؟مثلابراکارمنددفتری سمت اشتغال وکاریابی این دورهاوازمونش وروش نمره دهیش دقیقأشامل کدام موارده؟انهاکه رفتن یااطلاع دارن لطفاجواب من رابدهند.
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۱ یکی از قبول شده ها
ایا از دوستان کسی حکمش به دستش رسیده مبلغ دقیق حکمش برای پست کارشناسی چند بوده
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۴۹ یکی از قبول شده ها
دوره توجیهی بدو خدمت ازمونش ربطی به استخدام نداره
رد بشی دوباره دوره شرکت میکنی نهایتا هزینه اش رو میگیرند
بعضی ها به مشمول الضمه بودن اعتقادی ندارند 
وقتی رفتید اداره طوری خدمت کنید که موقع بازنشستگی با سربلندی بگین که تو این سی سال حق هیچ کسی رو ناحق نکردم ومدیون نیستم
بگذریم از این که همه هم به بازنشستگی نمیرسن توبه کنند
خدایا اخرمان را ختم به خیر کن تا نشود همه انتقادی را که به دیگران میکنیم فردا به خودمان بکنند
من که به شخصه از پیگیری خسته شدم، دیگه شورش دراومد
ضمنا تا کد مستخدم نیاد که از حقوق خبری نیس، اگه قراره اعتراضی هم بشه باید به استانداری بشه که پیگیری کنن کدها زودتر صادر شه
واقعاً باید به "ثبت احوال" و "استاندارد" خسته نباشید گفت.

اداره استاندارد کدهای مستخدمی هم اومده, ولی از شروع بکار خبری نیست.
اصلاً انگار تو این اداره چیزی به اسم برنامه ریزی وجود نداره.
دوستان من خودم رفتم اداره کل  این فرحبخش خیلی بد جور جوابمو داد که خیلی بهم برخورد...ولی موافقم یه تاریخ تعیین کنین باهم دسته جمعی بریم استانداری از اونجا یه پیگیری داشته باشیم
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۲ به ثبت احوالی ها
دوستان ثبت احوالی

چرا ساکتین آخه!

جناب سناتور، ثبت احوالی، منتظر، رامان و...


لطفا تو عرض این هفته همه یه سر برین استانداری و به آقایان حاتمی زاده و احمدی اطلاع بدین و اعتراض کنین و ضمنا همگی شنبه جلو استانداری جمع شیم با هم اعترض کنیم به این اوضاع
دوستان ثبت احوال  شنبه اینده ساعت 11صبح جلوی اداره کل باشید

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۰۹ به ثبت احوالی ها
دوستان ثبت احوالی یه خبر خیلی بد دارم.
دوستان ظاهرا ثبت احوال میخاد حداکثر از اواخر تیر یا مرداد کارو شروع کنه، از همه دوستایه گلم چه آقاایون و چه خانوما خواهش میکنم و به علی (ع) و زینب (س) قسمتون میدم مراجعه کنید به استانداری و اعتراض کنید، من از استانداری جویا شدم گفتن اگه همه دسته جمعی اعتراض کنین بدجور توبیخشون میکنیم که چرا وقتی نامه زدیم که لازم نیست منتظر کد مستخدمی باشین و در حالی که همه ادارات حتی خود استانداری هم شروع بکار کرده اینا سرخود عمل میکنن و به تعویقش میندازن.
یعنی علاوه برکارورزی دوره بدوخدمت هم داریم؟؟
سلام مدیرجان.شمااطلاع داریدکه آیابعدازدوره ی کارورزی یک آزمون میگیرن یانه؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : اون بعد دوره بدو خدمته 
ای خدا!
کی تموم میشه پس...
چی میشد مام مثل بقیه شروع بکار می کردیم!
تو 7 تا آسمونم نباید 1 ستاره داشته باشیم  یعنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی