---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

استخدام استانداری آذربایجان غربی وپیگیری آن

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ
 

 



نتیجه پیگیری دوشنبه  6بهمن :
پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...


گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ: ( بنقل از آقا بهنام )
 
مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...
 
شماره های  جدید تماس با استانداری برای پیگیری وضعیت استخدامی :
 

(آقایان بینا، رضایی، آقایاری:   31972355)
(آقای علیپور:  31972226)
(خانم چوپان پیشه:  31972360)

 

( دفتر اقای حضرتی :   31943201 )

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)
 

22مهر 93-مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری: منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران افزود: بکارگیری این افراد، همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به بکار گیری آنها اقدام گردد.

حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای بکارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

/01:16 ب.ظ
لینک خبر از سایت استانداری آ.غ
لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی  بصورت صوتی (ترکی)
 لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی بصورت تصویری

 

 

 

نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، آخرین وضعیت مربوط به برگزاری آزمون استخدامی در تیر ماه سال 92 را تشریح کرد.

صفرزاده در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آزمون استخدامی مذکور در قالب طرح مهرآفرین بوده است یا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهی استخدام، سهمیه های مربوط به این آزمون استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرین و از طرفی دیگر استانداری آذربایجان غربی در سال 91 این آزمون را برگزار نکرده بلکه برگزاری آزمون در تیرماه 92 انجام گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج این آزمون نیز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزینش استانداری نظر نهایی خود را در خصوص نفرات اصلی قبول شده اعلام نموده و مراحل اداری آزمون نیز مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قرار گرفته و اکنون نیز در مرحله تامین اعتبار و جذب و بکارگیری قبول شدگان نهایی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: همه مسئولان کشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشکل تامین اعتبار برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشکل تامین اعتبار، از افراد پذیرفته شده برای شروع بکار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این آزمون وجود دارد یا خیر؟ گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که امکان لغو این آزمون وجود ندارد و شایعات موجود در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی تمامی مراحل اداری و قانونی آزمون استخدامی برگزار شده را به پایان رسانده و فرایند اجرای آن مورد موافقت و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز قرار گرفته و اکنون در مرحله تامین اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در تیرماه سال 92، تنها از طریق سایت اطلاع رسانی استانداری انجام خواهد گرفت فلذا ذینفعان با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه آگاهی یابند.

 


خبر13خرداد93-به گزارش خبرنگار اروم نیوز؛

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان، سرهنگ حجازی فر، فرمانده سپاه ارومیه، یحیی تیموری مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد.

یحیی تیموری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات  استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: نامه استخدامی از معاون اول رئیس جمهور به استانداری فرستاده شده است اما تاکنون ترتیب اثر نیافته بود که این دستورالعمل خوشبختانه برای گروه اول از فرزندان عزیز که حدود 2سال پیش در آزمون ورودی استخدامی  قبول شده اند اجرا خواهد شد و به امید خدا با کمک دولت تدبیر و امید باقی فرزندان نیز بنا به رشته تحصیلی و تخصص ،به ادارات معرفی خواهند شد.

وی افزود: بررسی تخصصی سلامت جانبازان از سال گذشته شروع شده که در فاز اول این طرح جانبازان شیمیایی سردشت توسط پزشکان متخصص  اعمال شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به مقام والای گفت: مقام حضرت به اندازه ای بالاست که در روز جزا تمام شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد؛ کسی که در راه خدا سلامتی و قسمتی از بدنش را از دست میدهد پاداش  شهادت را میبردک



 
خبر 31اردیبهشت93- سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است

 

 معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است.

تقی کهوریان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم پایین بودن سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور است به طوری که سهم جمعیتی استان در کشور 1/4 درصد است در حالی که سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور 02/2 درصد می باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی ساختار بخشی ارزش افزوده در استان مشاهده می شود که سهم کشاورزی 19 درصد، خدمات 47 درصد و صنعت هشت درصد که این ساختار ساختار معیوبی است و باید اصلاح شود.

 

وی ادامه داد: کشاورزی استان در چشم انداز قادر خواهد بود تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به عهده بگیرد و بخش صنعت و معدن استان به دلیل عدم سرمایه گذاری ها در سال های گذشته سهم موثری در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ندارد و حتی اشتغال در بخش صنعت استان نیز دچار مشکل است.

وی گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد جمعیت بیکار استان در سال 91 معادل 117 هزار نفر بود که در سال جاری به 99 هزار نفر رسیده که فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد نیز کاری سخت و دشوار است.

کهوریان افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده از محل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط  قادر خواهیم بود تا سالانه 10 هزار شغل در استان ایجاد کنیم که نیاز است تا برای توسعه صنعتی در استان برنامه ریزی درستی انجام شود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه رتبه استان در تولید ثروت و درآمد در کشور 29 است اظهار کرد: سهم سرانه استان با 40 میلیون ریال در تولید ناخالص داخلی در مقایسه با میانگین کشور که 86 میلیون ریال است رقم کمی است که برای افزایش این رقم برای رسیدن به میانه های جدول ضرورت دارد در زیرساخت های اقتصادی متمرکز شویم و برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن و فراوری معدنی تدبیر های لازم اندیشیده شود.

وی افزود: برای خروج از رکود اقتصادی حاکم در استان باید سطح شیبداری برای بخش خصوصی و فعالین اقتصادی فراهم کنیم تا رسیدن به اهداف جهادی در حوزه اقتصاد سهل و آسان شود.

کهوریان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال جاری گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس هماهنگی با استاندار محترم ناظر بر اهداف خاصی است که نتیجه آن باید خروج استان از رکود اقتصادی در استان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان 20 درصد از اعتبارات عمرانی به کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا با مدیریت بخشی از منابع بانکی اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی در استان را شتاب ببخشیم.

 

وی افزود: همچنین به دلیل فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت، اعتبارات مورد نیاز جهت تسهیل شرایط استقرار بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را افزایش دادیم.

کهوریان ادامه داد: در سال جاری تدوین بودجه اثر بخش با امکان نظارت و کنترل از طریق بودجه ریزی عملیاتی تکلیفی است که به استان ها داده اند و در دو دستگاه استانی به صورت پایلوت اجرا می شود تا مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی افزود: سرجمع اعتبارات استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده به طوری که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 30 درصد، ملی استانی شده بدون اوراق مشارکت 19 درصد کاهش دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بخش حقوق و مزایای مستمر امسال شاهد رشد 15 درصدی، در بودجه سایر اعتبارات هزینه ای شاهد افزایش 28 درصدی هستیم و درآمدهای استان نیز با افزایش 36 درصدی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت در اجرای پروژه های عمرانی استان با پروژه های بالای 80 درصد است که به رقمی معادل 820 میلیارد ریال نیاز دارند که با پیش بینی های لازم امسال 850 میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان ها با اولویت این پروژه ها توزیع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان 4000 میلیارد ریال است که از عهده تامین اعتبار ان خارج هستیم.

  لینک خبر از سایت استانداری


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری:مطالبات بازنشستگان استان به صفر رسیده است

 

 

31اردیبهشت93-مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده میزان مطالبات بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان در سال 92 به صفر رسیده است.

ناصر حضرتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: آذربایجان غربی در این راستا جزو معدود استان های کشور است که تمام مطالبات بازنشستگان را در پایان سال گذشته پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت متوجه استان نیست.

حضرتی به آخرین وضعیت  درآمدهای  استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان درآمدهای پیش بینی شده مصوب برای استان در سال گذشته 4419 میلیارد ریال بود که میزان وصولی درآمدها با 102 درصد تحقق به 4500 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میزان وصول درآمدهای استان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان می دهد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری در ادامه به وضعیت بودجه جاری و عمرانی استان در سال 93 نیز اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف بودجه عمرانی و جاری در قانون بودجه سال جاری گفت: میزان اعتبارات ملی استانی شده با 19 درصد کاهش به 1012 میلیارد ریال، اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با 29 درصد کاهش به 2188 میلیارد ریال، حقوق و مزایا با 15 درصد افزایش به 843 میلیارد ریال، سایر اعتبارات هزینه ای با 28 درصد افزایش به 876 میلیارد ریال و درآمدهای استانی با 36 درصد افزایش به 6016 میلیارد ریال رسیده است.

لینک خبر از سایت استانداری

 

 


اطلاعیه استانداری آذربایجان غربی
قابل توجه قبول شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 92

 

به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

 

نظرات  (۱۷۹)

به کلیه دوستان:

الان بجز "ثبت احوال" و "استاندارد" کدوم ادارات شروع بکار نکردن؟
کلاً کدوم ادارات موندن؟
پاسخ:
مدیرسایت : اگه ارشادیها تازگیا نرفته باشن سرکار اونا هم مونده بودن  باید خودشون بگن 
دوست عزیز دروغ میگن بخدا
اینا همش فیلمشونه
پس چطور بقیه ادارات بدون کد مستخدمی دارن کار میکنن این کد بعدش هم میتونه بیاد خوب...
ضمنا ادارات ثبت احوال خیلی از استانام خیلی وقته شروع بکار کردن ولی فقط  آ.غ. که انقد بهونه میاره الکی...
از نحوه گزینش کردن، پیگیر کارا بودن و شک و تردید داشتنشون معلوم بود انفد لفتش خواهند داد!
ثبت احوال اسامی رو وارد سامانه کرده منتظر کد مستخدمیه. حالا این کد مممکنه یه ماه اومدنش طول بکشه یا ده روز
چرا دیگه کسی چیزی نمیگه!!
یعنی همه مشکلشون حل شده و رفتن سر کار!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
به اداره استاندارد :

در فعل ،منافقی و بی باک        در قول حکیمی و خردمند

از کسانی مباش
که سخن بسیار می گوید،اما کرداز خوب او اندک است.
دیگران را هدایت اما خود را گمراه می کنند.
....................                 (نهج البلاغه  حکمت 150)


۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۹ یکی از قبول شده ها
با سلام به بچه ها وهمکارهای عزیز
اینکه روند استخدامها دارای مشکلاتی بوده ومشکلاتی را هم پیش رو خواهیم داشت شک نکنید چون اداره ها میخواستن کارمندهای خودشون با درصد سهمیه ای که داشتن قبول بشن وحالا که نشدن از حضور وورود ما ناراحتند وماهارو مثل غاصب نگاه میکنند
ولی کاراموز و... برای کارمند مفهومی نداره از تاریخ ابلاغ وحکم مجبورا حقوقها رو بدن وبعدا میشه حتی با شکایت به بازرسی و.. حق وحقوق رو گرفت
اگر اینها نگران اموزش کارمندها بودند باید نیروهارو به دوره توجیهی بدو خدمت معرفی میکردند که نکردند
بعد ورود هم نگرفتن میز وصندل وکامپیوتر و...حتی ندادن عمدی حکم ها بعد صدور واینکه شاید تا چند ماه حقوق نگیرید.کارمندهای اینجا دارن از گشنگی میمیرن برین یک اداره دیگه وکارمندی عاقبت نداره و.... 
پس یک گوش در ودیگری دروازه باشه وبا توکل به خدا به کارمون ادامه میدیم خدا با ماست
نه من بازرس کار نیستم . ولی کدها یواش یواش داره صادر میشه به محض اینکه کد شما هم برسه صداتون میکنند برای کارورزی.
لعنت به این اوضاع...
و هزار بار لعنت خدا به مسببان این اوضاع...
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۰۲ به دکتر حاتمی زاده
آغای دکتر حاتمی زاده تورو خدا یه تلنگری به این ثبت احوال بزن! همش میگن کارمون گیره استانداریه و منتظر اوکی دادن استانداری هستیم. بخدا تنها کسی که میتونیم ازش کمک بخایم شمایید... بابت همه کمکاتون ممنون
با سلام خدمت مدیران سایت
بدین وسیله مراتب سپاس و تشکر خود را از همه عزیزانی که به هر نحو قدمی در راه پیگیری و به بار نشستن فرایند استخدامی استانداریها انجام داده اند تقدیم می کنم و از درگاه ایزدمنان موفقیت و شادکامی تمام دوستان را ارزومندم.
پاسخ:
مدیرسایت:ممنون و تشکر ....التماس دعای فراوان
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۵۴ یـــــــــه سوال
حکـــــــم ها را از کی میزنند و پایه حقوق و دریافتـــــی چقد میشه؟
روند افزایش حقوقی چطور خواهد بود؟
منتظر عزیز منظور از علافی اینه که به ما پول ندن و اونجا بدون حقوق و مزایا باشیم
از آنجایکه هیچ چیزیم سرجاش نیست من به همه چی بی اعتماد شدم
و میترسم بگن آقا برا شما کد صادر نشده و بازم سرمون بی کلاه بمونه.
پس اول باید از آقای احمدی در رابطه با صدور کد مستخدمی و زمان آن جویای مراحل شویم
به اســـتاندارد
اولا :چرا بیهوده ؟؟؟؟ چرا علاف؟؟؟ مگه پارکه این چه حرفی عزیز
ثانیا:الآن حدود 20 روز از نامه ای که آقای احمدی میگه ارسال کردیم به ادارات به شماره 14/61/2099 به تاریخ 94/1/17 میگذره خـدا را شکر خـدارا شکر اکثر ادارات شروع به کار کردن چند نفر از دوستان خود من هم از تاریخ 94/2/1 شروع به کار کردن بازم میگم خدارا شکر ان شاالله که موفق باشند حال مگه این اداره استاندارد جز استانداری آذربایجان غربی به حساب نمیاد ؟؟؟؟؟چرا حرف متناقض می زنه؟؟؟
منم دوست دارم زود صادر بشه
ولی گیریم رفتیم سرکار و بیهوده اونجا بودیم چی؟
اونوقت نمیگید چرا علاف شدیم
با سلام خدمت دوستان یک سوال از مدیریت داشتم ایا استخدامیهای ماهم پیمانی خواهد بود باتشکر
پاسخ:
مدیرسایت:بله پیمانی خواهد بود
به اســـــــــــــــتاندارد
این رو اداره به ما هم میگه ولـــــی:
1-مگه اون یکی ادارات کد و بیمه داشتنند؟؟؟؟؟
2-آمدیم و این کد استخدامیچند ماهی طول کشید
           گــــــــــناه ما چیست؟؟؟؟؟
من به نوبه خودم از اهمال و سستی کسانی که با سرنوشت ما بازی می کنند نخواهم گذشت آنها را به خــــــــــــدا واگذار می کنم.
به اســــــــــــــــــــــتاندارد:
دوست عزیز کدهای مستخدمی تعداد زیادی از دوستان صادر شده.
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۲۸ اســــــــــــــــــــــتاندارد
ســـــــــلام دوستای گلـــــــــــم
به نظر بنده بهتر هست تا اول کدهای مستخدمی صادر بشه و سپس شروع بکار کنیم، چون در غیر اینصورت نه بیمه میشیم و نه حقوقی به ما تعلق میگیره
پس این چند مدت هم دندون رو جگر بذارید و عجله نکنید
انــــــــــــــــــــــــشالله که  این به صلاح ما باشه
خدایا خواهش میکنم یا منو بکش و خلاصم کن از این وضع یا کمک کن این انتظار چندین ساله تموم شه! بخدا دیگه امید، انرژی و انگیزه ای برا این زندگی ندارم! ای خدا کی درست میشه پس...
از دوستان اگه کسی هست که از تاریخ صدور احکام کارگزینی و پرداخت حقوق اطلاع داره خبرمون کنه لطفا
دوست عزیزاداره کار.ببخشیدپست شمابازرس کاربودیاکارشناس روابط کار؟؟؟؟
منم قبول شده اداره کارم ولی هنوزکدم صادرنشده.
لطفاجواب بدین
سلام به همه دوستان و ضمن تشکر از همه بچه هایی که در طی این مدت زحمت فراوانی کشیدند . من قبول شده اداره کار ارومیه هستم و از 29 فروردین صدامون کردند اداره و گفتند بعد از یک ماه کارورز ی بدون حقوق و بیمه  حکمتون رو می زنیم . آیا بقیه ادارات هم کارورزی دارند ؟
به منتظر:
دوست عزیز, شما قبول شده کدوم شهر هستید؟
با سلام
خدارا شکر الحمدولله مثل اینکه همه بچه رفتن سر کار نظری و پاسخی نیست
مدیر محترم لطفا شما پاسخ بدید؟؟؟  لطفا
از زمان شروع به کار اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی خبری دارید؟
پاسخ:
مدیرسایت : نه ما اطلاعی نداریم دیگه باید از ادارتتتون جویا بشید .
سلام دوستان.6نفری که ازاداره کارمونده بودندومنتظردریافت کداستخدامی هستندچیکارکردند؟؟؟
سلام دوستان.6نفری که ازاداره کارمونده بودندومنتظردریافت کداستخدامی هستندچیکارکردند؟؟؟
به شاکر
نترس عزیزم فقط نباید بیماری واگیر مثل ایدز وهپاتیت داشته باشی یا خدایی نکرده مشکلی مثل سرطان خون.
دیگه به کلرسترل و کم خونی و قند واینا کار ندارن
با سلام
آیا کسی از مراحل اداره ستاندارد خبری داره ؟؟؟؟؟؟
سلام بچه ها این ازمایشات پزشکی شامل چه چیزاییه .ممکنه دردسرساز بشه یا گیر بدن نثلا تو ارمایش خون و اینا دنبال ایراد بگردن؟
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۱ به جهاد کشاورزی
سلام همکار جهادی ما قبول شده جهادیم برای استان کردستان شما بعد مصاحبه رفتین برای ازمانشان پزشکی یا بدون خدمت میرید ممنون راهنمایی کنید؟ 
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۶ به جهاد کشاورزی
منم قبولی جهاد هستم ما 94/1/24 شروع بکار کردیم.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۹ ثبت احوالی ها
ای خدا ما چه گناهی کردیم که برا ثبت احوال آزمون دادیم!
آغای دکتر حاتمی زاده تو رو خدا خواهش میکنم اگه این پیامو میخونی یه زنگی به این مسئولین "وظیفه شناس و صادق" ثبت احوال بزن، بگو اینقد نسبت به سرنوشت ما بی تفاوت نباشن، و یه تکونی به خودشون بدن، آخه کی میخان مثله بقیه ادارات نیروهاشونو سازماندهی کنن!
بخدا ثواب داره و جایه دوری نمیره
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۴ کارمند ارومیه
با سلام خدمت مدیر محترم سایت وهمه دوستان وهمکاران عزیز به لطف خدا بنده وهمه دوستان استخدامی استانداری آ.غربی از امروز مورخه ٩٤/٠٢/٠٢ شروع به کار کردیم .با آرزوی موفقیت برای همه دوستان والبته توفیق خدمت صادقانه وخالصانه را برای همه دوستان از درگاه خداوند منان آرزومندم. خداحافظ همه شما باشد انشااله.
پاسخ:
مدیرسایت : خدارو شکر موفق باشید .
سلام جهاد کشاورزی.وست من همه استخامی های جهاد از تاریخ24/1 شروع بکار کردن
بچه ها دعام کنید فردا دارم میرم خواستگاری
دارم میام شهر شما
میخوام منم ارومیه ای بشممممممممممم
رفتیم ارومیه دو سه روز معطل شدیم که ابلاغمونو بدن آخرش گفتن از فردا یعنی سه شنبه برین خودتونو به فرمانداری معرفی کنین خودمون رونوشت ابلاغیه رو به کارتابل زیرمجموعه استانداری میفرستیم... امروز هم که رفتیم فرمانداری هیچ چی از استانداری به دستشون نرسیده... دست از پا درازتر برگشتیم خونه... مثل اینکه حالا حالاها درست بشو نیست این هفت خوان استخدام ما
ابلاغ که مهم نیست
کد صادر نشه شما انگار که استخدام نشدید
حالا معلوم نیست چند ماه هم باید بدون کد کار کنیم و حقوق نگیریم و بعد از چند ماه بهم بگن که متاسفیم....
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۰۸ چهاد کشاورزی
سلام به سامان و همه دوستان عزیز
نه بابا چه شروع بکاری اوایل اسفند بود که مدارک تحویل دادیم الانم منتظریم  که باهامون تماس بگیرن هر چقدم تماس میگیریم برا پیگیری همش جواب سربالا میشنویم و میگن صبر کنید

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۹ پذیرفته شده ی استانداری

خطاب به مدیر محترم

و نمایندگان پیگیر

و کلیه دوستانی که اخبار موثق تو سایت میذاشتن:

مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق


با نهایت احترام و رعایت ادب و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی تشکرخود را  از یکایک شما عزیزان :مدیر محترم، نمایندگان محترم و دوستانی که در فرایند تامین اعتبار ، صدور کد استخدامی و دیگر مراحل جذب وشروع بکارمان زحمات زیادی متحمل و بعضا هم مورد کم لطفی هم  قرار گرفتند  اعلام میدارم و صمیمانه از این عزیزان تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون و سعادت برای ایشان مسألت دارم

با تشکر 

پاسخ:
مدیرسایت:ممنونیم ان شاءالله به امید روزیکه تمامی کاربران این وبلاگ و منتظران هر چه سریعتر شروع بکار کنن شمام برای این دسته افراد دعاکنید تا مشکلشون حل بشه .....
امیدواریم شما و تمامی عزیزان قبول شده موفق وموید باشین در تمامی مراحل زندگی .
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۴ پذیرفته شده ی استانداری

سلام دوستان

دوستان قبول شده ی استانداری آغ

بالاخره انتظار به سر رسید قراره فردا صبح ابلاغامونو بدن که بریم سر کارامون

تبریک به همه همکارای محترم

ایشالا به زودی زود شروع بکار بقیه دوستان

 

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۱ به ثبت احوالی ها
دوستان ثبت احوالی
سلام به همگی
طبق اخبار موثقی که از مراجع مربوطه و مسئولین بالارتبه ثبت احوال گرفتم ظاهرا این اداره قصد داره از تیر دعوت بکار کنه
از ما گفتن بود حالا دوستان میتونن همونجوری که تا الان منتظر بودن سه ماه دیگم منتظر شن و آخرین نیروهاییی باشن که تعیین تکلیف میشن
به جهادکشاورزی:
دوست عزیز تا جایی که اطلاع داشته باشم, جهاد کشاورزیا شروع بکار کرده بودند.
 با عرض سلام به خدمت همه دوستان
به امید خدا فردا در اداره کل منابع طبیعی اذربایجانغربی طی مراسمی ابلاغامونومیدن  وما هم سر کار میرویم امیدوارم که کا تمام بچه ها درست بشه امیدتان به خدا باشه
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۰ جهاد گشاورزی
باعرض سلام خدمت قبول شدگان استانداری و ادارات مربوطه .
راستی بچه ها کسی از چهاد کشاورزی هیچ خبری نداره ازتون خواهش میکنم اگه خبر جدیدی گرفتید حتما اطلاع بدین
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۳ ارومیه ایرانی
با سلام
به پذیرفته شدگان استانداری و زیرمجموعه
ابلاغها رو زدند ولی یکشنبه چون تموم نشده بود گفتن دوشنبه میدین
ولی اگه شهرستان تشریف دارین حتما لازم نیست که ابلاغ رو خودتون بیایید بگیرید چون از یکم اردیبهشت نامه شروع بکار به اداره مربوطه ارسال میشه و میتونید مستقیما به ادارتون خودتون رو معرفی کنید
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۶ آذربایجان غربی
به پذیرفته شده استانداری
امروز از قبولی های استانداری و فرمانداری ها، تعهد محضری گرفتن و گفتن از یک اردیبهشت برین سر کار و ابلاغ رو هم گفتن که یکم اینترنتی به کارتابل اداراتتون می فرستیم.
اگه به تو زنگ نزدن فردا حتما برو استانداری.
امروزمتوجه شدم روزپنجشنبه به چندتاازدوستای من توشهرهای دیگه گفتندازشنبه بریدتواداراتتون یه دوره یو ماهه کارورزی بگذرونید.
مال خودم وازکارگزینی پرسیدم میگه هنوزکدشمانیومده!!!!!!!
به خدادارم دیوونه میشم.تواین دوسال به اندازه امروزناراحت نبودم.کسی اگه اطلاع خاصی ازین وضعیت داره لطفابگه.آقای مدیرشمایه راهنمایی کنیدلطفا
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۹ پذیرفته شده ی استانداری

خواهشاً کی جواب بده

یعنی کسی ابلاغشو نگرفته؟

آقای ارومیه ایرانی، آقای همکار و آقای امیر اغ شماها خبر جدیدی از استانداری ندارین؟

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۳ پذیرفته شده ی استانداری

سلام دوستان

از بچه های خود استانداری

آیا کسی ابلاغشو گرفته؟

لطفا اگه کسی ابلاغ شروع بکارشو گرفته جواب بده

کسی از شروع بکار بچه های زیر مجموعه استانداری خبر داره؟
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۸ اداره کل دارایی
سلام از بچه های دارایی کسی اینجاهست ؟؟
بچه ها تمامی ادارات شروع کردن جز اداره ما وکی دو اداره دیگه ؟؟
من هر روز به ادادره تماس میگیریم شکر خدا کدهامون اومده ولی از دوعت بکار خبری نیس خواهشا شما هم پیگیری کند تا رئیس زود تر دستورو بده اگه فردا هم نده  احتمالا میمونیم تیرماه تا زمان تخصیص اعتبار !!!
... خواهشا پیگیری کیند این آخرین فرصته
ضمنا ممنون جناب raman که رفتین، منم قرار بود بیام منتها یه کاری پیش اومد نشد بیام.
من دیروز تلفنی با آقای فرحبخش صحبت کردم، گفت نتایج گزینش اومده، بهتون خبر میدیم، پرسیدم زمانش مشخصه؟! گفتن اگه دستور بدن دو سه روزه هم حل میشه!
حالا این دو سه روزشون چند ماه طول میکشه خدا میدونه!
سلام دوستان ثبت احوال امروز اینهمه راهو کوبیدم رفتم اداره کل بازم جواب سربالا شنیدم ...اینه دیگه وقتی تنها باشی همینه جواب...البته آقای رحیمی گفتن که تاییدیه های گزینش اومده بقیه مراحل دست جناب فرحبخشه که ایشونم جواب درست وحسابی ندادن وگفتن فعلا برین بهتون زنگ میزنیم ...  وقت و زمانش روهم اعلام نکردن معلوم بود تحت فشارهستن...ماکه د وسال صبر کردیم دوسال دیگه هم روش...والله بخدا 
والله اداده کارتاقبل عیدمعاینات وآزمایشات روهم گرفت.ولی بعدازاون درسکوت مطلق هستش.
اماظاهراخیلی ازادرات بهشون گفتن اول اردیبهشت شروع به کاره
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۴ نعمت نعمت اللهی
سلام مدیر جان اداره کل ارشاد هنوز شروع بکار نزده. کدهامون هم صادر شده ولی اداره کل  ارشاد میگن تا زمانی که نامه تامین اعتبار نیاد نمیتونید شروع بکار کنید. الان بنظرت راه چاره چیه مدیر جان؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : نمیدونیم والا دیگه باید دعوت بکنن اینا هیلی فراقانونی عمل میکنن !!!
یکیش ثبت احوال! امروز تازه میگفتن نتیجه گزینش اومده!
از اداره انتقال خون خبر دارم که کدهاشون صادر شده و از یک اردیبهشت میرن سر کار
دوستان عزیزکسی ازاداره تعاون وکارخبرجدیدی نداره؟؟؟
هرچندتماس میگیریم میگن منتظرصدورکداستخدامی هستیم درحالیکه تهران ظاهراتمام کدهاراصادرکرده!
پس این همه تعلل به خاطرچیه؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:کدوم ادارات از استان آ.غ هنوز شروع بکار نکرده اند و یا زمان شروع بکارو هنوز اعلام نکرده ان ؟؟
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۰۰ آذربایجان غربی
تو که می خوایی سه ماه بعد استخدام انصراف بدی الکی چرا یه سهمیه استخدامی رو می سوزونی؟؟؟ خوب الان انصراف بده بذار اون بنده خدا نفر ذخیره ات بره سر کار... اگه تو بری سر کار و بعد انصراف بدی دیگه نفر ذخیره رو گزینش نمی کنن. گزینش نفرات ذخیره واسه انصراف و رد شدن نفر اصلی قبل از استخدام شدنه نه اینکه هر وقت نفر اصلی بعد استخدام انصراف بده برن سراغ ذخیره. درثانی کد استخدامی بگیری تو یه سازمانی دیگه هیچوقت واسه یه استخدامی دیگه بهت کد نمی دن.
سلام
جناب raman میتونین ساعت 9:30 بیاین بریم ثبت؟ من کاری واسم پیشم اومده ساعت 11 باید جایی باشم
والا هیش کی عین خیالش نیس، منم کسی از بچه ها رو نمیشناسم که اطلاع بدم، ولی اگه شما میاین منم میام ، همون 10:30 اینا، هر کی اومد بیاد اتاق آقای فرح بخش

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۱ همکار به ارومیه ایرانی و دیگر دوستان
قبول شده خود استانداری. با بنده امروز صبح جمعه تماس گرفتند و گفتند فردا بیا نامه های معرفی واسه آزمایشات و سو پیشینه رو بگیر. میخواستم بپرسم تو تعهد محضری چه نکاتی اومده که باید تعهد بدیم. دقیقا بندی تو این مایه ها اومده که نباید استعفا بدین؟
راستی مدیر جان تو استخدام پیمانی هر زمان که خواستیم میتونیم استعفا بدیم؟ مثلا 3ماه بعد استخدام؟
ینی قفط 2 نفریم ..با با چرا بی خیالیم ماها همه ادارات کاراشونو دارن واسه اردیبهشت تموم میکنن که بچه ها برن سرکار..اونوقت ما نشستیم بیخیال ماجرا ...لا اقل این یه پیگیریو بیاین دیگه شاید فرجی بشه حداقلش اینه که میفهمن ماپیگیر هستیم ویه حسابی واسمون میکنن...بااین بیخیالیا تره هم واسمون خرد نمیکنن وهی کارمونو عقبتر میندازن ...فردا 10و30 اداره کل ثبت به همه دوستان اطلاع بدین
سلام
ساعت هماهنگ کنیم، بریم.
ساعت 10:30 جلو ثبت احوال باشیم؟
ثبت احوالیا شنبه آماده شیم برییم اداره کل واسه پیگیری جواب گزینشها اومده 
کسی از قبولین استانداری از خوی هست که با هم بریم 
سلام .قبولین خود استانداری فرم تعهد رو میتونن 30 ام که ابلاغ و تحویل مبگیرن امضا کنن 
از آذربایجان غربی هستم
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۵۵ به به دوستان
آقای به دوستان شما از اذربایجان شرقی هستید؟
سلام
بنده از اداره ورزش هستم امروز خوشبختانه مسئول مربوطه گفت کدها صادر شده
فکر کنم برا بقیه دوستانم صادر بشه
موفق باشید

۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۰ امور عشایر آغ
سلام دوستان
امروز از اداره کل تماس گرفتن گفتن یکم اردیبهشت شروع به کاره باید صبح یکم ارومیه باشید
البته صبح با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم گفتن از امروز داریم کد های آذربایجان غربی می زنیم تا هفته بعد تمام می شه
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۸ ارومیه ایرانی
دوستان اخذ تعهد محضری هم یه مرحله از روند استخدامی هستش که باید باشه، و امروز من رفتم و تعهد محضری دادم، ابلاغیها نوشته شده و  ابلاغیه شروع بکار صددر صد روز 30 ام فروردین تحویل قبولشدگان خواهد شد و روز یکم اردیبهشت حتما باید سرکار باشند.
موفق باشید
به امیر:
دوست عزیز, شما تو مصاحبه تخصصی مطمئناً قبول شدید, چون اگه قبول نمیشدید, که اصلاً س کار نمیرفتید.
من از دوستان, تو استانهای دیگه شنیدم که اگه اداره بخواد, میتونه پستتون رو عوض کنه.
البته اگه شما اصرار کنید, شاید همون پست خودتون رو واستون بزنن.
ولی اصرارتون کاملاً محترمانه باشه, هر چی که باشه, قراره یه عمر با این افراد کار کنید و همکار باشید.
موفق باشید.
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۳ به ارومیه ایرانی
خودشون باید زنگ بزنن واسه امضای تعهد محضری... اگه رفتیم ابلاغمونو ندادن چی؟ بزرگترین مشکل همون کد استخدامیه که مثل اینکه قرارم نیست بیاد
سلام ارومیه ایرانی 
نگفتند کی زنگ میزنیم و شروع به کار کی هست؟ 
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۱ ارومیه ایرانی
با سلام
قابل توجه قبولشدگان استانداری و زیرمجموعه
فرمهای تعهد محضری در کارگزینی آماده هست جهت تکمیل و تایید آن به کارگزینی استانداری مراجعه نمایید
سلام مدیرجان.لطفاجواب بدین.من یعدازاینکه مصاحبه تخصصی دادم به گزینش دعوت شدم.وبعدازاون آزمایشات ومعاینات وانجام دادم.الان اداره کل میگه شماتومصاحبه تخصصی قبول نشدیدومامجبوریم پستتون روعوض کنیم!!!!به نظرشماچنین چیزی امکان داره؟؟؟
اگه امکان نداره به کجاشکایت کنم؟  لطفاراهنمایی کنید.
پاسخ:
مدیرسایت : سلام مگه شما اصلا مصاحبه تخصصی هم داشتین ؟؟ تا جاییکه ما میدونیم استان آ. غ مصاحبه تخصصی نداشت . در هر حال اگه از استان دیگه هم هستین این عجیب بنظر میرسه والا دقیقا نمیدونم ولی بهتر است به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مراجعه کنید ومشکلتون رو با اونها در میون بذارید اونا موظفن خطاهای مسئولان استانی را برطرف کنن .
به لامبورگینی:
کدهای تعداد کمی از قبول شدگان اومده و صدور حکم استخدامی منوط شده به صدور کد مستخدمی.
سلام
یکم ماجرا عجیبه
اسامی بعضی دستگاهای اجرایی استان ما جزو اولینا بود که ارسال شد برا تهران حالا دوستان میگن برا هیچ دستگاهی کد صادر نشده ؟؟!!!
یکم عجیب نیست براتون.....
نظر دوستان چیه
ایا کسی تا حالا کد گرفته اطلاع بده ممنون

مثل اینکه کد استخدامی هیچ یک از استخدامیای آذربایجان غربی نیومده و اون اداراتی که شروع به کار کردن بدون دریافت کد استخدامی بوده که این موضوع هم مشکلات خاص خودشو داره.... پس در مقطع فعلی تنها یه مشکل مونده اونم همینه... کاش نماینده ها یه پیگیری دیگه از تهران داشته باشن
سلام خدمت دوستان
آقای احمدی شما نامه به ادارات زدید که با موافقت رییس اداره مربوطه شروع بکار بچه ها ابلاغ بشه ؟؟؟؟؟
بعد اگه رییس اداره مخالفت کرد کی جواب این بنده خداهارو میده ؟
بنده رفتم اداره امور عشایر که ابلاغ بکارمو بگیرم اما آقای رییس ابلاغ بنده رو نگه داشتن.
حالا این نامه ای که شما به ادارات زدین برای من ارزشی نداره چون رییس اداره عشایر گفته تا شماره مستخدمی نیاد شما باید منتظر شروع بکار بمونید............................
بخدا صبرمون تموم شده...........
من شماره آقای رحیمی و واسه دوستان ثبت احوال گذاشتم…خواهشا زنگ بزنیدثبت احوالیها
۳۳۸۲۸۱۰۱ الی ۴ داخلی ۱۰۷ آقای رحیمی
من امروزبااداره کارتماس گرفتم.گفتندمنتظرکدهای استخدامی ازتهران هستیم!ضمناازاستاتداری نامه ای دال براینکه تامین اعتبارشدیم یانه به دست اداره کل نرسیده!
خلاصه بایدحالاحالاها منتظرباشیم
پاسخ:
مدیرسایت به پذیرفته شده استانداری:سلام .نه مشکل خاصی نبوده ونیس با یه مرورگر دیگه هم امتحان کنید.
انشا الله همه چی حل میشه ما که صبر کردیم یه مقدار هم صبر میکنیم ، خدایی مسئولین هم دارن کار میکنن ، به امید خدا همه چی حل میشه
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۹ ارومیه ایرانی
خبر خوش به دوستان پذیرفته شده استانداری و زیرمجموعه
کارمندان کارگزینی در حال نوشتن ابلاغیه پذیرفته شدگان می باشند و روز 30 فروردین به آنها زنگ میزنند و باید یکم اردیبهشت خود را به محل استخدام خود معرفی کنند.
نمیدونم مسئولین اداره کارخوابندیاخودشون وبی خیال کردند!!یکی نیست بهشون بگه اخه چراتکلیف مارومشخص نمیکنند!!مگه یه کداستخدامی چقدرطول میکشه که مابایداینقدرمنتظربمونیم!!والله اینهمه انتظاروبازی بااحساسات جوانان گناه داره
خوب اگه نتیجه گزینش اومده کسی میدونه  الان دقیقا منتظر چی هستن؟
بله  بخدا من خودم با آقای رحیمی صحبت کر دم گفتن اومده نتایج ولی درمورد اینکه قبولم یارد اطلاعی ندادن وحتی در موردزمان صدا کردنمونم پرسیدم ازشون جواب ندادن وگفتن معلوم نیست
این اداره کار آغ چرا انقد تعلل میکنه اداره ورزش با جهاد و ... اکثرا شروع بکار زده الان اداره کار چرا تعلل میکنه اونم بخاطر اینکه از استانداری جداست؟
دوستان ارومیه ای,  کسی حضوری رفته اداره استاندارد و تاریخ شروع بکار ما کی هست؟
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۸ اداره استاندارد
سلام
دوستان کسی حضوری اداره استاندارد نرفته و تاریخ شروع به کار کی هست؟
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۵ آذربایجان غربی
همه رفتن کسی دور و برم نیست!!!
سلام رامان جان
شما ثبت احوالی هستی؟
جدی میگی که گفتن نتایج پذیرش اومده؟
واقعا این خبر موثقه؟
سلام به همگی دوستان و همکاران محترم 
من امروز مورخه 22 شروع بکار کردم . بهترین روز عمرم بود . انشاالله قسمت بشه شما هم سر پستاتون برید و خدمت کنید. ممنون از همگی مسئولینی که تو این مدت برای شروع بکار ما زحمت کشیدن بخصوص آقای ایرانزاده از سازمان کل محیط زیست . برای همگیتون آرزوی موفقیت دارم . 
سلام رامان جان
شما ثبت احوالی هستی؟
جدی میگی که گفتن نتایج پذیرش اومده؟
واقعا این خبر موثقه؟
رامان جان ثبت احوالی هستی شما؟
جدی میگی؟
واقعا این حرفو زدن؟
سلام به همگی ، از امروز شروع به کار کردیم و در پستهای مورد نظر مشغول شدیم. به امید موفقیت همه دوستان.
اذربایجان غربی
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۷ پذیرفته شده ی استانداری

به ارومیه ایرانی

باز خوبه این آقایون سه تاشونم تو یه اتاقن

اگه اتاقا  جداگانه بود چی میگفتن؟

آقای اسدی که گفتن سه شنبه

شماره آقای اسدی اینه 31972133

اگه ممکنه یه تماس هم شما با ایشون داشته باشین

آخه مسئول دفترشون اسم  میپرسن نمیشه دوباره زنگ زد

۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۳ ارومیه ایرانی
به پذیرفته شدگان استانداری،
امروز  (شنبه) رفتم استانداری، کارکنان کارگزینی که حرفاشون متفاوت بود، آقای بینا گفتن که تا شماره مستخدمی نیاد خبری نیست، آقای مناف وند و قلی پور هم گفتند که ما ابلاغ تون رو واسه اول اردیبهشت زدیم و کد چه بیاد چه نیاد اول اردیبهشت مشغول بکار میشید حالا من موندم که حرفا کدوم به واقعیت نزدیک تر هستش، ولی به نظر من با آقای اسدی دیداری داشته باشیم بهتره.
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۶ پذیرفته شده ی استانداری

سلام

من پنج شنبه با چند جا تماس گرفته بودم  بو استانداری

ولی هیچ جوابی نگرفته بودم

فقط یه آقایی به اسم اسدی که ایشونو هم یکی دیگه معرفی کرده بود گفتن که از روز 25 ام بچه های استانداری شروع بکار میکنن

فقط چون زیادی  به حرفاشون اعتماد نکردم اینجا نذاشتم

چونقبلش که با آقای علیپور تو کارگزینی صحبت کرده بودم گفتن که تا کد صادر نشه استانداری دستور شروع بکار نمیده

پریا از کدوم استان هستید؟
بچه ها الان از ادارمون زنگ زدن گفتن فردا ساعت 7.45 دقیقه ادارتون باشید شروع بکارتون هستش
من از اداره محیط زیست هستم 
انشالله خبر شروع بکار همه بچه ها رو به زودی بشنویم
تبریک تبریک
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۸ کارمند ارومیه
سلام . قبولیهای تربیت بدنی آ .غربی از فردا شروع به کار میکنند . مبارکشون باشه انشاله . قبولیهای استانداری لطفا پیگیری کنید من امروز با کارگزینی وآقای جلیلی معاون اداره کل اموراداری تماس گرفتم جوابی مبنی بر شروع به کار نگرفتم لطفا از قبولیهای خود استانداری اگر کسی اطلاع جدیدی داره اعلام بکنه. روز خوش
 سلام دوستان من همین الان داشتم با آقای رحیمی حرف میزدم گفتن تاییدیه های گزینش اومده منتها من نمیدونم کی دقیقا صداتون میکنن ....
سلام الان از اداره کل جهاد بهم زنگ زدن فردا ساعت 11.30 ساختمان شماره 1 پیش خانم هاشمی برم.مراسم سوگند هستش.
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۷ به ثبت احوالی ها
دوستان ثبت احوالی
ببینید کی دارم میگم اگه تعیین تکلیف ما رو همزمان با نیروهای آزمون جدید با هم موکول نکردن هر چی میخاین بگین!
ظاهرا این اداره ماله یه کشور دیگست و اصلا تو باغ نیستن...
واقعا که! اینم اداره است ما قبول شدیم؟! :|
یه عمر اونجا چی قراره بکشیم خدا میدونه 
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۴۶ کارمند ارومیه
سلام بنده در پیگیری قبلی بودم ولی چون در حال حاضر در تهران هستم متأسفانه این هفته نمیتوانم برای پیگیری حاضر بشوم ولی از دوستان قبول شده خود استانداری آ . غربی حواهشمندم در صورت امکان پیگیری نمایند . با تشکر
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۵۱ به بچه های ثبت احوال
دوستان من با آقای رحیمی صحبت کردم می گه از مراحل اداری خبری ندارم. آقای فرحبخش هم که میگه بهمون قول تیر ماه رو دادن. این که نتیجه ی گزینش کجا مونده من هم نمی دونم. 
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۶ به کارمند ارومیه
دوستان پذیرفته شده استانداری و زیرمجموعه
فردا ساعت 9 یا 10 قرار بذاریم که چند نفری به آقای اسدی مراجعه کنیم
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۵ کارمند ارومیه
سلام دوستان . کسی از خود استانداری یا فرمانداری های آ. غربی میدونه نتیجه نامه ای که آقای احمدی تنظیم کرد چی شده و خود استانداری وفرمانداریها اقدامی برای ابلاغها   کردن یانه وآیا کسی از  خود استانداری خبر داره کی شروع به کار را اعلام مینمایند . متشکر میشم اگه بچه های خود استانداری جواب بدن  . میلاد ام ابیها مبارک ...
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۲ به پذیرفته شدگان استانداری
دوستان پدیرفته شده استانداری و زیرمجموعه،
با توجه به اینکه نامه ارسالی از طرف آقای احمدی به آقای اسدی تحویل و ایشان نامه رو به کارگزینی ارجاع دادن ولی دستوری دال بر شروع بکار به کارگزینی نداده اند  و  کارمندان کارگزینی تاکید کردند که دستور شروع بکار رو باید آقای اسدی بدن، لذا ملاقات حضوری با آقای اسدی الزامیست و اگر بتوانیم چند نفر با هم مراجعه کنیم خیلی بهتر نتیجه میدهد، به نظر من فردا (شنبه) یه ساعتی رو مشخص کنیم و به دفتر آقای اسدی بریم، خواهشا دوستان پذیرفته شده استانداری و زیرمجموعه نظر خودشون رو اعلام کنن
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
منم زنگ میزنم آقای رحیمی گوشی رو بر نمیداره، آقای فرح بخش هم میگه نتیجه گزینش نیومده، عجله نکنید!
من برا پیگیری حاضرم، روز شنبه ساعت 10 صبح، کیا میان؟
دوستان
مدیر عزیز
کسی از حقوق و مزایا اداره ورزش و جوانان خبری داره؟؟؟؟واقعا ممنون میشم جواب بدین
دوستان ثبت احوالی من همش زنگ میزنم به آقای رحیمی گوشیو بر نمیدارن کسی هست  باایشون صحبت کرده باشه وخبری گرفته باشه...در ضمن از همینجا اعلام میکنم یه پیگیری حضوری  با بروبچه های ثبت احوال   داشته باشیم بد نیست ...

با سلام

طبق آخرین اطلاعاتی که بنده از سه منبع موثق کسب کردم متوجه شدم که اداره ورزش و جوانان آ.ش اسامی را وارد سامانه نکرده تا به استانداری جهت صدور کد مستخدمی ارسال بشه کسی اینجا از قبولین اداره ورزش و جوانان هست که جهت پیگیری هماهنگ بشیم؟ لطفا اطلاع بدید چون واقعا اوضاع قمر در عقربه 

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۵ به شهسوار - مستخدم اداره ورزش
سلام دوست عزیز
وقت بخیر
به من هم خانم تقی پور زنگ زد گفت ساعت 11 اونجا باشید

یه سوال: به نظر شما از هفته بعد میریم سر کار یا اول اردیبهشت؟؟

ممنون میشم جواب بدین
چون باید برنامه ریزی کنم
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۲ به بچه های اداره کل دارایی
با سلام خدمت دوستان و همکاران آینده امروز با ادارمون تماس گرفتم و در مورد نامه روز دوشنبه گفتم مسئول امور ادارمون میگه روز دوشنبه فقط برای ما دستور شروع بکار سهمیه شاهد اومده داریم اون ارو دعوت میکنیم  منم تاکید کردم که نه ما از متن نامه خبر داریم و دقیقا هم به باازمونی ها وهم سهمیه داره اشاره شده که با اصرار من قرار شد دوباره از استانداری (اقای احمدی)  پیگیری کنن دوستان شما هم زنگ بزنید به اداره و بگید این نامه فقط نوشته کسانیکه تاییدشون از سامانه کارمند ایران گرفته شده لطفا هر چه سریعتر تا دیر نشده .....
باسلام.اداره کل ورزش و جوانان آغ
یه قرار بذاریم با هم بریم دیگه، یه دو سه نفر بیان اعلام آمادگی کنن شنبه بریم
به شهسواری کدوم اداره اداره اید؟
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۴ به ثبت احوالی ها
دوستان ثبت احوالی
متأسفانه مسئولین ثبت احوال گوششون به حرف هیچ کسی بدهکار نیست!
اونجور که جویا شدم فک کنم ما تا تیر یا مرداد نباید هیچ امیدی داشته باشیم.
چرا نمیاین هم صدا بشیم و بریم حقمونو بگیریم، مشکل خاصی نمونده ولی اینا الکی دارن لفتش میدن بخدا...
سلام جناب شهسوار عزیز تبریک میگم.میشه بگید ایا شما از استان اذربایجان غربی هستید؟و کدوم دستگاه؟
با سلام صبح زنگ زدن گفتند شنبه ساعت 11 جلسه معارفه هستش و حکم وابلاغاتون رو میدیم بهتون....بامید خبرای خوب برای همه دوستان
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۷ کارشناسی جهاد
سلام دوستان عزیز  تشکر میکنم از مدیر و بهنام و همه ی عزیزان که واقعا سنگ تموم گذاشتن من نظر شخصیم اینه که چون استانداری متصدی آزمون بوده و تمام هماهنگی ها با استانداری شده ادارات حتما باید نسبت به دعوت کار اقدام کنن در غیر اینصورت فقط بچه های همون اداره باید عذر موجه در مورد عدم دعوتشون و بخوان دوستان جهاد  اگه تا یکشنبه خبری نشد یه سر باهم بریم جهاد کشاورزی
دوستان با اون نامه ای که استانداری به ادارات زدن تکلیف از گردنشون ساقط شده والان بستگی به ادارات داره که اگه مشکلی نداشته باشن دعوت بکارتون کنن واینم بگم کد پرسنلی از طرف وزارتخانه مربوطه صادر خواهد شد وحقوق از روز شروعبکار برامون درنظر گرفته میشه تا کد پرسنلی بیاد که اگه طول بکشه یکجا بعد از نهایتش سه ماه پرداخت خواهد شد  دوست بلاتکلیف که مارو کذاب خطاب میکنن شنبه تشریف بیاین اداره کل نوسازی مدارس در خدمتشون باشیم شما که جرات نمیکنی اسم ادارتم بگی معلومه تو پیگیریها هم نبودی که اینطوری میگی در اخر از اظهار لطف دوستانی که هم تماس گرفتن ویا کامنت گذاشتن تشکر میکنم   یاحق  
دوست عزیز مثل اینکه از همه جا بی خبری یا تو زمان گذشته زندگی میکنی
بودجه ابلاغ شد رفت
دیگه این چه صیغه ای هستش که میگید فلانی گفته زمانی ابلاغ بودجه تیر ماه هستش من نمیدونم کدوم اداره هستش صد در صد خواسته بپیچونه شما رو
بنده حرفی رو که میزنم از جناب حضرتی معاون بودجه استانداری هستش فرمود گذشت اون زمانی که تبادل هزینه ای در شهریور یا به قول شما تیر انجام میشد
پس لطفا جو سازی نکیند
والسلام علیکم

محیط زیست
پریا کدام اداره کل؟
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۲ ارومیه ایرانی
به جهاد
عزیز اگه اسامی شما توسط |قای احمدی تایید نهایی شده و در سامانه کارمند ایران ثبت شده باشد دیگه اصلا گزینش مجدد معنی نداره، لطفا الکی جوسازی نکنید
در ضمن آقای احمدی با نامه ای که به کارگزینی تمامی ادارات زدند،  تاریخ شروع بکار رو انداختن به عهده اونا و در نامه تاکید کرده اند که قبول شدگان ازمون استخدامی رو به دعوت بکار نمایید  چه کسایی که تایید شدند و یا خواهند شد و این یعنی همه.
اینکه چه زمانی دعوت بکار بشید دیگه بستگی داره به اداره کل خودتون و برداشت اونا از نامه، که باز هم به پیگیری و حضور شما بستگی داره.
من از جهاد قبول شدم.نه گزینش و سوء پیشینه رو پرسیدم گفتن اونا دست خودمونه و نیازی نیست دوباره اون مراحل رو انجام بدین.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۸ ارومیه ایرانی
به آرمان،
خیر اگر مدارک شما رو آقای احمدی تایید نهایی کرده و در سامانه کارمند ایران ثبت کرده باشند امکان عدم صدور کد وجود ندارد، جهت اطلاع از تایید توسط آقای احمدی به کارگزینی ادارتون مراجعه کنید.
ایا امکان داره در مرحله گرفتن کد برای یک نفر مشکلی پیش بیاد. اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۶ به دوستان ورزشی
دیشب یکی از اقوام که تو اداره کل هستند خبر دادند که از اول اردیبهشت سر کاریم!!!!
اداره ورزش تا اخراش خوب اومد ولی آخرشو خراب کرد متاسفانه حالا از بیشتر ادارات موندیم عقب عجب بدبختی گیر کردیم...
سلام دوست عزیز منم دیروز حضوری رفتم سازمان جهاد ارومیه گفتن تا آخر فروردین حتما صداتون میکنیم،شما خبر دارین که اسامی تأیید شده یا نه؟چون دیروز گفتن که داریم اسامی رو وارد میکنیم،بدون کد ابلاغ میدن به ما؟
دوست عزیز شما جهاد کشاورزی قبول شدید یا ادارات تابعه؟
آیا به شما حرفی در مورد انقضای تاریخ گزینش گفتن ؟
که گزینش 1 سال اعتبار داره و باید دوباره گزینش بشید
به ما گفتن یک گزینش درون اداره ای است ،که زیاد مهم نیست
به شهسواری:
بلی, درسته.
آخر نامه نوشته بود کسایی که تائید شدند یا در آینده تائید میشوند.
من امروز به اداره کل خودمون زنگ زدم گفتن نامه اومده انشاالله از شنبه میرین سرکار
باسلام.لازم به توضیح است که امروز با پیگیری های صورت گرفته مسئولین محترم اداره کل اینجانب که ذکر نمیکنم و مسوئلین استانداری اعلام نمودند باتوجه به کند بودن روند تایید اسامی قبول شدگان احتمال این وجود دارد که قبول شدگان از تاریخ 94/4/20 که زمان اعلام و ابلاغ رسمی بودجه کل کشور به دستگاههای اجرایی می باشد شروع بکار قبول شدگان عزیز به ان تاریخ موکول شود و دعوت بکار بعضی ادارات که دوستان در کامنت های خود اعلام مینمایند کذب محض و شایعه ی بیس نیست.پس لطفا بازهم برای پیگیری 400 نفری آماده بشیم و مخصوصا کارگزینی ادارات خود را تحت فشار بگذاریم کم کاری اصلی از طرف انهاست.یاحق
با سلام. علی آقا تبریک میگم بهتون......دوستان ورزش من امروز زنگ زدم خانم تقی پور گفتند آخر نامه نوشته بودند که بعد از تایید اسامی شروع به کار میکنن.گفتند که بعضی از اسامی تایید نشدند دوباره وارد کردیم.
سلام.من الان ساعت دو زنگ زدم کارگزینی جهاد یه خانمی جواب دادن که نامه استانداری امروز به دست ما رسیده و دادیم رئیس دستورشو بده که ما هم به شما زنگ بزنیم برای شروع بکار.گفتم امروز زنگ میزنین؟گفت نه امروز وقت اداری داره تموم میشه دیگه.انشالله فردا یا هفته ی بعد.خلاصه هر موقع که دستور رئیس به دستمون برسه.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۰ ارومیه ایرانی
به پذیرفته شدگان استانداری و زیرمجموعه 
امروز رفتم  استانداری اولش آقای احمدی رو دیدم که گفت نامه ما رو داده به آقای اسدی (معاون کل اداری و مالی استانداری) و بعدش رفتم کارگزینی آقای بینا و مناف وند و قلی زاده نبودن آقای علیپور گفت که نامه رو آقای اسدی دادن به ما ولی چیزی در مورد دعوت به کار نگفتن، بعدش رفتم دفتر آقای اسدی که متاسفانه مسئول دفتر گفتن ایشون رفتن ماموریت و فردا تشریف میارن، البته از محتوی گفته های آقای علیپور اینطور مشخص بود که هنوز هم منتظر کد هستن! لذا به نظر من دوستان پذیرفته شده استانداری و فرمانداری و بخشداریها بهتر است که جهت پیگیری حتما یه بار دیگه چند نفری حضورا با آقای اسدی دیدار کنن.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۲ به دوستان ورزشی
دوستان عزیز کسی خبر جدید بعد از ابلاغ نامه اسلتانداری به ادارات نداره؟؟؟
خوش به حالتون نوسازی ها
نتیجه گزینش ثبت احوال هنوز نیومده!
با سلام وعرض تبریک خدمت هم استانی های عزیز
 امروز مراسم معارفه همکاران جدید که ما باشیم با معاونین ورییس اداره کل استان برگزار شد وانشالله از روز شنبه ساعت هفت ونیم صبح سرکار خواهیم بود
به امید شروع بکار همگی
 موید وپیروز باشید
با سلام
دوستان, کسی با ادارت تماس نگرفته, در مورد شروع بکار سوال بپرسه؟
سلام دوستان.چی شدازادارات به کسی زنگ نزدند؟؟،
من امروز بااستاتداری تماس گرفتم گفتندماتاریخ17به  ادارات نامه زدیم که دعوت به کارتون کنند.ولی فعلاخبری نیست

احتمال قوی ما رو برا مراحل طب کار و سوء پیشینه خواستن

اگه میخواین اگه میخواین مراحلتون زود تموم شه صبح زود برین و ناشتا برین

نامه رو که گرفتین تیز برین طب کار آزمایشا رو انجام بدین

برا بقیه مراحل بهتون میگن که برین بعد آوردن جواب آزمایش بیاین ولی شما اگه یه کم اصرار کنین میتونین همون روز مراحل شنوایی و بینایی سنجی و بقیه مراحلو انجام بدین

بعد برین دادسرا نامه تونو که مهر زدن بایستی برین ناحیه که ابتدای جاده سلماسه برا انگشت نگاری

البته باید یه بار برین بانک ملی برا واریز پنج هزار تومان برا انگشت نگاری و سی هزار تومن هم برا طب کار به بانک صادرات واریز کنین

یه کم فرز باشین یه روزه تموم میشه

 البته جواب آزمایش یه روز بعد و جواب انگشت نگاری رو دو روز بعدش میدن که دو روز بعدش هر دو تا رو بگیرین

جواب انگشت نگاری دوباره به دادسرا باید ببرین برا تأیید

آزمایشا رو هم ببرین دکتر طب کار امضا کنه

موفق باشید

گفتن تشریف بیارین اداره کل؟؟یا برین به اداره ای که قبول شدین؟؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۶ پذیرفته شده ی استانداری

یعنی غیر من اینجا کسی از بچه های خود استانداری نبود که بزنگه یه خبر بگیره؟؟؟

از همکارای محترم کسی اگه خبر جدیدی داره بذاره

 

۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۳ پذیرفته شده ی استانداری

به آذربایجان غربی

خب آره خود حاتمی زاده که به من زنگ نمیزنه! نامه درون سازمانی میخواد که به کارگزینی دستور داده بشه مبنی بر شروع بکار که اونا هم با ما تماس بگیرن که خیر سرمون بریم سرکارمون

نه چیزی نگفتند. خیر سوء پیشینه نرفته ام.
زنگ زدن چی گفتن؟نگفت باسه چی بیاین؟سوپیشینه رفتین شما؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۴ آذربایجان غربی
به پذیرفته شده ی استانداری
نامه ای برای شما لازم نیست. یعنی استانداری به خودش نامه بزنه؟؟؟
سلام
کسی از ثبت احوال خبر نداره؟
من یکشنبه با آقای فرح بخش صحبت کردم گفت نتیجه گزینش نیومده :( 

سلام،از اداره زنگ زدند که فردا ساعت ده اداره باشم.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۶ امور عشایر آغ
دوست عزیز
کارگزینی ادارمون زنگ زدیم 
بعد یکی از دوستان که ارومیه هستن رفتن استانداری آغ و مسئول کارگزینی مون آقای پوریان پیش آقای احمدی بوده برای حل مشکل امور عشایر در رابطه با ثبت اطلاعات در سامانه که گفتن مشکلتون حل شده و با هماهنگی با مدیر کل از فردا بهتون زنگ می زنیم
امروز از اداره تماس گرفتند، فردا ساعت ده اداره باشیم.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۸ پذیرفته شده ی استانداری

از بچه های خود استانداری کسی نیس زنگ بزنه آقای علی پور یا آقای بینا بپرسه بینه نامه ما هم رسیده یا نه ؟

من امروز از بس زنگ زدم دیگه روم  نمیشه دوباره بزنگم؟

خوااهشاً اگه کسی هس بیزحمت بزنگه

مدیر جان نظرات ار سمت راست کلا حذف شده.بی زحمت درستش کنین.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۶ به امور عشایری ا.غ
به کدوم قسمت اداره زنگ زدین؟؟ کارگزینی یا امور اداری؟؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۸ امور عشایرآغ
دوستان خبر خوش 
نامه بدست اداره ما رسیده ولی یه مشکلی در تایید اطلاعات سامانه بوده که گفتن تا ساعت 13 برطرف می شه بهتون زنگ می زنیم
یکی نیست یه گزارش درست و حسابی بده از پیگیری دیروز؟؟؟؟
به دوستان عزیز اذربایجان غربی

همین الان با اقای احمدی صبحت کردم   واز دستم ناراحت بود که چرا  اینقد زنگ میزنیم .............درباره نامه گفتم اونم گفت ما نامه رو به شماره 14/61/2099 به تاریخ 1394/01/17 به ادارات فرستادیم
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۱ پذیرفته شده ی استانداری

سلام به همگی

کی بشه از این بوروکراسی های بیهوده خلاص شیم

از صبح تلفنی با چند قسمت مختلف تو استانداری صحبت کردم

یکی میگه از کارگزینی پیگیری کن

یکی میگه کدوم نامه ؟ کی گفته؟

یکی دیگه میگه مگه حاتمی زاده مافوق منه؟ بمن بایستی صفرزاده  نامه دستورو بفرسته!!!

کارگزینی هم در کمال آرامش میگن که صبووووور باشین :((((((((((

بابا دیگه ظرفیت پره پره دیگه داره لبریز میشه ها!!!

وقتی تو خود استانداری یه نامه این همه طول میکشه تا به دست مسئول مربوطه برسه وای بحال بقیه ادارات

اینطور که بوش میاد اگه همچین نامه ای هم در کار باشه کم کمش یه هفته دیگه هم علافیم

این یعنی شروع بکار تو  فروردین پرررررررر

خدا صبرمون بده 

۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۶ امور عشایر آغ
سلام دوستان 
آیا از اداراتون خبر جدیدی دارید
ما دیروز با دوستان بعد از استانداری رفتیم اداره کل 
گفتند به محض وصول نامه با شما تماس می گیریم .
که تا این لحظه خبری نشده است
با سلام.بچه ها اون نامه به کدوم قسمت اداره کل ها ارسال میشه؟؟ظهر بپرسیم.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۰ آذربایجان غربی
البته اقای احمدی نامه ها رو تایپ کردن نه اقای حاتمی زاده...
مدیر جان باعرض سلام وخسته نباشید وپوزش بخاطر اینکه این دو روزه برام مشکل حادی پیش اومد ونتونستم امروز بیام ...احتمال داره این نامه ارسالی ثبت احوال رو هم که هنوز نتایج مصاحبه ش نیومده در بر بگیره یا فقط شامل اداراتی هست که همه پروسه رو گذروندن و فقط منتظر کد استخدامیشون هستن...ممنون میشم جواب بدین
پاسخ:
مدیرسایت :مگه تاییدیه بچه ها ثبت احوال هنوز نرسیده؟ اگه تاییدیه نداشته باشین امکان صدور کد نیس  و به تبع اون امکان ثبت در سامانه وجود نداره با ابن حال باید تا اومدن تاییدیه صبر کنین
از تمامی دوستانی که زحمت کشیدن به نمایندگی از طرف تمام بچه ها رفتن استانداری سپاسگزار م.خدا خیرتون بده.فقط اقای احمدی چه سمتی دارن و معاونت برنامه ریزی امروز اون نامه را امضا کرده یا مونده هنوز؟
به مدیر عزیز

نتیجه پیگیری امروز  اذربایجان غربی چی شد لطفا اطلاع رسانی کنید   با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت : نتیجه پیگیری همانی بود که آ.غ گفتن  نامه (دستور) فراخوان را به ادارت ارسال کرده ان تا دستگاههای اجرایی نسبت به دعوت نیروها اقدام کنن و گفته ان نهایتا دوسه روز دیگه ادارات هم اقدام خواهند کرد .الحمدلله این کابوس در حال تمام شدنه . 
مدیر عزیز قسمت اخرین نظرات حذف شده لطفا درستش کنید
ممنون
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۹ آذربایجان غربی
در ضمن نامه مربوطه اول باید توسط مسئولای محترم استانداری امضا بشه و بعدش ارسال بشه که احتمالا تا فردا ظهر به ادارات کل ارسال شده باشه.
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۶ آذربایجان غربی
کارمند ارومیه نتیجه رو گفت... امروز 17-18 نفری رفتیم استانداری... آقای دکتر حاتمی زاده و آقای احمدی رو زیارت کردیم. آقای حاتمی زاده که یکی از بازدیدکنندگانه وبلاگه و همه کامنتای دوستان رو می خونه و از کامنتها و پیامک های بعضی دوستان دلخور بود قبل حضور ما سفارش ارسال نامه ها رو به ادارات کل داده بودن. اقای حاتمی زاده نامه های رو جلوی چشم ما واسه همه ادارات کل تایپ کرد تا افرادی که اسامی شون در سامانه کارمند ایران توسط استانداری برای دریافت کد تائید شده (کسانی که مدارک اسکن شده شون توسط کارگزینی اداراتشون کامل بوده) بدون انتظار برای دریافت کد بلافاصله دعوت به کار بشن.
تبریک به دوستان منتظر...
بچه هایی که زحمت کشیدن رفتن استانداری خبر جدید ندارن؟ مثل اینکه مدیر امروز سر نزده به سایت... فک کنم خیلی کامنت هستش که تو صف انتظاره
دوستان سلام.چیکارکردین رفتین استاتداری؟؟
ان شالله خوش خبرباشین
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۷ کارمند ارومیه
با سلام وخسته نباشید . قابل توجه تمامی دوستانی که تشریف نیاورده بودن استانداری - آقای احمدی نامه ای تنظیم نمودند  که انشااله بعد از امضإ معاون برنامه ریزی استانداری قراره به ادارات کل ابلاغ بشه  و ادارات کل می توانند افرادی که مشخصات آنها در سامانه کارمند ثبت وتایید شده بدون منتظر ماندن به صدور کد مستخدمی شروع به کارشان را اعلام نمایند از فردا از اداراتتون پیگیری نمایید. با آرزوی موفقیت برای همگی.