---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

استخدام استانداری آذربایجان غربی وپیگیری آن

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ


نتیجه پیگیری دوشنبه  6بهمن :
 
پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...


گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ:
( بنقل از آقا بهنام )

مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...



شماره های  جدید تماس با استانداری برای پیگیری وضعیت استخدامی :

(آقایان بینا، رضایی، آقایاری:   31972355)
(آقای علیپور:  31972226)
(خانم چوپان پیشه:  31972360)

(آقای حاتمی زاده:    31972356  ) 

( دفتر اقای حضرتی :   31943201 )

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


22مهر 93-مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری: منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران افزود: بکارگیری این افراد، همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به بکار گیری آنها اقدام گردد.

حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای بکارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

/01:16 ب.ظ

لینک خبر از سایت استانداری آ.غ
لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی  بصورت صوتی (ترکی)
 لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی بصورت تصویری


نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، آخرین وضعیت مربوط به برگزاری آزمون استخدامی در تیر ماه سال 92 را تشریح کرد.

صفرزاده در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آزمون استخدامی مذکور در قالب طرح مهرآفرین بوده است یا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهی استخدام، سهمیه های مربوط به این آزمون استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرین و از طرفی دیگر استانداری آذربایجان غربی در سال 91 این آزمون را برگزار نکرده بلکه برگزاری آزمون در تیرماه 92 انجام گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج این آزمون نیز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزینش استانداری نظر نهایی خود را در خصوص نفرات اصلی قبول شده اعلام نموده و مراحل اداری آزمون نیز مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قرار گرفته و اکنون نیز در مرحله تامین اعتبار و جذب و بکارگیری قبول شدگان نهایی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: همه مسئولان کشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشکل تامین اعتبار برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشکل تامین اعتبار، از افراد پذیرفته شده برای شروع بکار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این آزمون وجود دارد یا خیر؟ گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که امکان لغو این آزمون وجود ندارد و شایعات موجود در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی تمامی مراحل اداری و قانونی آزمون استخدامی برگزار شده را به پایان رسانده و فرایند اجرای آن مورد موافقت و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز قرار گرفته و اکنون در مرحله تامین اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در تیرماه سال 92، تنها از طریق سایت اطلاع رسانی استانداری انجام خواهد گرفت فلذا ذینفعان با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه آگاهی یابند.


خبر13خرداد93-به گزارش خبرنگار اروم نیوز؛

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان، سرهنگ حجازی فر، فرمانده سپاه ارومیه، یحیی تیموری مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد.

یحیی تیموری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات  استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: نامه استخدامی از معاون اول رئیس جمهور به استانداری فرستاده شده است اما تاکنون ترتیب اثر نیافته بود که این دستورالعمل خوشبختانه برای گروه اول از فرزندان عزیز که حدود 2سال پیش در آزمون ورودی استخدامی  قبول شده اند اجرا خواهد شد و به امید خدا با کمک دولت تدبیر و امید باقی فرزندان نیز بنا به رشته تحصیلی و تخصص ،به ادارات معرفی خواهند شد.

وی افزود: بررسی تخصصی سلامت جانبازان از سال گذشته شروع شده که در فاز اول این طرح جانبازان شیمیایی سردشت توسط پزشکان متخصص  اعمال شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به مقام والای گفت: مقام حضرت به اندازه ای بالاست که در روز جزا تمام شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد؛ کسی که در راه خدا سلامتی و قسمتی از بدنش را از دست میدهد پاداش  شهادت را میبردک





خبر 31اردیبهشت93- سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است

 

 معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است.

تقی کهوریان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم پایین بودن سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور است به طوری که سهم جمعیتی استان در کشور 1/4 درصد است در حالی که سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور 02/2 درصد می باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی ساختار بخشی ارزش افزوده در استان مشاهده می شود که سهم کشاورزی 19 درصد، خدمات 47 درصد و صنعت هشت درصد که این ساختار ساختار معیوبی است و باید اصلاح شود.


وی ادامه داد: کشاورزی استان در چشم انداز قادر خواهد بود تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به عهده بگیرد و بخش صنعت و معدن استان به دلیل عدم سرمایه گذاری ها در سال های گذشته سهم موثری در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ندارد و حتی اشتغال در بخش صنعت استان نیز دچار مشکل است.

وی گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد جمعیت بیکار استان در سال 91 معادل 117 هزار نفر بود که در سال جاری به 99 هزار نفر رسیده که فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد نیز کاری سخت و دشوار است.

کهوریان افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده از محل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط  قادر خواهیم بود تا سالانه 10 هزار شغل در استان ایجاد کنیم که نیاز است تا برای توسعه صنعتی در استان برنامه ریزی درستی انجام شود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه رتبه استان در تولید ثروت و درآمد در کشور 29 است اظهار کرد: سهم سرانه استان با 40 میلیون ریال در تولید ناخالص داخلی در مقایسه با میانگین کشور که 86 میلیون ریال است رقم کمی است که برای افزایش این رقم برای رسیدن به میانه های جدول ضرورت دارد در زیرساخت های اقتصادی متمرکز شویم و برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن و فراوری معدنی تدبیر های لازم اندیشیده شود.

وی افزود: برای خروج از رکود اقتصادی حاکم در استان باید سطح شیبداری برای بخش خصوصی و فعالین اقتصادی فراهم کنیم تا رسیدن به اهداف جهادی در حوزه اقتصاد سهل و آسان شود.

کهوریان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال جاری گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس هماهنگی با استاندار محترم ناظر بر اهداف خاصی است که نتیجه آن باید خروج استان از رکود اقتصادی در استان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان 20 درصد از اعتبارات عمرانی به کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا با مدیریت بخشی از منابع بانکی اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی در استان را شتاب ببخشیم.

 

وی افزود: همچنین به دلیل فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت، اعتبارات مورد نیاز جهت تسهیل شرایط استقرار بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را افزایش دادیم.

کهوریان ادامه داد: در سال جاری تدوین بودجه اثر بخش با امکان نظارت و کنترل از طریق بودجه ریزی عملیاتی تکلیفی است که به استان ها داده اند و در دو دستگاه استانی به صورت پایلوت اجرا می شود تا مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی افزود: سرجمع اعتبارات استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده به طوری که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 30 درصد، ملی استانی شده بدون اوراق مشارکت 19 درصد کاهش دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بخش حقوق و مزایای مستمر امسال شاهد رشد 15 درصدی، در بودجه سایر اعتبارات هزینه ای شاهد افزایش 28 درصدی هستیم و درآمدهای استان نیز با افزایش 36 درصدی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت در اجرای پروژه های عمرانی استان با پروژه های بالای 80 درصد است که به رقمی معادل 820 میلیارد ریال نیاز دارند که با پیش بینی های لازم امسال 850 میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان ها با اولویت این پروژه ها توزیع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان 4000 میلیارد ریال است که از عهده تامین اعتبار ان خارج هستیم.

  لینک خبر از سایت استانداری


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری:مطالبات بازنشستگان استان به صفر رسیده است


 

31اردیبهشت93-مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده میزان مطالبات بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان در سال 92 به صفر رسیده است.

ناصر حضرتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: آذربایجان غربی در این راستا جزو معدود استان های کشور است که تمام مطالبات بازنشستگان را در پایان سال گذشته پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت متوجه استان نیست.

حضرتی به آخرین وضعیت  درآمدهای  استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان درآمدهای پیش بینی شده مصوب برای استان در سال گذشته 4419 میلیارد ریال بود که میزان وصولی درآمدها با 102 درصد تحقق به 4500 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میزان وصول درآمدهای استان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان می دهد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری در ادامه به وضعیت بودجه جاری و عمرانی استان در سال 93 نیز اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف بودجه عمرانی و جاری در قانون بودجه سال جاری گفت: میزان اعتبارات ملی استانی شده با 19 درصد کاهش به 1012 میلیارد ریال، اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با 29 درصد کاهش به 2188 میلیارد ریال، حقوق و مزایا با 15 درصد افزایش به 843 میلیارد ریال، سایر اعتبارات هزینه ای با 28 درصد افزایش به 876 میلیارد ریال و درآمدهای استانی با 36 درصد افزایش به 6016 میلیارد ریال رسیده است.

لینک خبر از سایت استانداری



اطلاعیه استانداری آذربایجان غربی
قابل توجه قبول شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 92


به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


نظرات  (۱۹۷)

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۰ آذربایجان غربی
همچنین اقای بینا در مورد زمان دعوت قبولی های خود زیرمجموعه استانداری برای سوپیشینه و پزشکی گفتن که گوشی هاتون خاموش نباشه و در دسترس باشین، وقتی اطلاعات رو ثبت کردیم صداتون می کنیم.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۷ آذربایجان غربی
دوستان امروز رفته بودم استانداری، خانم چوپان پیشه و آقای بینا هر دو گفتن که شنبه 15 فروردین شروع بکار می کنین؛ ولی آقای بینا گفتن که حکمتون از 1 فروردین زده خواهد شد...
مدیر جان سلام باز قسمت آخرین نظرات حذف شد لطفا درستش کنید
ممنون
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۷ یکی از قبول شده ها
چرا راه وشهرسازی به همه زنگ زده نامه هاشون رو هم بچه ها گرفتن بردن کاراشونو انجام بدن
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۷ بهنام اصلی.
سلام و عرض ادب به مدیر بسیار محترم و سلام به دوستان.
دوستان عزیز لزومی برای رفتن و پیگیری از استانداری وجود نداره،خوشبختانه مسولین استان ما علی الخصوص جناب آقای دکتر حاتمی زاده و آقای احمدی بشدت پیگیر این استخدامیها در روزهای پایانی سال هستند و ادارات هم تا آخر سال کلا مقدمات اداری را تمام خواهند کرد و انشالله بعداز تعطیلات شروع بکار رسمی و قطعی خواهد بود.بنده این چندروز پیگیر کارها از نزدیک در استانداری بودم و خداروشکر خیلی زحمت میکشن و بهشون خسته نباشید میگم.فقط بقیه ادارات هم نگران نباشند تا آخرسال کارها نهایی خواهد شد.
بازم جا داره از زحمات جناب آقای دکتر حاتمی زاده نهایت سپاس و تشکر را انجام بدم که واقعا مسوولی مقتدر و پیگیر و حامی ما جوانان میباشد.
موفق و موید باشید.
یاعلی مدد.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۴ به بهنام اصلی و علی ن و بقیه دوستان
آیا به نظرتون پیگیری حضوری از استانداری جهت شروع به کار لازمه یانه؟دوستان لطفا نظراتشونو بگن
آقا بهنام اصلی نیستید چند مدته؟؟؟
نه دوست من ...
زنگ نزدن به راه و شهرسازی زنگ زدن به دامپزشکی منابع طبیعی هم که میگی زنگ زدن... امروز کارگزینی آقای بینا فرمودند گوشی هاتون خاموش نباشه در دسترس باشید و عجله نکنید...
با سلام خدمت دوستان به اطلاع می رسانم که امروز نیز به بچه های منابع طبیعی برای تست و سوء پیشینه زنگ زدن.
 ایا تابحال به بچه های استانداری خبر ندادن ؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۶ به دوستان اداره ورزش
سلام دوستان
خبر جدیدی از وارد شدن اسامی به سایت کارمند دارید؟
خانم تقی پور هفته پیش میگفتند دارن اسامی رو وارد میکنن
کسی خبری داره که اسامی وارد شده یا نه؟
ممنون اگه اطلاع بدین
بنده دیگه خجالت میکشم به ایشون زنگ بزنم
ممنون

سناتور جان
من همه کارام پارسال تموم شده
چند روز پیش ازم دوباره کپی مدارک خواستن و هیچ نامه ای ندادن
پرسیدم گفتن بعد شروع بکار میفرستیم
حالا نمیدونم دارن چیکار میکنن ما رو
بچه ها نگران نباشید ادارات موظفند تا پایان سال کار همه ی قبول شدگان رو تموم کن
ثبت احوالی که لاک پشتی داشت پیش میرفت الان خرگوشی داره عمل میکن
بقیه ادارات دارن سوپیشینه و ازمایشات و استعلام مدارک تحصیلی و هویتی رو میگیرن من جمله راه وشهرسازی
لطفا دوستانی که وارد هستند جواب بدند. خیلی برام مهمه چون میخوام با یه کار دیگه مقایسه کنم.
بنده دارای مدرک ارشد هستم و خود استانداری ارومیه قبول شدم. هنوز ازدواج نکردم. سهمیه هم ندارم.(معمولی معمولی) با این حساب حکمم چقدر میشه؟ مزایا و اضافه کاری ماهانه تقریبا چقدره؟
با تشکر از مدیر سایت و دیگر دوستان
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۰ سناتور به ثبت احوالی ها
سلام
مصاحبه حدودا یک ساعت طول کشید
از قران: خواندن سوره توحید،اسامی سوره هایی که با اسم پیامبران شروع بشه 
اولین سوره ای که نازل شد  
نام دیگر سورن حم
ازم بیوگرافی پرسیدن 
قانون اساسی رو مخصوصا فصل اخرشو قشنگ مطالعه کنید زیاد سوال میپرس
در مورد ولایت فقیه نظر میخان 
رابطه ایران با امریکا 
انواع نمازها و نحوه اقامه نماز 
واجبات نماز 
مبطلات روزه 
تاریخ پیروزی انقلاب 
روز جمهوری اسلامی 
نماز جمعه
دیوان محاسبات زیر نظر کدوم نهاد هستش
سازمان بازرسی
شورای نگهبان اعضا و وظایف
رییس قوه قضاییه رو چه جوری انتخاب میکنن 
سوابق بسیجی 
سربازی 
اینا رو یادمه
مدیر جان ممنونم استان ما زمان ثبت نام گرفتن ولی یه سوال دارم اگه کسی اصلا فیش واریزی رو پرداخت نکرده باشه به نظرتون مشکلی براش پیش میاد؟ الان میتونه پرداخت کنه؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۶ ارومیه ایرانی
به "به مدیر"
عزیز اولش مثل اینکه قرار بوده کسایی که قبول شدن باید کپی فیش واریزی یا فیش بانکی رو به کارگزینی تحویل بدن،‌ ولی بعدش بخاطر گذشت بیش از دو سال خودشون بیخیال شدن، شما هم بیخیال جای نگرانی نیست
مدیر جان خواهش میکنم جواب بده من خیلی نگرانم
مدیر جان من اخرش نفهمیدم قضیه فیش ثبت نام که نماینده ها گفتن چیه؟
اگه نداشته باشیم مشکلی پیش میاد؟
پاسخ:
مدیر سایت :نه پیش نمیاد نگران نباشین اونو تو خوزستان از بچه ها خواستن در اکثر استانها اینو قبلا گرفته ان نباشه ها دیگه ایرادی نداره
ممنونم من از اردبیلم
سلام علیکم دوست من
الان عرض کنم حکمت چقدر میشه البته بهتر میدونی حکم با دریافتی فرق داره ها چون دریافتی شامل اضافه کاری و مزایا و کسورات میشه
حق شغل 3200
حق شاغل 2600
فوق العاده شغل 1500
عائله مدی 810
اولاد 210
جمع اینا میشه8320 امتیاز ضربدر ضیب ریالی سال 1394
که چهارده درصد نسبت به سال 93 افزایش داشته
8320*1375.98=11448154 ریال
این حکنه داداش
بااضافه کاری و مزایا دیگه احتمال داره 1300 بشه دقیقش رو ان شا الله بزودی خواهیم فهمید
حالا من سوالی دارم از شما ایا با خانم تقی پور درباره وارد کردن اسامی تو سایت اخیزا صحبت کردین؟
ایا اسامی ما وارد شده یا نه اسامی همه بچه های ورزش؟؟
ممنون





۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۵ ثبت احوالی
سلام 

سناتور رفتین مصاحبه؟ چطور بود؟ چی پرسیدن؟

سلام به یک کارشناس فرهنگی در اداره ورزش با مدرک کارشناسی ارشد چقدر حقوق میدن؟متاهل با یک بچه چقدر میشه ؟ممنونم

با سلام.علی آقا (نوسازی)میشه یه تماس با من یگیری شمارت از گوشیم پاک شده

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۹ به دوست عزیز
منبع خبر از دوستانی هستن که زحمت پیگیری میکشن
بنده حرف ایشونو اشتباه متوه شده بودم برا همین اصلاحیه زدم
منظور این بود که الحمدلله استان ما پیشگام هستش بعضی ادارت وارد کرردن کدومش دیگه نمیدونم

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۱ ارومیه ایرانی
به دوستان(آذربایجان غربی)
 سلام با تشکر از اطلاع رسانی شما، 
لطف می کنید منبع خبرتون رو ذکر کنید، و چرا اصلاحیه گذاشتین،
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۶ به بهنام اصلی
سلام
آقا ینام خبر جدید یا موثقی از شروع به کار ندارین؟؟
الحمدلله ارتباطات شما خوبه
ممنون اگه جواب بدین
سلام
دوستان خبری که گذاشتم مبنی بر وارد شدن اسامی توسط استان اذربایجان غربی یه تغییر کوچولو داره اونم اینه که اذربایجان غربی و خراسان جنوبی جزو پیشگامان وارد کردن اسامی در سایت هستن
یعنی ادارت بعضیاشون وارد کردن و استانداری تاییدشون کرده و بعضیا در حال ثبت کردن هستند
و من الله توفیق
دوست عزیز از کدوم اداره قبول شدی بگو تا بهتر کمکت کنیم درباره حقوق
فقط در این حد بگم که طبق قانون مدیریت خدمات کشوری حکمی که زده میشه برا همه دوستان تقریبا یکسانه
چیزی حدود 908000 تومن هستش
تاکید میکنم این حکم هستش دریافتی با حکم فرق داره
زیر این حکم اضافه کاری و بقیه مازای هستش بسته به اداره مربوطه
و کسوراتی هم هستش
فکر کنم دریافتی دور و بر یه تومن میشه
ولی بعضی ادارت از جمله استانداریا و بخشداریا یا ثبت اسنادیا حقوقشون حرف نداره
در ضمن همینکه بریم سر کار جای شکر داره
پس نگران نباش

از یک نفر از کارمندان اداره ای که قبول شدم

پرسیدم گفت حقوق شما

خیلی کم هستش حدود 850 الی 900 آیاواقعیت

دارد این حقوق یا داره  من رو نا امید می کرد؟

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۰۰ آذربایجان غربی
فیلم صحبت های دیشب دکتر نوبخت

http://uplod.ir/zrmpmvmesv2y/SimaNews_14.12.93.flv.htm
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۳ به دوستان(آذربایجان غربی)
سلام یه خبر خوش
الحدلله استان آذربایجان غربی و استان خراسان جنوبی اسامیش تو سامانه ثبت شده
ان شا الله بقیه استان ها و استانداری ها هم بجنبند
دوستان پیگیری از استانداریا و کارگزینی ادارات فراموش نشه که در شروع به کار از اوایل فروردین تاثیر بسزایی داره
یا علی

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ ارومیه ایرانی
Amir شما از کدوم استان هستین، اگه آ.غ هستین کدوم اداره؟
دوست عزیز تو استان خوزستان  نفرات ذخیره هم فرم گزینش پر کردن به همرراه نفرات اصلی.چون گفته بودن شاید کسی از نفرات اصلی انصراف بزنه واسه همین می خواستن نفرات ذخیره هم گزینش شده باشند.ولی نفرات اصلی بعد از گزینش مصاحبه عقیدتی هم رفتن ولی نفرات ذخیره مصاحبه عقیدتی نرفتن.فکر کنم شما هم ذخیره بودید.محمد از خوزستان
سلام منتظر المهدی.شماره ای که با سازمان مدیریت تماس گرفتی واسه اینکه ببینی اسمت ثبت شده یا نه چه شماره ای است?بی زحمت بذاذید رو سایت تا ما هم چک کنیم.مرسی دوست عزیز.
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۱ منتظرالمهدی

باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق

لطفا به دیگران اطلاع رسانی فرمائید

مدیر قبل از هرچیز واقعا تشکر می کنم از زحمات جنابعالی و همچنین نماینده گان عزیز و محترم بدون هیچ چشم داشتی قبول زحمت نموده و پیگیر آزمونها بودند فقط یه سوال دشتم این قضیه فیش دیگه چیه ما تو هنگام ثبت نام به صورت اینترنتی و انلاین ثبت نام کردیم و وصلا فیشی در کار نبود ما هم باید دوباره فیش واریز کنیم
پاسخ:
مدیرسایت:نه چون تو برخی استانها گیرداده بودن که باید فیش واریزیتون رو هم بیارید که خدارو شکر مسئولان معاونت برنامه ریزی گفتن نیاز نیس
سلام.من پارسال مصاحبه تخصصی رفتم بعدش گزینش شدم هفته قبل معاینات وسوپیشینه راآماده کردم.الان اداره میگه شماتومصاحبه تخصصی قبول نشدید!!!!!!الان میخوان پستم وعوض کنند!!به نظرتون اونامیتونندپستم وعوض کنند؟؟؟؟مدیرجان راهنمایی کنیدلطفا
سلام.من پارسال مصاحبه تخصصی رفتم بعدش گزینش شدم هفته قبل معاینات وسوپیشینه راآماده کردم.الان اداره میگه شماتومصاحبه تخصصی قبول نشدید!!!!!!الان میخوان پستم وعوض کنند!!به نظرتون اونامیتونندپستم وعوض کنند؟؟؟؟مدیرجان راهنمایی کنیدلطفا
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۷ *!!!مــــــنابع طبیــــــــــــــعی!!!*
سلام... دیروز زنگ زدم کارگزینی اداره کل، خانم نظری گفتن چند روز دیگه بهتون زنگ می زنیم.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
************بچه هایی که گزینش نشدن *****

چه بلایی سر ما میاد؟ همه دارن کد میگیرن و از فروردین شروع به کار میکنن ولی ما چی؟؟؟؟؟
سلام
از دوستان منابع طبیعی کسی هست؟
خبر جدیدی دارین؟
کسی رفته معاینات پزشکی ؟ سو پیشینه؟

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۶ خبر خوش (راه و شهرسازی آ.غ)
سلام بچه ها نوبخت از تصویب استخدام بیش از 20 هزار نفر در بودجه 94 خبرداد منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان دیگر استخدام صد در صد شد
بله مدیر جان درست شد
دستتون درد نکنه
مدیر جان سلام
قسمت آخرین نظرات باز حذف شده لطفا درستش کنید
ممنون از زحمات شما


پاسخ:
مدیر دوم: درست شد؟
شما از کدوم استان و اداره ای؟؟!!!
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۱ مهم : ابلاغ کتبی تامین اعتبار
اقا این بودجه هم که تصویب شد رفت پی کارش، لطفا نماینده های محترم پی گیری کنن که این نامه تامین اعتبار رو سریع تر ابلاغ کنن به استانا، کشتن ما رو بس که گفتن هنوز نامه تامین اعتبار نیومده...
 
اقای نوبخت!! اقای محترم!!یه نگاهی به تقویمت بنداز اسفند داره تموم میشه کو این شروع به کار از اسفند و پرداخت حقوق از فروردین؟؟؟؟؟؟؟؟

اداره ما میگه از این حرفها زیاد میزنن سه ماهه اول سال استخدام میشین...

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۸ کارمند ارومیه
با سلام صرفا می خواستم از مدیر سایت وکسانی که اطلاع رسانی خوب  و مفید دارند تشکر بکنم . واز همه دوستان تقاضا نمایم که بعد از استخدام نیز با این روحیه بالا که الان برای جذب شدن دارند با همان روحیه پیگیر کارهای مردم باشند . انشاله 
سلام لطفایکی راهنمایی کنه کدوم ساختمان استانداری وخیابان مدرک زبان ومیده؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : برا زبان برین جهاد دانشگاهی واقع در خ مدرس
مدیر محترم چرا اخرین کامنتها قابل رویت نیست
مدیر جان سلام
قسمت آخرین نظرات باز حذف شده لطفا درستش کنید
ممنون از زحمات شما
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۳ ثبت احوالی
به منم گفتن یکشنبه بیا مصاحبه!
سناتور لطفا شنبه که رفتین بیاین بگین چیا پرسیدن
به استخدامی کرمان
دوست عزیز این حرفو نزن(که مدیر پارتی بازی میکنه) بنده خدا نمیتونه جواب همه سوال هارو بده و شاید از بعضی چیزها اطلاعی نداشته باشه و اینکه بهتون جواب گمراه کننده بده خوبه یا چیزی نگه..یه کم بهش حق بده و خودتو بذار جای اون....
یه چیز مهم: به نظر بنده اگه قرار به شروع کار باشه در کل کشور همزمان افراد شروع به کار میکنن و قطعا کسانی که گزینش شدن تا پایان فروردین تکلیفشون قطعی میشه.
و اما...
در مورد نامه تامین اعتبار اصلاحیه امروز سامانه کارمند نوشته که نیازی به نامه تامین اعتبار نیست و تفاهمنامه سه جانبه کافی هست.
  ..موفق باشی..

شروع بکار فروردین که قطعی شده دیگه چند روزهم تحمل کنید بعد 15ام ببینیم خبری میشه وگرنه میریم مشکلی نیس

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۰ تنها تنهایی
به ارومیه ایرانی

منم باهاتون موافقم و بریم سرنوشتمون رو مشخص کنیم با مسئولان.  16 اسفند در استانداری ا.غ.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۷ ارومیه ایرانی
سلام دوستان، حالا که بودجه تصویب شد و سایت هم باز شده به نظرتون چطوره که روز شنبه هفته آینده 16 اسفند یه پیگیری حضوری دیگه از استانداری داشته باشیم و با مسئولین (هم آقای احمدی و هم آقای حضرتی) در مورد قطعیت شروع بکار در فروردین صحبت کنیم، آقا علی و بهنام اصلی نظرتون چیه؟
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۶ استخدامی کرمان
با سلام خدمت مدیر محترم!! یه سوال فنی دارم:

جریان چیه که شما از استانداری خوزستان،اردبیل،مازتدران،اصفهان،قزوین و ...خبر دارین و جواب همه بچه ها رو میدین ولی 2روزه من دارم بال بال میزنم میگم استانداری کرمان نامه تامین اعتبار میخواد چکار کنیم...

باشه بابا!اینجا هم پارتی بازیه؟؟ 

  
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۵ سناتور به ثبت احوالی ها
امروز به من زنگ زدن شنبه برم مصاحبه عقیدتی سیاسی
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۹ یکی از قبول شده ها
سلام تو سایت کارمند گفته که تبادل سه جانبه به جای نامه تامین اعتبار قرار بگیره
لطفا نظر دادن با ثبت نام را از صفحه اصلی بردارید تا بتونیم اونجا نظر بدیم
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۷ یکی از قبول شده ها

لطفا  تا انتهای صفحه مطالعه شود.

جهت ورود به سیستم، در انتهای صفحه گزینه «ورود به سامانه» را انتخاب کنید.

شماره های تماس با کارشناسان سامانه کارمندایران

آقای امینی85352344        آقای سلگی85352346         خانم اعلایی85352351          خانم نشاط85352353

 

توجه : در صورت عدم امکان چاپ شماره مستخدم در سامانه

در قسمت Tools/Internet option/Privacy گزینه Turn on pop-up Blocker فعال شود.


·  12/12/1393 اصلاحیه جدیدمجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- قبل از هر اقدام دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند. در هنگام توزیع مجوز ذکر توضیحات کامل در خصوص شماره و تاریخ مجوز معاونت،تعداد مجوز اختصاص داده شد، عنوان فرایندهای درخواست شماره مستخدم و تعداد درخواست مربوط به آن فرایندها الزامی است. مثال تعداد 5 مجوز از محل شماره مجوز 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استان تهران شامل : 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد  1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای ایجاد وحدت رویه، Copy و  past از مثال فوق و استفاده از آن برای توضیحات هر مورد توزیع توصیه می شود.

توجه بسیار مهم 1: از آنجایی که برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و... مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : پس از توزیع مجوز استخدامی برای هر واحدهای استانی، الصاق تفاهم نامه سه جانبه مشترک (استانداری با دفتر امور بخشی ذیربط و امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان) بعنوان تاییدیه تامین اعتبار الزامی می باشد. در این صورت نیازی به تاییدیه تامین اعتبار برای تک تک درخواست های شماره مستخدم نمی باشد.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی (ستادی) موظفند نسبت به ثبت درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1391 و 1392 و ایثارگران،از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در صرفا قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند. تبصره مهم : استفاده از این مجوزها برای سایر فرایندها ممنوع و تخلف محسوب می شود..

قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 5 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : ثبت درخواست شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان آزمون یاد شده و ایثارگرانواحدهای استانی که مشمول بودجه ملی می باشند می بایست توسط کارگزینی دستگاه ستادی صورت گیرد.

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزین استانی یا ستادی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه ذیربط (استانی یا ملی) وارد کارتابل مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری شده که در صورت تایید (دقیقا بر اساس قوانین و مقررات و مدارک  و مستندات آزمون یا ایثارگری)، برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر این از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ستادی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی در خصوص این مجوز، آزمون و فرایندهای درخواست شماره مستخدم، شرایط احراز رشته شغلی و ... صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط به آقای سلگی پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

 

·          1393/11/13 : درخواست شماره مستخدم برای کارکنان دستگاه های غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری (منهای زیر مجموعه های وزارت علوم و بهداشت و موسسات آموزشی و پژوهشی سایر دستگاه های اجرایی) فعال شد. مدارک لازم برای ضمیمه درخواست : 1- برگ تعیین مشخصات شغل و شاغل با تایید اعضاء کمیته استخدام 2- تاییدیه هسته گزینش 3- تاییدیه تامین اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یا استان 4- مستند قانونی غیر مشمول بودن دستگاه 5- مجوز استخدام از بالاترین مقام دستگاه . توضیح اینکه این درخواست پس از ثبت توسط کارگزین، تایید امور اداری و ذیحساب/امور مالی، از طریق بالاترین مقام دستگاه ذیربط به سازمان ارسال شده و سپس شماره مستخدم صادر می گردد.

·    

·       1393/11/12 : توضیح برای رفع ابهام ضرورت داشتن 8 سال سابقه پیمانی تاریخ 1390/01/01 برای درخواست شماره مستخدم جهت تبدیل وضع کارکنان پیمانی مشمول آراء 200 ، 450 و 1027 هیات عمومی دیوان عدالت اداری به رسمی آزمایشی: به استناد رای شماره 1027 هیات عمومی دیوان عدالت اداری، تبدیل وضع به رسمی آزمایشی در اجرای تبصره 2 ماده 7 قانون تعدیل نیروی انسانی برای آن عده از کارکنانی که قبل از اجرای قانون خدمات کشوری (1386/09/15) به صورت پیمانی در آمده اند، منوط به داشتن 8 سال سابقه کامل «پیمانی» تا تاریخ اجرای قانون برنامه پنجم (01/01/1390) می باشد.

·        

·       1393/11/01 : با عنایت به نامه شماره 190181 مورخ 13/10/1393 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر توزیع سبدکالا در بین کارکنان دولت بر اساس آمار و اطلاعات ارایه شده توسط این سازمان، ضروری است کلیه دستگاه های اجرایی کشور که تا کنون نسبت به ارسال آمار و اطلاعات کارکنان خود به سامانه کارمندایران (دستگاه های مشمول موافقتنامه هزینه ای اینجا دستگاه های غیر مشمول موافقتنامه هزینه ای اینحا) اقدام ننموده اند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1393/11/07 نسبت به ارسال اطلاعات به این سامانه اقدام نمایند. بدیهی است عدم ارسال اطلاعات بموقع بمنزله انصراف از دریافت سبد کالای کارکنان خود از سوی آن دستگاه بوده و این سازمان هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

·        

·       1393/10/27 : نام کاربری و کلمه عبور کاربران (دسترسی) کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای درخواست شماره مستخدم و شناسه در سامانه کارمندایران پس از تولید توسط این سازمان تحویل وزارتخانه های ذیربط شده است. دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی یاد شده برای دریافت دسترسی های خود به وزارتخانه ذیربط رجوع نمایند.

·       1393/10/27 : دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی ذیل وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به ارسال اطلاعات کارکنان خود به سامانه کارمندایران«به این آدرس»می باشند. بدیهی است عدم ارسال اطلاعات یاد شده در سامانه مذکور، ضمن اینکه به ارزیابی عملکرد این دستگاه ها اثر منفی خواهد گذاشت، در ارزیابی عملکرد وزارتخانه های متبوع بی تاثیر نخواهد بود.

·        

·         :1393/09/17بمنظور درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر، الف - وجود مجوز استخدام، ب - وجود پست سازمانی بلاتصدی ج - تاییدیه تامین اعتبار،الزامـــــــــــی بوده و این فرایند صرفا با استفاده از مجوزهای ستادی قابل انجام می باشداستفاده از مجوزهای استخدامی ستادی قبل از مورخ 1/8/1392 برای این فرایند، بدلیل مشخص بودن محل استفاده آنها،  ممنوع می باشد. درخواست شماره مستخدم با استفاده از مجوزهای ستادی صادر شده بعد از مورخ 1/8/1392 ،می بایست با رعایت سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولین صورت گیرد.

·       1393/10/16 :  مجوزهای استخدامی صرفا «پیمانی» جهت درخواست شماره مستخدم در پست های عملیاتی و نظارتی و در مشاغل اصلی و تخصصی  برای مهندسین ناظر بخش تولیدات کشاورزی صرفا بخش و دهستان شاملجهاد کشاورزی، امور عشایر، سازمان تحقیقات و ترویج کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، تعاون روستایی و سازمان چای کشور در سامانه صادر شد. دستگاه های ذیربط به شرط ارسال اطلاعات و آمار (سامانه آمار فرم شماره 6 موافقتنامه برای مشمولین بودجه استانی - سامانه آمار و اطلاعات برای سایر دستگاه ها) می توانند درخواست های شماره مستخدم را از فرایند درخواست شماره مستخدم صرفا پیمانی از محل قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی مورخ 12/11/1391 تنظیم و ارسال نمایند. ارسال مستندات مبنی بر تاییدیه خروج نیروی انسانی (رسمی و پیمانی) صرفا سال 1393 از معاونت توسعه منابع و تاییدیه تامین اعتبار از معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری ها در سامانه الزامی می باشد.

 

·       1393/10/12 : سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد یک دوره آموزش یک روزه سامانه کارمندایران (درخواست شماره مستخدم و شناسه) را برای مسئولین کارگزینی وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات ستادی مستقر در تهران برگزار نماید. داوطلبانی که تمایل دارند در این دوره آموزشی شرکت نمایند برای ثبت نام، مشخصات خود (نام، نام خانوادگی، نام دستگاه اجرایی، شماره تماس) را به آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) این سامانه karmandiran@mdhc.ir ارسال نمایند تا برنامه ریزی های لازم برای برگزاری بهتر دوره مذکور بعمل آید.

·       1393/10/03 : مجوزهای درخواست شماره مستخدم برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در سامانه  تخصیص داده شد. تمامی درخواست های شماره مستخدم پس از ثبت توسط کارگزینی و تایید مدیران  امور اداری و امور مالی (ذیحساب) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، صرفا توسط بالاترین مقام وزارتخانه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای صدور شماره ارسال می گردد. تاکید می شود کارگزین های محترم قبل از درخواست شماره مستخدم، اطلاعات کلیه کارکنان (رسمی، پیمانی، قراردادی، کارگری، شرکتی، امریه، اعضای هیات علمی و سایر نیروها) را به سامانه کارمندایران « به این آدرس» ارسال نمایند.

 

·        1393/07/01 : ماده 19 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1393 کل کشور - دستگاه‌های اجرایی اعم از دستگاه‌های مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری موظف به ثبت اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و مشخص و قرارداد کارگری در پایگاه‌ اطلاعات نظام اداری و دریافت شماره مستخدم یا شماره شناسه و صدور احکام کارگزینی از طریق سامانه کارکنان نظام اداری و انجام امور مختلف اداری و مکاتبات موضوع این ماده از طریق این سامانه می‌باشند.

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۴ یکی از قبول شده ها
داشتم رادیو رو گوش میدادم انگار بودجه وجدولها وضمایمش تصویب شد.....................
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۱ از استخدامی کرمان به همه بچه ها
اگه شما زمانی که وارد قسمت درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی در سایت کارمند ایران می شوید قسمت سمت چپ جدول بالای جدول رو که نگاه کنید نوشته راهنما، کلیک کنید و راهنمای استفاده از این سامانه رو برای شما باز میکنه با مطالعه دقیق اون متوجه میشوید که باید نامه تامین اعتباری وجود داشته باشد تا ذیحساب اداره یا مسوول امور مالی اداره بتواند اطلاعات رو برای ثبت در سامانه تایید کند و اگر نامه ای موجود نباشد از تهران کد مستخدم صادر نمی شود.لطفا مطالعه کنید  

حالا با این شرایط بگید باید الان چکار کنیم؟؟؟ دفتر منابع انسانی کرمان حرفش درست و بر اساس خود راهنمای سامانه است...

من فکر می کنم دوباره باید از تهران پیگیر این قضیه بشیم....  
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۵ یکی از قبول شده ها
واین مراحل روند اداریه وربطی به نامه تامین اعتبار نداره قسمت تامین اعتبار هم مراحل قانونی خود را طی میکنه وبه موقع اش ابلاغ میشه
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۴ یکی از قبول شده ها
ببینید  طی چند روز اخیر دوبار استانداری به ادارات نامه زده وهر اداره ای بگه خبر ندارم دروغ میگه اولی گفته که مشکل حل شده سایت در شرف باز شدنه پس بند و وهه اگه اشتباه نکنم اجرا بشه یعنی معرفی به سوء پیشینه وتست مرفین بعد اون هم یک نامه ارسال شده که سایت بازشده اطلاعات کارمندا رو ثبت کنند ورییس امور اداری هر اداره با کارشناس استانداری اقای احمدی هماهنگ بشه جهت ورود اطلاعات  که در ادارات در حال انجامه ومدارکی که باید ثبت بشه مشخصات شناسنامه ای، کارنامه ازمون،مجوز ازمون،فرم انطباق شغل وشاغل،نامه گزینش و.. در قالب فایل پی دی اف سلسله مراتب خاصی رو طی میکنه اول در اداره امور اداری وارد میکنه ذیحساب تایید میکنه بعد مدیر کل بعد استانداری تایید میکنه بعد معاونت راهبردی ریاست جمهوری وکد اختصاص داده میشه
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۱ استخدامی کرمان
لطفا همه دوستان از همه استانها توجه کنند

جهت اطلاع عرض می کنم که باز شدن سامانه کارمند ایران فقط برای توزیع سهیه ها توسط دفتر تحول اداری استانداریها در بین ادارات مختلف بوده است و تا زمانی که نامه تامین اعتبار به ادارات ابلاغ نگردد مراحل ثبت اطلاعات بصورت کامل انجام نمی پذیرد. و اینکه بعضی از ادارات گفته اند ما ثبت کرده و فرستاده ایم برای خلاص شدن از پیگیری بچه ها بوده است. چون تا این لحظه نامه تامین اعتباری از تهران برای هیچ استانی فرستاده نشده و تا زمانی که این نامه ابلاغ نگردد کد مستخدم صادر نمی گردد.

لطفا مدیر محترم و بچه های نماینده پیگیری بفرمایید که خدای ناکرده باز شدن این سایت برای به دنبال تخودسیاه فرستادن بچه ها نباشد.هر چند که شواهد اکنون این گونه نشان میدهد.  
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****توچه****
بچه ها امروز و فردا مجلس میرسه به بودچه ما ...پیگیری از نماینده ها رو فراموش نکنید..نزارین ضحمات سه سال پیگیریمون از بین بره ...پیامک بهشون یادتون نره ...از همین امشب شروع کنین به پیامک بارون کردنه نماینده ها
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۰ منتظرالمهدی
سلام استخدامی کرمان
من که کرمانشاهم و ربطی و یا حرفی از تامین اعتبار نبوده
فقط دارن اسامی رو وارد سامانه میکنن
شما باید فشار بیارید و یا بگید که به همکاراشون در استانهای دیگه زنگ بزنن و راهنمایی بخوان
نکنه خدائی نکرده به خاطر ندانم کاری جا بمونید و بیافتید اواسط سال آینده
یا حق
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۶ آذزبایجـــــــــــــان غــــــــــــــــــــــــــربی
دوست گرامی از کرمان واسه هیچ استانی نامه تامین اعتبار نیومده چون هنوز تو مجلس بودجه تصویب نشده...
سلام دوست گرامی
حرف شما متینه
ولی تا اونجا که بنده اطلاع دارم استانداری که سهمیه ها رو تخصیص میده به ادارات و ادارات باید خودشون وارد کنن و آخر استانداری تایید میکنه و میره برا کد
بازم اگه شما اخبار موثق تری داری بفرما تا استفاده کنیم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۳ استخدامی کرمان
قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 4 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود.

     حداقل بگید این تاریخی  که توی اصلاحیه مجدد سایت کارمند ایران خورده ایا مربوط به نامه تامین اعتباریه که قراره 28 اسفند ابلاغ بشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حد
حد
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۴ استخدامی کرمان
واقعا دستتون درد نکنه بعد از این همه وقت ما یه سوال پرسیدیم و همفکری خواستیم نه جوابی نه پیامی......

ایها الناس!!شما اگه فردا کارمند بشید همینجوری به ارباب رجوع اعتنا نمیکنید؟!

یه کلام بگید برای استانهای شما نامه تامین اعتبار اومده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از دست همه باید بنالیم از شما هم..... 

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۰ تنها تنهایی
سلام به همگی.من قبول شده جهاد ا.غ هستم.امروز زنگ زدم جهاد استان از طریق اپراتور با کارگزینی در مورد کد استخدامی و سامانه کارمند ایران حرفیدم ،یه خانمی جواب دادن و گفتن که خبری در این مورد ندارم و استانداری هم چیزی در مورد کد استخدامی به ما نگفته.از قبولین جهاد کسی هست که اطلاعی داشته باشه؟؟؟؟؟
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۴ تنها تنهایی
سلام به همگی.من قبول شده جهاد ا.غ هستم.امروز زنگ زدم جهاد استان از طریق اپراتور با کارگزینی در مورد کد استخدامی و سامانه کارمند ایران حرفیدم ،یه خانمی جواب دادن و گفتن که خبری در این مورد ندارم و استانداری هم چیزی در مورد کد استخدامی به ما نگفته.از قبولین جهاد کسی هست که اطلاعی داشته باشه؟؟؟؟؟
بچه ها اصلا وارد کردن اطلاعات به اون شکلی که شما میگین نیست. قراره اسامی یه صورت یک لیست که در اون مشخصات و ردیف شغلی مشخصه وبه امضا مسولین رسیده همراه با مستندات دیگه به صورت pdf ارسال بشه. وهروقت کد بهشون اختصاص داده شد تک به تک وارد سامانه میشن. الان هم استانداری های کل کشور به ادارات دستور دادن تا لیست ها رو یا خودشون روی کارتابل استانداری قرار بدن یا بیارن تا استانداری اونها رو ارسال کنه. این فقط یه درخاست برای صدور کد هست.
و نگران نباشید ادارات کل کشور دارن لیست ها رو یا میفرستن کارتابل استانداری یا حضوری میارن استانداری
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۹ استخدامی کرمان
بابا من خواهش کردم مدیر محترم بچه های استانهای دیگه

ایا برای استان شما نامه تامین اعتبار اومده که دارن اطلاعاتتون رو توی سامانه ثبت میکنن؟؟؟چرا منابع انسانی کرمان و اداراتش میگن تا نامه تامین اعتبار نیاد ثبت نمیکنن؟؟

لطفا جواب بدین من نگرانم....
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۲ یکی از قبول شده ها
خوشبختانه ورود اطلاعات به سامانه داره به خوبی پیش میره به امید شروع به کار
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۸ *!!!مــــــنابع طبیــــــــــــــعی!!!*
همه ادارات قبولی هاشون رو صدا کردن اما هیچ خبری از منابع طبیعی نیست. بهشونم زنگ می زنی میگن از هیچی خبر نداریم. حالا خوبه دو ماه قبل مدیرکل جدید تو اخبار استان گفتن تا اسفند قبولی ها رو می فرستیم سر کار.
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۷ اداره کل دارایی
امروز از اداره بهم زنگ زدن فردا مدارک ببرم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۶ استخدامی کرمان
 از بچه های استان کرمان به بچه های استانهای دیگه:

دفتر منابع انسانی استانداری کرمان میگه تا نامه تامین اعتبار نیاد نامه ابلاغ به ادارات رو برای ثبت اسامی در سامانه کارمند ایران نمی فرسته. 

ایا توی استانهای شما هم همین قضیه حاکمه یا نه؟؟؟

مدیر محترم !!!خواهش میکنم از شما و همه بچه های نماینده که ببینید این بهانه ای که دارن میارن فقط مربوط به استان ماست یا برای همه اینجوریه!!! طبق پیگیری و تماسهای متعددی ک با استانداری و بعضی از ادارات کرمان داشتم ب این نتیجه رسیدم که میخوان تاریخ شروع به کار رو عقب بندازن.................

لطفا یه نفر جواب بده، باز شدن این سامانه به جای رفع نگرانی به نگرانی های ما اضافه کرد

بچه های کرمان لطفا اینقدر بیخیال نباشید.


۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۴ به قبول شدگان اداره ورزش
سلام
کسی خبر جدیدی نداره؟
بنده زنگ زدم و و چون میشناسن دیه زیاد نمیتونم زنگ بزنم؟
کسی خبر جدید داره از اینکه اسامی رو وارد کردند یا نه؟؟
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۸ بهنام اصلی
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند
خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری می شوند.
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند
علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان پذیرفته شده اند از فروردین ماه سال آینده به طور رسمی کارمند دولت محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: محل تامین منابع مالی در این خصوص استانی و ملی بوده که در بودجه سال 94 پیش بینی شده و تلاش می شود حکم این افراد از اول فروردین ابلاغ شود.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال حاضر مراحل پایانی گزینش، ارسال فرم شاغل شاغل و سایر مقدمات اداری را پشت سر می گذارند و انتظار می رود حضور این افراد در ادارات استان موجب افزایش بهره وری و ارتقا خدمات دستگاههای اجرایی استان شود.

کورانی فر تصریح کرد: حدود دو سال گذشته آزمون استخدامی است
سلام بر نوسازی مدارس،من هم از نوسازی مدارس آذربایجان غربی هستم.نگفتن شروع بکار کی هست؟
سلام                                                                                                              جهت کسب اطلاع امروز به اداره نوسازی مدارس مراجعه کردم ، گفتند که اسامی را وارد سامانه کرده اند.
سلام خدمت دوستان ومدیرگرامی.ببخشیدکسی میدونه چطوری حقوق ومزایاروحساب میکنند.یه دوست دارم توشهرداری باپایه حقوق400تومنی دریافتیش1ملیون و200تومنه.الان اگه من حقوق پایم 800تومن باشه دریافتی اصلیم چقدره البته برای یه متاهل؟؟؟؟مدیرجان لطفاراهنمایی کنید
پاسخ:
اطلاع ندارم

دستور کار جلسات علنی مجلس از شنبه 9 تا 14 اسفند

دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 9 تا 14 اسفند ماه 93 اعلام شد.



 



ردیف

شماره ثبت

عنوان

شماره چاپ

شماره

چاپ سابقه

  • 1

535

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد:

لایحه بودجه سال 1394 کل کشور

1341

1301

  • 2

277

گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد:

طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 18/2/1392 به تصویب رسید)

1222

551

1221

دو پیوست‌دارد

  • 3

375

گزارش کمیسیون عمران در مورد:

طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 28/7/1392 به تصویب رسید)

1260

اصلاحیه1 دارد

796

1236

  • 4

510

گزارش کمیسیون آموزش، ‌تحقیقات و فناوری در مورد:

طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 6/7/1393 به تصویب رسید)

1261

1197

  • 5

465

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد:

طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز           (یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 25/3/1393 به تصویب رسید)

1312

1065

  • 6

448

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد:

طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 17/2/1393 به تصویب رسید)

1314

1013

  • 7

455

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد:

طرح الحاق یک بند به عنوان بند(ه‍) به تبصره جزء(1) ماده (3) قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ30/2/1393 به تصویب رسید)

1337

1032

1336


١٥:٣٢ - چهارشنبه ٦ اسفند ١٣٩٣    /    شماره : ٢٧٥٧٣    /    تعداد نمایش : ١٧٤٢
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به ثبت احوالی

داداش شما تو کدوم مرحله از استخدام هستی؟والا من که از آ.ش هستم و اداره کل ما نه گزینشی انجام داده ونه تحقیقاتی ...اداره شما چطور؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۳ ارومیه ایرانی
به ثبت احوالی 
متاسفانه من در مورد ثبت احوالی نپرسیدم ولی در کل برای تمامی ادارات کل سایت باز شده و اگه شما بتونید با مدیر کل ثبت احوال دیدار کنید و بگید که فقط کار مصاحبه و تحقیق محلی شما انجام بشه، تا بتونن نامتون رو در سامانه ثبت کنند، و بقیه مراحل شامل سوء پیشینه و طب کار واسه بعد بمونه می تونید یه امیدی به اشتغال در فروردین ماه داشته باشید
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ ورزش کرمان
قابل توجه بچه های ورزش و جوانان کرمان

زنگ زدم خانم بختیاری میگه مسوول بودجه اداره کل اقای صدر فرمها رو امضا نمی کنه تا بتونیم اطلاعات رو در سامانه کارمند ایران ثبت کنیم.میگه هر وقت تامین اعتبار شد و نامه تامین اعتبار اومد اونوقت این کار رو میکنن!!! انگار سامانه هر روز سال بازه که اینا هر وقت دلشون خواست وارد سیستم کنن!!! یه کم بجنبید اینا دارن شروع به کار ما رو عقب میندازن بعضی استانا اداره ورزش بچه ها رو فرستاده برای سوء پیشینه و معاینات پزشکی ولی اینا به گفنه خودشون هر وقت دلشون خواست میخوان این کار رو بکنن......... 
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۸ ثبت احوالی
منم با استانداری صحبت کردم، اونایی که گزینش شدن احتمالا از یک فروردین حکمشون زده میشه ولی ما ثبت احوالی ها سرنوشتمون همچنان نامعلومه :| قبولی های ثبت خواهشن پا شین برین اداره
با سلام. من امروز هم با استانداری ( آقای احمدی31972359) و هم با اداره امور عشایر ( آقای پوریان33447552) تلفنی صحبت کردم. آقای احمدی گفتند ما مجوز دادیم به ادارات تااسامی را وارد سامانه کنند از ادارتون پیگیری کنید. آقای پوریان هم گفتند داریم اسامی را وارد سامانه می کنیم.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۳ ثبت احوال اردبیل
سلام مدیر جان  میشه بگید سامانه کی برای اردبیل باز میشه؟؟ آخه هنوز اردبیل جلسه اش با سازمان مدیریت انجام نشده دلوا÷سیم
پاسخ:
مدیرسایت : بد روز 3شنبه که جلسه مسئولان معاونت برنامه ریزی با استانداری اردبیل است بعد تایید سامانه رو باز میکنن.
با سلام
خدمت مدیران و دوستان عرض خسته نباشید و خدا قوت دارم. خواهش مند است قسمت مستقل در باره اخرین وضعیت سایت کارمند ایران ایجاد بشه تا بحث و بررسی اونجا باشه و مراجعه به سایت کارمند ایران کمتر بشه. باتشکر
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۳۲ ثبت احوالی
آقای ارومیه ایرانی ، در مورد ثبت احوال چیزی نگفتن؟! :(
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۲ ارومیه ایرانی
با سلام
امروز حضوری رفتم استانداری
1- وقتی رفتم دفتر آقای احمدی، ایشون به کارگزینی ادارت کل لیست توزیع کد استخدامی رو ارسال کرده بودند و منتظر دریافت پاسخ بودند
2- ایشون گفتن اگه ادارات بتونن لیست رو ارسال و ما تا قبل پانزدهم اسفند بتوانیم به تهران ارسال کنیم و اونا تایید کنند، شما از همین ماه کارمند حساب می شید و میتونید حقوق این ماه رو هم بگیرید
3- با مراجعه به کارگزینی متوجه شدم  با وجود جابجایی اتاق و اسباب کشی کارگزینی باز کارمند این بخش نهایت سعی خود را کرده و قسمتی از لیست پذیرفته شدگان خود استانداری و فرمانداریها هم توسط کارمندان محترم کارگزینی وارد شده بود ، و مشغول ثبت باقی مانده بودند.
و به عنوان یک نتیجه گیری کلی از پیگیریها متوجه شدم که کارها به خوبی پیش می رود و انشالله از فروردین ماه شروع به کار کسانی که مصاحبه رفتن و تحقیق محلی شدن (هر چند سوء پیشینه و طب کار نرفته باشند) صددرصد هستش.
در پایان از تمامی کارمندان و مسئولین استانداری آ.غ که خیلی بیشتر از بقیه استانها فعال بودن و کار ما رو جلو انداختن نهایت سپاسگذاری رو دارم/.
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ یکی از قبول شده ها
با سلام بچه ها نگرا نباشید درسته ماها ذینفع مستقیم استخدام هستیم ولی مجموعه استانداری  اعم از مسئولان قبلی وفعلی برای اخذ مجوز وبه این مرحله رسیدن استخدام کم زحمت نکشیده اند پس اجازه نخواهند داد هیچ اداره ای به هر بهانه ای با تعلل باعث دیر شروع به کار شدن  مان شود یا مجوز را از بین ببرد پس به پرسنل استانداری مخصوصا اقای حاتمی زاده-احمدی-بخشنده و... خسته نباشید میگیم وتقاضا داریم این مرحله رو هم بچه ها رو تحمل کنند ودستشونو بگیرند تا به ارزومون برسیم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۹ فرقی نمیکنه کی باشم!
بابا مگه بودجه لازم برا استخدام یه سری جوون بدبخت چقده که این دولت هی دست دست میکنه! بخدا اگه دولت قبلی میموند، الان حداقل 1.5 سال بود سر کار بودیم! مثل اینکه این دولت منتظره تعیین تکلیف قضیه تحریم هاست چون به موازات مذاکرات هسته ای هی استخدام مارو هم عقب میندازه... خدا رو خوش نمیاد بخدا کارتون درست نیست
با سلام
آیا همه کسانی که قبلا گزینش شده اند برایشان کد ثبت میشود؟ یا اینکه ثبت کد فقط شامل تعداد محدودی میشود؟
الان تاکتیک دولت برا سرگرم کردن ما جوونایه بدبخت عوض شده و میخاد با وعده وعید الکی تا مهر 94 همین جوری عقب بندازه بعدشم معلوم نیست اسفند 94 ، اسفند 95 یا اسفند 2095...
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۹ ثبت احوالی
33828103 این فک کنم تلفنخانه باشه بگین وصل کنن به آقای رحیمی

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۹ قبولی ثبت احوال
متشکرم ثبت احوالی. حتما خبر می دم بهتون. اگه شماره تماس با آقای رحیمی رو دارید لطف کنید بنویسد که اگه کسی امکان اومدن به ارومیه رو نداره لااقل باهاش تماس بگیره
سلام علیکم
با آقای احمدی صحبت شد
مضمونش اینه:
ایشون فرمودند که داریم به ادارات نامه میزنیم که سایت باز شده و باید اسامی رو ادارات وارد سامانه کنند!
در ضمن دوستان باید از اداره پیگیری کنیم چون هر کی زودتر اسامی رو وارد کنه زودتر کد براش صادر میشه
والسلام

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۱ ثبت احوالی
این سایت کارمندایران که الان باز شده گویا یه بارم تیر ماه باز میشه و اگه ثبت احوال برا این سری گزینش ما رو تموم نکنه می مونیم برا تیر ماه، که البته خدا میدونه اون موقع سایت باز بشه یا نه!
آقای فرح بخش پدرشون فوت کردن امروز مرخصی بودن ولی کار گزینشمون دست آقای رحیمی هستش.
شما هر موقع میتونین بیاین و قبلش اطلاع بدین من سعی میکنم بیام اگه هم نتونستم حتی تنها تنها هم بریم باز بهتر از هیچیه، لااقل بفهمن پیگیر هستیم.
سلام دوستان کسی از نوسازی خبری نداره؟کسی هست از نوسازی باشه؟
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۴ قبولی ثبت احوال
ثبت احوالی من شهرستان هستم ولی اگر قرار بزارید همه با هم بریم ثبت احوال خیلی خوب میشه. با آقای فرحبخش تلفنی صحبت می کنم همش میگه تیر.آخه معلوم نیست اینا این تیرماه رو از کجا آوردن که استانداری ازش خبر نداره
سلام
آقا بهنام شما اطلاع دقیقی داری که استانداری باید اسامی رو وارد کنه یا کارگزینی ادارات؟
و در مورد شروع به کار ایا باید استانداری ابلاغ کنه به ادارات که چه زمانی شروع به کار هستش یا اداره به اداره فرق  میکنه؟
لطفا جواب بدهید
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۶ ثبت احوالی
من الان رفتم ثبت احوال، اینطور که معلومه کار گزینش طول میکشه، گفتن اگه تموم نشه دوباره تیر ماه سایت رو باز میکنن! ینی باز چند ماه دیگه علاف خواهیم بود، بچه های ثبت احوال خواهش میکنم یه همتی بکنید، نیم ساعت وقت بذارین، پاشین برین اداره، اگه همه پیگیر باشن شاید کار رو سریع تر انجام بدن، بابا با پیگیری یکی دو نفر که کاری انجام نمیشه، خودشون گفتن 30 نفر قبولی هست، گزینش 30 نفر که کاری نداره، اگه بخوان میتونن سریع انجام بدن. توروخدا بی خیال نباشین پاشین برین تا بفهمن همه پیگیرن
برین پیش آقای رحیمی، یا آقای فرح بخش، یا آقای رضایی
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۱ ارومیه ایرانی

دوستان اینهمه وارد سایت کارمندایران نشید، خودمان داریم کارمون رو کند میکنیم، کل مطلب رو اینجا کپی کردم خواهشا از همینجا بخونید،‌ در ضمن خودتون رو لطفا یه لحظه به جای مدیر محترم بذارید آیا توان پاسخگویی به این همه سوال ر دارین؟ لطفا یه کم هم از گوگل بپرسید!

·    1393/12/06 : مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه های استانی یا ملی ذیربط (واحدهای استانی که مشمول بودجه استانی نیستند) توزیع نمایند.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی موظفند نسبت به درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند.

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری به صورت برخط برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ملی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۱ *!!!مــــــنابع طبیــــــــــــــعی!!!*
زنگ زدم منابع طبیعی کلا خانمه از همه چی بی خبره و وقتی گفتم چی شد این سوپیشینه و پزشکی گفت اصلا نمی دونم چی میگی... گفت همین قدر می دونم که آزمونتون هنوز تامین اعتبار نشده...
سلام
دوستان کسی با آقای احمدی حرف زده؟
بنده که به اداره زنگ زدم چندان خبری نبود
بنده اداره ورزش هستم
کسی خبر جدیدی داره لطفا بزاره ممنون
در ضمن شماره اقای احمدی رو هم بزارید ممنون میشم
سلام مدیر جان
یه نگاه با سایتدکارمند ایران بنداز  مطالب را عوض کردن
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۹ خستههههههههههههه

سلام آقای مدیر جدول بودجه مربوط به استخدامی کجای سایت هست خواهشا بگید ببینیم مجلس کی به بودجه ما می رسد؟

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۳ استخدامی 92

سلام کسی میدونه مجلس چه روزی به بودجه ما می رسد لطفا جواب بدهید.

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۲ ورزش و جوانان اردبیل
سلام آقای مدیر و منتظر اردبیلی لطفا و خواهشا جواب بدهید آیا این هفته خبر موثقی از استانداری ها بیرون میاد مبنی بر زمان شروع بکار یا نه؟
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۰ ثبت احوالی
سلام
کسی خبری از استانداری نداره که اسامی رو ثبت می کنن یا نه؟! آقای بهنام یه خبر بگیرین لطفا
من پنجشنبه با اقای احمدی صحبت کردم سایت باز نبود، الان ولی امتحان کردم سایت باز شد. میشه یه خبر بگیرین ؟!
سلام
ایا از دوستان انتقال خون برای اذربایجان غربی بهشون زنگ زدند و گفتند تاریخ شروع به کار تاریخ 5 فرودین هستش؟
اگه کسی هست لطفا جواب بده ممنون
سلام دوستان عزبزومدیرمحترم.اگه کدهاروهمراه اسامی توسایت کارمندواردکنند مامیتونیم اسم خودمون وببینیم؟؟؟؟؟مدیرجان جواب بدین لطفا
پاسخ:
مدیرسایت:نخیر
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۴ به مهران و بقیه دوستان
سلام
دوست عزیز وارد کردن اسامی ربطی به نامه از تهران نداره این اولا
دوما شما وقتی سایت کارمند ایارن رو نگاه کنی اونجا خودش اطلاعیشو نوشته دیگه نیازی به نامه از تهران نیست
پس اگه اسامیتونو وارد نکنن کوتاهی از ادارته
سوما تا اونجا که بنده میدونم استانداری اذربایجان غرب مشکلی با وارد کردن اسامی به سایت نداره
حالا من نمیدونم شما از چه کسی پرسیدی که گفته باید نامه از تهران بیاد...
یکم بیشتراز کارگزینی ادارتون پیگیر باش
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۰ ازجلال به امیر
سلام امیراقا،شمامال کدام استانین؟اذربایجانشرقی یاغربی؟من مال اذربایجان شرقی ام،اینجاکسی هست ازاداره کاراذربایجان شرقی دعوت بمعاینه یاسوبیشینه شده باشد؟کسی هست لطفاجواب دهد.
من ازاداره کارآذربایجانغربی هستم.
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۷ سلام به دوستان
من دیروز اداره خودمون بودم امکان دسترسی به سایت کارمند ایران وجود نداره
سلام دوستان سایت کارمند ایران چجوری باز شده که اداره ما نمیتونه به اون دسترسی داشته باشه

سلام تو این سایت کسی از قبول شدگان هواشناسی فارس هست؟
خبری از قبولی هواشناسی هست؟
سلام
به ارومیه ایرانی
arman@mihanmail.ir
سلام من قبول شده فرمانداری هستم در خدمتم
به من که زنگ نزدن واسه ادامه مراحل
با سلام. آقا امیر شما از کدام استان هستید ؟چون من هم از همان اداره هستم.
بچه ها من دیروز هم به استانداری وهم به بهزیستی مراجعه کردم. گفتن بازشدن سایت به ماربطی نداره.ما تا نامه از تهران نیاد اسامی هیچ کسی رو وارد نمیکنیم. 
حالا که اونا باز کردن سایت رو اینبار اینا کوتاه نمیان. بابا بخدا دیگه دارن روانی میشم.
یکی از کارمندای کارگزینی بهزیستی که اصلا توباغ نبود ومیگفت سایت همیشه بازه ولی باید نامه بدن که واردشون کنیم.
خدایا مارو باش با این دانشمندای بزرگ 
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۶ ارومیه ایرانی
 به آرمان
من از پذیرفته شدگان خود استانداری و فرمانداری هستم
ایمیلت رو بذار باهات تماس بگیرم

سلام دوستان
به قبولیهای بهزیستی ا.غ امروز خبر دادن که برای آزمایش و سوء پیشینه شنبه برن ارومیه.
 ازقبولیهای استانداری و فرمانداری کسی اینجا نیست؟
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۰ به ثبت احوالی
خوب ثبت احوالی چیزی رو که آقای احمدی بهتون گفتن به آقای فرحبخش بگید یه کم زودتر دست و پاکنن
من امروز زنگ زدم به اداره امور عشایر گفتند که هنوز خبری نیست. از سایت کارمند ایران گفتم که گفتند اگه باز شده برای ناظرین گندم است. و گفت که فرزندان شهید رو هم قرار بوده از اول اسفند دعوت بکنند که خبری نیست.

سلام از بچه های اردبیل کسی به اداره یا استانداری زنگ زده ببینیم کد میزنند یا نه من دفتر کمالی زنگ میزنم گوشی بر نمیدارند تو را خدا اکه کسی زنگ زده خبر بده مدیر عزیز شما خبر دارین از استانداریها که کد میزنند یا نه.

مدیر لطفا جواب بده
من 2 هفته پیش رفتم مصاحبه عقیدتی تهران.گفتن تا جواب استعلامات نیاد نتیجه مشخص نمیشه.گفتن شاید تا بعد عید طول بکشه.
یعنی با این حساب کد مستخدمی تو سایت کارمند ایران واسه من زده نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : ببینید در حالت کلی  لازمه دریافت کد استخدامی داشتن تاییده گزینش هست اگه کسی نداشته باشه نمیشه براش کد گرفت
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۶ ثبت احوالی
میشه آدرس سایت کارمندایران رو بگین لطفا
http://rasmi.karmandiran.ir/ این نیست؟؟
این که باز نمیشه، با آقای احمدی هم تماس گرفتم گفت باز نشده
در مورد ثبت احوال پرسیدم گفت تا گزینشش تموم نشه اطلاعات تو سایت ثبت نمیشه، گفتم اگه موقعی گزینش تموم شه که دیگه سایت باز نباشه چی، گفت اون موقع شرمنده میشیم! :| 
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۱ ثبت احوالی
من ارومیه هستم که اومده بودن تحقیقات
سلام  دوستی که میگفت ازاداره ثبت احوال اومدن تحقیقات محلی ..شهرستانی هستین یا ارومیه میشینین..لطف کنین جواب بدین...
سلام دوستان دوستی که میگفت ازاداره ثبت احوال اومدن تحقیقات محلی ..شهرستانی هستین یا ارومیه میشینین..لطف کنین جواب بدین...
 سلام دوستان
آیا واقعا انتظارمان به پایان رسیده یا باید همچنان چشم به راه باشیم.
سلام به همه دوستان . خبر خوش خبر خوش ، تو سایت کارمند ایران اومده :
 1393/12/06 مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است برای درخواست شماره مستخدم توسط کارگزینی دستگاه های استانی یا ملی ذیربط در سامانه قرارداده شده است. قبل از ثبت اطلاعات پذیرفته شده گان یاد شده، دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری می بایست مجوزهای تخصیص داده شده را در بین دستگاه استانی یا ملی توزیع نمایند. بدیهی است درخواست های شماره مستخدم ثبت شده پذیرفته شدگان توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری  برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود. مجوزهای استان های باقی مانده شامل استان های قزوین، اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و همدان پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه فعال می گردد. ارسال صحیح اطلاعات و مستندات بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص هیچ اقدامی برای آن درخواست انجام نشده و آن درخواست بلوکه خواهد شد.
سلام دوستان
از فردا ان شا الله بادی به ادارت زنگ زد و ازشون خواست که سریعا اسامی رو وارد کنند
الحمدلله کما هو اهله
ازاداره تعاون کارورفاه اجتماعی
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۴ آذربایجان غربی
امیر از کدوم اداره ای؟؟؟
سلام .دیروزازاداره کل باهام تماس گرفتندکه مدارک وبردارم وببرم اونجا.امروزرفتم دوتانامه دادند یکی برای دادگستری واسه سوءپیشینه ودیگری برای بیمارستان امام رضاجهت انجام معاینات وآزمایشات پزشکی.ضمناازکارگزینی پرسیدم گفتنداحتمالااول فروردین دعوت به کارمیشید
مژده سایت کارمند ایران برای دریافت کد استخدامی باز شد .
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۷ 3اسفند93-خبرگزاری دانشجو
سازمان مدیریت در حل مشکل استخدام ها درمانده است
 دولت : تعهد استخدامی ۵۰۰۰ نفره دولت قبل فعلا منتفی است / بلاتکلیفی جوانان بیکار و خانواده هایشان همچنان ادامه دارد
حسینعلی نوربخش کارشناس ارشد امور اداری از رویه دولت یازدهم در برخورد با تعهدات استخدامی دولت قبل انتقاد کرد .

به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو»، علی صفدری معاون اداری سازمان مدیریت در پاسخ به این سوال که آیا تمامی 20 هزار نفری که پیش تر معاونت توسعه به عنوان تعهد استخدامی دولت اعلام کرده بود در سال 1394 جذب خواهند شود گفت: برنامه دولت استخدام حدود 15 هزار و 90 نفر در بین تمامی استانها و سازمانها در سال بعد است.

 

حسینعلی نوربخش کارشناس ارشد امور اداری در این باره گفت : این بدان معناست که سازمان مدیریت بعد از تاسیس هم نمی داند که بالاخره تکلیفش با این جوانان بیکار و منتظر مانده در ردیف استخدام چیست ؟

 

وی از رویه دولت یازدهم در برخورد با تعهدات استخدامی دولت قبل انتقاد کرد و گفت : به نظر نمی رسد که دولت حتی برنامه ای هم برای اشتغال زایی برای سایرجوانانی داشته باشد که در آزمون های استخدامی نیز شرکت نکرده و یا قبول نشده باشند .

 

این کارشناس اقتصادی همچنین گفت : به اعتقاد من مشکل اصلی بحث تامین اعتبار نیست بلکه این نکته است که این استخدام ها در دولت قبل انجام گرفته است .

 

وی ادامه داد البته بی انصافی است که بخواهیم استخدام 20 هزار نفری دولت در سال اینده از میان همین پذیرفته شدگان را در نظر نگیریم اما باید ببینیم ایا این اتفاق عملی خواهد شد یا نه ؟

 

نوربخش در پایان گفت : دولت روحانی باید در زمینه اشتغال به دغدغه های جوانان بیکار و خانواده هایشان بیش از پیش توجه نماید .

 

 

منبع: اقصاد پرس

بنابه گزارش های دریافتی بچه های اداره کار و دامپزشکی را برای پر کردن فرم سوء پیشینه و معاینات پزشکی فراخواندند.
بنابه گفته ها امروز تو ارومیه بودند
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۱ قبولی ثبت احوال
ثبت احوالی عزیز منم شنیدم ولی کسی هست که در موردش تحقیق کرده باشن؟لطف اگه کسی هست خب بدین.ممنون
سلام خبرهای خوشی در راهه استانداری با نامه از ادارات خواسته کارهای قبولشده ها رو انجام بدن تا با اخذ شناسه فوری بتونن شروع به کار کنن
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۳ ثبت احوالی
92 هستم، از کی رو نمیدونم، دیروز اومده بودن محل ما برا تحقیق
لطفا اگه کسی میتونه بخش هزینه بودجه را مثل درامدها تو سایت قرار دهیدممنونم.
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به ثبت احوالی
شما 91 هستین؟
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به ثبت احوالی

از کی شروع کرده ؟
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۳۳ ثبت احوالی
ثبت احوال تحقیقات و گزینش رو شروع کرده!
سلام به همه دوستان
یکی از بچه های استخدامی که با من در تماسه امروز رفته بود تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی ( نیروی انسانی ریاست جمهوری قدیم) گفتن که قراره سایت رو باز کنیم برای ثبت کد مستخدمی ، این کار هم به عهده استانداریه و همچنین گفتن که شروع بکار از فروردینه و چون تأمین اعتبار شدید اگه شروع بکارتون نکن کار غیر قانونی انجام دادن . با خانم چوپان پیشه صحبت کردم گفتن که متأسفانه هنوز دستورالعملی از تهران براشون نیومده و اگه بیاد وارد کردن مشخصات استخدامیها به عهده سازمان هاست و تأییدش به عهده استانداری . من که هر روز در تماسم شما هم لطف کنید با زنگ زدن یا حضوری به استانداری و سازمان خودتون پیگیر باشین تا بلافاصله بعد از باز شدن سایت اسامی رو وارد کنن و کد رو بگیرن . این رو در نظر بگیرید که گرفتن کد مستخدمی همانا و شروع بکار در اول فروردین ( دوستان شوخ طبع در نظر بگیرن منظور بعد از تعطیلاته) همان .
به یوسف:
دوست عزیز اگه امکانش بود با این ایمیل باهام تماس بگیرید.
saman.samani.saman@gmail.com
سلام دوستان
راستی استان ما با معاونت توسعه جلسه تشکیل دادن واسه تایید اسامی؟ 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام یوسف جان. من از میاندوآب برای امورعشایر قبول شده ام. (*********** سخی هستم). sakhi64@yahoo.com
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۸ پذیرفته شده ی استانداری آ.غ

سلام به همگی

از بچه های استانداری: کسی خبری از استخدام خود استانداری داره؟ کسی جدیداً با آقای بینا صحبت کرده؟

منکه فقط به ایشون اعتماد دارم

دو روز پیش که زنگ زدم استانداری گفتن که دارن اتاقاشونو عوض میکنن تلفن جواب نمیدن، کسی خبری نداره؟؟؟؟

به asgar عزیز
من از بوکان قبول شدم امور عشایر ارومیه 
شما از کدوم شهر هستید 
رشته شما چیه؟
چطور می توانم با شما در ارتباط باشم؟
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
++++++++بچه های اذربایجان غربی به هوش باشید ++++++++

روند بررسی بودجه به مراحل حساسش رسیده ...الان باید بیشتر از گذشته با نماینده گان مجلس در ارتباط باشیم .تا اطمینان پیدا کنیم که بودجه ما تصویب میشه ....بیخیال نباشید...یه لحظه کم کاری ممکنه که یه عمر پشیمانی به بار بیاره
بیله سواری عزیز
من هم از خلخالم، ما دیروز رفتیم استانداری پخش شدیم و جدا جدا رفتیم داخل و با فاصله زمانی چون اجازه نمی دادن. من پیش آقای میر علیزاه و مسول دفتر آقای عباسی رفتم، آقای میر علیزاده لیست دستش بود و حتی اسم من رو تو لیست نگاه کرد و گفت هنوز جلسه تایید نهایی اردبیل برگزار نشده ولی باز داریم سعیمون رو میکنیم و اجازه دست تهرانه، مسول دفتر عباسی هم نذاشت بریم داخل و خودش گفت همه دارن سعی میکنن اول فروردین شروع بکار باشه، دوستان رفته بودن پیشه آقای شایقی که مسول دفترش گفته بود بودجه شما را پیش بینی کردیم و از اول فروردین میرید سر کار در ضمن آقای میرعلیزاده از سامانه کارمند ایران کلی بدگویی کرد و گفت این سیستم اصلا کشش نداره و از این حرفها، حالا خودتون از این مطالب قراشمیش پیدا کنید پرتغال فروش را

اینم شماره 31972355 بعدش که گوشی رو برداشت بگین وصل کنید به آقای احمدی.
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۴ ثبت احوالی
شماره تلفن آقای احمدی چنده؟
امروز در نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی 
با یکی از مهندسین فنی استانداری ملاقاتی داشتم.
بنابه گفته ایشان که به شخصه می فرمود مصوبه را هم خودش مطالعه کرده از نیمه دوم اسفند کلاس های اموزشی برگزار می شود و از یکم فروردین هم حکم ها زده خواهد شد. 
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۰ بهنام اصلی.
به لبیف.
نخیر بنده با نظر آقا محمد موافق نیستم.
مهلت اتمام قانون استخدامی استانداریها طبق برنامه پنجم توسعه تا اسفندماه 94 میباشد نه اسفند 93.
درمورد باز شدن سایت کارمند هم نمایندگان پیگیر و زحمتکش با مسوول مستقیم سایت صحبت کردند و طبق قول مسولین سازمان مدیریت قرار شده که اینبار دیگه سایت رو باز کنند.
واگر سایت تا آخر هفته باز شد به صحت حرفهای مسولین پی خواهیم برد.انشالله که اینبار عملی شود.
وطبق قول مسولین حکمها قرارشده به1فروردین زده شود.
نمایندگان ما واقعا دلسوز و زحمتکش هستند.خدا قوت و خسته نباشن.
فقط عرضی خدمت دوستان آغ داشتم که تماسهایشان را با استانداری و شخص آقای احمدی انجام بدهند که موثق ترین فرد میباشد و انسان بسیار خوب و شریفی هستند و بخوبی به سوالاتتان جواب میدهند.پس دوستان پیگیر باشند.
یا علی مدد.
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۰ اردبیل به الشن و منتظر اردبیلی

سلام الشن جان من که از بیله سوارم ویه بجه کوچک دارم نمیتونم بیام اردبیل تو را خدا غیر از اون حرف صحبتی از زمان شروع به کار نکردند اگه حرفی هست تورا خدا بگید تا ما کمی آرام بشیم از منتظر اردبیلی هم خبری نیست قرار بود برن استانداری دریغ نکنید .

مدیر نظرت در مورد کامنت محمد چیه ؟ راس میگه ؟

با سلام

دوباره تاکید می کنم 11 اسفند آخرین روز اجرای قانون استخدام استانداری است در صورتیکه 15 اسفند سامانه برای کد مستخدمی باز می شود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

بلایی که سر  معلم های حق التدریس آمد را فراموش کرده اید؟؟؟؟؟؟

سلام یوسف عزیز. منم از امور عشایر هستم . شما از کدام شهرستان هستید؟

صرفا جهت اطلاع

بنده اطلاع دقیق و موثق دارم که در استان آذربایجان شرقی سهمیه ای های یکی از ادارات را برای برگزاری دوره آموزشی قبل کارمندی دعوت کرده اند و از امروز کلاسهایشان شروع می شود اطلاع دقیق و موثق 

سلام از امور عشایر کسی است

سلام دوستان من الان فرودگاه مهرآباد آقای سعادت رو دیدم ایشون فرمدند که5فروردین شروع بکار قطعیه.فقط زیاد نتونستم باهاش حرف بزنم
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۴ بهنام اصلی
 معاون منابع انسانی اردبیل در گفتگو با شرق:
 آقای عباسی برخی از جوانان معتقدند در دولت یازدهم نیز بازهم ظاهرا به جوانان کم لطفی می‌شود و کمتر به آنها بویژه در حوزه های سیاسی و مدیریتی توجه میشود، تا چه اندازه با این دیدگاه موافقید؟
نه! چرا؟ اگرمنظورتان بهره‌گیری ازمدیران سن و سال گذشته است به نظر من اشکالی ندارد، آنها کار کشته تر و توانمندتر و آگاهتر به مسائل داخلی و خارجی هستند،البته شما راست می گوئید جوانان هم باید در کنار آنها باشند و پخته تر بشوند برای روز مبادا اما لابد شما بهتر میدانید نیروهای اصلاح طلب و اعتدال گرا اصولاٌ  نیروهای انقلابی اوایل انقلاب هستند و الان هم در حال بازنشستگی در دولت می باشند در سالهای اخیر هم هرچه جوان تزریق شده عموما از طیف آقای احمدی نژاد است و البته برای دوسال دولت ما هم استخدام کرده اند (همین
استخدام‌های اخیر) لذا کمی صبرو تحمل باید کرد تا جوانان به دولت راه یابند و البته نظر شما هم قابل تامل و دقت است.
 به استخدامی های جدید اشاره کردید، راستی کار جدیدالاستخدامی ها به کجا رسیده است؟
بفرموده آقای نوبخت انشاالله از اسفندماه جاری و یا اوایل سال ٩٤ مشغول کار میشوند.
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۰ بهنام اصلی.
مشاور امور استان‌های سازمان ثبت احوال خبر داد
استخدام 900 نیروی جدید در سازمان ثبت احوال

مشاور امور استان‌های سازمان ثبت احوال از استخدام 900 نیروی جدید در سازمان ثبت احوال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود رشیدی‌فرد بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ثبت احوال در راستای ثبت وقایع حیاتی و رصد ساختار جمعیتی کشور اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی ثبت احوال رصد ساختار جمعیتی کشور است.

وی با اشاره به مراجعه 14 نفر میلیون در سال به سازمان ثبت احوال اضافه کرد: بر اساس وضعیت نیروهای سازمان و حجم کاری موجود، مجوز جذب نیرو از طرف معاونت توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال اخذ شده است.
مشاور امور استان‌های سازمان ثبت احوال با بیان اینکه در آینده 900 نفر در سازمان ثبت احوال جذب خواهند شد، تشریح کرد: با توجه به حجم کاری سازمان تعداد نیروی انسانی موجود در این سازمان کم است.

وی با تاکید بر جذب نیروهای متخصص که رشته تحصیلی مرتبط برای فعالیت در ثبت احوال دارند، اضافه کرد: در این راستا نیروهای بالاتر از کارشناس در رشته‌های مربوط به رصد ساختار جمعیتی کشور جذب می‌شوند.

رشیدی‌فرد اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این افراد اسفند امسال یا در سال آینده جذب و مشغول به فعالیت خواهند شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931204001374#sthash.a5vAuKea.dpuf

شاهین جان ، از اردبیل برای بنیاد چند نفر نیرو برداشتن؟ضمنا استخدامی سال 92هستی؟

دوستانی که زنگ میزنن به اقای غفوری در تهران
زیاد به حرفاش اعتمادی نیست
کلا تو باغ نیستن ایشون
به من کلی اطلاعات غلط داد
منم رفتم استانداری اونجا گفتن به اونا مربوط نمیشه کارای ما
و اونجا اطلاعاتی که دادن دیدم کلی فرق داره با حرفهای غفوری
من استان اردبیل هستم

وچون شما برای خود بنیاد معرفی شده این درصف  ما قرارگرفتین و از انجاییکه مسولین بنیاد هیچ برنامه برای جذب در خود بنیاد ندارن چه سهمیه و ازاد  هیچ فرقی برایشان نمیکند
 دیروز پرسیدم  اقای غفوری گفتن فردا یعنی امروز  جلسه دارن ولی امروز  جواب ندادن
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۷ اردبیل به منتظر اردبیلی
سلام منتظر اردبیلی امروز رفتین استانداری چی گفتن آیا امیدی هست یا باز سرکاریم لطفا جواب بدهید ممنونم.

سلام "اقا شاهین از کدوم شهرستانی ؟آیا شماهم برای بنیادشهرستهانها از سال 1391معرفی شدی؟

سلام از اداره امور عشایر کسی هست؟
درضمن یک روز را بعد از دهم اسفند ماه مشخص کنیم تا برای پیگیری ، بصورت دسته جمعی بریم استانداری.
سلام
اقا هادی چرا به صفحه پیگیری بنیاد شهید نظر نمیدهین
شماهم برای خود اداره بنیاد شهید هستین
سلام
نه باباباورنکنیدسهمیه ای وبدون سهمیه فرق نداره
منم سهمیه ایم وقراربودخودبنیادجذب شم ولی2ساله حتی یه زنگ هم بهم نزدن،دوسال پیش همه کارام انجام شده ودیگه خبرهف نیست که نیست،هرروزم به مرکززنک میزنم میگن هیچ خبری نیست،افسرده شدم بخدا
خداخودش به دادمون برسه

آقا آرمان سلام
داداش سهمیه کیلو چنده؟
اگه اینا قرار بود سهمیه ایها رو بفرستن سرکار 2.5 سال با مدرک فوق لیسانس تو خونه نمی نشستیم
اینا همش حرفه
کو عمل؟میگن اعتبار گرفتیم به بودجه هم مربوط نیس
خب اگه اعتبار رو گرفتن این تعلل برای چیه؟؟
سلام دوستان
همه پیگیریهای که توسط عزیزان چه به صورت انفرادی ،جمعی و تلفنی تابحال صورت گرفته است ازمسئولین درجه دوم استانداری به پائین تر بوده است از دوستان ساکن در ارومیه خواهشمندم برای اواسط اسفند یک وقت ملاقات با شخص استاندار بگیرند تا به صورت مستقیم با ایشون گفتگو کنیم. ظاهرا با توجه به خبرهای که از گوشه و کنار به گوش میرسه تا همه سهمیه دارها جذب نشن برای ماها هیچ اتفاقی نمی افته.و در خوشبینانه ترین حالت اگر همه کارها OK باشه ما میره برای نیمه دوم سال چون بعضی از ادارات هنوز گزینش انجام ندادن.
آقای فرحبخش همین جوری یه چیزی میگه.استانداری گفته اگه ثبت احوال به موقع کار گزینشو تموم نکنه می مونیم واسه شش ماهه ی دوم ۹۴ اردیبهشت اینام نمی دونم از کجا اومده که آقای فرحبخش به همه میگه

با سلام خدمت همه دوستان

مثل اینکه همه فراموش کرده ایم که مهلت قانونی استخدام استانداری تا تاریخ 11/12/93 می باشد. اتفاقی که برای معلم های حق التدریس آمده را به خاطر بیاورید. مجلس مصوبه خویش پس از کذر از مهلت قانونی لغو کرد.

نوش دارو بعد از مرگ سهراب نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

سلام دوستان عزیز.تقریباکاربررسی بودجه روبه اتمام است وبه امیدخداتاواسط اسفندتصویب نهایی میشه.به نظرمن اگه پیگیری حضوری برای دوستان میسرنیست لااقل تلفنی بااستانداری حرف بزنیم وازشون بخوایم که کارمون وبه اردیبهشت وماههای دیگه موکول نکنند.والله دیگه خسته شدین ازبس که بایدانتظاربکشیم.الان ادارات فقط مطیع دستورات استاتداری هستندبه نظرمن بایدپیگیریهامون وفقط به استانداریهامعطوف کنیم
منظور از دو ماه اول سال بعد چیه؟؟
یعنی از اردیبهشت شروع به کاره؟یا فروردینم ممکنه شروع به کار باشه؟

من با یکی از مسولیبن حرف زدم البته ایشون خودش صبح بهم زنگ زد گفتش که امروز دستورالعمل اومده واسمون 
با فرح بخش حرف نزدم چون ایشون آمار نمیدن
بقیه ادارات هم همونطور که قبلا گفتم ظرف 10روز اینده دستورالعمل رو از سازمان ذیربط خواهند گرفت و شروع بکار همه ادارات 2ماه اول سال بعد هست
اسفند فقط سهمیه دار ها سر کار خواهند رف
استان آغ جزو استانهایی هستش که کل افراد قبول شده اش دعوت بکار خواهند ش
تردید به دلتون راه ندید  مشکل حل شده
امیدتون به خدا باشه 
سلام دوست عزیز
از شروع به کار بقیه پذیرفته شده های ادارات  هم خبر موثقی داری؟؟!!
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۰ ثبت احوالی
وای واقعا؟!
من صبح زنگ زدم آقای فرح بخش گوشی رو برنداشت. حالا فردا باز زنگ میزنم. انشالله که همینطور باشه.
بچه های ثبت احوال
امروز بهم زنگ زدن گفتن که از تهران دستور ادامه مراحل اومده اماده مصاحبه باشید
تا ۲ماه دیگه دعوت بکار میشید
برید خوش باشید بچه های ثبت احوال


حالامنظورازسال آینده کی هستش؟ازاول فروردین تاآخراسفندهمشون جزءسال94هستنددیگه. 
خبر خوش دولت برای استخدامی ها
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال ۱۳۹۰ و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از ۱۵ هزار نفر از آنها در سال آینده رای داد.

به گزارش ایسنا،علی صفدری - معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به برنامه دولت برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی و تعهدات ایجاد شده از دولت قبل اظهار کرد: اکنون در تلاشیم تا از تمامی استانها گزارشهای لازم و دقیقی را دریافت کرده و به جمع بندی نهایی برسیم تا با توجه به تعهدی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد بتوان نیروهای مشمول قانون را در سال آینده استخدام کرد.

وی در مورد اینکه آیا تمامی ۲۰ هزار نفری که پیش تر معاونت توسعه به عنوان تعهد استخدامی دولت اعلام کرده بود در سال ۱۳۹۴ جذب خواهند شود گفت: برنامه دولت استخدام حدود ۱۵ هزار و ۹۰ نفر در بین تمامی استانها و سازمانها در سال بعد است.

صفدری میزان بودجه پیش بینی شده برای استخدام بیش از ۱۵ هزار نفری دولت در سال آینده را اعلام نکرد و گفت: رقم آن چندان مهم نیست بلکه مهم این است که افرادی که فرایند قانونی را طی کرده اند جذب شوند.

معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره تبدیل وضعیت نیروها بالاخص نیروهای شرکتی در سال آینده نیز تصریح کرد: هیچ برنامه ای برای تبدیل وضعیت نیرو نخواهیم داشت مگر اینکه در ادامه مجوزهای قانونی آن صادر شود.
به بچه های کردستانی اگه کسی هس به صفحه پیگیری استان کردستان گوشه مراجعه کنه برای نظرات
 بر باد رفته ایم...
نسل سوخته...
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۷ کد مستخدمی
سلام یه سوال دارم
برا دریافت کد مستخدمی هر اداره جدا جدا وارد سامانه کارمند ایران میکنه یا استانداری باید واسه تمام ادارات رو انجام بده؟؟؟
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۷ بیکار بیکار
بله شنیده میشود زمزمه های شروع بکار در اردیبهشت خرداد. استان ما قزوین که حرف از آخر بهار میزنن نامردای و بی وجدان....
مثلا قرار بود طبق قول مستر نوبخت از فردا بریم سرکار.
سلام
آیا زمزمه های شروع به کار از اردیبهشت شنیده میشود؟؟!!!!!
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۵ به مدیر سایت

سلام مدیر جان

خواستم تشکر کنم بابت گذاشتن سوالات  مصاحبه عقیدتی وگزینش در بالای وبلاگ . مشکل منو حل کرد

خیلی سپاسگذارم