---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

استخدام استانداری آذربایجان غربی وپیگیری آن

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ


نتیجه پیگیری دوشنبه  6بهمن :
 
پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...


گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ:
( بنقل از آقا بهنام )

مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...



شماره های  جدید تماس با استانداری برای پیگیری وضعیت استخدامی :

(آقایان بینا، رضایی، آقایاری:   31972355)
(آقای علیپور:  31972226)
(خانم چوپان پیشه:  31972360)

(آقای حاتمی زاده:    31972356  ) 

( دفتر اقای حضرتی :   31943201 )

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


22مهر 93-مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری: منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران افزود: بکارگیری این افراد، همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به بکار گیری آنها اقدام گردد.

حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای بکارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

/01:16 ب.ظ

لینک خبر از سایت استانداری آ.غ
لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی  بصورت صوتی (ترکی)
 لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی بصورت تصویری


نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، آخرین وضعیت مربوط به برگزاری آزمون استخدامی در تیر ماه سال 92 را تشریح کرد.

صفرزاده در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آزمون استخدامی مذکور در قالب طرح مهرآفرین بوده است یا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهی استخدام، سهمیه های مربوط به این آزمون استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرین و از طرفی دیگر استانداری آذربایجان غربی در سال 91 این آزمون را برگزار نکرده بلکه برگزاری آزمون در تیرماه 92 انجام گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج این آزمون نیز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزینش استانداری نظر نهایی خود را در خصوص نفرات اصلی قبول شده اعلام نموده و مراحل اداری آزمون نیز مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قرار گرفته و اکنون نیز در مرحله تامین اعتبار و جذب و بکارگیری قبول شدگان نهایی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: همه مسئولان کشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشکل تامین اعتبار برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشکل تامین اعتبار، از افراد پذیرفته شده برای شروع بکار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این آزمون وجود دارد یا خیر؟ گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که امکان لغو این آزمون وجود ندارد و شایعات موجود در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی تمامی مراحل اداری و قانونی آزمون استخدامی برگزار شده را به پایان رسانده و فرایند اجرای آن مورد موافقت و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز قرار گرفته و اکنون در مرحله تامین اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در تیرماه سال 92، تنها از طریق سایت اطلاع رسانی استانداری انجام خواهد گرفت فلذا ذینفعان با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه آگاهی یابند.


خبر13خرداد93-به گزارش خبرنگار اروم نیوز؛

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان، سرهنگ حجازی فر، فرمانده سپاه ارومیه، یحیی تیموری مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد.

یحیی تیموری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات  استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: نامه استخدامی از معاون اول رئیس جمهور به استانداری فرستاده شده است اما تاکنون ترتیب اثر نیافته بود که این دستورالعمل خوشبختانه برای گروه اول از فرزندان عزیز که حدود 2سال پیش در آزمون ورودی استخدامی  قبول شده اند اجرا خواهد شد و به امید خدا با کمک دولت تدبیر و امید باقی فرزندان نیز بنا به رشته تحصیلی و تخصص ،به ادارات معرفی خواهند شد.

وی افزود: بررسی تخصصی سلامت جانبازان از سال گذشته شروع شده که در فاز اول این طرح جانبازان شیمیایی سردشت توسط پزشکان متخصص  اعمال شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به مقام والای گفت: مقام حضرت به اندازه ای بالاست که در روز جزا تمام شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد؛ کسی که در راه خدا سلامتی و قسمتی از بدنش را از دست میدهد پاداش  شهادت را میبردک





خبر 31اردیبهشت93- سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است

 

 معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است.

تقی کهوریان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم پایین بودن سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور است به طوری که سهم جمعیتی استان در کشور 1/4 درصد است در حالی که سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور 02/2 درصد می باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی ساختار بخشی ارزش افزوده در استان مشاهده می شود که سهم کشاورزی 19 درصد، خدمات 47 درصد و صنعت هشت درصد که این ساختار ساختار معیوبی است و باید اصلاح شود.


وی ادامه داد: کشاورزی استان در چشم انداز قادر خواهد بود تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به عهده بگیرد و بخش صنعت و معدن استان به دلیل عدم سرمایه گذاری ها در سال های گذشته سهم موثری در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ندارد و حتی اشتغال در بخش صنعت استان نیز دچار مشکل است.

وی گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد جمعیت بیکار استان در سال 91 معادل 117 هزار نفر بود که در سال جاری به 99 هزار نفر رسیده که فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد نیز کاری سخت و دشوار است.

کهوریان افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده از محل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط  قادر خواهیم بود تا سالانه 10 هزار شغل در استان ایجاد کنیم که نیاز است تا برای توسعه صنعتی در استان برنامه ریزی درستی انجام شود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه رتبه استان در تولید ثروت و درآمد در کشور 29 است اظهار کرد: سهم سرانه استان با 40 میلیون ریال در تولید ناخالص داخلی در مقایسه با میانگین کشور که 86 میلیون ریال است رقم کمی است که برای افزایش این رقم برای رسیدن به میانه های جدول ضرورت دارد در زیرساخت های اقتصادی متمرکز شویم و برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن و فراوری معدنی تدبیر های لازم اندیشیده شود.

وی افزود: برای خروج از رکود اقتصادی حاکم در استان باید سطح شیبداری برای بخش خصوصی و فعالین اقتصادی فراهم کنیم تا رسیدن به اهداف جهادی در حوزه اقتصاد سهل و آسان شود.

کهوریان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال جاری گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس هماهنگی با استاندار محترم ناظر بر اهداف خاصی است که نتیجه آن باید خروج استان از رکود اقتصادی در استان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان 20 درصد از اعتبارات عمرانی به کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا با مدیریت بخشی از منابع بانکی اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی در استان را شتاب ببخشیم.

 

وی افزود: همچنین به دلیل فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت، اعتبارات مورد نیاز جهت تسهیل شرایط استقرار بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را افزایش دادیم.

کهوریان ادامه داد: در سال جاری تدوین بودجه اثر بخش با امکان نظارت و کنترل از طریق بودجه ریزی عملیاتی تکلیفی است که به استان ها داده اند و در دو دستگاه استانی به صورت پایلوت اجرا می شود تا مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی افزود: سرجمع اعتبارات استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده به طوری که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 30 درصد، ملی استانی شده بدون اوراق مشارکت 19 درصد کاهش دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بخش حقوق و مزایای مستمر امسال شاهد رشد 15 درصدی، در بودجه سایر اعتبارات هزینه ای شاهد افزایش 28 درصدی هستیم و درآمدهای استان نیز با افزایش 36 درصدی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت در اجرای پروژه های عمرانی استان با پروژه های بالای 80 درصد است که به رقمی معادل 820 میلیارد ریال نیاز دارند که با پیش بینی های لازم امسال 850 میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان ها با اولویت این پروژه ها توزیع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان 4000 میلیارد ریال است که از عهده تامین اعتبار ان خارج هستیم.

  لینک خبر از سایت استانداری


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری:مطالبات بازنشستگان استان به صفر رسیده است


 

31اردیبهشت93-مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده میزان مطالبات بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان در سال 92 به صفر رسیده است.

ناصر حضرتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: آذربایجان غربی در این راستا جزو معدود استان های کشور است که تمام مطالبات بازنشستگان را در پایان سال گذشته پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت متوجه استان نیست.

حضرتی به آخرین وضعیت  درآمدهای  استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان درآمدهای پیش بینی شده مصوب برای استان در سال گذشته 4419 میلیارد ریال بود که میزان وصولی درآمدها با 102 درصد تحقق به 4500 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میزان وصول درآمدهای استان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان می دهد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری در ادامه به وضعیت بودجه جاری و عمرانی استان در سال 93 نیز اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف بودجه عمرانی و جاری در قانون بودجه سال جاری گفت: میزان اعتبارات ملی استانی شده با 19 درصد کاهش به 1012 میلیارد ریال، اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با 29 درصد کاهش به 2188 میلیارد ریال، حقوق و مزایا با 15 درصد افزایش به 843 میلیارد ریال، سایر اعتبارات هزینه ای با 28 درصد افزایش به 876 میلیارد ریال و درآمدهای استانی با 36 درصد افزایش به 6016 میلیارد ریال رسیده است.

لینک خبر از سایت استانداری



اطلاعیه استانداری آذربایجان غربی
قابل توجه قبول شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 92


به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


نظرات  (۲۵۶)

درجه بندی و ساختار فرمانداری ها تا پایان سال 93 تغییر می کند تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور از در دستور کار قرار گرفتن درجه بندی و تغییر ساختار فرمانداری های کشور خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

جواد ناصریان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین باری که فرمانداری ها درجه بندی شد و ساختارشان اصلاح گشت به سال 77 و 78 بازمی گردد و از آن سال به این طرف، ساختارها و درجه بندی ها تغییر نکرده است.

وی افزود: درجه بندی های فرمانداری ها بر اساس شاخص هایی همچون جمعیت ، راههای مواصلاتی، تعداد شهرستانهای تابعه، مراکز علمی و صنایع مربوط به استان است و تمامی این موارد باعث رتبه بندی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور ادامه داد: از 78 به این طرف، شهرستان ها در جمعیت، راهها، مراکز علمی و .. رشد کرده اند و متناسب با آن سالها نیاز به درجه بندی و بازنگری و تغییر وجود دارد.

ناصریان تصریح کرد: این کار با همکاری سازمان مدیریت در حال انجام است و و جمع بندی آن تا پایان سال انجام می گیرد و این مهم شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کارهای کارشناسی در این خصوص انجام شده و جمع بندی ها هم صورت می پذیرد؛ در این خصوص نشست هایی با تک تک استان ها داشته ایم.

**مجوز استخدامی برای سال 94

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور درباره آزمون های استخدامی که در گذشته انجام گرفته و آزمون های آینده نیز گفت: شرایط برای جذب کسانی که در آزمون های سال 90 و 91 شرکت کرده بودند تا اسفند ماه محقق می شود.

جواد ناصریان یادآور شد: یکی از مشکلات درخصوص این آزمون ها تامین اعتبار بود و متاسفانه زمانی که آزمون ها در گذشته برگزار شد تامین اعتبار انجام نگرفته بود اما دولت برای اسفند ماه این کار مهم را ترتیب داده است.

وی اضافه کرد: درخواست ما از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی این بوده که اعتبارات این موضوع را به صورت متمرکز مشخص کند و این بحث در قالب استانداری ها شکل نگیرد که به هر ترتیب این درخواست مورد لحاظ قرار گرفت و از اسفند ماه کسانی که قبول شده اند می توانند مشغول به کار شوند و در سال 94 هم منابع حقوقی شان مشخص شده و در ردیف خاص مشکلی را نخواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور خاطر نشان کرد: در حال پیگیری هستیم تا مجوز استخدامی برای 94بگیریم و احتمالا برای سال 94 آزمون را خواهیم داشت؛ برای این کار مجوز استخدام 1600 را برای استانداری ها و وزارت کشور هماهنگ کرده ایم.

**پرهیز از موازی کاری دستاورد نشست های منطقه ای استانداران(کارگروههای منطقه ای)

ناصریان درباره دستاورد نشست های منطقه ای استانداران( کارگروههای منطقه ای) نیز اظهار داشت: یکی از اقداماتی که پیشنهاد و تفکر وزیر کشور محسوب می شده استفاده از همه ظرفیت های کشور و جلوگیری از موازی کاری ها و کاهش هزینه ها بود که از جمله آنها تشکیلات نشست منطقه ای ( کارگروه منطقه ای) بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور افزود: یکی از اهداف دستگاههای اجرایی در خصوص نشست های منطقه ای (کارگروههای منطقه ای) استفاده از ظرفیت ها و جلوگیری از موازی کاری ها و کاهش هزینه ها است؛ در اصل ما نشست هایمان را منطقه ای می کنیم و این کار به معنای آن نیست که بگوییم کشور را به 5 منطقه تقسیم می کنیم.

ناصریان تصریح کرد: با وجود نشست های منطقه ای ( کارگروههای منطقه ای) مانع تردد اضافی استانهای همجوار شده ایم و این کار نه تنها در سطح استانداران بلکه در سطح معاونان هم انجام می شود.

وی افزود: استانداران و معاونان این نشست ها را به طور منطقه ای داشته اند و کار را جلو برده اند و حتی برای اینکه هزینه ها را کاهش دهیم نشست های منطقه ای به طور ویدئو کنفرانسی برگزار شده و این کار موجب سرعت در حل مشکلات شده است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: در این نشست ها هم موضوعات مشترک مطرح می شود و هم کاهش هزینه ها و سرعت عمل در کار انجام می گیرد؛ نشست های منطقه ای سرعت توسعه استانها را افزایش می دهد؛ استانها نیز از این شرایط راضی هستند چرا که جلوی تردد های اضافی گرفته شده و سرعت برای کارهای بهتر در کشور بالا می رود.

**اولویت بندی حضور استانداران در جلسات هیات دولت

ناصریان درباره حضور استانداران در جلسات هیات دولت نیز گفت: یکی از دستورات رییس جمهوری و خواست های وزیر کشور حضور استانداران در جلسات هیات وزیران بود.

وی ادامه داد: طبق نظری که در این خصوص مطرح شد استاندارانی که سفر استانی رییس جمهوری به منطقه آنها انجام گرفته در اولویت این امر می باشند و به ترتیب همه استانداران در جلسات حضور می یابند.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: استانداران حضور یافته مصوبات ، اقدامات و دستاوردهایی را که داشته اند در هیات دولت گزارش می دهند واگر نیاز به هماهنگی و کمکی باشد رییس جمهوری دستورات لازم را ارائه خواهد داد.

ناصریان یادآور شد: به عنوان نمونه از جمله از حضور یافتگان در جلسه ، استاندار خوزستان بود که گزارش لازم را ارائه داد و مورد توجه دولت و روحانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای این منظور اولویت با استانهایی است که سفر رییس جمهوری انجام شده و حتما باید اقدام مصوبات و نتایج سفر و دستاوردها در جلسه هیات دولت گزارش شود.

سیام**7261**9254 /1449

انتهای پیام /*
باشگاه مخاطبان ایرنا
برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده: * * پست الکترونیک: نظر: * * موضوع از شما گزارش از ما:

سلام.اداره کل ورزش و جوانان از هفته آینده قبولی هاشو میفرسته برای سوء پیشینه و تست پزشکی....گفتند میخوان تا اسفند همه مدارکو تکمیل بکنند.البته جواب گزینش ما پارسال اومده

سلام دوستان کی از استخدامی شهرداری استانداری ۹۱ هستتند رفتن سر کار یا چه خبر ……؟
ببخشید مدیر جان جواب گزینش تابیاد چن ماه طول میکشه؟ کلا فرایند تشکیل پرونده وگزینش و پزشکی چن ماه طول میکشه؟
سلام 
استخدامی های خود استانداری اذربایجانغربی کی شروع به کار میکنند؟ اسفند یا فروردین؟ 
آخه می گفتند خود استانداری از اسفند ماه شروع به کار میکنه. 
مدیر جون جواب بده لطفاً
پاسخ:
مدیرسایت:خب تو آخرین پیگیری در صفحه نوشته شده همه چی.
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۲ اداره تعاون وکار
سلام دوستان عزیز.کسی اینجاهست که برای اداره کارپست بازرس کارقبول شده باشه؟؟اگه هست لطفابگیدبرای مدرک زبان بایدچه نوعیش باشه؟چون من ازاستانداری پرسیدم گفتندمدرک زبان ادارات باهم فرق داره.ازکارگزینی هم میپرسم جواب دقیقی نمیگن.مدیرجان اگه شماهم اطلاع داریدبگید
پاسخ:
مدیر سایت : معمولا مدرک جهاد دانشگاهی از همه جا معتبر تره.
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۹ استخدام استانداری
به دوستان ثبت احوال:
دوستان گرامی, شما بجز ثبت احوال, سعی کنید از طریق استانداری و پیگیری از اونجا هم داشته باشید, تا به ثبت احوال واسه شروع گزینش فشار بیارن.
هرچند دیروز آقای دکتر بخشنده در حضور ما با ثبت احوال تماس گرفت که کارهای گزینش رو انجام بدن و بعد تلفن گفتن که انجام میشه.
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۵ استخدام استانداری
دوست عزیز در مورد کدهای مستخدمی هم سوال پرسیدیم.
آقای دکتر بخشنده گفتن که سامانه ۵ تا ۱۰ روز دیگه باز میشه.
مدیر جان سلام منم فرزند شهید از استان کردستان هستم ولی متاسفانه ماهم تشکیل پرونده ندادیم اونطور که شنیدم در صورت تامین اعتبار باید تا اول تیر ماه صب کنیم به نظرت خبر راس باشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : اگه خب تا موقع ثبت کد کارمندی در سامانه کارمند ایران گزینشتون انجام نشه بله  شروع بکارتون میمونه واسه تیر ماه .
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۸ مدیر جان تیترش کن

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از تعیین درآمد حاصل از صادرات نفت و سهم شرکت نفت و صندوق توسعه ملی از درآمدهای حاصل از صادرات نفت در سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدمهدی مفتح در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، سهم شرکت نفت از درآمد حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی 14/5 درصد و سهم صندوق توسعه ملی از همین محل 20 درصد تعیین شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 افزود: همچنین مقرر شد 20 درصد ارزش خالص صادرات گاز طبیعی پس از کسر واردات گاز به صندوق توسعه از ماه یازدهم سال به بعد محاسبه و واریز شود.

به گفته مفتح، بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، عوارض گاز طبیعی موضوع ماده 31 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2/1 هزار میلیارد تومان تعیین شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 ادامه داد: کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اجازه داد از محل آموزش‌های غیررسمی خود مثل آموزش‌های پیامکی و مجازی با مشارکت بخش دولتی جهت توسعه زیرساخت‌های مهارت‌آموزی مبالغی دریافت کند و آن را برای توسعه زیرساخت‌های مهارت‌آموزی و سیستم‌های هوشمند هزینه کند.

وی افزود: در مصوبه دیگری دولت مکلف شد جهت تکمیل مجتمع‌های آبرسانی 500 میلیون دلار از صندوق توسعه برداشت و طی هشت سال آن را عودت دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 با اشاره به تعیین درآمد 53 هزار میلیارد تومانی از محل صادرات نفت در سال 94 نیز گفت: مقرر شد 53/7 هزار میلیارد تومان در ردیفی که برای درآمدهای نفتی مشخص شده بابت درآمد حاصل از صادرات نفت تعیین شود.

مفتح افزود: ما در بودجه سیاستگذاری مالی انجام می‌دهیم و کاری به این نداریم که قیمت نفت یا ارز ما چقدر است. ما فکر می‌کنیم با این تصمیم بودجه‌نویسی و سیاستگذاری بودجه یک پله ارتقا پیدا کرده و به جای اینکه قیمت محاسباتی ارز و هر بشکه نفت و میزان صادرات را تعیین کنیم مصوب کردیم برای اینکه بودجه طراز شود و هزینه‌های جاری و عمرانی تعیین شود 53/7 هزار میلیارد تومان از محل صادرات نفت خام، گاز و میعانات گازی در بودجه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 با بیان اینکه قیمت ارز در قانون برنامه پنجم به شکل شناور مدیریت شده تعریف شده، افزود: بانک مرکزی مکلف است توازون بازار ارز را به این شیوه تامین کند بنابراین ما بحثی در مورد قمیت ارز نکردیم اما فرض‌مان این است که قیمت ارز همان چیزی است که در لایحه تعیین شده یعنی 2850 تومان زیرا ما سهم صندوق توسعه و شرکت نفت از صادرات نفت را تغییر ندادیم بنابراین کمیسیون تصمیمی بر تغییر قیمت ارز نداشته است.

وی درباره نحوه تعیین میزان درآمدهای نفتی کشور در سال آینده نیز تصریح کرد: ما سعی کردیم مقاومتی را در اقتصاد ایجاد کنیم تا اگر توطئه‌ها بخواهد به هر شکل قیمت نفت را رقم بزند انعطاف‌هایی را پیش‌بینی کرده باشیم که هم بتوانیم بودجه‌های عمرانی و هم جاری را داشته باشیم و هم اگر درآمد حاصل از صادرات نفت افزایش یافت نخواهیم مجددا متمم بودجه بیاوریم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 ادامه داد: ما پیش‌بینی کردیم برای بودجه عمرانی حدود 27/5 هزار میلیارد تومان از درآمد صادرات نفت تامین شود. در بودجه 94، 11 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت و اسناد خزانه و 2/5 هزار میلیارد تومان از سایر واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای پیش‌بینی شده که جمعا 41 هزار میلیارد تومان می‌شود بنابراین 41 هزار میلیارد تومان برای بودجه‌های عمرانی پیش‌بینی شده در حالیکه عملکرد بودجه عمرانی در سال 93، 30 هزار میلیارد تومان بوده لذا ما رشد بودجه عمرانی در سال آینده را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما همچنین حکمی را در بودجه 94 قرار دادیم که اعتبارات عمرانی سال 94 از میزان تخصیص بودجه عمرانی در سال 93 کمتر نشود بنابراین فعالیت‌های عمرانی کشور در سال آینده حداقل به میزان سال جاری خواهد بود. ضمن اینکه ما برای 11 هزار میلیارد تومان باقیمانده آن هم منابعی تعیین کرده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در لایحه بودجه 94، 166 هزار میلیارد اعتبار جاری پیش‌بینی شده بود که کمیسیون تلفیق این رقم را 155 هزار میلیارد پیش‌بینی کرده که نسبت به 150 هزار میلیارد سال 93 افزایش دارد. همچنین 41 هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی در سال 93 در نظر گرفته شده که نسبت به عملکرد 30 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی در سال 93 افزایش دارد.

مفتح اضافه کرد: ما همچنین دو سقف را برای ابلاغ اعتبار تعیین کردیم به این ترتیب که در شش ماه اول سال 190 هزار میلیارد تومان ابلاغ می‌شود که بودجه جاری و عمرانی را پوشش دهد. همچنین در شش ماهه دوم مابقی تا سقف قانون تصویب می‌شود یعنی اگر درآمدها در سال 94 از آنچه تصویب شده بیشتر شود نیازی به متمم بودجه نخواهیم داشت و ما این فرصت را داریم تا با سقف لایحه دولت تخصیص‌ها را افزایش دهیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 با بیان اینکه با اتخاذ این تصمیمات، بودجه 94 کاملا منعطف و منطبق با واقعیت نوشته شده، افزود: اگر درآمدها اضافه شود برنامه‌ریزی از پیش انجام شده و اگر درآمدها بیشتر از این مقدار نشود هم تکلیف کشور روشن است.

وی در پایان با بیان اینکه گام بلندی در جهت تفکیک بودجه از درآمدهای نفتی برداشته شده، افزود: ان‌شاءالله بتوانیم در سال آینده نیز این گام را عملیاتی کنیم و در جهت تحقق اقتصاد بدون نفت گام‌های بعدی را برداریم.

مدیر جان سلام
اگر براتون مقدور هست به نماینده ها بگید که در مورد کد استخدامی هم پرس و جو کنند
اینکه سامانه کارمند ایران کی باز میشه
و زمان دقیق صدور کد مستخدمی کی هست
با تشکر فراوان
 سلام
بچه های قزوین  اگه پیگیری نمی کنید یا پیش نماینده ها مجلس حضوری نمیرید.
حداقل به دفتر حاج آقا حسینی تماس بگیرید حاج آقا حسینی روز 5شنبه هستش
یا دیگه حداقل حداقل با دفترش تماس بگیرید و مشکلمون به دفتر دارش بگید
028-33365227
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۸ ثبت احوالی
سلام
ثبت احوال گزینش نکرده و اگه تا زمان صدور کد استخدام گزینش نکنه شروع به کارمون عقب میفته، تو روخدا همه ثبت احوالی ها به آقای فرح بخش زنگ بزنین و پیگیر باشین که زودتر گزینش بکنن. این شماره اشه: 33821344
من خودم هر هفته دارم زنگ میزنم، لطفا همه پیگیر باشین. همه ادارات گزینش کردن جز ثبت احوال
آقای خدابنده لو چطورکمیسیون قیمت نفت کاهش نداده تو خبرگزاریها اومده سقف درآمد نفتی دولت از ۷۲ به ۵۶ هزار میلیارد کاهش یافته
سلام دوستان ضمن تشکر از همه دوستان که امروز امروز اومده بودن البته از ۶۰۰ نفر ۱۱ نفر بودیم دمه همه گرم
دوستان من فکر نکنم طرح شروع به کار در اسفند بدون حقوق عملی بشه ... ولی باور کنید استان های دیگه میگن از اسفند همش حرفه تا نامه رسمی نباشه از تهران هیچی حل نمیشه... ما ۲ سال از عمرمون که گذشت این ۲ ماه هم بره اشکالی نداره ولی سعی خودمون رو میکنیم تا به نتیجه برسیم

کمیسیون تلفیق: سهم درآمد نفتی دولت از ۷۲ هزار میلیارد تومان به ۵۶ هزار میلیارد تومان کاهش یافت

یک خبر هم واسه ثبت احوالی ها

خودتون را اماده گزینش کنید که طی یک هفته اینده شروع خواهد شد

دوستان یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا دوستان سوپیشینه و تست پزشکی رو انجام دادن>؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۸ مهدی خدابنده لوی
باتوجه به پیگیری امروز نمایندگان محترم هم باید بگویم که قیمت نفت در کمیسیون تلفیق کاهش پیدا نکرد وهمونقیمت پیشنهادی را قبول کردند. وبا توجه به ارتباط بنده با چند تن از نمایندگان شریف کمیسیون تلفیق انشالله بودجه ما در کمیسیون تصویب خواهد شد. ولی باز شما از نمایندگان شهرتان پیگیری فرمایید. موید باشید.
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۳ ارومیه ایرانی
به مهدی خدابنده لوی
برادر مهدی خیلی زحمت کشیدی!!!
عزیز خوب آقا بهنام هم تو گزارش پیگیری مگه چیزی غیر این رو نوشتن!
البته امروز اقای حضرتی فرمودن که بکارگیری در اسفند اون هم بدون حقوق را تازه می خوان با استاندار محترم مطرح کنند و هنوز قطعی نیس و اگه استاندار محترم موافقت فرمودن تاز ما باید یک طوماری، یا نامه ای دسته جمعی امضا کنیم و تایید و مهر و امضا کنیم که آقا ما حقوق اسفند نمی خواهم و فقط می خواییم یه دوره کارآموزی بگذرونیم. به هر حال آقا مهدی کلی ما رو ترسوندی فکر کردم که حال چی شده!
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۳ مهدی خدابنده لوی
باسلام خدمت دوستان عزیز و مدیر گرامی. باتوجه به پیگیری های بنده قراره طی روزهای آینده برامون کد استخدامی صادر بشه و حکمهامون زده بشه واسه 1/1/94 و از اسفند به عنوان آزمایشی در اداراتمون مشغول بشیم ( البته بدون حقوق) و انشالله از فروردین رسما شروع کنیم. سلامت باشید.
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۳ مهدی خدابنده لوی
باسلام خدمت دوستان عزیز و مدیر گرامی. باتوجه به پیگیری های بنده قراره طی روزهای آینده برامون کد استخدامی صادر بشه و حکمهامون زده بشه واسه 1/1/94 و از اسفند به عنوان آزمایشی در اداراتمون مشغول بشیم ( البته بدون حقوق) و انشالله از فروردین رسما شروع کنیم. سلامت باشید.
پاسخ:
مدیرسایت ": ان شاءالله ...
سلام
مدیر خبر اقای خدا بنده لوی که خبر نگران کننده ای نیست؟؟
چرا مرموز حرف میزنند؟؟
لطفا از نگرانی دربیارید ما رو

سلام خدمت دوستان هم استانی.ضمن تشکراززحمات عزیزان وارزوی توفیق برای همه.یه سئوال داشتم خدمتتون.من تاگزینش رفتم وتاییدهم شدم فقط معافیت سربازیم ازنوع پزشکیه.به نظرتون امکان داره الان بعدازطی کردن دوتامصاحبه برام مشکل پیش بیادوازادامه کارمنع بشم؟البته توزمان ثبت نام آزمون راجع معافیت های پزشکی منع قانونی نبوده.ازدوستان ومدیرگرامی اگه راجع این موضوع اطلاع خاصی دارندخواهش میکنم منوراهنمایی کنید

پاسخ:
مدیرسایت:خب اینم یک نوع معافیه فکر نمیکنیم مشکلی وجود داشته باشد مگر اینکه مشکلتان مانع کار کردن شما شود ولی اینم بعید بنظر میرسه.
سلام 
استخدامی های خود استانداری اذربایجانغربی کی شروع به کار میکنند؟ اسفند یا فروردین؟ 
آقای خدابنده لوی
دوستان اگر خبری دارند خصوصی و عمومی نداره اگر  منبع خبر موثق هست لطف کنن به بقیه هم بگن
سلام دوستان عزیز
از تمام تلاش و پیگیریهای که در این مدت انجام دادید کمال تشکر رادارم و امیدوارم که همه بچه های به ارزوشون برسند و قول مسئولین نیز درست از آب دربیاد.
مدیر جان سلام .یه سوال این گفته های آقای حضرتی شامل کل استانها میشه یا فقط استان شما؟ دوم اگه بودجه روتصویب کردن من باسهمیه فرزند شهید معرفی شدم ولی هنوز تشکیل پرونده هم ندادم به نظرت با این روال تا کی احتمالا برم سرکار ؟ طی کردن مراحل گزینش و پزشکی وسوپیشینه چقد طول میکشه؟
پاسخ:
مدیرسایت:در موردشروع بکار در فروردین که شامل همه استانا میشه اما شروع در اول اسفند بستگی بخود هراستان داره و در مورد استان آ.غ هم قطعی نیست فعلا.در مورد سهمیه شاهدهم تا جاییکه بنده درجریانم تاالان باید تشکیل پرونده شده باشه چون سهمیه شاهد حتی کارشون تقریبا  حل شده است وحتی برای یکماه آخر امسالم تامین اعتبار شده بودن .البته برای اینکه فرویدن شروع بکار کنید باید حتما تا موقع ثبت کد استخدامی گزینشتون تکمیل شده باشه .....مراحل گزینش هم صرفا شامل پزشکی و سوپیشنیه نمیشه اینا بعد گزینش هم میتونه انجام بشه باید حتما  تشکیل پرونده و مصاحبه داده باشین تا گزینش شده به حساب بیاین.
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۷ بهنام اصلی.
به مهدی خدابنده لوی
دوست عزیز اگه سوالی یا ابهامی دارین به مدیر سایت پیام خصوصی بدین تا پیگیری و در اسرع وقت  اطلاع رسانی کنیم.
یاعلی مدد.
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۰ مهدی خدابنده لوی
بهنام اصلی جان میشه باهم در ارتباط باشیم؟ ضروریه....
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۷ مهدی خدابنده لوی
سلام. دوستانی که امروز رفته بودند استانداری خسته نباشند و ممنون از زحماتشان. 1 چرا با آقای حاتمی زادهصحبت نکرده اید؟ 2 یکی از بچه هایی که امروز رفته بودند استانداری هرچه سریعتر با من ارتباط برقرار کنه. کار واجبی دارم. انگار یه خبرایی هست ولی نه پیش آقای حضرتی. ممنون.
پاسخ:
مدیرسایت:هرچیه میتونین خصوصی با مادرجریان بذارین ما پیگیری میکنیم
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۲ بهنام اصلی
سلام برمدیر و دوستان عزیز.
پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...
پاسخ:
مدیرسایت : سلام ...ممنون ومتشکر از همتون
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۹ نتیجه پیگیری

با سلام

ضمن تشکر از دوستانی که اومدن طی صحبتهایی که با اقای حضرتی داشتیم قرار شد در مورد اسفند ماه با اقای استاندار صحبت کنن تا در صورت موافقت بدون حقوق ومزایا شروع به کار کنیم وگرنه میمونه از اول فروردن که قطعی شده.

در اخر هم از اقای حضرتی بابت تواضع واستقبال گرمی که از ما کردند کمال تشکر را دارم

پاسخ:
مدیرسایت : سلام ...ممنون ومتشکر از همتون
سلام دوستان عزیز.نتیجه دیدارامروزچی شد؟متاسفانه نتونستم بیام

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۸ محسن اینانلو
سلام؛از استانداری قزوین کسی خبر داره که نامه رو فرستادن یا نه؛

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است.

من ۸.۳۰ حرکت میکنم عجله نکنید تا میرسم
دوستان که منصرف نشدند؟؟!!!!
بنده هستم
با این حساب فکر کنم سر جمع 5 یا شش نفر باشیم
میترسم فردا بیام ۲،۳ نفری بیاد
خواهشا هر کی میاد الان اعلام آمادگی کنه
سلام دوستان عزیز
بالاخره قرار کجا شد ایالت نبش شهرداری شد؟؟؟ساعتش 10.30؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:ساعت قرار همانیست که در بالای صفحه نوشته شده و سرجای خود باقیست
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۱ آذربایجان غربی
دوست گرامی نبش موزه و نبش شهرداری چهار قدم با هم فاصله دارن و روبروی همن. هر کسی نبش موزه وایسته ما می بینیمش. مشکلی نیست.
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ ارومیه ایرانی
آقا بهنام لطفا شما هم بیایید
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۳ ارومیه ایرانی
محل قرار، ایالت نبش شهرداری ساعت 10.15


دوستان لطفا به اطلاعیه توجه کنند نوشته ایالت ونبش شهرداری محل ملاقات هست چرا گاها میگید بغل موزه.اینطوری نشه هر عده یه جایی برند لطفا اطلاعیه بالای صفحه در خصوص محل پیگیری رو مطالعه کنید
من فردا ۸ از مهاباد حرکت میکنم 
ان شا الله به نتیجه میرسیم کنار موزه ساعت ۱۰ منتظرم 
قد بلند عینکی هستم هر کی منو دید بیاد جلو چون کسی رو نمیشناسم
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۲ ثبت احوالی
منم اگه مشکلی پیش نیاد سعی میکنم بیام

تامین اعتبار تنها راهکار جذب استخدامی های بلاتکلیف اردبیل است
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ضروری است اعتبار لازم برای به کار گیری استخدامی های بلاتکلیف در استان تعریف شود و این مهم تنها راهکار است.
هاشم مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سالانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد  ریال اعتبار برای به کار گیری استخدامی ها نیاز داریم که البته این مبلغ صرفا حقوق این افراد را شامل می شود.
وی در خصوص پیشنهاد برخی مسئولان مبنی بر تامین اعتبار و جذب از محل صرفه جویی اضافه کرد: اعتباری که در اختیار دستگاه ها است برای هزینه های جاری صرف می شود و نمی تواند محل تامین حقوق و مزایای یک نیروی جدید باشد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با ذکر مثالی به دستگاه اجرایی خود اشاره کرد که کارکرد برق را از ۵۰ میلیون ریال به ۲۵ میلیون ریال با صرفه جویی کاهش داده است.
مظفری افزود: اما این به معنی ایجاد توان در جذب یک نیروی جدید نیست و با توجه به وضعیت اعتباری دستگاه ها بهترین گزینه پیشنهادی ما برای جذب استخدامی های بلاتکلیف تامین اعتبار است.
وی در خصوص وعده های مسئولان کشوری مبنی بر آغاز به کار استخدامی ها از اسفند ماه و میزان امادگی ادارت، اضافه کرد: اگر اعتبار تامین شود این مهم محقق خواهد شد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد: در دولت قبلی زمانی که این طرح پیشنهاد شد به وزارت امور اقتصادی نامه نوشتم و خواستار تامین اعتبار آن شدم.
مظفری در پاسخ به چرایی ناکامی در اجرای این طرح، ادامه داد: مسئولان استانی در دولت قبلی با این تصور که اعتبار تامین خواهد شد اقدام به استخدام و جذب نیرو کردند.
وی افزود: روال منطقی این است که در ابتدا اعتبار تامین شود و بعد برای یک طرح خاص اختصاص یابد اما مسئولان قبلی تصور نمی کردند اعتبار استخدامی ها تامین نشود.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان جابه جایی مدیران را دلیل دیگر تاخیر اجرای این طرح دانست و افزود: در صورت تامین اعتبار انتظار می رود در فرودین ماه این افراد مشغول به کار شوند.
5 بهمن 1393 11:26
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۷ آذربایجان غربی
بازم می گم که من و دوستم هستیم. لطفا دوستان تنبلی نکنین و بیایین. این اخرین باره. بذارین این انتظار کشنده رو تموم کنیم.
با سلام به دوستان

منم حتما میام..................به امید خدا نتیجه میگیریم
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۹ به آقا بهنام و بقیه دوستان
سلام
آقا بهنام شما هم میاین؟
آقا سامان شما چی؟؟
بقیه دوستان کسی نمیاد؟کسی نبودد؟؟؟
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۴ ارومیه ایرانی
ضمن عرض ادب و احترام  محضر دوستان عزیز آذربایجان غربی.
پس وعده دیدار با مسولین محترم استان روز دوشنبه ساعت 10.15صبح جنب شهرداری.خواهشا دوستان همت کنند و تشریف بیارن.هرچه تعدادمون بیشتر باشه اثرش بیشتر خواهد بود.
هدف ما در این دیدار شروع بکار حتما وحتما و حداکثر از اول اسفندماه خواهد بود همراه با دوستان سهمیه ای عزیز که دکتر حاتمی زاده عزیز اشاره کردند.و طبق وعده قبلی شروع بکار از عزیزان محترم استانداری در اسفندماه.
از مدیر محترم خواهشمندم زمان دقیق روز دوشنبه ساعت 10.15 رو در تیتر استان با فونت بزرگ قرار دهند.با تشکر.
دوستان اگه میخایید اسفند مشغول بکار بشین روز دوشنبه برای یکبارم که شده و بخاطر سرنوشتتون از جای جای استان تشریف بیارین.فقط اینبار پیگیری آخر خیلی مهمه.فقط 1 روز مونده دوستان.هرکیو که توی این آزمون میشناسین اطلاع رسانی کنین حتما بیان.
پس وعده دیدار روز دوشنبه (ششم بهمن) دقیقا ساعت 10.15 روبروی شهرداری خ ایالت یا همون میدان انقلاب.
یا علی مدد
پاسخ:
مدیرسایت : ازین بزرگتر ؟؟!!
کسی که میاد سایت حتما اینو میبینه شما مطمئن باشین
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۷ قرار پیگیری روز دوشنبه

دوستان باید اول ببینیم نتیجه حضور اقایان در تهران چی بوده چون اسامی بصورت دستی برده شده وتاییدیه گرفتن پس اخرین اخبار در معاونت منابع انسانی میباشد بعدش یریم پیش اقای حضرتی دوستان اگه سر وقت بیان به هر دو میرسیم

دوستان عزیز منم دوشنبه هستم ساعت 10:15 الی 10:30 دقیقه روبروی استانداری ( یا دقیق جلو ساختمان موزه ) وامیستم.

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۵ ارومیه ایرانی
پیگیری حضوری راس ساعت 11 صبح در ساختمان شماره دو استانداری  دفتر آقای حضرتی (خ خیابان شهید بهشتی،  روبروی خیابان شهید منصور افشار) روز دوشنبه ششم بهمن ماه

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۴ قرار پیگیری روز دوشنبه

با سلام خدمت دوستان

چون میخواییم به هر دو ساختمان  استانداری بریم باید اول در جریان اخرین وضعیت کارها قرار بگیریم واسه همین باید اول به ساختمان شماره یک واقع در میدان ایالت بریم بعدش در صورت نیاز بریم خدمت اقای حضرتی واسه همین دوستان باید یکم زودتر بیان ساعت 10:30 به نظرم خوب باشه ولی لطفا همگی بیایید تا الان که تعداد کمه اگه اینطوری باشه کنسل بشه بهتره تا 5-6 نفر بریم بگیم اومدیم واسه حقمون دوستان شهرستانی خیلی موثرترهستن اقا خداوکیلی بهانه نیارین دیگه...

قرارمون هم همون جای همیشگی نبش شهر داری

من میگم ساعت ۱۱ ساختمان شماره ۲ بریم پیش اقای حضرتی...
ساعت ۱۱ هم به خاطر شهرستانی ها ..یکیش خودم
حالا همه نظر بدن ببینیم چند نفریم
سلام
ان شا الله اقا منم هستم
فقط روز دوشنبه بگید ساعت چند و کجا؟؟
نا سلامتی قراره پس فردا استانداری باشیم 
مدیر حواست هست؟ ساعت و مکان رو بگید
اصلا کسی میاد؟
پاسخ:
مدیرسایت : ما حواسمون هست منتها باید یکی دونفر نظر بدن که کجا باشه وبرنامه چیه و قار از کجا وچه کسی پیگیری بشه  تا ما هم زمان ومکان را اعلام کنیم خب.
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۸ آذربایجان غربی
من و دوستم هستیم واسه دوشنبه.
سلام٬بچه ها لطفا کسی اگر می دونه جواب منو بده٬ممنون
حداقل نمره قبولی برای دروس اختصاصی و عمومی چنده؟
اگر به عنوان ذخیره قبول شده باشی و گزینش دعوتت کنند یعنی نفر اصلی انصراف داده
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۲ ارومیه ایرانی
سلام، عزیزان پس طبق نظرات دوستان و کامنتهایی که گذاشتن قرار پیگیری حضوری راس ساعت 11 صبح در ساختمان شماره دو استانداری (خ خیابان شهید بهشتی،  روبروی خیابان شهید منصور افشار) روز دوشنبه ششم بهمن ماه
دوستان لطفا اعلام امادگی بفرمایید تا مشخص بشه حدودا چند نفریم.
دوستان پس چرا کسی نیست؟؟
کسی چیزی نمیگه؟قرار روز دوشنبه پس چیشد؟؟؟؟
کسی خبر جدیدی داره؟؟!!
در ضمن تو سایت استختام توی صفحه آذربایجان غربی این پیام رو گذاشته ...
سلام به همگی این اخرین خبری است که تو استانداری اذربایجان غربی اتخاذ شده در مورخه ۱/۱۱/۹۳ روز چهرشنبه مبنی بر اینکه دستور اقای نوبخت در تلویزیون که شروع به کار همه استخدامیها رو اسفند ۹۳ گفته بود کم لن یکن گردیده و در این جلسه قرار شده کارمندان غیر رسمی ادارات که تواستخدامی قبول شدن از اول اسفند بطور رسمی شروع به کار کنن وبقیه افراد قبولی اعم از سهمیه ها و ظرفیت ویژه مجدد اختصاص یافته به بنیاد شهید و سایر افراد عادی و بدون سهمیه قبول شده از یکم فروردین حکم بخورند و از اولین روز بعد تعطیلات نوروز که ۵ فروردین میشه باید سر کار حاضر بشن

سلام پس چرا دوستان چیزی نمیگن؟سکوت حکمفرماست؟دوشنبه ساعت چند و کجااا؟
سلام دوستان
محل و ساعت قرار روز دوشنبه رو چرا کسی نظری نمیده پس؟؟؟؟
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۱ ارومیه ایرانی
به آرمان:
نگران بودجه نباشید، بودجه صد در صد تصویب می شه و بادید با پیگیری حضوری استانداری رو راضی کنیم که طبق قولی که دادن اسفند شروع بکارگیری نمایند.
به آ.غ
بودجه شهرداری و استخدام آن ربطی به استانداری ندارد هر چند که استخدام و مراحل گزینش آن در استانداری انجام می گیرد، احتمال شما در قسمت حراست شهرداری استخدام شدید که تا الان هم مراحل استخدام شما به اتمام نرسیده و گرنه تا جایی که من می دونم هیچ نیرویی از شهرداری نمونده که نرفته باشه سر کار و علاوه بر اون شهرداری ارومیه همین اواخر واسه شهرداریهای جدید التاسیس هم نیروی جدید جذب کرد و مراحل استخدامشون هم انجام شد و الان سر کار تشریف دارن

 سلام بردوستان
 هرچند روز یبار به استانداری زنگ میزنم اما جواب درست حسابی نمی دهند  با توجه به دوری راه چند دفعه که حضوری رفتم گفتن نیازی به مراجعه نیست می تونید تلفنی پیگیر باشد تلفنی نیز جواب نمی دهند بکارگیری مان بستگی به دستور از بالا داره و استانداریها در این خصوص فقط اجرا کننده هستند اگه در مجلس بودجه تصویب نشه باید با تمام امیدهایمان خدا حافظی کنیم. به نظرم در این شرایط پیگیری از نمایندگان می تونه خیلی موثرتر باشه.
دوستان استخدامی استانداری  ۹۱ تغیر وضعیت نبود , جدید هستیم برای شهرداریهای استان بودیم  , بعضی از دوستانمان سر کار رفتن بعضیهامون موندیم  ذخیره نیستیم .
به آ.غ

ازمون شما پس مربوط به کارکنان قراردای به پیمانی بود که در سال 91 برگزار شد...لطفا اطلاعات  رو کامل بیان کنید  تا دوستان نگران نباشند
به نقل از صفحه اصفهان
سامانه کارمند ایران در دهه ی فجر باز میشود و به استانداری ها گفتند که می توانند برای ادارتی که نیاز مبرم به نیرو دارند کد استخدامی رو درخواست بدهند تا نهایتا برای اسفند حکم کارگزینی صادر شود



۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۷ ارومیه ایرانی
دوستان هم عزیزان خوزستانی و هم عزیزان شیرازی تونستند به استانداری خود بقبولانند که شروع بکار اونا اسفند ماه باشه، چرا ما نتونیم؟
بقیه ادارات هم هست
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۶ به آقا سینا
سلام
منظور از دستگاهای اجرایی استانداری فقط قبول شدگان خود استانداری رو منظورشون بود یا نه بقیه قبول شدگان ادارات  رو هم شامل میشه؟؟
لطفا بگید ممنون
سلام همکاران گرامی٬ من امروز رفتم استانداری صحبت کردم گفتند تمام بچه هایی که مال دستگاه های اجرایی استانداری هستند از یکم فروردین حکم می خورند و از ۵ فروردین میرن سرکار٬گفتند یکسری رشته ها که نیاز به کارآموزی داره ممکنه اسفند شروع به کار کنند اما خبر آخری که از معاونت توسعه اومده در خصوص فروردین ماهه و گفتند نظر قطعی تر دو هفته دیگه اعلام میشه
سلام
یا مولا اینا دارن مگه چیکار میکنن تازه میگن سعی میکنن از فروردین بریم؟؟!!
با این حساب پس خرداد رو باید مد نظر گرفت
.......
سلام خدمت دوستان من استخدامی ۹۱ هستم حکم کاریم را یکم دیماه زدن اما هنوز سر کار نرفتم میگن امضای تهران مونده کسی خبر ندار موضوع چیه ……؟
من الان با استانداری تلفنی حرف زدم و گفتند که شروع به کار رو سعی میکنیم از فروردین باشه.خداکنه از این هم عقبتر نیفته
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۷ به دوستان
با سلام
دوست عزیز پدر بنده شخصا با آقای بخشنده حرف زدند و ایشون گفتند که اسامی به تهران ارسال شده خودشم به قول اقا بهنام حضوری
مطمپن باشید
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۲ مهدی خدابنده لوی
والبته قضیه اون نامه که قراره به تهران فرستاده بشه وخیلی هم مهم باید روشن بشه. اصلا من از هرجا ازطریق وارد میشم کسی جواب درست وحسابی نمیده و امروز گفتند اون نامه ای که چند روز پیش فرستاده شده به تهران جواب اون نامه که ما میگیم نیست. اینم باید پیگیری بشه.
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۸ مهدی خدابنده لوی
باتوجه به دیدارهای بنده با اقای حضرتی احتمال داره با سماجت وپیگیری از اسفند بتونیم بریم سره کار(البته اونالبته شاید بدون دریافت حقوق) هم باید ازمعاونت منابع انسانی وهم از اقای حضرتی پیگیری بشه. اگه رو حقمون پافشاری کنیم میتونیم اسفند بریم سره کار.
اقای حضرتی تو ساختمان بودجه تو خیابان دانشکده ونزدیکیهای دانشگاه سراسری وقسمت اداری دانشگاه ازاد هست
من یه بار که ساختمان بودجه رفتم گفتند تصمیم گیری برعهده معاونت نیروی انسانی هست حالا هرطور دوستان بگند منم موافقم که کجا برای پیگیری بریم.ضمنا ساعت یازده مناسبه که بچه های شهرستانی هم بیان
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۳ آذربایجان غربی
آقای حضرتی کدوم ساختمانه؟؟؟ باید هر جور شده یه وقت ملاقات از استاندار بگیریم نباید با جلسه با هر مسئولی قانع بشیم. هرچند مطمئنم هیچ جوره نمی ذارن بریم پیش استاندار اما باید تلاش خودمون رو بکنیم. ساعت 11 هم خوبه مثل همیشه...
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۹ آذربایجان غربی
ساسان دوست گرامی احتمالا شما در پیگیری قبلی ما حضور نداشتین مگر نه حتما می دونستین که جلسه با اقای حاتمی زاده دردی از ما دوا نمی کنه... متاسفانه هیچ جور به ما اجازه دیدار با شخص استاندار رو نمی دن مگه نه بهترین کار ممکن بود. ما حتما باید با آقای حضرتی دیدار داشته باشیم.
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۶ ارومیه ایرانی
به بهنام اصلی
آقای بهنام نظر شما در مورد ساعت و محل پیگیری حضوری چیه؟
بنظر شما رفتن پیش دکتر حاتمی زاده بصلاحتره یا اقای حضرتی (چون ساختمانشون متفاوته)
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۲ رضا شریفی
به مهدی
نه باید به دولت احمدی نژاد امید داشت که گند زد به مملک
به نظر من بهتره بچه های ارومیه فعلا واسه دوشنبه هفته اینده یه وقت ملاقات از اقای حاتمی زاده بگیرن که پیگیری موثرتر باشه چون  ایشون بهتر در جریان مسایل هستند وپیگیری بچه ها واز شهرستان اومدن نتیجه ملموستری داشته باشه.
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۰ امید سنندج
مدیر جان سلام یه سوال داشتم معرفی شده به بهزیستی کردستان هستم باسهمیه هنوز هیچ مرحله جذب صورت نگرفته از تشکیل پرونده و گزینش و کارای دیگه بهمون گفتن از اسفند ماه زنگ میزنن برا تشکیل پرونده به نظرت اگه اسفندم بریم تشکیل پرونده تا خرداد کاراش تموم میشه والا به خردادم راضی هستیم ممنون میشم جواب بدی
پاسخ:
سلام:با این روندی که شما گفتید احتمالا اول تیرشروع بکارتون باشه .چون فروردین که ممکن نیس .
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۲ به دوستان
سلام دوستان
ان شا الله با پیگیری هامون از اسفند شروع به کار میکنیم حتی شده چند روز تو اسفند چون اگه اسفند نریم احتمالا از خرداد جذب بشیم
پس باید تمام تلاشمونو بکنیم به لطف خدا
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۲ ارومیه ایرانی
به آقا مهدی، 
آقای مهدی شما هم که فقط آیه یاس بخونید، خوب اگه مشکل کشوریه، دولت تو بودجه ردیف مرتبط با استخدام رو آورده و تصویب هم خواهد شد، در ثانی چطور بعضی از استانها مثل خوزستان از اسفند ماه شروع به بکارگیری نموده اند،‌ این نشون میده که دست استانداری ها در زمان بکارگیری بازه و با پیگیری میشه این زمان رو جلو انداخت
ایمان داشته باشید با این بازی هایی که دولت درمیاره سال 94 هم از شروع به کار خبری نخواهد بود! هیچی دست استانداری نیست، اونا فقط باید دستورات دولتو اجرا کنن.
تازه پیش بینی هم میشه تا اوسط سال 2015 قیمت نفت بازم کاهش داشته باشه (کمتر از 40 دلار)!با این اوضاع دولت بهونه محکمتری برای به تعویق انداختن و حتی لغو این آزمونها خواهد داشت.
آیا واقعا باید به دولت تدبیر و امید، امید داشت!؟
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۶ به دوستان
سلام علیکم
امروز پدر بنده استانداری رفتند و با آقای بخشنده حرف زدند
ایشون گفتند که نامه دیروز با پرواز ارسال شده تهران و سعیشون بر اینه که ان شا الله از اسفند بکار گیری بشیم و از فروردین حقوق بگیریم
بنده هم با دوشنبه هفته بعد موافقم...
از پیگیری های آقا بهنام هم کمال تشکر رو داریم
یا علی
والسلام
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۳ آذربایجان غربی
من که با دوشنبه هفته بعد موافقم...... دیرتر باشه به درد نمی خوره.
من که برای دوشنبه امادگی دارم لطفا مدیر محترم هم بالای صفحه اطلاع رسانی بکنه وبچه ها هم اعلام حضور کنند
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۲ ارومیه ایرانی
به نظر من ارسال نامه هرچند قدم مهمی هستش ولی تنها خواسته ما نیست و ما باید خواهان شروع به کار در اسفندماه باشیم  طبق قول قبلی آقایان، و نباید با توجیه ارسال نامه بیخیال پیگیری بشیم
پاسخ:
مدیرسایت:الان دوشنبه هفته بعد قطعیه ؟من تو صفحه بذارم؟
به بهنام  عزیز

دستتون به خاطر پیگیریهای مکرر درد نکنه .........ان شالله همیشه به آرزوهات برسی دوست عزیز
۲۸ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۴ بهنام اصلی.
سلام مدیر محترم و دوستان عزیز هم استانی.
نامه استانداری آغ رو مسولین استانداری حضورا بردند تهران والان هم تهران هستند وجای نگرانی وجود نداره.خیالتون راحت.
پاسخ:
مدیرسایت:سلام ...الحمدلله ....ممنون
پس با این حساب قرار پیگیری مجدد روز دوشنبه اینده ششم بهمن ماه.ترجیحا دوستان هم در پیگیری فعال باشند تا از جواب دادن به نامه مورد نظر اطمینان پیداکنیم ودرخواست کنیم حداقل تاریخ حکم رو یک روز مانده از اسفند بزنند که مشکلی در دریافت حقوقمون در سال اینده داشته باشیم استانداری که حداقل پول  دو روز در اسفند رو که داره.ساعت پیگیری رو بعداهماهنگ کنیم.خواهشا مدیر محترم لطف کنند و تاریخ پیگیری رو دو بالای صفحه استانداری قید کنند
اگه اسفند نریم سرکار, امکان اینکه فروردین بریم خیلی کمه.

دوستان, همه باید تو پیامهایی که میدیم, احترام طرف مقابلمون رو کاملاً حفظ کنیم.
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۵ مهدی خدابنده لوی
من طی 3 بار دیدارم با اقای حضرتی به این نتیجه رسیدم که اصلا امکانش نیست اسفند بریم سره کار مگه تهران بهشون دستور بده اصلا اینا تواستان کاره ای نیستن. باید کارمون رو از تهران پیگیری کنیم. درضمن انگار اس ام اس دادن بعضیا اقای حضرتی رو ناراحت کرده. که البته ایشون حقم دارن.
فرستادن جواب نامه به تهران, دردی رو از ما دوا نمیکنه.
ما طبق گفته و قول مسئولین, خواستار شروع بکار در اسفندماه هستیم و این مهم فقط با یه پیگیری دسته جمعی و همه جانبه از طرف هنه دوستان امکان پذیره.
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۰ مهدی خدابنده لوی
باسلام خدمت دوستان آغ. باتوجه به پیگیری های یک هفته ای بنده آخرش معلوم شد که استانداری ارومیه قراره این هفته جواب نامه رو به صورت حضوری بفرسته معاونت ریاست جمهوری..
نظر من 
۲ شنبه ۲شنبه 

خواهشا دوستان یکی از روزهای شنبه تا دوشنبه رو برای پیگیری هماهنگ کنند چون روزهای بعد برام سخت میشه.خواهشا همه نظربدن تایه روز رو زودتر مشخص کنند منم تابع نظر دوستان برای یکی از روزهای ذکر شده هستم
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۴ به بهنام
سلام اقا بهنام خسته نباشی
شما که با اکثر مسئولین در ارتباطید از اقای بخشنده لطف کنید بپرسید که چرا جواب نامه رو نمیدن/البته پیگیری حضوری سر جای خودش هستش
چون این نامه با نامه های قبلی فرق داره لطفا یه جوابی بدید اقا بهنام
بچه ها لطفا هماهنگ کنند تابرای هفته اینده برنامه ریزی کنیم.گویا بچه ها با روز دوشنبه بیشتر موافق هستند.بقیه هم نظر بدید تا برنامه ریزی بکنیم
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۷ ارومیه ایرانی
دوشنبه هفته بعد (ششم بهمن)  به نظر من هم مناسبه، من هم هستم
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۹ به دوستان
سلام علیکم
کسی شماره دفتر آقای بخشنده رو نداره؟
؟زنگ بزنیم بهش بگیم نامه رو بفرستن بره؟چرا نمیفرستن؟عجب دردسری شده این نامه فرستادن برای ما.....
ان شا الله  بچه ها برای حضور در دوشنبه هفته  بعد اعلام آمادگی کنند....
موضوضع جلسه چی بوده؟

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۲ ارومیه ایرانی
بچه ها از جلسه 5 شنبه استانداری ا.غ هیچکس خبر نداره؟
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۹ به دوستان
سلام شماره تلفن آقای بخشنده چنده؟کسی میدونه بگه ممنون
سلام. منم به همه شون پیامک زدم ولی دریغ از یه جواب .با اقای بخشنده هم حرف زدم گفت ما فعلا منتظر نامه تا مین اعتباریم یه جوری حرف میزد که عین خیالش نبود .وقتی دیدن ما پیگیر نیستیم اونام بیخیال شدن.باید دوباره به ا ینا فشار ییاریم منم هستم برای پیگیری 

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۲ به دوتسان
سلام تقریبا نگرانی از تصویب بودجه و ردیف بودجه متعلق به استخدامیا وجود نداره
الان مشکل اصلی اینه که استانداری رو راضی کنیم جواب نامه بیست و شش آذر ماه رو بفرستن بره و گرنه تو گرفتن کد استخدامی با مشکل رو بزو میشیم!!
۲۷ دی ۹۳ ، ۰۸:۰۷ ثبت احوالی
قرار رو بعد از 2 بهمن بذارین منم سعی میکنم بیام.

دوستان به نظر من باید یکم پاروفراتر بزاریم و از خود استانداری آقای سعادت پیگیر باشیم.طبق شنیده ها ایشون نظرشون مثبت تر ازبقیه هستش

باسلام خدمت دوستان گرامی.من دیروز باآقای جهانگیرزاده تلفنی صحبت کردم ایشون فرمودند که از لحاظ تصویب بودجه نگران نباشید چون این مسئله زیاد ربطی به کاهش قیمت نفت نداره دولت چون توبودجه آورده مجبور حقوق شما رو بده.گفتند مابودجه رو تصویب می کنیم و میدیم به رئیس جمهور ایشونم اوایل سال آینده طی نامه بودجه رو میفرسته به استانداری....به نظر من ما از لحاظ تصویب بودجه مشکلی نداریم فقط باید فشاربیاریم به استانداری که جذبمون اسفند ماه باشه چون اگه منتظر نامه بودجه باشیم باید تا اردیبهشت صبر کنیم

۲۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۴ به دوستان
سلام علیکم
دوستان همونطوری که میدونن اطلاعات پنج تا استان تایید شده
برای تایید اطلاعات استان ما هم باید جواب این نامه حتما حتما فرستاده بشه زودتر بریم ان شا الله ماجرا رو ختم کنیم بره وگرنه کارامون خیلی عقب میفته
چون بعد از تایید اطلاعات جلسه میزارن برای  وارد کردن اسامی در سامانه کارمند ایران
قا بهنام و دوستان دیگه خواهشا نا امید نباشیم تا حالا بیشتر راه رو رفتیم فقط یکم دیگش مونده ان شا الله جواب این نامه فرستاده بشه حله
خواهش میکنم فقط زود تر به جمع بندی برسیم و بریم استانداری

مدیر جان سلام خبر داری بودجه کی میره مجلس تصویب شه ؟ممنون میشم جواب بزاری

 

پاسخ:
از 6 یا 7 بهمن کار بررسی و تصویب نهایی بودجه در مجلس شروع میشه.
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۳ ارومیه ایرانی
در بین گفتگویی که بین من و دفتر دکتر حاتمی زاده رد و بدل شد متوجه این نکته شدم که خیلی قبل تر اسامی پذیرفته شده ها یک بار به تهران ارسال شده است و همین هم یکی از بهانه های عدم پاسخ دهی به نامه جدید می باشد در حالی که پاسخ این نامه به دلیل اینکه دریافت مجوز ثبت کد مستخدمی منوط به ارسال آن می باشد بسیار مهم می باشد و حتی اگه قبلا اسامی ارسال شده باشد باید مجددا ارسال شود، ولی نمی دونم چرا خبری از پاسخ به آن نامه نیست
به نظر من شنبه و یک شنبه  زوده و باید هماهنگ عمل کنیم و در اولین دوشنبه بهمن ماه قرار بذاریم تا دوستان شهرستانی هم بتونن بیان چون 400 نفر کلا در ارومیه نیستیم.
به دوستان اذربایجان غربی

من دیگه کلا ناامید شدم  میرم دنبال یه کار دیگه.............خداحافظ همه
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۷ به بهنام اصلی....
سلام علیک و خسته نباشید و ممنون از زحمات و پیگیریهاتون
آقا بهنام اگه جواب این نامه رو نفرستن که کلاهمون پس معرکست چون همه نمه ها و تاییده ها یه طرف این نامه طرف دیگه یعنی دستی دستی داریم بهانه دست معاونت توسعه تهران میدیم دیگه
آقا بنده هستم ان شا الله حتما حتما فقط تاریخشو معین کنید
یا علی
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۰ یک اشنا که دایما پیگیره

سلام هم استانیهای عزیز دست از پیگیری هاتون برندارید همانطوریکه دوستان خوزستانی چه به تشکیل گروه در واتس آپ و وایبر وهمچنیین پیگیریها مکرر ومنظرم به هدفشون رسیدن و بصورت رسمی اعلام شد که از اول اسفند کارشان شروع میشود اما در استان ما متاسفانه با تعلل و بیخیال مسعولان استانی قول شروع بکار در اسفند در هاله ای از ابهام قرار گرفته خواهش میکنم از پیام دادن  به مسولان دست برندارید وازین کارم هیچ ابایی نداشته باشید  من هم موافق یک تجمع پرشور مجدد هستم منتها باید همه بدو نهیچ بهانه ای تشریف بیارن  نمونه پیامهای من و جوابای اقای حضرتی :


من : سلام آقای حضرتی با روی کارآمدن شما فک میکرردیم دولت راستگویان به معنای واقعی بقول خود عمل خواهد کرد ولی ما از شما انتظار نداریم به بهانه کاهش بهای نفت زیر قول خود بزنید و400نفر آرزو بردل را همچنان خانه نشین کنید مسولان استان خوزشتان با اینکه 300نفر قبول شده دارن نصفشون از اواخر بهمن حکمهاشونو میدن و از اول اسفند با تامین اعتبار یکماه از طرف استان خودشان سرکار میروند ولی در استان ما همه منتظر اقدامو جنابعالی هستن


 حضرتی "سلام امید همه ما به خدای مهربان است در حل شدن اصل موضوع هیچ تردیدی نیست ان شاالله ...شرمنده شما نباشیم بخاطر بلاتکلیفی که ایجاد شده و ما هم درآن تقصیری نداشتیم عذر خواهی میکنم


 من :صد البته همینطوره آقای حضرتی ولی مشکل ما به عذرخواهی حل نمیشه ما خواستار شروع بکار همزمان با سهمیه شاهد از اول اسفندیم دوساله بما پیای وعده میدهند ولی کو عمل ؟مگه نباید بین دولت شعار و وراستگویان تفاوت باشد ؟؟


حضرتی: این شیوه برخورد شما با من طلبکارانه است و بنظر من درست نیست عذرخواهی من اخلاقی است نه اداری ریشه وضعیت ایجاد شده دولت راستگویان نیست .



من :آقای حضرتی این حق ماست برای یک لحظه هم که شده خود را جای ما بذاری به وخامت اوضاع پی میبرید اگر بشما هم وعده میدادن و عمل نمیکردن در معنای راستگویی تجدید نظر میکردید یعنی استانداری ما واقن 500 میلیون نداره ؟؟!!

میگن

"پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد.

هنگام بازگشت سرباز پیری را دید که با لباسی اندک

در سرما نگهبانی میداد.

از او پرسید: آیا سردت نیست؟

نگهبان پیر گفت : چرا ای پادشاه اما لباس گرم ندارم

و مجبورم تحمل کنم.

پادشاه گفت : من الان داخل قصر میرم و میگم

یکی از لباسای گرم مرا را برات بیارند.

نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد.

اما پادشاه به محض ورود به داخل قصر وعده اش را فراموش کرد.

صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند،

در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود :

ای پادشاه من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل می کنم

اما وعده لباس گرم تو مرا از پای درآورد."

الان اوضاع ما هم همینطورشده ظاهرا. اگر واسه اول اسفند اقدامی نشود کور سوی امید ما هم با بی تدبیری دولت تدبیر از بین خواهد رفت .یاعلی


نتیجه : دوستان همه ما عاقل وفهمده ایم میدانیم مشکل کار ما کجاست وچه کسانی عین خیالشون نیست ما بدبختا با دوسال بلاتکلیفی چه میکشیم قوانین دولتی و روند استخدامی را نیز بلدیم منتها درسته در دولت قبل برای ازمون ما تامین اعبتار نشده بود اما آیا برای هر ازمونی که هر سال انجام میشود همانسال اعتبار میگذارند ؟ آیا اعتبار آزمون شهرداری ها که درهمین دولت اتفاق افتاد برای امسال تامین اعتبار شده بود؟؟ من معتقدم که اکر این دولت میخواست بودجه ما را تو همون لایحه بودجه پارسال در نظر میگرفت منم با اطلاع قبلی ازین که اقای حضرتی از اصلاح طلبان پروپا قرص بود اون پیاما رو فرستادم تا متوجه شوند که شعار با عمل خیلی متفاوت هست و کاهش بهای نفت نباید بهانه تعلل در استخدام ما شود ما به هیچ گروه یا حزبی وابسته نیستیم  که با ما جناحی برخورد شود . مدیر لطفا تایید کن که وضعیت  واقعی ما همین است .

ببخشین طولانی شد یکم .

یاعلی





۲۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ باشگاه خبرنگاران
خطیب موقت تهران ادامه داد: مسئولین باید به داخل توجه و دستورات اسلامی را رعایت کنند. مهم جلوگیری از اسراف، ایجاد رونق کشاورزی و صنعت، پایین آوردن حقوق‌های کلان، حذف استخدام‌های غیرضروری، کم کردن حجم دولت و توجه اغنیا به ضعفا است. حتماً مجلس شورای اسلامی هم در برنامه پنجم توسعه و بحث بودجه در ‌آینده باید توجه کند که اتکای به نفت کم باشد و یا به صفر برسد.
دوستان تو این هفته هماهنگی لازم رو به دست بیاریم و شنبه یا ۱ شنبه هفته اینده بریم استانداری. همه نظر بدن خواهشا
من تا الان با ٩تا شماره مختلف بهشون پیام دادم هم ایرانسل و هم همراه اول, ولی جواب هیچکدوم از پیامها رو ندادن.
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۷ بهنام اصلی
شماره نامه ارسالی از تهران به استانداری آغ با شماره نامه 80298در دبیرخانه استانداری ثبت شده است.
دوستان پیامکها فراموش نشه و در پیامک اشاره به اشتغال همزمان آزمونیها با سهمیه ها در اسفندماه داشته باشین و جواب رو در اینجا اطلاع رسانی کنین
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۳ به بهنام اصلی....
سلام آقا بهنام شما که گفتی نامه تو دبیرخونست و تو معاونت منابع انسانی استانداری هستش؟
ولی این دوستمون میگه رفته دفتر دکتر حاتمی زاده و گفتن همچین نامه ای نیستش؟؟
اگه جواب این نامه فرستاده نشه یعنی هیچی به هیچی ...
چون طبق جواب نامه و ارسال پیوستش سایت برا استانداری مربوطه باز میشه
بچه ها بجنبیم یه کاری کنیم
لطفاااااااااااااااااا
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۳ بهنام اصلی
سلام.من برای پیگیری موافقم البته اگه دوستان یکبارم که شده مردمردونه بیان و اما واگرو نتونستمو از این جور حرفای بهونه دار نیارن.
انتظارم از بچه های آغ خیلی زیاد بود که مثلا ما الگوییم و متحد ولی حیف...
روزشو تعیین میکنیم ولی اینبار خواهشآ تشریف بیارین و ترسو نباشین و هیچ بهانه ای هم قابل قبول نیست.اگه متحد باشیم و هماهنگ قطعا اسفند میریم وگرنه ...
اعلام آمادگی کنید ببینیم چند نفر تشریف میارن البته اگه تشریف بیارن.
با پیگیری 3یا 4نفر به هیچ جایی نمیرسیم.بچه ها ببینین خوزستانیها جواب گرفتن چرا؟چون بچه هاشون متحد بودن و دایما با مسولین در ارتباط بودن.
توی استان ما حداقل کارم که پیامک مداوم به دکتر حاتمی زاده و دکتر حضرتی و...هستش رو هم بچه ها انجام نمیدن و میترسن آخه از چی میترسین پیامک بزنین خب حقمونه قانونیه.از فرداصبح خواهشا به مسولین جهت اشتغال دراسفند پیامک بزنین وهرکسم میشناسین اطلاع رسانی کنین و پیامک بزنین و ج مسولارو اینجا درج کنین.
درمورد ارسال اسامی استانداری هم لیست ما همون اصلی ذخیره ها خیلی وقته تایید ونهایی شده و حتی دستی تاییدیشو از تهران گرفتن.
درمورد ارسال نامه هم فعلا ج ندادن میگن لزومی نیستو از این حرفا ولی توی پیامهاتون به ارسال نامه هم ذکر کنین تا سریعتر بفرستند و تلفنی هم اشاره کنین که نامه رو بفرستن.زود زود تماس یا پیگیری کنین نباید از بقیه استانها عقب بیفتیم.
درضمن امروز تلفنی با آقای کاتب سخنگوی کمیسیون تلفیق صحبت کردم گفتن کوچکترین ناراحتی به خودتون راه ندید بودجه تون قطعا تصویب میشه وحلله و کاهش قیمت نفت رو بودجه شما بی اثره ونمایندگان به شما توجه دارند.
ولی بچه های هم استانی لطفا پیگیر باشین از هر کانالی که میتونین.
به حق امام حسین سالار شهیدان حتما سرمقصد نهایی خواهیم رسید.
ممنون که جواب دادید
آیا اسامی گزینش نشده ها رو هم میفرستن؟
اطلاعیه کدوم قسمت نوشته شده؟
پاسخ:
مدیرسایت:تمام کسانی که بعنوان اصلی معرفی شده اند. لینک تمام پیگیری ها تو صفحه تبادل نظر و نیز از طبقه بندی موضوعی قسمت اعلانات قابل دسترسی هستند.
آقای مدیر میشه بگین این اسامی چرا قراره به تهران فرستاده بشه؟
و اینکه آیا اسامی گزینش نشده ها هم میفرستن؟
پاسخ:
مدیر سایر : اگه اطلاعیه ها و پیگیری را را بخونید متوجه میشود واضع نوشته شده که برای ثبت در سایت کارمند ایران.
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۵ به بهنام اصلی....
سلام آقا بهنام نیستی؟
نظر شما چیه درباره رفتن به اسلتانداری و پیگیری ارسال جواب نامه 26 اذر و صحبت با اقای حضرتی؟
چون اقای حضرتی اوایل سال بعد گفند؟؟؟!!!
بپرسیم اوایل سال اینده منظور کی هستش؟مثلا خردادی تیری؟؟!!!
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۱ ارومیه ایرانی
سلام
من دیروز رفتن استانداری دفتر دکتر حاتمی زاده
متاسفانه فعلا هیچ خبری نیست و میگفتند  فعلا نامه ای از تهران نیومده تا ما جواب بدیم!!! من شماره نامه رو هم که در این سایت اشاره شده بهشون نشون دادم ولی گفتند که ما چنین نامه ای ندیدیم
نمیدونم چکار کنیم، بیش از شش تا استان نامه رو دریافت کردن و جوابش رو هم به تهران ارسال کردن ولی نمیدونم چرا مسئولین استان ما پیگیر نیستند
پاسخ:
مدیرسایت : کی به شما گفت نامه نیومده ؟؟
دبیرخانه استانداری خودش گفت همون روز رسیده هرکسی اینو گفته در جریان نیست حتما یا هم عمدا بخاطر جواب ندادنشون انکار میکنن.
در ضمن شماره نامه استان آ.غ 225/93/12975  است و در تاریخ 93/9/26 ارسال شده است.
منم برای پیگیری حضوری از استانداری امادگی دارم فقط روز و ساعتش رو هماهنگ کنید
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۱:۵۱ به دوستان
سلام بنده دفعات پیش به دلایلی نبودم و بخاطر شراریطم هیچ وقت قول ندادم بیام بعد بزنم زیرش ولی این بار قول مردونه ان شاءالله اگه زنده بودم هستم و میام اولین دوشنبه بهمن ماه خوبه بریم ذوستان؟!میشه ششم بهمن دوستان نظر بدن
دوستان من که امروز زنگ زدم به ۳۱۹۷۲۳۵۵ گفتن بچه های سهمیه بهمن و آزمونی ها اسفند نمیدونم باور کنم نکنم! به شرفم قسم از ۲ بهمن به بعد هر روز قرار بزارید میام ولی تا ۲ بهمن امتحان دارم ارشد میخونم
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۵ درد دلی بادوستان

یه موقع بود میگفتیم استان ما کارش زودتر از همه حل میشه مسولینش خوبن فعالن ولی حالا چی مثل اینکه ورق برگشته !!! چرا چون همه به خواب رفتیم  اوایل مدیر زود زود صفحه عوض میکرد چون زیاد بودیم فعال بودیم حالا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نشستیم اینجا به بقیه میگیم یه زنگی بزنید برامون خبری بگیرید یا اقای فلانی برو استانداری یه خبری برامون بگیر

یبار که قرار پیگیری داشتیم که هیشکیم نیومده بود خودم تنهای رفتم داخل باتعجب پرسیدن تنهایی؟؟؟ گفتم اره!! دیگه فک کنم خیالشون از بابت پیگیریا  راحت شد چون فهمیدن همه رفتن لالا... اقا اگه همینطور بخوابید باز اردیبهشت یا خرداد دیدین هنوز خونه ایم ها از ما گفتن دیگه خود دانید

مثل پیگیری اخری هم نکنید اینجا جار میزنید ما هم هستیم میاییم فرداش تعدا به انگشتای دو دست هم نمیرسه خوب نیس نکنید اینکارارو مردو مردونه یبار برای اخرین بار یم تکلیفمونو روشن کنیم

۲۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۰ به دوستان
سلام دوستان پس چرا کسی نیست؟!خیلی ساکته؟!آقا بهنام اصلی کجایید؟!نظر بدن دوستان لطفا تا دیر نشده کاری کنیم
مدیر جان نمیدونی 5 استان که فایل را فرستادن و تائید شده کدام استانها هستند ؟
پاسخ:
مدیرسایت : همانططور که تو قبلا هم تو سایت گذاشته شده بود اینها هستن :
سمنان.لرستان.زنجان.خراسان جنوبی.آزمون خرداد91خوزستان
معاون استاندار خوزستان:سه هزار نیرو جذب دستگاه های اجرایی استان می شوند اهواز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مشکل جذب نیروهای استخدامی خرداد و اسفند سال 91 حل شده است، گفت: سه هزار نیروی پذیرفته شده در این آزمون ها به زودی جذب 26دستگاه اجرایی استان می شوند.

'علی عماد' در جلسه شورای اداری استان که عصر چهارشنبه در سالن امام رضا(ع)شهرک نفت اهواز برگزار شد، گفت: در سال 91 بدون تامین اعتبارات لازم آزمون های استخدامی برگزار شد که با تلاش مسوولان وزارت کشور مشکل استخدام این نیروها حل شده است.

وی گفت: برای پدیرفته شدگان آزمون استخدامی خردادماه سال 91 در نیمه دوم بهمن ماه امسال کد استخدامی صادر و مشغول به کار می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: مراحل استخدام قبول شدگان آزمون اسفندماه سال 91 نیز اوایل سال آینده انجام می شود.

عماد با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی استان گفت: رضایت ارباب رجوع از نحوه برخورد و همچنین روند بررسی مشکلات، هدف اصلی مسوولان دستگاه های اجرایی است که در این راستا با حضور 34 بارزس وضعیت دستگاه های اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: یکی از مشکلات دستگاه های اجرایی استان توانمندسازی نیروهای کارشناسی ادارات است که همیشه نیروهای وارداتی موجب بی انگیزگی نیروهای کارشناسی دستگاه ها می شود.

دبیر شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: ایجاد انگیزه در کارکنان ادارات و تربیت نیروهای جوان برای آینده دستگاه های اجرایی نیز باید از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

عماد با اشاره به استفاده از بخش خصوصی گفت: برون سپاری و کاهش تصدی گری امور در راستای اصلاح نظام اداری و جلوگیری از مفاسد اقتصادی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم خدمات رسانی دفاتر پیش خوان دولت گفت: با اجرای این مرحله بخشی از وظایف شرکت های آبفا و ادارات برق استان به این دفاتر واگذار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان از راه اندازی سایت ICDL استان خبر داد و گفت: این سایت برای ثبت و بررسی استخدام های بخش خصوصی راه اندازی شده است.

/7161/551**1613

انتهای پیام /*
باشگاه مخاطبان ایرنا
برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده:
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۸ به دوستان
سلام
دوستان عزیز زودتر یه تاریخی رو مشخص کنند تا بریم استانداری میترسم دی بشه و به خاطر سهل انگاری مسئولین کارامون عقب بیفته!!
 مدیرم لطف کنه اعلام کنه توی صفحه تا بچه ها نظر بدن خیلی ممنون
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۰ آذربایجان غربی
4 بهمن مناسب نیست چون شنبه است... باید دوشنبه بریم.
۲۵ دی ۹۳ ، ۰۱:۵۷ به دوستان
سلام دوستان 
لطفا یه لطفی کنند هر چه زودتر یه وقت معین کنید بریم تا ببینیم تکلیف چیه؟!اگه خدایی نکرده نفرستاده باشن اوضاع قمر در عقرب میشه 
دفعه پیشم مسئولین گفتن تهران زنگ زده گفته تا تامین اعتبتر صبر کنید!!بادعقل جور در نمیادا
دوستان به دکتر خاتمی زاده و آقای حضرتی پیامک بزنین که نامه ما رو هم ارسال کنن. تهران دنبال بهانه می گرده تا یه عده رو حذف کنه...
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۱ به دوستان
سلام دوستان هر تاریخی رو ذکر کنند بنده هم اعلام آمادگی میکنم
سلام دوستان
خوب یه روز تعین کنید بریم من که با ۴ بهمن موافقم
دوستان نظر بدن؟
هر چند شاید تا اون موقع خبری از نامه شد

دوستان هم استانی کجایی پس؟/ یه تکونی بخود بدبد .و یک پیگیری بکنید ببینید چرا نامه استان ما به معاونت توسعه هنوز نرسیده ؟؟ ما هر وقت زنگ میزنم به استانداری به حاتمی زاده که وصل نمیکنن تحویل به کارشناسشون چوپان پیشه اونم که از هیچی سر درنمیاره اصلا گویا در جریان نامه نیستن اگه اینجوری کنن بخدا  از همه استانا عقب میمونیم ها از من گفتن من انقد زنگ زده ام که تکراری شده ام و گویا از دست من ذله شدن خواهش میکنم همگی پیگیری کنید تا تحرکی بخودشان بدن ایناکه هیشکدوم از قولشان عملی نشد ما خود باید مجبورشون کنیم باید انقد زنگ بزنیم مثل دفعه پیش که بعد از پیگیری های ما یک اطلاعیه گذاشتن زدن به سایت بازم همونجوری پیگیری کنیم تا زودتر روند جذبمون تکمیل بشه هر چقد زودتر ناممون تو سایت کارمند ایرا نثبت بشه زودتر میتونیم بریم سرکار پس دوستان لطفا بصورت جد پیگیری کنید .

۲۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۶ ثبت احوالی
من دیروز به آقای حضرتی اس ام اس زدم ولی جواب نداد :(
4 بهمن قراره برا پیگیری برین استانداری؟ اینجا اعلام کنید منم میام
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۷ به بهنام اصلی....
سلام آقا بهنام الحمدلله که روابط شما بهتره نسبت به بقیه دوستان میتونید خبری بگیرید ببینیم که نامه استان ما هم با فایل پیوستش ارسال شده یا نه؟؟
اگه نشد بریم استانداری

۲۴ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۲ به سامان
سلام آقا سامان تا اونجا که بنده شنیدم اطلاعات پنج استان که این فایل رو ارسال کردند تایید شده از جمله زنجان و سمنان و خراسان جنوبی ولرستان و خرداد 91 خوزستان
اینطور که بوش میاد مال ما احتمالا فرستاده نشده!
چون دفعه پیش تو پیگیری اقای بخشنده گفته بود زنگ زدن به ما گفتن تا تامین اعتبار صبر کنید در حالیکه باید این اطلاعات فرستاده بشه تا سامانه کامنرد ایارن با بشه برای تخصیص اعتبار و این اطلاعات با دفعات پیش که فرستادن فرق داره باید دوباره با همین فایل پیوست فرستاده بشه
در حالیکه اگه این اطلاعات رو با فایل پیوست نفرستن هیچی به هیچی میشه
دوستان یه راه حلی بگن لطفا دمن دفعه پیش به علت بیماری نتونستم بیام ولی این برا ان شا الله هستم هر جور دوستان بگن
فقط زودتر باشه بهتره
دوستان نامه 26 آذر که از تهران واسه استانداریها ارسال شده بود و توش از استانداریها خواسته بودن لیست افراد اصلی و ذخیره رو طی فایل پسوست واسشون ارسال کنن, آیا استان ما جواب این نامه و لیست رو فرستاده؟
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۸ زمان اعلام نظر کمیسون تلفیق در مورد ازمون ما 12 بهمن
زمان‌بندی رسیدگی به بودجه 94 در کمیسیون تلفیقیک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 زمان بندی رسیدگی به لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق را تشریح کرد.

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 زمان بندی رسیدگی به لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق را تشریح کرد.

اسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اولین جلسه کمیسیون تلفیق روز گذشته با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و آیین نامه کمیسیون تلفیق در این جلسه اصلاح و مصوب شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 افزود: قرار است در جلسه امروز کمیسیون تلفیق نیز کلیات لایحه بودجه 94 مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در ادامه کمیسیون فردا برای ارائه گزارش در مورد تحولات بازار نفت پیش بینی های منابع و مصارف ارزی و عملکرد صندوق توسعه ملی تشکیل جلسه می دهد.

به گفته جلیلی، کمیسیون تلفیق چهارشنبه نیز برای ارائه گزارش تحولات مالیاتی و پیش بینی درآمدهای لایحه و ارائه گزارش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ملی و استانی تشکیل جلسه می دهد.

به گفته وی، کمیسیون تلفیق در جلسه روز شنبه هفته آینده پس از ارائه گزارش اعتبارات ملی و استانی و بودجه شرکت های دولتی، کلیات لایحه بودجه را به رای می گذارد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 همچنین به ایسنا گفت که رسیدگی به احکام و ردیف های درآمدی و هزینه ای از یکشنبه آینده تا پایان هفته بعد در دستور کار کمیسیون تلفیق خواهد بود.

به گفته جلیلی، کمیسیون تلفیق شنبه چهارم بهمن ماه احکام و ردیف های هزینه ای و رسیدگی به بودجه شرکت های دولتی را تا چهارشنبه هشتم بهمن در دستور کار دارد و در پایان هفته جمع بندی نهایی بودجه را در دستور خواهد داشت.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 در پایان گفت که در جدول زمان بندی رسیدگی به بودجه در کمیسیون تلفیق شنبه و یکشنبه 11 و 12 بهمن به عنوان مهلت تهیه گزارش جهت ارائه به سهم تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بر اساس آیین نامه داخلی مجلس دو هفته فرصت دارد و این مهلت تا دو هفته دیگر هم قابل تمدید است

دوستان لطفا تا بهمن ارسال پیامک به اقایان حضرتی وحاتمی زاده  را ادامه بدید و نترسید مخصوصا اقای حضرتی که هیچ اطلاعی از پیگیریهای قبلی ما نداره و الان موافقت ایشون راهگشای  مشکل ماست

پیامک جدید من

سلام اقای حضرتی

درمورد استخدامی های استانداری تقاضایی از شما داشتم ،اگه امکانش هست لطفا کارهای شروع بکار مارا همانند خانواده شهدا وبدون ازمونها انجام بدید تا قبل از عید ماهم به لطف شما سر کار باشیم وسال اینده را همانند دوسال قبل با غم واندوه سر سفره عید نباشیم ، مگر حقوق یک ماه چقدر هزینه دارد؟

حضرتی:سلام، برای حل موضوع از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد

من:ممنون اقای دکتر لطف بزرگی در حق جوانان استانتون میکنید .باسپاس فراوان وارزوی توفیق روز افزون برایتان

حضرتی: من صرفا حضرتی هستم دکتر نیستم

من:چشم اقای حضرتی شما مشکل ماروحل کنید ایشالا ثوابش به اندازه دکترا نزد پروردگار براتون لحاظ بشه

پاسخ:
مدیرسایت : لطفا فقط با یه شماره ثابت اینکارو انجام ندین فکر خواهند کرد که فقط چن نفر معدود پیگیرند .
دوستان کسی این روزا با استانداری تماسی نداشته به خدا از روزی که خبر اینکه قراره موکول بسه به سال بعد شنیدم کلا داغونم قبلش هفته ای هی بار پیگیر بودم از استانداری یا اداره ولی حالا کلا اعصابمو به هم ریخته این خبر

به اتیلا

جناب لااقل تو یکی از پیگیریها خودی نشون میدادی و ماهم میگفیم اره اتیلا خانی هم وجود داره وپیگیره تا حالا تو کدوم پیگیری بودی عزیز اگه همیشه همینطور با دلو جرات ابراز وجود میکردی غمی نداشتیم شما فعلا با شماره های اقایان حضرتی و حاتمیزاده تماسی بگیر  ببین چی میگن بعدا بیا تاریخ تعیین کن. به غیر از دوشنبه ها احتماله غیبت مسولین زیاده 4ام دوشنبه نیس

سلام .منم با نظر مهدی موافقم اسفند هم هیچ اتفاقی نمی افته باز هم میخان وعده سر خرمن بدن دیگه خسته شدم از این قول های الکی . نباید بزاریم بمونه سال بعد چون سال بعد معلوم نیست کی باشه

دوستان عزیز من:
 همه شمارو درک مکنم و خودم هم یکی همدرد شمام.
به هر چی ایمان دارید قول میدم امسال هیچ خبری نخواهد بود! الکی که نیست همه میدونیم تو مملکت ما روال اداری چقد زمانبره حتی تو یه مقیاس کوچیک مثله شهر یا استانی مثله استان ما. حالا ملتفت هستید که تمام استانهای کشور درگیرن تو این قضیه و بنابراین مشکل کلانیه، بنابراین قاعدتا همه یا با هم مشکشون حل میشه یا هیچکس، پس بنظر میاد خیلی بیشتر از فروردینو خردادو ...باید منتظر باشیم (اگه بالفرض مشکل حل شه). مطمئن باشید بدون هیچ قصد و غرضی این حرفارو میگم و فقط منظورم اینه که به دوستام بگم دل به وعده وعیدهای الکی ندید و در نهایت تکرار میکنم که این دولت واقعا عزم جدی یی برای تعیین تکلیف ما نداره، اگه داشت حداقل یه ذره عمل میکرد از 2 سال قبل تا الان!
4 بهمن ماه تمام قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری آذربایجانغربی در استانداری خواهیم بود. 
ما که مسخره عام خاص نیستیم که دو سال اینگونه بازیمان دهند. میلیارها پول حیف و میل می شود ولی برای ما که به طور قانونی استخدام شدیم بودجه نیست. که البته کتک نبود بودجه را دو سال خوردیم. 
حتی اسفند را هم قبول نخواهیم کرد و باید از نیمه دوم بهمن ماه شروع بکار کنیم. به حد کافی صبر کردیم و چندین فرودرین و تیر و آذر و اسفند سپری کردیم.
بین ما و سمیه داره ها تفاوتی نیست و باید همه باهم شروع به کار کنیم حتی قبل از آنها.
وعده ما 4 بمن ماه برای شروع به کار در نیمه دوم بهمن در استانداری    
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۹ به دوستان
سلام
دوستان خبری دارید که آیا استانداری آذربایجان غربی اسامی رو ارسال کرده با پیوست نامه؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۹ پذیرفته شده ی استانداری

سلام دوستان حق با ناشناسه

باید اسفند بریم سر کار بایدم بهمون عیدی بدن

نمیشه که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناسلامتی من قول دادما

نوروز نود وسه وقتی سر سفره هفت سین همه داشتن به همدیگه عیدی میدادن من خجالت زده گفتم ایشالا سال بعد دیگه امسالو نمیتونم بزنم زیرش از خجالت آب میشم  :))))) خخخخخخخ

۲۰ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۸ مراد احمدی

توجه توجه توجه

دوستان این بند مصوب پژوهش های مجلس رو تفسیر کنید من که خیلی مضطرب شدم :

- هر گونه استخدام و عقد قرارداد کار مشخص از محل درآمدهای اختصاصی، سایر منابع و اعتبارات خارج از شمول قانون محاسبات عمومی موضوع اعتبارات جزء «3» بند «ل» ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه در کلیه دستگاه های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری ممنوع است.

برگرفته شده از estekhtami.blog.ir

۲۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۴۷ آذربایجان غربی
دوستان شکر خدا قراره مشکل ارزان شدن قیمت نفت رو قبول شدگان استانداری با یه ماه بیشتر خانه نشینی و پنج میییییییلیاااااارد ریال صرفه جویی حقوقشون حل کنن. نمی دونم این عربستان هزارساله با ایران مشکل داره چرا باید راست سر استخدامی ما بیافته به جون نفت؟؟؟ دوما قول اکید می دم اوایل سال آینده ای که آقای حضرتی می فرمایند حداقل قبل از تیر نخواهد بود مطمئن باشید. اینا دارن دوماه دوماه ما رو شوت می کنن به فروردین 95. دوستان انشالله قراره اوایل بهمن پیگیری حضوری در استانداری داشته باشیم که خواهشا اهمال نکنین و بیایین. هرچقدر بیشتر باشیم بهتره. دلیل اینکه زوتر نمی ریم اینه که شاید تعدادی از دوستان به دلیل اینکه الان فصل امتحانات دانشگاهه، نتونن بیان. در ضمن دوستان گرامی به فکر عیدی نباشین. خدا کنه ما رو اسفند استخدام کنن عیدی ما هم هدیه به مسئولای محترم. ما هنوز تو اصلش موندیم شما واسه فرعش کیسه دوختین؟؟؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۳ ارومیه ایرانی
سلام عزیزان، قراره فردا (شنبه 20 دی) رئیس مجلس شورای اسلامی بیاد ارومیه و حوالی نماز ظهر تو مصلی سخنرانی بکنه، استاندار، نمایندگان استان در مجلس هم هستن، بنظرتون بهتر نیست که هماهنگ کنیم و بریم اونجا مستقیما این موضوع رو به نمایندگان و استاندار بگیم
۱۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۹ ارومیه ایرانی
بچه ها به نظرتون اگه بودجه ردیف های متفرقه که شامل بودجه استخدامی ما هم میشه، در مجلس تصویب بشه آیا باز هم امکان این هستش که فروردین ماه 94 هم جذب نشیم؟
آقای آروین بنده در جریان قانون کار نبودم ولی پارسال امور مالیاتبها دقیقا با کمتر از ده روز کار در اسفند 92عیدی گرفتن شاید اداره به اداره فرق کنه ولی من منظورم اینه که نباید شروع بکار از اول اسفند رو بیخیال شیم که درآنصورت باز استخداممان به اما و اگر کشیده مشود ما باید طبق قولی که بهمون دادن مث سهمیه شاهد از هفته بعد کارامون انجام بشه و از اول اسفند بصورت رسمی کار کنیم واین نیاز به پیگیری همگانی دارد تا محققش کنیم
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۴ اردبیلی ها

سلام دیروز به یکی از نماینده ها پیام دادم آقای .....تو را خدا نهایت تلاشتان را برای تصویب بودجه استخدامی در مجلس بکنید تا ما از این کابوس دوساله رهایی یابیم ممنونم از زحمات شما . ایشان در جواب گفتن چشم مطمن باشید حل شده است.

در ضمن قیمت نفت چه ربطی به استانداری داره؟مگه اونموقع که صد دلار بود مارو میخواستن ببرن سر کار که الان که شده 47دلار یه ماه عقب بیفته؟
سلام.جناب ناشناس عزیز قانون کار میگه که باید نود روز کاری تو یه سال کار کنی تو هر ارگانی تا بهت عیدی تعلق بگیره.پس عملا هیشکی رو عیدی نمیگیره که نگران از دست دادن عیدی هستین.دوما جناب حضرتی از دو ماه پیش میگفتن که اوایل سال آینده و این کارکنلن خود استانداری بودن که قول بهمن و اسفند می دادن.با این حال منم موافق پیگیری حضوری و پر تعداد در اولیل بهمن ماه هستم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ******
با سلام خدمت تمام عزیزان هم استانی و پیگیران گرامی
ضمن تشکر از آقا بهنام بخاطر پیگیریشون ولی من تحلیلم از حرفهای آقای اکبری و آنچه مسئولان معاونت توسعه داشتند اینه که مسئولان محترم استانمان دارن تو روز روشن زیر قولشون میزنن چون طبق حرفهای مسئولان معاونت توسعه و گزارش نمایندگان قرار براین شده که حکمهای ما در اسفند ماه ( حالا مشخص نیس اوایل یا اواخرش)و برای اول فروردین زده بشه حالا این گفته های اقای اکبری باز چیزی را حل نمیکنه چون وقتی بودجه  اسفندو ندن باز همون آش است وهمون کاسه .چون طبق حرفهای آقای حاتمی زاده سهمیه شاهد برای اسفند ماه اعتبار دارن و حتی آقای حضرتی در جواب پیام من گفت از هفته اینده کار فرزندان شاهد رو شروع میکنیم این یعنی اینکه برخلاف قولی که داده بودن کار ما با اونها توی یوقت شروع نخواهد شد وحتی با صراحت در مورد اول فروردین حرف نزدند متاسفانه در کل منظور من این که ما داریم راحت حقوق تقریبا دوماه ( اسفند +عیدی ) را به همین راحتی از دست میدیم اونم بخاطر دلایل مبهم .  حالا من سوالم اینه که مگه حقوق یه ماه ما واسه استان چقدر آب میخوره چیزی نزدیک فقط500میلیون که در مقابل هزینه های استانداری مبلغ بزرگی نیست . اگه قرار براین باشه که ما اول فروردین شاغل باشیم باید حداقل یه روز توی سال قبل یعنی امسال کار کرده باشیم وبرای اسفند هم همینطوره که باید در بهمن مثل سهمیه شاهد (که قبلا قرار بود با هم بریم سرکار و الان برعکس شده ) مشغول بشیم حالا باز با این حرفها اونایی که بصورت مبهم میگن اسفند  ماه حتما مشغول  میشید هم راه در رو دارن چون اسفند حکمهامون میخوره ولی واسه فروردین ماه.  وبعد برگیردن میگن ما هم همینو قول داده بودیم !!!
اینم جوابهای آقایان حضرتی و حاتمی زاده بمن  که خواستار عمل بقولشان شده بودم :
آقای حاتمی زاده : حتما ان شاء الله
آقای حضرتی:سلام روز شما هم بخیر
من به استناد وضعیت اعتباری تابستان که نفت 47 دلار نشده بود ! سه تا قول داده بودم. ناظرین کندم را عمل کرده ایم. فرزندان شهدا را از هفته آینده عمل خواهیم کرد. در مورد شماها نیز به خاطر وضعیت بودجه به خاطر نفت قول ما به جای اسفند به اوایل94 موکول شده. حالا به نظر شما من بد قولم؟ ********************
شک نکنید که از هیج تلاشی دریغ نخواهیم کرد.‏‎


 نتیجه گیری من اینه که اگه ما به پیگیری هامون بصورت جدی ادامه بدهیم میتوانیم از اسفند ماه مثل سهمیه شاهد مشغول بشیم باز باید تشکر کرد از اقای حضرتی که امید واهی ندادن تا دلمونو بیخود خوش کنیم .  ولی اینو باید بگم متاسفانه برخی مسئولان استانمان حرف تا عملشان خیلی فرق میکنه .
به امید موفقیت
یاعلی

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۹ به دوستان
سلام
یه پیگیری ان شا الله تو ماه بهمن انجام بشه بنده با اینکه دارو میخورم و یکم نقاهت دارم ولی این بار ان شا الله هستم..
بریم ببینیم حرف حسابشون چیه
آقا بهنام نظر شما چیه؟؟

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۶ بهنام اصلی
سلام و عرض ادب خدمت دوستان آغ و مدیر عزیز.
دیروز طی ملاقات 20دقیقه ای که با مدیرکل حوزه استاندار حاج آقا اکبری داشتم ایشان متذکر شدند که قرار بر این شده که انشالله اسفندماه شماهارو جذب کنیم حتی گفت استاندار هم دستور اکید دادن که اسفند باید حل بشه از طریق صرفه جوییها که حداقل حقوق یک ماه رو در نظر بگیریم بعدش من گفتم دکتر حضرتی در جوابشون به اوایل سال آینده به علت کاهش شدید قیمت نفت اشاره کردن که ایشون گفتن من حتما این موضوع رو به محضر استاندار خواهم رساند که انشالله اسفند حل بشه در واقع روال اینه که اسفندماه جذب بشین تا اسمتون توی چرخه سال 93 رو سیستم بیاد و بصورت اتومات بیفتین توی بودجه سال بعد.بخدا خیلی هم تاکید کردم که حاج آقا چشم ما آزمونیها به تدبیر شما و مسولین عزیز هستش که انشالله اگه قراره اسفند جذب سهمیه ها اتفاق بیفته همراه سهمیه ها ما آزمونیهارو هم جذب کنین که فرقی بین ماها نباشه و هم اینکه قبل عید یک عیدی به ما آزمونیها داده باشین.ایشان هم ضمن قول مساعد برای پیگیری این قضیه وانتقال به استاندار قول مساعد دادند.از حاج آقا اکبری بخاطر قراردادن وقتشون در اختیار من نهایت سپاسگذاری رو دارم ایشالله سلامت باشند.

واما پاسخ دکتر حضرتی و دکتر حاتمی زاده به پیامهای من.
دکتر حاتمی زاده:
انشاا...

دکتر حضرتی:
سلام به علت کاهش شدید قیمت نفت انشالله اوایل سال آینده.درضمن ممنون بخاطر لطفتان.

نکته مهم محضر دوستان آغ:
دوستان هم استانی عزیز شرایط کمی عوض شده خواهشا دست از پیگیری چه حضوری چه تلفنی دست بر ندارید و ارسال پیام بصورت مستمر فراموش نشه.خواهشا بخاطر خودتون و آیندتون جدی باشین اینبار و با مسولین جهت شروع بکار در اسفند در ارتباط باشین و اینجا اطلاع رسانی کنید.
تشکر و سپاس از مسولین عزیز استانمون که به فکر ما جوانها هستندو  انشالله به وعده های استخدامی در اسفند طبق مصوبه هیات محترم دولت عمل خواهند کرد.
موفق باشین یا علی مدد. 

دوستان لطفا سرسری نگیرید اینو بدونید اگه امسال در ردیف پرداختی حقوق برای سال بعدقرار نگیریم وبمونه واسه سال بعداز هرماهی که دلشون خواست میتونن شروع بکار بزنن حتی اسفند 94

سلام. آقای مدیر شما که اینطور ناامید شدین از مسئولین پس ما چی کنیم؟؟
 باور کنید اینا دارن بازی میکنن با ما. قول فروردین هم دروغشونه. شما رو به خدا یه کاری کنیم
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۴ ارومیه ایرانی
سلام آقای علی ن
با تشکر از پیامک های شما
امیدوارم تمام بچه های آذربایجان غربی مثل شما احساس مسئولیت بکنند.
سلام.اگه جواب پیامتون رو  دادن  لطفا بگین ما هم بدونیم
سلام
مدیر عزع مگه چی جواب دادن که شما اینطوری گفتین؟؟یعنی اینقدر بد جواب دادن..
یا خدااااا
پاسخ:
مدیرسایت:آقای حضرتی درمورد شروع بکار دراسفند ظاهرا دارن میزنن زیرقولشون 

پیامک های من

با عرض سلام وخدا قوت خدمت اقای دکتر حضرتی

اقای حضرتی میخواستم در مورد ازمون استخدامی استانداری نکاتی را خدمتتون عرض کنم، عدم تامین اعتبار این ازمون برامون خیلی درد سرداشت از تلف شدن دوساله عمرمان ومشکلات خانوادگیمان دوباررفتنمون جلوی مجلس ومعاونت راهبردی تااینکه بار اخربا قول مساعد اقای دکتر دژپسند وصالح مبنی بر تامین اعتبار وشروع بکار دراسفند ودریافت یک دوازدهم پاداش برگشتیم انشالله که قولهای ایشان رابرایمان محقق سازید ومشکل نفت را سرما حل نکنید.

با عرض سلام وخداقوت خدمت اقای دکتر حاتمی زاده وهمچنین تبریک پست جدید

اقای دکتر ما طی دوباری که به تهران رفتیم تونستیم ردیف اعتباری را برای ازمون استخدامی بگیریم ایشالا کارهای عملیاتیش باشما،قول ابان ماهتون که محقق نشد ببینیم بهمنو چیکار میکنید.

پاسخ:
مدیرسایت:کاش جوابهایشان را هم میذاشتین .تا بچه ها هم درجریان قرار میگرفتن که مسعولانمان چقدر ماشاالله خوش قولن . و وعده هایشان را عملی میکنن
دوستان عزیز من چرا اینقدر ساده به مسایل نگاه می کنید!
باور کنید مسوولین بدبخت استانی گناهی ندارن، مشکل و گره تو بالادسته.
انقدر این مسوولین استانو سرزنش نکنید، دولت عزم جدی یی برایه تعیین تکلیف ما نداره حتی وقتی قیمت نفت صد دلار بود همش دنبال بهانه و مشکل تراشی بود چه برسه به الان که...
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۶ ارومیه ایرانی
با این قیمت نفت که الان 47 دلار بعید می دونم فروردین ماه هم بریم سرکار
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۶ اردبیلی ها

سلام بر همه بخصوص بچه های اردبیل کسی از شماها خبر جدیدی از استانداری نداره ببینیم وعده اسفند حتمی یا باز سرابی بیش نیست؟ممنونم

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۷ به دوستان
سلام
مثل اینکه یه پیگیری حضوری دیگه هم لازمه........خدایا رحم کن
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۵ بچه های استان آغ لطفا همکاری کنید
سلام خدمت تمام بچه های قبول شده ی هم استانی
باید عرض کنم که طبق اطلاعات موثق آقای حضرتی معاون بوجه استان و مسول اصلی تامین بودجه برای اسفد ماه که خواست تمام قبول شده هاست در گفتگوی تلفنی با یکنفر از قبول شده ها برخلاف حرفها ومصاحبه قبلشون که گفته بودم اسفند افراد گزینش شده جذب میشن در تغییر موضعی اشکال اذعان کردند که بخاطر کاهش قیمت نفت توانایی جذف افراد قبول شده را نداریم حتی مهمتر و خطرناکتر از این برای پرداخت حقوق فرورین هم اماواگر کرده اند لطفا از تمام دوستان و مدیر عزیز خواهش میکنم که با همکاری هم شماره های اقایان حضرتی  حاتمی زاده که درین قبال مسئولند رو پیامک باران کنیم تا در ملاحظه تامین اعتبار برای اسفند زیر قولشان نزنند در ضمن طبق پیگیرهای بنده اقای بخشنده و سایر همکاران من جمله خانم چوپان پیشه همه مسئولیتو میندازن گردن اقای حضرتی و میگویند کار از طرف ما تمام شده است هر وقت آقای حضرتی بودجه بده همانموقع سرکار میاید لطفا با تمام تلاش خود با گوشی های اعضای خانواده ودیگران ازین امکان پیش آمده استفاده کرده وبصورت محترمانه درخواست خودرا مبنی بر شروع بکار در اسفند ماه  و عمل بقولشان به اطلاع شان برسانید تا کار مارا به اما واگر موکول نکنن دوستان در صورت عدم همکاری شما حتی فرودین رو هم میخواهند بخاطر دلایل بیجا به تاخیر بنیدازند چون میبنند هیچ کسی پیگیری نیس هر کاری دلشون میخواد انجام میدن بازم تاکید میکنم درصورت همکاری به نتیجه مد نظر خواهیم رسید چون ظاهرا استاندار هم این امر را خواسته ولی پول ناشی از صرفه جویی و بازنسستگی کارمندان را صرف امور دیگر  میکنن . اینم شماره های آقایان مذکور : لطفا همت کنید و بصورت محترمانه درخواستتان را پیامک کنید . در ضمن متن پیامکتان را جوری بنویسید که . الان به اندازه کافی ما را سرکار گذاشته اند.
شماره حاتمی زاده : 09144432354
شماره حضرتی : 09141411474

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۳ بهنام اصلی.
عضو هییت رییسه مجلس در گفتگو با ایسنا:
علیرضا منادی،نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار تعهد پذیری دولت به وعده‌های دولت‌های گذشته شد و افزود: در دولت گذشته آزمون‌های استخدامی انجام شده است و مردم امروز انتظار دارند این دولت به تعهدات دولت گذشته در خصوص استخدام‌ها عمل کند.
تاریخ خبر:93/10/11
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۱ بهنام اصلی

سلام بر نماینده عزیز و محترم وبلاگ و خداقوت.

مدیرجان این خبر مربوط به 8دیماه 93 بود که لازم بود اینجا درج بشه که فراموش شده بود:

اینم خبر!!

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: سد معشوره هیچ خطری برای خوزستان ندارد.

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به توقف اجرای عملیات سد معشوره افزود: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان لرستان در سال جاری، از مرگ حتمی سد معشوره جلوگیری کرد و عملیات اجرایی این مهم از سرگیری شد.

وی بیان کرد: اگر بین مجمع نمایندگان همراهی باشد وضعیت استان از نظر بودجه و اقتصاد بهبود خواهد یافت و لرستان به شاخص‎های توسعه‎یافتگی خواهد رسید.

رئیس کمیسیون قضایی با اشاره به وضعیت نامشخص استخدام ۱۰۰۰ نفر در استانداری لرستان اظهار کرد: مجمع نمایندگان لرستان از رئیس جمهور خواستار بررسی گزینش این اشخاص شدند و تا پایان سال جاری این افراد شروع بکار خواهند کرد.

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۱۶ مهدی خدابنده لوی
دوستان چرا قضیه بودجه ردیف های متفرقه رو جدی نمیگیریند؟ آقایون مجلس حتی یه فرم تنظیم کرده تا نمایندهها نظرات خود را درمورحذف رردیف بودجه متفرقه اعمال کنند یعنی دارن ردیف بودجه متفرقه رو حذفمیکنن بودجه ااستخدامهای ما هم در اون ردیفه. باید کاری کرد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۹ .... به سلام
من الان زنگ زدم منابع طبیعی (32775005) و کارگزینی گفتن پیگیری می کنیم، شما هم تماس بگیرین و بخوایین که اگه نتایج رو نفرستادن بفرستن.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۴ .... به سلام
با همین شماره ای که یکی از دوستان گذاشته بود اینجا و گفته بود زنگ بزنین به آقای احمدی تا ببینین اسمتون رو فرستادن تهران واسه تامین بودجه یا نه زنگ زدم که آقای احمدی گفتن فرستادیم اسم همه رو اما منابع طبیعی نتایج گزینش تعدادی رو هنوز واسمون نفرستاده. از اینکه زنگ هم زده بودم خیلی ناراحت شده بود و گفت سرک کشیدن شما تو لیست فضولیه. البته گفتن هیچ مشکلی پیش نمیاد و ما اسم شما رو به تهران واسه تامین بودجه فرستادیم. زنگم زدم منابع طبیعی کع گفتن خانم پاشاپور از کارگزینی منتقل شدن و البته کس دیگه ای هم تو کارگزینی گوشی رو برنداشت.
خود این نماینده ها اگه راس میگن برن از دولت کنار .همشون حرف بیخودی میزنن واسه اظهار وجود .
آقا یا خانوم  .... شما از کجا میگید که منابع طبیعی نفرستاده اسامی افراد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با منبع حرف بزنید
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۱۷ بهنام اصلی.

خبر ۱۶ دی ۹۳ استخدام :جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی تا پایان سال جاری

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد : جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی تا پایان سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیامک سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.وی تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ۱۷۰ نفر بوده که در ۱۷ دستگاه اجرایی این استان مشغول به کار خواهند شد.

بچه ها خیالتون راحت باشه ولی باز پیگیری چی؟؟ پیگیری تا لحظه آخر.

مدیر جان یه سوال میشه جواب بدین: اکثر استانها هنوز کارای گزینش انجام ندادن اونایم که گزینش شدن مربوط به خرداد 91 هست نه بهمن 91 خودتم بهترمیدونی تا بریم گزینش وجواب بیاد وکارای پزشکی وسوپیشینه انجام بدیم حداقل سه ماه طول میکشه دی ماهم داره تموم میشه به نظر خودت با عقل جور درمیاد اسفند یانه فروردین وحتی اردیبهشت یا خردادم سرکار بریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والا چشم اب نمیخوره الکی جونای مملکتو بازی میدن بعدم میگن حق الناس
مطمئن باشید اگه این دولت  و مسئولین یک درصد هم احتمال میدادند که ممکنه استخدامی ما زیر سوال بره و جذب نشیم عمرا اجازه انتشار اسامی رو نمیداد اونم استانهای محافظه کاری مثله گیلان و گلستان و ... !!!!

پس لطفا انقدر با اعصاب بچه ها بازی نکنید
«سید سعید زمانیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: ردیف های متفرقه در لایحه بودجه سال آینده نسبت به بودجه امسال حدود 37 درصد افزایش یافته است و باید توجه داشت که وجود این ردیف ها بودجه را از واقعیات موجود کشور دور می کند.

وی اضافه کرد: کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و همچنین کمیسیون تلفیق باید این ردیف ها را که مجوزهای زیست محیطی و همچنین ماده 215ندارند حذف کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که بخشی از این ردیف ها مربوط به طرح هایی است که در مرحله کلنگ زنی است، ادامه داد: با توجه به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی انتظار می رود در سال آینده بر اساس آمایش سرزمین ، نحوه تکمیل طرح های نیمه تمام و شرایط اقتصادی کشور مسایل بررسی شود و اجازه ندهند نمایندگان و دستگاه های دیگر ردیف های متفرقه را وارد لوایح بودجه سالانه کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این صورت می توان انتظار تدوین یک بودجه شفاف، روشن و مبتنی بر واقعیات روز کشور را داشت.
یه خبر بد :
خبرگزاری ایرنا:عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بحث درباره نحوه اجرای قانون هدفمندی را از دیگر دغدغه های نمایندگان در جلسه عصر امروز عنوان کرد و گفت: مسئله دیگر اختصاص منابع به پروژه هایی است که بالای 80 درصد پیشرفت دارند و این مسئله منجر به بی عدالتی و تبعیض در توزیع این منابع می شود .

وی ضمن انتقاد از وجود ردیفهای متفرقه در لایحه بودجه سال آینده گفت: میزان ردیفهای متفرقه در لایحه بودجه سال آینده 17 هزار میلیارد تومان است که این منابع معلوم نیست نه استانی و نه ملی است و باید وضعیت ردیف های متفرقه تعیین تکلیف شود.

لاهوتی با اشاره به افزایش حدود 10 درصدی ردیف های متفرقه در بودجه سال آینده اظهار داشت: سال گذشته میزان ردیفهای متفرقه 14 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال آینده 17 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی نه تنها این رقم برای ردیفهای متفرقه زیاد بوده بلکه هزار میلیارد تومان هم زیاد است و وجود آن در بودجه معنی ندارد.
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۴ مهدی خدابنده لوی
اگه در گوگل بنویسید تصویب بودجه ردیف های متفرقه در بودجه سال 94 میتونید مشاعده فرمایید.
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۲ مهدی خدابنده لوی
طبق اظهارات عضو کمسیون برنامه وبودجه مجلس اقای سعید زمانیان بودجه ردیف های متفرقه که بودجه استخدامهای جدید در انجا قرار دارد بارمالی زیادی وارد اقتصاد کشور میکند وکشور را از واقعیت های موجود دور می کند ونمایندگان نباید اجازه بدهند تا این ردیف وارد بودجه سال 94 بشود. یعنی چی به نظرتون؟
 من به اداره امور عشایر قبول شده ام
منابع طبیعی نتایج گزینش رو هنوز به استانداری ارسال نکرده و نفرات منابع طبیعی فعلا تفاوتی با افراد گزینش شده ندارن.
دوستان این برنامه زنده شبکه یک (پایش) رو ببینید که الان داره پخش میشه.
دو تا نماینده مجلس دعوت کردن، همش دارن گیر میدن به دولت و هزینه های دولت و میگن باید نیروی انسانی کم کنه!
انگار نه انگار کلی جوون آرزو به دل و چشم انتظار تعیین تکلیفشونن
مگه اینا نماینده مردم نیستن...

۱۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۳ به آقای asgari
سلام دوست عزیز شما قبول شده کدوم اداره هستی!؟؟
آقای مهدی می تونید به خانم مهراد 31973220 یا اصغرزاده31973202 ویا احمدی31972359 تماس بگیرید و بپرسید که اسم شمارو به تهران فرستادند یا نه. مال منو فرستادن از هر سه تاشون پرسیدم.
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۹ مدیر وبلاگ اردبیل
سلام دوستان
طبق اخبار موثق از اداره ورزش اردبیل . استانداری اخیرا لیست نفرات رو از ادارات خواسته . که پیش بینی میشه مربوط باشه به نامه ای که دوستان نمونش رو تو سایت قرار دادن .
انشالله که خیره

۱۳ دی ۹۳ ، ۱۲:۳۵ مهدی خدابنده لوی
دوستان آذربایجان غربی آیا کسی اطلاع داره استانداری کی جواب نامه 26 آذر معاونت توسعه را کی میفرسته؟ یا فرستاده تا حالا؟ اگه کسی خبر داره جواب بده ممنون.
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۴ آذربایجان غربی
دوست گرانی آقای مهدی
در طول این دو سال انتظار قبول شدگان آزمون استانداری ها، هیچوقت آقای نوبخت و بقیه مسئولان هیچ حرفی از تامین اعتبار نزده بودن... ولی وقتی الان با این صراحت از شروع به کار دوستان از اسفند و فروردین حرف می زنند و از طرفی ادارات و استانهایی که دو سال از اعلام نتایج طفره رفته بودن الان دارن نتایج رو اعلام می کنن مسلما نشانه خوبیه و بهتره شما هم خوشبین باشین... من هم که با آقای بخشنده و آقای حاتمی زاده حرف می زدم همین حرفای بهنام رو گفتن و از شروع بکار ما تو اواسط اسفند یا ابتدای فروردین خبر دادن.
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۰ بهنام اصلی
به آقا مهدی.
دوست عزیز شمام بیزحمت یه حرکتی به خودتون بدین وپیگیری بفرمایین و منتظر اخبار از دیگران نباشین.
خدا شاهده بنده نقل قولهای مسولین معاونت منابع انسانی رو که از همه جا موثق تره اینجا درج میکنم همین.
مدیر گرامی
از حسن نظر شما و احترامی که برایه عقاید بقیه قائلید ممنونم.
یه سؤال دارم آیا همین تأمین اعتباری که بهش اشاره کردید واقعا فقط تو حد حرف و وعده نیستش در حال حاضر!؟
بنده عقیدم اینه که واقعا هنوز در بحث تعیین تکلیف ما و سایر دوستانی که استخدامی قبول شدن دولت طرح مشخصی نداره و هنوز به یک اجماع کلی نرسیده و بخاطر اینه که متأسفانه حرکت جدی و قاطعی ازش شاهد نیستیم!
پاسخ:
مدیرسایت:درسته که خیلی وقته بلاتکلیفمون گذاشتن ولی این دلیل نمیشه که انقد منفی فک کنیم ما نسبت به قول شروع بکار در موعد مقرر خوش بین هستیم حالا شمام هرطور فک میکنین بما مربوط نیس .
موفق باشید
یاعلی
آقا بهنام
دوست و برادر بزرگوار!
من مطمئنم شمام مثله همه ما نگرانین و دغدغه اینو دارین زود مشکل حل شه و قطعا نظرتون خیره ولی دوست عزیز درست نیست که هر از چند گاهی میاین و اخبار غیرموثق اینجا میزارین و فقط به چیزایی که یک سری از مسئولینی که اتفاقا از خیلی چیزها هم بیخبرن و فقط محض رفع تکلیف و برایه دلخوش کردنه جوونا از احتمالات و فرض های گاها نامحتمل و بعید حرف میزنن بسنده میکنید!
اگه اشتباه نکنم شما پارسال همین وقت با قطعیت وعده اردیبهشتو دادین به نقل از مسئولین درسته!؟ انوقت وقتی تو این همه مدت کاری انجام نشده چطور انتظار دارین یه ماهه همه چی جور شه! بله اگه مثلا تو این مدت میومدن ساماندهی میکردن همه ادارات نیروهایی رو که قرار بود بکار بگیرن و یا تحقیقات و مصاحبه ها انجام میشد انوقت میشد امیدوار بود ولی...
پاسخ:
مدیرسایت:آقا مهدی شما بفرمایین اخبار موثق بدین خب !!!گفته های آقا بهنامم گفته های مسئولانه نه غیر موثق و غیر واقع ....اینجا کسی ضامن صحت حرفهای مسئولان نمیتونه باشه  شمام بهتره نیمه خالی لیوانو نبینید فقط .مشکل ما ساماندهی و تحقیق ومصاحبه نیس مشکل فقط وفقط عدم تامین اعتبار بود که شکرخداباقول مساعدت مسئولان( بعد از بلاتکلیفی فراوان ) و لحاظ شدن ردیف اعتباری درلایحه بودجه درحال حل شدن میباشد.
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۲ بهنام اصلی.
سلام و ادب محضر مدیر محترم وبلاگ و دوستان عزیز.
دوستان عزیز آغ نامه معاونت منابع منابع انسانی ریاست جمهوری در اسرع وقت به استانداری آذربایجان غربی ارسال گردیده و هم اکنون در معاونت منابع انسانی استانداری موجود است و طبق پیگیریها حتی در دبیرخانه استانداری با شماره ای ثبت شده است.پس خیالتون از این جهت راحت.
تمام تلاش مسولین محترم استانمون درجهت شروع بکار سریعتر ماست.خسته نباشند و دمشون گرم.
ولی پیگیری تا لحظه آخر همگی خواهیم کرد تا لحظه آخر.
انشالله اسفندماه همگی شروع بکار خواهیم کرد.
                                                                                         اجرکم عندالله.
با سلام.در مورد نامه مد نظر که می گفتند به استانداری ها فرستادند من اونروز از آقای بخشنده سوال کردم فرمودند که بعد اون نامه از تهران تماس گرفتند که تا آمدن نامه تخصیص اعتبار صبر کنید
از بچه های دارایی  آ.غ اینجا کسی نیس ؟ نمیدونین ما در چه مرحله ایم ؟ کسی پیگیری نکرده ؟ ممنونم میشم جواب بدین
پاسخ:
مدیر سایت به ( خصوصی ) : سلام . بله دستتون درد نکنه رسید ممنون از زحماتتان .
مدیر عزیز سلام
شما اطلاع دارید برای جواب نامه ای که از معاونت توسعه به استانداریها ارسال شده، لیست اسامی ما را خود استانداری پر میکنه یا اسامی ما را از دستگاهها میگیره؟
پاسخ:
مدیرسایت :الان تمام اطلاعات دست استانداریه  قبلا دستگاهها نتایج گزینش وسایراطلاعات را  به استانداری فرستادن هرموقع معاونت راهبردی اطلاعات خواست خود استانداری میفرسته .
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۴ کومش سمنان

به آذربایجان غربی، مدیر دوم سابق و سامان عزیز:


اگه کمی دقت بفرمایید و متن نامه رو دقیق تر مطالعه بفرمایید توش نوشته شده:


"ضمناً پس از ارسال اطلاعات جدول پیوست توسط استانداری و تاٌمین اعتبار لازم از طریق معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، دسترسی لازم به آن استانداری جهت ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان نهایی برای دریافت شماره مستخدم در سامانه کارمند ایران فراهم خواهد شد."

اونی که مد نظر شماست شماره مستخدمی نیست؛ حکمشونه که می تونه چند ماه بعد از شروع به کار با توجه به تاریخ شروع به کار زده بشه.  مثلا شما می تونید با توجه به نامه ی تامین اعتبار شروع به کار کنید و قبلش هم باید کد مستخدمی داشته باشید. چون بر اساس اون شماره کارمند دولت شناخته میشید و بیمه و حقوقتون پرداخت میشه. ولی ممکنه حکم استخدامی تون تو برج 4 بخوره با توجه به زمان شروع به کار شما در برج 11. اگه خدای ناکرده تو این مدت که به قول شما بدون شماره مستخدمی مشغول به کار میشید یه اتاف بیفته و زبونم لال حادثه ای تلخ اتفاق بیفته چه کسی پاسخگو میشه؟ و یا اتفاق دیگری... چه کسی مسول خواهد بود؟

وقتی که معاونت توسعه با توجه به اطلاعات تایید شده از استانداری ها امکان دسترسی به سامانه کارمند ایران رو برای اون استانداری باز کنه این به منزله ی وارد کردن اسامی اون استان برای گرفتن شماره مستخدمیه...

شما بهم بگید سامانه کارمند ایران به چه درد دیگه ای می خوره که معاونت توسعه بخواد دسترسی اون استانو جهت ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان نهایی و برای دریافت شماره مستخدمی فراهم کنه؟


در جواب سامان:

دوست خوبم معاینات پزشکی و سوء پیشینه و تعهد محضری رو خود بنده گذروندم. روی هم رفته انجام این سه تا کار 10 روز هم طول نمیکشه.

و در خصوص دوره بدو خدمت باید بگم که سازمان با سازمان در این زمینه فرق میکنه. یه عده از دستگاهها نیروهای جدید الستخدامشون رو مکلف میکنن که قبل از شروع به کار حتما باید بدو خدمت رو بگزرونن ولی یه سری دیگه نه؛ مکلف نمی کنن ولی موقع شروع به کار از اونا تعهد میگیرن که بعداً این دوره رو بگذرونید. حالا ممکنه این بعداً جند سال هم طول بکشه! دورش هم روی هم رفته بین 200-250 هزار تومن هزینه داره و  نهایتا! 20 روزه تموم میشه. و متعاقب اون آزمون و دریافت گواهینامه.

یا حق!

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۰ دوستان عزیز آذربایجانی
با سلام
عزیزان اطلاع دارید که باید کاراموزی بریم یا نه ؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۵ بهنام اصلی.
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید به مدیر محترم و عرض سلام و احترام به دوست عزیز و زحمتکش ما کومش سمنانی عزیز.
لازمه اشاره کنم به اینکه برای شروع بکار اصلا معاینات پزشکی لزومی نداره و با شروع بکار هم میشه این مراحل رو در ابتدای کار انجام داد چون اصلا زمانبر نیستن و میشه انجام داد البته بستگی به سلیقه ادارات داره!!!کومش عزیز،انشالله که طبق فرموده شما نامه تامین اعتبار زودتر برسه انشالله،ولی لازمه اشاره کنم گرفتن کد مستخدمی البته اگه مشکلی در صحت مدارک وجود نداشته باشه در عرص10 تا 14روز میشه کدهارو گرفت پس از این جهت که اسفندماه شروع بکار باشه اصلا محال نیست و انشالله نهایتا از 15 اسفند دوستان رو بکارگیری کنند صرفا بخاطر مسایل اداری و کارهاش که حداقل دوهفته ای انجام بشه و طبق روال مستقیما توی بودجه 94 و فروردین ماه قرار بگیریم.
حداقلش من از استان خودمون آغ مطمعننم که اسفند قطعا جذب میشیم.قطعی نمیشه گفت چندم اسفند صدا کنن شاید از اول اسفند و شاید 15اسفند ولی اسفندماه قطعیه دوستان.
ولی باز باید تا لحظه آخر پیگیر باشیم فقط پیگیری یادتون نره!!
موفق باشین.یاعلی مدد!!!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۴ آذربایجان غربی
آقای بخشنده در خلال صحبتهاش با من، اشاره کرد که هنوز کد رو نگرفتیم و باید نامه تامین بودجه بیاد تا برای گرفتن کد اقدام کنیم. در مورد معاینات پزشکی هم عرض کنم که ایشون فرمودن معاینات سوریه و مشکلی نیست. در ضمن اونطور که پرس و جو کردم معاینات مانع استخدام نیست و فقط باعث میشه که اگه شما مشکلی مثل مشکلات قلبی، ریوی یا ... داشته باشید بیمه هزینه هایی رو که شما در اینده برای این مشکلات خواهید داشت تقبل نکنه. همچنین ایشون بکی دو هفته قبل به من گفتن که بعد از شروع به کار!!! شاید شما رو بفرستیم برای معاینات. در ضمن تاکید کردن که دکتر نوبخت به ما قول داده که از آغاز سال جدید شما شروع بکار کنین ولی تلاش ما اینه که در صورت امکان از اسفند حکم بخورین.
از مدیر سایت انتظار میره با بیطرفی نظرات رو تأیید کنه!
بنده هم مثله یکی از دوستان و همدرد با بقیه منتظر تعیین تکلیف هستم و این سایت رو مرجع مناسبی برای همفکری دیدم همین!
پاسخ:
مدیرسایت:مگه نظر شما تایید نشده ؟؟!!!ما در تایید کامنتها کاملا بیطرفیم اگه کامنتی طبق قوانین سایت باشد مشکلی نیست برای تایید.البته اگه منظورتون این است که بصورت آنلاین نظرات تایید بشه این از توان ما خارج است.
دوستان شک نداشته باشید با این روند اسفند سال بعد هم سرکار نمیرییم!
اگه همه چیز به این راحتی بود که میگین پس چرا تا الان کاری نکردن. اگه واقع بین باشیم وقتی که برایه ارسال یه دستور یا یه نامه از تهران به استانها بیشتر از یک سال اما و اگر میارن انوقت درایفت کد مستخدمی و بقیه...!
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی
برای شروع بکار, حتماً باید معاینات پزشکی انجام بشه, و تا جواب معاینات پزشکی نیاد, شروع بکار نمیکنید.

ولی در مورد دریافت کد مستخدمی, میشه بدون کد مستخدمی استخدام شد و شروع بکار کرد.
برای مثال الان کارمندان مالیاتی که تو سال ٩٣شروع بکار کردن, هنوز دوره بدو خدمت نرفتن و کد مستخدمی هم ندارن, ولی الان حدود چندماهه شروع بکار کردن.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۴ مدیر دوم سابق

به کومش سمتان

اقا بهنام هم اگه جواب سوالتونو بدن خوب میشه ولی تا اونجاییکه من از صحبتهای اقای اصغرزاده که چندر وز پیش باهاشون ملاقات داشتیم فهمیدم فرایند تخصیص کداستخدامی وتامین اعتبار جداس و میتونه حرفای اقای حاتمی زاده که قبلا بهمون گفتن کد استخدامی هم گرفتین صحت داشته باشه

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۹ آذربایجان غربی
در جواب کومش
دوست گرامی تا حالا چند تا از دوستای من که استخدام شدن چه تو آموزش و پرورش و چه سایر نهادها، کد مستخدمی شون یک ماه بعد از شروع یکارشون صادر شده و البته در استانداری هم بهم گفتن که بعد از یک ماه از شروع بکارتون کدتون میاد.
در جواب javan
تلفنی که با آقای بخشیده حرف زدم گفتن عجله ای برای معاینات پزشکی نداریم و وقتی شروع بکار کردین برین معاینات پزشکی.  در مورد سوپیشینه هم کلا گرفتن جوابش سه روز طول می کشه.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۶ به بهنام اصلی....
سلام
آقای کومش خوب گفتند
آیا از نامه ای که به استانداری ها ارسال شده خبری پرسیدین؟آیا در حال پر کردن فرم مربوطه هستند؟؟آیا از گرفتن کد استخدامی؟
ممنون اگه جواب بدین
۰۹ دی ۹۳ ، ۰۹:۳۵ کومش سمنان

با سلام خدمت دوستانون در آذربایجان غربی:

در جواب پیگیری 8 دی ماه دوستان از استانداری آ.غ و اینکه آقای دکتر بخشنده معاون منابع انسانی گفتن تا اسفند ماه نامه ی تامین اعتبار به دست استانها خواهد رسید باید بگم که اولا این نامه بنا به گفته ی مسولین معاونت توسعه زودتر از اون تاریخ به استانداریها برای دریافت شماره مستخدمی و ادامه ی روند ارسال میشه . چون فرایند دریافت شماره مستخدمی زمان بره. و ثانیاً اگه قرار باشه نامه ی تامین اعتبار اسفند ماه برسه همین فرایند دریافت شماره مستخدمی از اون تاریخ کلید میخوره و عملاً به خاطر زمان بر بودن این پروسه شروع به کار در اسفند ماه غیرمحتمل به نظر میرسه.

نتیجه اینکه وقتی دارن به شما میگن اسفند ماه شروع به کار هست منطقی به نظر نمیرسه که بدون دریافت شماره مستخدمی از معاونت توسعه مشغول به کار بشید.

نامه ی تامین اعتبار با هماهنگی بین دستگاهها خیلی زودتر از اسفندماه به استانداریها ارسال خواهد شد تا اون زمان یعنی اسفند ماه شماره مستخدمی دریافت بشه که شما بتونید اسفند ماه شروع به کار کنید. بدون شماره مستخدمی که نمیتونید از اسفندماه شروع به کار کنید، میتونید؟

در جواب نامه ی 26 آذری که منابع انسانی استانداریها باید به معاونت توسعه بفرستن باید گفت پس از ارسال فهرستی که به تایید معاونت توسعه رییس جمهور میرسه، اون معاونت سامانه کارمند ایران رو برای دسترسی مسولین اون استان برای ورود اسامی جهت دریافت شماره مستخدمی باز میکنه. منابع انسانی استانداری به دستکاههای اجرایی با فرستادن نامه ی تامین اعتبار ابلاغ میکنه که اسامیتونو برای دریافت شماره مستخدمی وارد سامانه کنید. که پس از تایید منابع انسانی و برنامه ریزی اون استان به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و معاونت توسعه برای دریافت نهایی شماره مستخدمی فرستاده میشه. کل این پروسه جند روزه انجام نمیشه و زمان بر خواهد بود. پس کلاه خودتونو  قاضی کنید که وقتی معاون منابع انسانی تون میاد میگه ما منتظر نامه ی تامین اعتبار هستیم که اسفند ماه پس از تصویب بودجه به دست ما برسه؛ پس تکلیف شماره مستخدمی چی میشه!؟ برید بپرسید پس کی شماره مستخدمی مون گرفته میشه که طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد! 

یا حق!

سلام
دوستان من نیومدم غیر از فرجه امتحانی دوری راه سرما خوردگی هم گرفتم اما دوستان عزیزم دستتون درد نکنه که زحمت کشیدید ممنون اما حداقل راست میگه دوستمون(به دوستان) راجب نامه سوال میکردید که رسیده یا... زمان دقیق شروع به کار؟ کد مستخدمی کی میدن؟آزمایشات سو پیشینه و.... هر چند میدونم کلی جواب میدن ولی یه کم سمج تر بودید کاشکی! ولی در کل دمتون گرم
۰۸ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۰ به دوستان
سلام 
از نامه ای که به استانداری ها زدند پرسیدید یا نه؟!
کاش بچه های تبریزم یه ذره به فکر آینده شون باشن هر وقت صحبت از جمع شدن میشه فقط سه چهار نفر میان که کسی اهمیت نمیده متاسفانه با یه گل بهار نمیشه
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و بخصوص آبهنام و بقیه دوستان پیگیر.بچه ها حرفی از زمان دقیق شروع بکار نشد؟دقیقا چه تاریخی؟
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۳ بهنام اصلی
گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ:
تشکر ویژه از جناب آقای دکتر بخشنده معاون محترم مدیر کل منابع انسانی.
و تشکر و خسته نباشید به دوستانی که تشریف آوردن علی الخصوص خواهر عزیزم. 
مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...

پاسخ:
مدیر سایت : ممنون وسپاس  از حضور وزحمات حاضران . 
ان شاالله  حضور پر رنگی خوایم داشت...........خدایا به امید لطف و کرمت
۰۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۴ بهنام اصلی.
سلام بر  مدیر محترم و بسیار زحمتکش وبلاگ.اجرتون با خدا.و سلام بر دوستان عزیز هم استانی.شبتون بخیر.
انشالله فردا صبح ساعت 11 حضوری پررنگ خواهیم داشت.همت کنین و برای یه پیگیری منسجم و همه جانبه خواهشا همگی فردا تشریف بیارین.استخدام در موعد مقرر حق مسلم ماست.
فردامنتظر حضور پرشور و گرمتان هستیم.دریغ نکنین و شده یکبار هم بخاطر سرنوشتتون از نقاط مختلف استان تشریف بیارین تا یکبار دیگه اتحادمونو و پیگیریمونو نشون بدیم.انشالله نتیجه خوبی خواهیم گرفت.
1ربع زودتر اونجا باشین.
پس تا فردا و حضور پرشور دوستان عزیزم جنب شهرداری.خدا قوت و یا علی مدد.
پاسخ:
سلام .لطف دارین .به امید نتیجه خوب و خبر خوشحال کندده
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۳ به شهرکی
عزیزم شما که میگید سهمیه دار هستید واسمتون رو خط زدند بایدبگم که طبق قانون در صورتی که به صورت بدون ازمون از بنیاد معرفی شده باشید از تطبیق رشته معاف هستید وقانونش رو تو اینترنت هم میتونی پیدا کنی حتما برو استانداری و بنیاد واز اداره کل خودت شکایت کن.یه قانون سه صفحه ای هست با امضا رییس مجلس و معاوم رییس جمهور قبلی
سلام منم حتما میام
سلام دوستان

منم میایم به امید خدا نتیجه خوبی میگریم
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۰ بهنام اصلی
ضمن عرض ادب و احترام  محضر دوستان عزیز آذربایجان غربی.
پس وعده دیدار با مسولین محترم استان روز دوشنبه ساعت 11صبح جنب شهرداری.خواهشا دوستان همت کنند و تشریف بیارن.هرچه تعدادمون بیشتر باشه اثرش بیشتر خواهد بود.
هدف ما در این دیدار شروع بکار حتما وحتما و حداکثر از اول اسفندماه خواهد بود همراه با دوستان سهمیه ای عزیز که دکتر حاتمی زاده عزیز اشاره کردند.و طبق وعده قبلی شروع بکار از عزیزان محترم استانداری در بهمن ویا حداکثر در اسفندماه.
از مدیر محترم خواهشمندم زمان دقیق روز دوشنبه ساعت 11 رو در تیتر استان با فونت بزرگ قرار دهند.با تشکر.
دوستان اگه میخواین اسفند یا شایدم بهمن مشغول بکار بشین روز دوشنبه برای یکبارم که شده و بخاطر سرنوشتتون از جای جای استان تشریف بیارین.فقط اینبار پیگیری آخر خیلی مهمه.فقط 2روز مونده مونده دوستان.هرکیو که توی این آزمون میشناسین اطلاع رسانی کنین حتما بیان.
پس وعده دیدار روز دوشنبه دقیقا ساعت 11 روبروی شهرداری خ ایالت یا همون میدان انقلاب.
یا علی مدد.
سلام.  من هم هستم.
مدیر جان سلام و خسته نباشید
یه سوال:
وقتی سامانه کارمند ایران باز شد اطلاعات ما برای دریافت کد استخدامی توسط استانداری ها باید ثبت بشه یا توسط هر دستگاه اجرایی؟
ممنون میشم اگه جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت:اطلاع ندارم ازین
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۴ مدیر دوم سابق

باسلام و عرض ادب به دوستان اذربایجان غربی

 

روز دوشنبه ساعت 11 همون جای قبلیمون نبش شهرداری هستیم فقط کوتاهی نکنید و بیاییید همگی

منم هستم.فقط زمان دقیق مشخص بشه...بامید موفقیت

من هم هستم
سلام، من هم  هستم.حتمی بیاید.
از اینکه قسمت نظرات سایت به حالت قبلیش برگشته و دوباره می تونیم مثل گذشته براحتی نظر بدیم ممنونم

دوستان تبریزی بهتره ما هم یه تکونی بخوریم چون اینطور که از نماینده شنیدم نامه هنوز ارسال نشده مسئولینم که از خداشونه راحت بشینن و به مراجعین بگن نامه نرسیده تامین اعتبار نشدید. تا دیر نشده یکبار دیگه  حضوری بریم تا حساب کار دستشون بیاد

سلام . ان شاء اله دوشنبه در خدمت دوستان خواهم بود ، فقط ساعت دقیق و مکان را لطفا اعلام فرمایید .
سلام. دوستان منم میام 
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۷ مدیر دوم سابق

و یک خواهش از بقیه دوستان لطفا در صفحه کلی تبادل نظر کنید تاببینیم امار واقعی استانمون چقده

۰۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۴ مدیر دوم سابق

دوستان هم استانی یه یاالله بگید ببینیم چن چندیم کیا رفتن کیا موندن

۰۵ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۴ بهنام اصلی.
سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم و دوستان عزیز استان آغ.
انشالله روز دوشنبه با حضوری پررنگ وعده پیگیری استخدام حداکثر در اسفندماه رو از مسولین محترم استان پیگیری خواهیم کرد،لطفا دوستان آذربایجان غربی برای پیگیری آخر با حضوری چشمگیر در این صفحه اعلام آمادگی کنند و حتما روز دوشنبه حاضر باشند.تاکید میکنم خواهشا حتما.خداروشکر مشکلات تمام و کمال در حال حل شدنه و بودجه در مجلس قطعا تصویب میشه و جای نگرانی نیست.
خدا قوت و یا علی مدد.

به ثنا امیری

واقعا که عجب خوش شانسی بودی نفر پنجم بودی الان اول شدی. بابا برو هزار بار خدا رو شکر کن.

سلام از بچه های لرستان اگر کسی هست لطفا اگه خبری دارید بگید ممنون میشم
سلام دوستان از اینکه اینجا بدون دردسر متونم پیام بذارم خوشحالم  و پیشنهاد میکنم همین روند را ادامه دهید .
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۲ ثنا امیری
سلام دوستان.من توآزمون نفرپنجم شدم چون نفرات قبلی من بومی نبودندیامدارکشون تکمیل نبوداوناحذف شدند.من که مدارک وتحویل دادم ومصاحبه تخصصی رفتم وگزینش هم شدم.ولی فکرکنم نمره تخصصیم پایینه.به نظرتون امکان داره به نمرم گیربدن.مدیرجان جواب بدین لطفا
پاسخ:
مدیرسابت:سلام. نه شما اصلی شدین موردی نداره .
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۵ استانداری
من هم هستم واسه پیگیری حضوری . حتما
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۳ ابراهیمی
لطفااگرممکنه صفحه تبادل نظررامثل اینجاازاد بذارین تاهمه براحتی بتونن نظربدن.اخه همه مثل شماباکامپیوترهاولپتاپ هاوموبایل های مدرن نمیان اینجاکه!
من که فکر نکم واسه بهمن حل شه. اسفند هم آخراش دعوت به کار میکنن
راستی این بودجه کی به تصویب نهایی میرسه و تحویل دولت میدن؟ کسی خبر داره
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۸ مدیر دوم سابق

بچه های اذربایجان غربی لطفا به همدیگه اطلاع دهید تا ایشالا اخرین پیگیریمونو انجام بدیم. هفته پیش که حضوری پیش اقای حضرتی بودیم واتفاقا با خودش صحبت کردیم برای اسفند خیلی اما واگر میاورد

مدیر عزیزاگه امکانش هست اخبار صفحه مارو به یک صفحه دیگه انتقال بدید خیلی درازو طویل شده ممنون ازتون

پاسخ:
مدیرسایت : دیگه ازین کوتاه تر نمیشه  اونوقت باید مطالبو کم کنیم که بصلاح نیست تمام نظرات قبلی این مطلبو برداشتیم که کوتاه بشه ....
سلام دوستان من هم برای پیگیری از استانداری حاضرم.
سلام.دوستان من چند روز پیش از آشنامون  تو استانداری پرسیدم گفت یازده اسفند دعوت به کار میشین.