---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ق.ظ

۰


بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه برای مناطق محروم خراسان شمالی ۲۰۰ سهمیه در نظر گرفته‌شده این تعداد استخدامی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صالحی بعدازظهر چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه با دستور وزیر آموزش‌وپرورش سهمیه جذب ۲۰۰ نیروی بومی به مناطق محروم راز و جرگلان و مانه و سملقان اختصاص‌یافته اما هنوز محقق نشده که این موضوع به‌عنوان خواسته آموزش‌وپرورش استان، پیگیری می‌شود.

صالحی افزود: جذب این تعداد سهمیه به‌منظور جبران کمبود نیرو در این مناطق پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه و استرس دانش‌آموزان و اولیاء نسبت به کنکور پایه دوازدهم کاهش پیدا کند، تصریح کرد: باید این نگرانی‌ها را از دانش آموران بگیریم و آنان را به سمت مهارت‌آموزی پیش ببریم.

استاندار خراسان شمالی، بیان کرد: با توجه به دستورات رئیس جمهور  دانش‌آموز باید مهارت‌آموزی را مبنای کار خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به موفقیت جبهه مقاومت، اظهار کرد: جبهه مقاومت با مظلومیت توانست ریشه تکفیری‌های داعش را برای همیشه از سر مظلومان برکنند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای تقویت داعش سرمایه‌های کلانی را صرف کرند اما اکنون با نابودی آنان استکبار ضایع و آبرویشان در جهان بر باد رفت.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه گفت: درس شهید حسین فهمیده از کتاب درسی حذف نشده بلکه از کتاب پایه چهارم دبستان به مطالعات اجتماعی همان پایه انتقال‌یافته است.

قنبر خوش آینه با اشاره به سهمیه استخدامی برای شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان بیان کرد: یکی از درخواست‌های مهم آموزش‌وپرورش خراسان شمالی تحقق سهمیه استخدام در مناطق محروم است که پیگیری‌های لازم به این منظور انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین نیاز است به‌منظور ادامه تحصیل دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم روستایی پیگیری‌هایی انجام شود تا شاهد ترک تحصیل دانش‌آموزان روستایی استان در این مقطع نباشیم
۹۶/۰۹/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی