---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ق.ظ

۰


اردبیل – استاندار اردبیل با اشاره به مشکل اشتغال در جامعه تاکید کرد که اشتغالزایی و استخدام در بخش دولتی با محدودیت مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش عصر سه‌شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان اردبیل تصریح کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های امروز جوانان اشتغال است اما جوانان می‌بایست در نظر داشته باشند که اشتغال ادارات محدودیت دارد.

وی با اشاره به وجود پنج هزار فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی در استان اضافه کرد: تعداد کل بازنشستگان ادارات که با بعد از بازنشستگی جای خود را به فرد دیگری بدهند به پنج هزار نفر نمی‌رسد و حتی نمی‌توان در رشته کشاورزی تمامی فارغ‌التحصیلان را در ادارات مشغول کرد.

استاندار اردبیل افزود: بعد از استان شدن اردبیل ادارات به اداره کل تبدیل شده و سهمیه استخدامی افزایش یافته اما همچنان یک واحد تولیدی بزرگ اشتغالی به مراتب بیش از چند اداره دارد.

خدابخش با بیان اینکه لازم است اشتغال با کارآفرینی و فعال کردن واحدهای تولیدی دنبال شود، اضافه کرد: دولت می‌تواند صرفاً برای اشتغال‌زایی تسهیلات فراهم ساخته و زیرساخت آماده کند، لذا از خود جوانان نیز انتظار می‌رود در راستای ایجاد اشتغال اقدام کنند.

وی به رایزنی با سازمان اقتصادی کوثر اشاره و تأکید کرد: قرار است در هفته‌های آینده نمایندگان سازمان به استان سفر کرده و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرغ اجداد، راه‌اندازی کشت و صنعت و کشت گلخانه‌ای را بررسی کنند.

استاندار اردبیل در عین حال به حمایت دولت از سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و گفت: ما حاضر به برگزاری هفتگی جلسات با سازمان‌های مردم‌نهاد و بررسی مشکلات آن ها هستیم.

وی تأکید کرد: هزینه دریافتی اخذ مجوز سازمان‌های مردم‌نهاد به مبلغ ۷۲ هزار تومان نیز از استانداری تأمین می‌شود و در عین حال استانداری نسبت به شفاف‌سازی تفاهم‌نامه‌های ادارات با سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام خواهد کرد.

۹۵/۱۱/۲۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی