---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ق.ظ

۰

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دیدار از خانواده های همکاران شهدای سازمان به همراه مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان از برنامه های مهم این حوزه بوده است که در سفرهای استانی مدیرعامل نیز این برنامه پیگیری شده است.

کارکنان بسیجی این سازمان ٢ مرتبه در طول سال به مناطق عملیاتی با عنوان کاروان راهیان نور دفاع مقدس به استان های خوزستان و کردستان اعزام می شوند و از فیوضات این سفر معنوی برخوردار می شوند.
برگزاری نمایشگاه بزرگ یادیاران در هفته دفاع مقدس در محل ستاد مرکزی و میزبانی هفته بسیج سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اقدامات حوزه بسیج و ایثارگران سازمان تامین اجتماعی در طول سالهای اخیر است.
هر ساله ایستگاه صلواتی درمانی همراه با اعزام آمبولانس، پزشک، لوازم موردنیاز و دارو در یادمان شلمچه و دهلاویه و بیمارستان صحرائی امام حسین (ع) با مدیریت این حوزه و حضور بسیجیان مدیریت درمان استان خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر برپا می شود.
همچنین غرفه درمانی همراه با پزشک، آمبولانس، پرستار ، بهیار و دارو در ایام ارتحال حضرت امام (ره) جهت ارائه خدمات به زائرین با حضور بسیجیان مدیریت درمان استان تهران ایجاد می شود.
جذب و بکارگیری تمامی فرزندان شهدای همکار سازمان و حدود ١٥٠٠ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر معرفی شده از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان همکاران جانباز بالای ٢٥ درصد از دیگر فعالیت های حوزه بسیج و ایثارگران سازمان تامین اجتماعی بوده است .
از سال ٩٣ تاکنون بیش از ٣٥ درصد از کل استخدام سالانه سازمان تامین اجتماعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده است.
همچنین، یادمان شهدای سیرانبند در نقطه صفر مرزی شهرستان بانه استان کردستان با تلاش و همکاری مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی ، بانک رفاه کارگران و سپاه بانه ساخته شده است.

۹۶/۰۴/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی