---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ

۰


بجنورد - ایرنا - نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون این استان از اوراق مشارکت و اعتبارات خارجی (فاینانس) مصوبه مجلس برای سرمایه گذاری استفاده نکرده است.


به گزارش ایرنا 'موسی الرضا ثروتی' روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: مجلس 300هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت و اسناد خزانه ای و یک میلیارد و 300 میلیون دلار به صورت فاینانس خارجی برای سرمایه گذاری در کشور پیش بینی کرده است.

وی افزود: باید در استان خراسان شمالی برنامه ریزی شود تا از این ظرفیت که مجلس پیش بینی کرده برای توسعه سرمایه گذاری استان استفاده شود.

وی گفت: از این اعتبارات حداقل می توان در ایجاد سد، توسعه کارخانه آلومینای جاجرم، پتروشیمی و فولاد اسفراین استفاده کرد.

به گفته وی فقط از محل فروش بخشی از شرکت پتروشیمی خراسان واقع در بجنورد به بخش خصوصی، این بخش در یکسال اخیر توانسته چهار هزار میلیارد ریال سوددهی داشته است.

ثروتی با اشاره به این که فروش کارخانه های فعال خراسان شمالی باید به بخش خصوصی در همین استان باشد، افزود: اگر این اتفاق می افتاد سوددهی که بخش خصوصی از شرکت پتروشیمی خراسان داشته، نصیب استان و در راه توسعه استان سرمایه گذاری می شد.

وی خواستار فروش کارخانه های فولاد اسفراین و آلومینای جاجرم به بخش خصوصی استان شد و گفت: برای این منظور در سال 86 شرکت سهامی عام در استان تشکیل شده است که 20 میلیارد ریال سرمایه دارد.

وی همچنین اجرای طرح های مطالعاتی سرمایه گذاری را در استان ضروری دانست و افزود: باید در این خصوص بودجه لازم در نظر گرفته شود و طرح های پیشنهادی برای جذب سرمایه گذار در استان مطالعاتی شده، باشد.

ثروتی به موافقت اختصاص سهمیه استخدام برای جذب دوهزار نفر در سال 94 به استان توسط معاونت ریاست جمهوری اشاره کرد و خواستار پی گیری مسوولان استان برای جذب این سهمیه شد. ک/2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی