---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

۱




متولی برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو آموزش و پرورش مشخص نیست و تا کنون با سازمان سنجش و آموزش کشور و حتی با مرکز سنجش آموزش و پرورش در این باره هماهنگی نشده است.

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش در هفتم اردیبهشت از دریافت مجوز استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد اما هیچ جزییاتی از آن زمان برای برگزاری آزمون مذکور منتشر نشده است. البته وعده هایی از انتشار اطلاعیه و جزییات از سوی وزیر و دیگر مسوولان وزارت آموزش و پروش داده شده که هیچ کدام عملی نشده است و همچنان وضعیت برگزاری آزمون استخدامی در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی به سر می برد.

نه تنها هنوز زمان برگزاری آزمون مشخص نیست بلکه برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش متولی مشخصی نیز ندارد. همانند اطلاعات قطره چکانی که هر دفعه به شکل های مختلف از جزییات آزمون استخدامی منعکس می شود. از مشخص شدن متولی برگزاری آزمون که سازمان سنجش و آموزش کشور است یا مرکزسنجش آموزش و پرورش نیز اخبار مختلفی به گوش می رسد.

وزیر آموزش و پرورش چند ماه پیش گفته بود که برای برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید با سازمان سنجش و آموزش کشور هماهنگ کنیم اما فانی در ۱۶ تیرماه اظهار کرد؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت مستقل و جدا از آزمون فراگیر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و نحوه اجرای آن نیز بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.

آموزش و پرورش مکاتبه رسمی با سازمان سنجش برای برگزاری آزمون نداشته است

در این ارتباط ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر درباره هماهنگی آموزش و پرورش با سازمان سنجش برای برگزاری آزمون استخدامی پنج هزار نیرو در این وزارتخانه، گفت: وزارت آموزش و پرورش نامه‌ای برای سازمان سنجش درباره هزینه‌های برگزاری آزمون و مواد آن ارسال کرده است اما هنوز آموزش و پرورش به صورت رسمی مکاتبه ای با سازمان سنجش مبنی بر تقاضای همکاری در برگزاری آزمون نداشته است.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور تصریح کرد: رسماً وارد فاز اجرایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش نشده‌ایم و ارسال نامه از سوی این وزارتخانه درباره هزینه ها و مواد آزمون دلیل بر همکاری نیست.

برگزاری آزمون ۵ هزار نیرو آموزش و پرورش بر عهده مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش نیست

همچنین عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش نیز در همین ارتباط به خبرنگار مهر می گوید: برای برگزاری آزمون ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش چیزی به مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

وی افزود: ممکن است با سازمان سنجش و آموزش کشور برای برگزاری آزمون هماهنگی هایی صورت گیرد اما با ما صحبتی درباره برگزاری آزمون نشده است.

با این اظهارات مشخص می شود که متولی برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو آموزش و پرورش سازمان سنجش و آموزش کشور و حتی مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور نیست.

وزیر آموزش و پرورش اما در ۲۲ تیرماه سال جاری طی مصا حبه ای گفت که؛ هماهنگی‌های داخل وزارت آموزش و پرورش کاملا انجام شده است و مشکلی وجود ندارد، براساس پیگیری‌هایی که انجام داده ام و گزارشی که دریافت کرده ام، قول آخر این هفته (۲۹ تیر ماه)را برای اعلام جزییات آزمون استخدامی گرفتم.

وی گفته بود: اطلاعات تکمیلی برگزاری آزمون، محتوای آزمون، سرفصل‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در این زمان مشخص خواهد شد. به هر حال ما پیشنهاداتمان را داده ایم و باید به تایید معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری برسد و به محض تایید شدن جزییات را اعلام خواهیم کرد.

حال باید منتظر بود و دید پس از قریب سه ماه از دریافت مجوز استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش، بالاخره وضعیت این تکلیف استخدامی به کجا منتهی شده و البته قبل آن جزئیاتی از قبیل متولی برگزاری آزمون استخدامی مشخص می شود یا نه.

نظرات  (۱)

سلام
آزمون استخدامی آموزش و پرورش 20 شهریور و توسط سازمان سنجش برگزار میشه.
در ضمن پذیرفته شدگان بایستی یک سال دوره آموزشی بدون حقوق بگذارنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی