---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

۰

یاسوج- ایرنا- مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برخی اخبار درج شده در سایت ها محلی این استان مبنی بر لغو ثبت نام و استخدام کار معین این سازمان را تکذیب کرد و گفت:این آگهی کاملا قانونی است و ثبت نام متقاضیان ادامه دارد.

حمیدرضا مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام از متقاضیان و واجدان شرایط تا پایان روز چهارشنبه مورخ 14 مرداد امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون در اولویت اقدامات این سازمان است، اظهار کرد: همه مراحل این استخدام که به صورت قرارداد کار معین و بدون تعهد استخدامی است، بر اساس تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری و زیر نظر نهادهای نظارتی انجام شده است.

مرادی ادامه داد: اخبار و اطلاعات دقیق در هر خصوصی از طریق سایت سازمان و خبرگزاری های معتبر، به اطلاع مردم رسانده می شود و لذا نباید به برخی شایعات توجه کرد.

پیش از این نیز روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، توضیحاتی را در مورد شبهات این آگهی استخدام مطرح کرده بود، اما همچنان بعضی از سایت های خبری محلی از لغو شدن استخدام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داده بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد فراخوان اخیر این سازمان مربوط به بکارگیری افراد مورد نیاز به صورت یکساله و بدون تعهد استخدامی است که بر اساس ماده 32 قانون خدمات کشوری هیچ نیازی به برگزاری آزمون کتبی ندارد.

به گفته مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در رابطه به اینکه گفته شده در این آگهی زمان و مکان برگزاری آزمون مشخص نشده است، خاطر نشان کرد: بر اساس این تبصره 32 قانون خدمات مدیریت کشوری و همچنین جلسه مورخ 14 تیر امسال با حضور مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی، سازمان بازرسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیوان محاسبات، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان جهاد کشاورزی، این اختیار به صورت قانونی به سازمان جهاد کشاورزی این استان داده شده تا نیروهای مورد نیاز خود را بر اساس مصاحبه، گزینش و ارائه مدارک و مستندات لازم به تشخیص کمیته استخدام آن هم به مدت یک سال به کار گیرد.

مردای افزود: با وجود این اختیار قانونی ولی به علت انبوه متقاضیان و تنوع رشته ها و برای آنکه حقی از کسی تضییع نشود، با هماهنگی استاندار و مقامات ذی صلاح، فراخوان عمومی زدیم تا واجدین شرایط در همه نقاط استان بتوانند ضمن ثبت نام، در این مصاحبه و گزینش شرکت کنند.

وی گفت:شبهه دیگری که به این فراخوان گرفته شده مربوط به اعلام نیاز بیشتر به جنسیت مردان بوده است ، در صورتی که در استخدام مهندسان ناظر این سازمان که اخیرا انجام شده، بیش از 70 درصد افرادی که جذب شدند خانم بودند.

مردای تصریح کرد: رشته ها و مشاغل مورد نظر از جمله مکانیزاسیون، آبیاری و انتقال آب به دلیل ماهیت کار در مزرعه و پروژه های سخت، جنسیت پذیرفته شدگان، باید مرد باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی