---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ




فارس/ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: این آزمون در صورت فراهم شدن شرایط، تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته‌شدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.

بطحایی افزود: افراد پذیرفته شده پس طی دوره یک ساله در مهر ماه سال 95 در مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می‌شود.


خسرو نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ طی مذاکره با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور مجوز استخدام 5هزار نفر را در آموزش و پرورش کسب خواهیم کرد.

وی افزود:‌ این آزمون امسال برگزار خواهد شد و بر مبنای رشته و جنسیت مورد نیاز از متقاضیان ثبت نام به عمل آمده و آزمونی برگزار خواهد شد که مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در اولویت هستند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ جذب نیرو با برگزاری آزمون از متقاضیان انجام می‌شود و افراد پذیرفته شده در دو نیم‌سال از طریق دانشگاه فرهنگیان آموزش‌های لازم را برای کسب صلاحیت معلمی دریافت می‌کنند و مجدداً نیز به‌لحاظ حرفه‌ای بررسی شده و به تعدادی از آنها گواهینامه صلاحیت معلمی اعطا می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد:‌ افرادی که موفق به دریافت گواهی صلاحیت معلمی می‌شوند در سال 95 وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نیروهای جذب‌شده عمدتاً در مقطع ابتدایی و هنرستان خواهند بود.






 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی


نظرات  (۱۱۹)

سلام من کاردانی حسابداری دارم میخواستم ببینم مبتونم تو ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم؟این ازمونا ازکی و چه تاریخی دقیق شروع میشن چه زمانی باید ثبت نام کنیم؟؟؟
پاسخ:
ایشالاه طی چن ماه آینده
سلام و خسته نباشید
من دوسال سرباز معلم بودم  از اونجایی که علاقه شدیدی به معلمی دارم دل کندنم از بچه ها و مدرسه واقعا برام دردناکه توراخدا یه فکری واسم بکنید
سلام خسته نباشید من کاردانی حسابداریم رو به امید خدا 10روز دیگه میگیرم میتونم برا آموزش پرورش امتحان بدم ثبت نامش کی هسته تورو خدا جواب بدید
سلام افرین سمانه خانم حرف دل همه ما روزدی واقعا اگه چند نفرمثل این خانم پیدابشه دیگه اینقدر به شعورماتوهین نمیشه اخه روچه حسابی دارین همچین پولی روازجونای بیکار میگیرین اونم بااین ضرفیت کم انصاف کجاست؟؟؟؟؟که42میلیارد به دست بیارین!!!!
سلام من دیپلم کامپیوتر دارم ودر حال حاضر ترم سه دانشکده مهندسی هستم میخواستم بدونم میتونم با مدرک دیپلم برای تربیت معلم شرکت کنم ؟ اگر میشه چه جوری ؟ ممنون
سلام. من لیسانس مترجمی زبان دارم متولد 73 هستم. میتونم ارشد تربیت معلم شرکت کنم؟ اصلا به نظرتون کدوم رشته مناسبه ارشد ادامه بدم؟؟ یکی به من جواب بده اردیبهشت کنکور ارشده من هنوز رشتمم مشخص نکردم 
سلام. من لیسانس مترجمی زبان دارم متولد 73 هستم. میتونم ارشد تربیت معلم شرکت کنم؟ اصلا به نظرتون کدوم رشته مناسبه ارشد ادامه بدم؟؟ یکی به من جواب بده اردیبهشت کنکور ارشده من هنوز رشتمم مشخص نکردم 
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۹ به تدبیر و امید

پس چرا اول گفتن 5000تا بعد شد 3700؟
1300تا سهمیه ها هستن دیگه.
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ تدبیروامید به سمانه
 سهمیه هاپستشون جزو آزمون نیست واین پست ها برای همه مردمه که بتونن شرکت کنند چون سهمیه ها بدون آزمون هستند. ناشکری نکنید دیگه دوران استخدام دولتی به سر اومده همه که نباید کارمند دولت بشوند باید دولت بخش خصوصی راقوی کنه تا همه به امید خدا یه شغل دایمی وبا امنیت داشته باشند.یا حق
من مدرک ارشدم رو از علوم و تحقیقات فارس گرفتم. اما توی لیست دانشگاه ها چنین اسمی نبود. باید چیکار کنم؟ 
پاسخ:
مدیرسایت:با شماره تماسی که گذاشته شده تماس بگیرین تا راهنمایی کنن
آموزش و پرورش آگهی استخدام زده و برای بخدمت گرفتن پنج هزار نفر اعلام امادگی کرده نکته جالبش اینه که برای شهر های بزرگ تعداد نفرات مورد نیاز هر رشته یک نفر و دو نفر هست فقط قم هست که 16 نفر میخواد.
فرایند ثبت نامش به سازمان سنجش سپرده شده که مبلغ برای ثبت نامش 48 هزار تومن هست 
خودشون پیش بینی کردند حدود پانصد هزار نفر متقاضی باشن (یعنی شانس هر نفر در خوش بینانه ترین حالت 1 در صد هست) 
تازه طبق تبصره پایینش نوشته اولویت با فرزندان شاهد و ایثارگر و فرهنگیان است!!!!!
خیلی خیلی جالبه نتیجه وقتی مبلغ 48 هزار تومن رو در 500 هزار نفر (حد کم متقاضیان) ضرب کنیم
48'000×500'000= 24'000'000'000
میشه 24 میلیارد تومن😨
حالا بنظرتون عاقلانه است ثبت نام کردن تو همچین آزمونی که شانستون برا استخدام صفره با وجود بودن کسایی که جزو سهمیه ها هستند.
وطنم پاره ی تنم، ایران واقعا اسلامی! 
روی صحبتم با بالاترین مقامات دولتی و حکومتیه
متوجه تعداد جوانان بیکار توی کشور هستین یانه؟فکر میکنم خودتونو زدید به خواب.الان این استخدامی هایی که میدین خودتونو مسخره کردید یا ملتو؟
از چندماه قبل اطلاعیه های دهن پرکن میدید.(استخدام پنج هزار نفری آموزش و پرورش).بعد از ماهها انتظار میاد که 3700 نفر میخواین.یه نگاه جزئی دیگه به ظرفیت ها بندازین.(باتوجه به رشته و شهر)اون عدد یک رو جلوی هرشهر ببینید.یعنی شما میخواین یک نفر از هر شهر استخدام کنید،این همه سرو صدا کردید؟واقعا متاسفم براتون
که با دل و وقت هزاران جوان بازی میکنید
موضوع گرفتن پول ثبت نامه؟چطور دلتون میاد از یک جوان بیکار این پولارو بگیرید.بودجه مملکت تموم شده یا میخواید دزدی تو روز روشن کنید؟
گدایی هم میخواید بکنید عین مرد.بگید این پول زوره،بگید مالیاته.آخه این چکاریه؟
متاسفانه رشته شما رو نمیخواد تدریس آزاد هم سابقه محسوب نمیشه که از سنتون کم بشه.
سلام خسته نباشید من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم 33 سالمه، 6 سال سابقه تدریس آزاد دارم میتونم درآزمون آموزش و پرورش شرکت کنم؟ لطفاً جواب بدید؟ 
سلام.من دانشجوی ارشد هستم.با مدرک کارشناسی میتوانم ثبت نام کنم؟
سلام خسته نباشید.10واحد من مونده که بهمن فارغ میشم میتونم شرکت کنم در ازموون؟رشته صنایع شیمی هستمم مدرک کارشناسی توروخدا ج بدین
پاسخ:
مدیرسایت : نه متاسفانه امکانش نیست باید تا تاریخ آزمون مدرکتون دستتون باشه 
سلام امسال اموزش پرورش پذیرش کاردانی علوم تربیتی داره تورو خدا جواب بدید
آیا ساکنان ورامین میتونن جزء آستخدامی های تهران باشن؟
لطفا جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت:تو تقسیمات کشوری از توابع تهران باشه میشه
سلام ببخشیداین سوال اینجامطرح میکنم .من لیسانس نرم افزارم  البته خردادهمه درسام تموم کردم جزپایان نامه ام که شهریورقرارتحویل بدم .فک میکنید منم میتونم استخدامی آموزش وپرورش شرکت کنم آخه اعلام نتیجه اش 19مهرتااونوقت ایشاا.. من مدرکمو میگیرم؟؟
سلام بنده رشته الهیات خوندم میتونم دررشته عربی ثبت نام کنم؟ممنون
سلام رشته علوم کامپیوتر هم میتونه استخدام آموزش و پرورش شرکت کنه، آخه این رشته نمیدونم کجا بدرد میخوره میگن رشته شما واسه تدریسه و  رشته شما فقط خود آموزش پرورش جذب داره ولی اصلا خبری از این چیزا نیست ک
چرا اینطوری کردید همه شاخه های زبان انگیلسی رو گرفتید جز مترجمی زبان پس ما چی کنین این ظلمه
سلام وقتتون بخیر و خوشی ممنون میشم جوابم بدید مدیر محترم من رشته فیزیک هستم و پدرم کارمند بازنشسته آموزش و پرورش متاسفانه بوشهر رشته فیزیک نمیخواد و منم دو سال سابقه نهضت دارم آیا من میتونم در آزمون شرکت کنم؟
پاسخ:
مدیرسایت:تونستنش که میتونین منتها چون بومی نخواهین بود برا شهر رسگه احتمالی قبولیتون کم میشه راستی به سنتونم بستگی داره ها .ما بدونددر نظر گرفتن سن گفتیم
ببخشید چرا خودتون آگهی رو نمیخونید؟
سلام من دارا ی مدرک کاردانی مربی کودک و کارشناسی حسابداری ام، 30سال سن دارم با 5سال سابقه، در پیش دبستانی غیر دولتی، آیا میتوانم با مدرک کارشنا سی میتوانم در آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی شرکت کنم،خواهش میکنم زود زود جوابم را بدهید
آیا مشمولین طرح پزشکان که در حال گذراندن طرح خدمتشون هستند هم می توانند شرکت کنند؟
سلام من یک ساله لیسانس حسابداری گرفتم اما مدرک بهمون ندادن میتونم الان ثبت نام کنم. جواب بدید تو رو خدا 
پاسخ:
مدیریت سایت: اگه گواهی موقت بدن اونم قابل قبوله
سلام.میخواستم بدونم استان اصفهان برای رشته زیست شناسی استخدامی داره یانه؟؟ ممنون میشم جوابمو بدید!
پاسخ:
مدیرسایت :لطفا دفترچشو مطالعه نمایید همه چی توش نوشته شد

سلام.رشته کاردان مامایی رو میگیرند یا کارشناس؟

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۱ سیمین به الناز

نه عزیزم رشته شمارو نمیخواد
سلام من رشتم کاردانی امور بانکداری 26سالمه میتونم تو ازمون شرکت کنم تو رو خدا جواب بدین
سلام میخواستم بدونم چطور میتونم در ازمون استخدام اموزشو پرورش شرکت کنم اگه ممکنه راهنماییم کنید شما گفتین اخر شهریور برگزار میشه پس این ازمونی که قراره بیست و هشتم مرداد برگزار بشه چی هست ایا هنوز میتونم ثبت نام کنم برای ازمون؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله ثبت نام از امروز پانزدهم مرداد از طریق سایت سازمان سنجش انجام میگردد
سلام من دانشجوی ترم 7 رشته ی شیمیم یعنی هنوز لیسانسمو نگرفت ایا میشه با مدرک فوق دیبلم شرکت کنم شمارو به خدا جوابمو بدید ممنون
پاسخ:
مدیرسایت : صبر کند اطلاعیش کامل بیاد تو اطلاعیه و آگهیش کامل نوشته خواهد شد 
باسلام
رشته های  شیمی کاربردی می توانند در این آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟
سلام ایا فرزندان فرهنگی هم سهمیه دارن؟ دیگه صداشو در نیاوردن
من رشته روانشنایی هستم خواهش میکنم ماراهم بگیربد

با سلام من هشت واحد دیگه دارم که فارغ التحصیل بشم این هشت واحد رو گذاشتن ترم بعد بهم بدن .ایا میتونم در ازمون شرکت کنم

پاسخ:
مدیرسایت:اگه مدرک موقتتون قبل آزمونددستتون باشه فقط میتونین
سلام من تازه مدرک لیسانس رو گرفته ام رشته فناوری اطلاعات سلامت(HIT )طرحمون اختیاریه میتونم شرکت کنم لطفا جواب بدین
پاسخ:
مدیرسایت: چن روز دیگه رشته های مورد نیازوااعلام خواهند کرد اخبارسایتو پیگیری کنید
سلام من 27 سالمه لیسانس مدیریت دولتی دارم میتونم شرکت کنم امیدم به این ازمونه برام دعا کنید
پاسخ:
مدیرسایت:هنوز رشته ها رو اعلام نکردن 
سلام. تکلیف کسی که سرباز معلم چی میشه.میتونه در آزمون شرکت کنه.
سلام من کارشناطی علوم تربیتی گرایش پیش دبستان و دبستانم میتونم شرکت کنم جواب بدید لطفا
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
لطفا کسانی که در آزمون آموزش قبول شدن به من بگید چه چیزایو خواندید مقبول شدید تورو خدا بگید
یا امام رضا که اومدم ضریحتو گرفتم رشته مدیریت دولتی هم توشون باشه 
سلام، تو رو خدا  لیسانس  علوم سیاسی ام بردارید ماهایی که دانشگاه پیام نور درس خوندیم با این همه سختی کجا باید کار کنیم .
سلام وخدا قوت
خواهش میکنم به این سوال من جواب بدید.من کارشناسی ناپیوسته رشته امور تربیتی هستم میخاستم بدونم ایا رشته من مرتبط با گرایشهای علوم تربیتی میشه ومیتونم درازمون شرکت کنم
این حرف نزنید شما که تجربتون به قول خودت زیاد چه نیازی به مطالعه هست خودخاه نباشید
سلام من فارغ التحصیل رشته زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش بیوتکنولوژی هستم،  میخواستم بدونم رشته مارو هم میگیرن ؟ میتونم ثبت نام کنم؟ 

باسلام وخسته نباشید.من مدرک کاردانی ام روگرفتم والان هم دانشجوی لیسانس هستم آیا میتونم دراین آزمون شرکت کنم.تورو خداحتما جوابم روبدید

سلام آیا فارغ التحصیلان علوم پزشکی که مشمول طرح نیروی انسانی هستند می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند؟ من که تازه فارغ التحصیل شدم و هنوز برای طرح صدام نکردن و هنوز مدرک هم دستم نیست می تونم شرکت کنم؟ خیلی دوست دارم استخدام آموزش و پرورش بشم.طرح ما اجباری ولی برا طرح برنمی دارن یا خیلی دیر برمی دارن.
با سلام و خسته نباشید
من فارغ التحصیل رشته کاردانی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم ولی 2 سال سابقه ی تدریس پایه دوم ابتدایی دارم و البته تمامی دوره های مربوط به پایه را گذروندم ، میخواستم ببینم با این شرایطی که دارم میتوانم در آزمون شرکت کنم ؟ سپاسگزارم

من مدرکم کاردانی تربیت بدنی هستش خودمم چندساله تونیم والیبال استان هستم کلی حکم قهرمانی دارم میتونم توانمند شرکت کنم؟؟؟؟ توروخداجوابموبدید
سلام 
من دانشجو رشته زیست شناسی (گرایش علوم گیاهی)هستم .
ایا من میتوانم در این ازمون شرکت نمایم. 
لطفا جواب بدین.با تشکر 
با سلام من ارشد فیزیک هسته ای هستم امیدوارم رشته مارو هم استخدام کنن.۲۴ ساله
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۵ بیکار دهه شصتی
باسلام
رشته شیمی استخدام داره ممنون میشم اگه جواب بدید
سلام من لیسانس منابع طبیعی هستم رشته مارو که هیچ جا نمیخوان تو این آزمونم نمیخوان؟؟؟
من رشته کاردانی مدیریت صنعتی هستم تو رو خدا ما رو هم جذب نمایید.
تو رو خدا مسئولین محترم کاردانی هم بردارین من رشته کاردانی مدیریت می باشم به ما هم رحم نمایید.
تو رو به امام حسین کاردانی هم بردارید ما خیلی زحمت کشیده ایم از شما مسئولین خواهشمندیم که رشته های کاردانی را نیز در نظر بگیرند.
با سلام  رشته کاردانی حسابداری هم بردارین از شما خواهشمندیم که فوق دیپلم هم جذب کنید.
آقا تو رو خدا کاردانی مدیریت صنعتی هم بردارین ما همه دست به دعا هستیم.
سلام .ببخشید .کی شروع میشه ثبت نامش لطفا بگید

سلام پس کی شروع میشه واسه ثبت نامش...لطفا بگید...
سلا ثبت نام  ازمون اموزش و پرورش کی شروع میشه.مدیرسایت خواهش میکنم جوابمو بده
پاسخ:
مدیرسایت:هتوز زمان دقیقش مشخص نشده احتمالا اواخر شهریور یا.یکی دو ماه بعدش .لطفا اخبار سایت را چک کنید 

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم رشته مدیریت بازرگانی هم میگیره یا نه

سلام خسته نباشید من  یک سوال از خدمت تون دارم تو را خدا جواب بدین
من مدرک کاردانیم امور اداری بوده  و الانم ترم اخر کارشناسی مدیریت بیمه ام و ده واحد مونده تا بهمن فارغ بشم. سوال من این اگه مدرک کاردانیم رو قبول نکنه ایا می تونم با کارشناسی که هنوز نگرفتم شرکت کنم ؟؟؟
پاسخ:
سلام اگه تا تاریخ آزمون مدرکتونو بگیرید آره وگرنه نمیشه
باسلام . من مجوز مهدکودک از سازمان بهزیستی را دارم ومشغول بکار میباشم .اگر در این ازمون قبول شدم میتوانم استخدام رسمی شوم؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا تورو خدا زودتر جواب بدین ما  آذر ماه ازمون وکالت داریم که اگه واسه استخدامی رشته حقوق نمیخوان یه گله دیگه به سرمون بگیریم حداقل فعلا رشته هارو اعلام کنید بخدا نزدیکه دیگه روانی بشم به خاطر خداااااا
سلام رشته پرستاری یا ارشد تربیت بدنی میتونه تو استخدامی آموزش وپرورش مازندران شرکت کنه ؟
نه زمانش معلومه نه رشته هاش به نظر شما کی باید چی بخونه؟
بعد از امنحان جوکش درمی آد (من و امتحان استخدامی یهویی)
سلام ،پدرم فرهنگی هستن خودمم دانشجوی حسابداری ترم3منم میتونم تو ازمون شرکت کنم 
باسلام من دانشجوی رشتیه ی علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی هستم وترم چهار ایا میتونم تو ازمون شرکت کنم ومیشه بگین چطور ازمونی هستش خواهشا خیلی دلم میخاد مشغول یه کاری بشم 
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ سیده نرجس
سلام با تشکر کاشکی بشه رشته ی حسابداری هم بخوان بخدا من ریاضیم خیلی خوبه برای بچه ها به راحتی می تونم درس بدم 
سلام من لیسانس حسابداری دارم 2سال هم هست مربی پیش دبستانم آیا رشته حسابداری هم میخوان راستی اونجایی که من کار میکردم بیمه نبودم چه جوری سابقه ی من معلوم میشه 
سلام.
میخواستم بدونم رشته مهندسی معماری هم میگیرند الان 3 سال که بیکارم.
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۵ علیرضا خوش جوان
لیسانس فیزیک هستم.
سلام،ایا رشته علوم اجتماعی  را اموزش وپرورش می گیرد
سلام من دانشجوی رشته ی کامپیوتر هستم .در مقطع کاردانی. میتونم در آزمون شرکت کنم؟
با سلام وخسته نباشی من فوق دیپلم نقشه کشی عمومی هستم دو سال سرباز معلم بودم  آیا منم میتونم شرکتکنم؟
سلام 
من لیسانس شیمی کاربردی دارم،کارت پایان خدمتم دارم،ألان 2 ساله بیکارم،یعنی میشه تو این آزمون قبول شم؟
یعنی میشه از در ب دری نجات پیدا کنم؟
وای خدا اگه بشه چی میشه...
سلام 
من لیسانس شیمی کاربردی دارم،کارت پایان خدمتم دارم،ألان 2 ساله بیکارم،یعنی میشه تو این آزمون قبول شم؟
یعنی میشه از در ب دری نجات پیدا کنم؟
وای خدا اگه بشه چی میشه...
امیدوارم رشته حسابداری هم در گزینه ها باشه
سلام من دانشجوی ارشد شیمی تجزیه هستم و دو ساله تو مدارس غیردولتی تدریس می کنم ایا رشته ما رو هم میگیرین؟ رشته ما به صنایع شیمیایی هم کاربرد داره تو رو خدا ما رو هم بگیرین.
با عرض سلام و خسته نباشید
من کارشناس ارشد رشته شیمی هستم ، یه لطف بفرمایید که آیا رشته شیمی رو هم میپذیرند یا نه؟
با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت : هنوز اعلام نشده 
سلام .ببخشید ثبت نام آموزش پرورش کی اعلام میشه.راستی من رشته فنی هستم میتونم ثبت نام کنم.با مدرک لیسانس.
پاسخ:
مدیرسایت : اخبار سایت رو پیگیری کنید 
منابع ازمون برای رشته زیست شناسی را میخواهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام ..ببخشید سوالی داشتم .دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

تکلیفشون چی میشه؟ یعنی ماکه ازطریق مصاحبه وارد دانشگاه فرهنگیان شدیم استخدام رسمی نیستیم ؟دوباره باید ازمون بدیم؟

ممنون میشم اگه جواب بدید..
سلام میشه بگید مهندسی معماری هم جز رشته های مورد نیاز هست؟ و اگه بچه های فرهنگیان رشتشون مورد نیاز نباشه تکلیف چیه؟
سلام من لیسانس مدیریت صنعتی دارم آیا میتونم در آزمون شرکت کنم؟
سلام من لیسانس زیست شناسی دارم رشته منم هست؟؟؟
من حاضرم انقدر تلاش کنم تا دبیر زیست شم 
آخرشم اینکارو میکنم

سلام من فوق لیسانس روانشناسی عمومی هستم  و ساکن مازندران ایا برا ی رشته ما هم  برنامه ای دارید؟ همسرم دبیر هستند ایا سهمیه فرهنگیان به همسران هم تعلق می گیرد؟

۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۰ رخساره سردشتی
من لیسانس فیزیک هستم.می توانم در این آزمون شرکت کنم. عاشق تدریس هستم.مادرم هم آموزش و پرورشی هستند.تو رو خدا زودتر رشته ها رو اعلام کنید.
سلام آیاکسانی که مجوز دبستان ویاپیش دبستانی دارند می تواننددر آزمون استخدامی 94آموزش وپرورش شرکت کنند؟

سلام

آیا لیسانس علوم سیاسی هم شامل استخدام آموزش و پرورش میشه؟ خواهشا اگه میدونید اطلاع بدین.

کاش اولویتی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی در نظر بگیرند.

 

سلام من رشتم معماری هست میخواستم بدونم معماری هم میگیرین
سلاممم  من لیسانس و فوق لیسانس مهندسی پزشکی دارم توور خدااااا بگین منم میتونم تو ازمون شرکت کنم یا نه؟ جوابو به ایملم بفرستین 
رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت وبرنامه ریزی اموزشی هم جز رشته ها میشه؟
سلام من سال 90 در استخدام آموزش پرورش به عنوان ذخیره قبول شدم کلی هم با من مصاحبه کردن که بازم در مصاحبه قبول شدم ولی دیگه خبری ازشون نشد. البته منم پیگیری دیگه نکردم. مدیریت سایت از سرنوشت ذخیره ها میخواستم بدونم خبری داره و من بازم میتونم در این آزمون شرکت کنم؟ سپاس
پاسخ:
مدیریت سایت : بله میتونید شرکت کنید ولی بهتربود اون قبلی رو هم یه پیگیری میکردین شاید یه فرجی حاصل میشده شما این که مراحلو طی کردین چرا نرفتین نرفتین دنبالش ؟؟!!1

سلام.رشته شیمی هم میتونه تو آزمون شرکت کنه ؟

۲۳ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۰ سمیه آزادبخت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خسته نباشید من فوق لیسانس زیست شناسی(فیزیولوژی جانوری ) هستم دوسال سابقه تدریس در دانشگاه دارم و درس های تخصصی زیست شناسی رو تدریس کردم به خدا حاضرم تو منطقه محروم و حتی ده سال حقوق بهم ندن  فقط تدریس کنم خدا میدونه عاشق آموزش پرورش هستم به نظر شما من هم جز این طرح آزمون اموزش پرورش هستم به نظرم کار خوبی کردن *** ** ****** *** ******* ****** ****** *** **** ****** *** **** ***** ** ******** ** **** **** ** *** ** *** ** *** ** *** ** *** ***
با سلام من لیسانس فیزیک دارم تا به حال هیج ازمون استخدامی شرکت نکردم یعنی رشته من را هیج ارکانی نمیخواد! ایا این ازمون استخدامی رشته فیزیک میخواد؟ 29 سال دارم

نون میشم اگه جواب بدین
سلام رشته مامایی هم می تونه در ازمون اموزش وپرورش شرکت کنه مم
سلام ، من لیسانس مترجمی هستم خواستم بدونم چجوری میشه با حقوق کم و فقط برای کسب تجربه در مناطق محروم تدریس کنم؟
 آیا لیسانس علوم تربیتی میتواند  در آزمون  اول خرداد 94 شرکت کند خواهشا جواب دهید
من لیسانس شیمی دارم میتونم این آزمون شرکت کنم
من تا به حال در آزمون شرکت نکرده ام و 34 سال تمام دارم تا حالا آزمون استخدامی برای رشته من نبوده (علوم تربیتی )مدرک کارشناسی  یعنی تمام زحمت من تا به این سال هیچ بوده
سلام آزمون آموزش و پرورش شامل همه ی استانها میشه؟جواب بدید
سلام من لیسانس رشته علوم تربیتیم ایا میتونم تو استخدامی شرکت کنم یا نه؟
رشته مدیریت صنعتی هم میتونه در آزمون شرکت کنه؟؟
ایا رشته مامایی در اموزش پرورش می توانند شرکت کنند
سلام ازمون خیلی بی انصافیه و ظلم برای مربیان پیش دبستانی است. میتونستن از روی سابقه و بیمه وخیلی چیزهای دیگه استخدام کنن ازمون معنی نداره ?!!!
به خدا ازمون ظلم بزرگی در حق مربیان باتجربه وزحمت کشیده هست. تابه حال حقشون پایمال شده و حالا با این ازمون بیشتر حقشون پایمال خواهد شد
با سلام و تشکر. به نظرتون ازمون چه معنی داره درصورتی که واسه روشن شدن تکلیف مربیان اشتغال به کار هست. منی که حالا مشغولم و تجربه چند ساله دارم ووقت مطالعه ازمون ندارم با اونی که تجربه نداره و مشغول نیست ومیتونه راحت مطالعه کند یکی هست? 
با سلام.میخواستم بدونم زمان ثبت نام برای ازمون چه موقع میشه؟
پاسخ:
تابستان ظاهرا . اطلاعات بیشتر درآینده منتشر خواهد شد .

سلام

زمان ثبت نام تو آزمون استخدامی اعلام شده؟یعنی همون ثبت نام تو سایت سنجشه؟

پاسخ:
نه تابستانه
سلام, اگه میشه لطف کنید و زودتر اعلام کنید که چه رشته هایی لازم دارید برا استخدام, ممنون میشم,
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۷ آذربایجان غربی
چرا از طریق کنکور هم می گیره... این آزمون بیشتر برای تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانیه...
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۰ نور گل چراغی

با سلام ببخشید یعنی دیگه اموزش و پرورش از طریق کنکور سراسری 94 نیرو نمیگیره!!! ینی ما دیگه خرداد کنکور ندیم!!!

پاسخ:
مدیرسایت : نه میگیره اونا تربیت معلم یا همون فرهنگیانه که با این آزمون فرق دارن 
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۶ نیازمندبه کار
سلام ایا رشته حقوق راهم میگرید
سلام و خسته نباشید 
 من لیسانس مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی دارم ایا تابستان ازمون گرفته میشه یا تازه اعلام میشه ؟ 
 وپس این استخدامی سازمان  فنی و حرفه ای چیه ؟ 
پاسخ:
استخدام آموزش و پروش با این استخدام فرآگیر متفاوته تو این استخدام فعلی فقط مربیان فنی حرفه ای از طریق ازمون تبدیل وضعیت میشن و تو بعضی از ادارات هم مث دامپزشکی و دارایی استخدام پیمانی صورت میگرد .
سلام رشته زبان انگلیسی یاحقوق نیازداردبرای استخدامی اموزش وپرورش
سلام چطوری میشه ثبت نام کرد چه مدارکی میخواد کجا باید ثبت نام کنیم و از کی ثبت نام شروع میشه
پاسخ:
مدیرسایت:تابستان اعلام خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی