---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

۰



سلامت نیوز: آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۷ هزار نیرو در بیمارستانهای تازه تأسیس در سکوت برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب نیروی مورد نیاز بیمارستانهای جدید التأسیس که هنوز راه نیفتاده است به گفته مسئولان این وزارتخانه ابتدا قرار بود، ۲۵ اردیبهشت برگزار شود اما در روز ۲۳ اردیبهشت، مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند که هنوز سازمان مدیریت مجوز استخدام این نیروها را صادر نکرده و منتظر صدور مجوز برای اعلام فراخوان و انتشار آگهی هستیم.

بعد از اعلام تأخیر در برگزاری آزمون از سوی مسئولان وزارت بهداشت دیگر هیچ خبر و صحبتی از سوی مسئولان وزارت بهداشت منتشر نشد تا اینکه امروز سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت بعد از جلسه امضای تفاهمنامه وزارت بهداشت با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آسانسور وزارت بهداشت در مقابل پرسش فارس درباره این آزمون قرار گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۷ هزار نفر که به علت عدم صدور مجوز استخدامی از ۲۵ اردیبهشت به تأخیر افتاده بود، کی برگزار می شود، گفت:‌ ببینید من اهل مصاحبه نیستیم، اجازه بدید یک نفر در وزارت بهداشت باشد که مصاحبه نکند.

معاون وزیر بهداشت افزود: در وزارت بهداشت افراد و مسئولان زیادی هستندکه خوب صحبت می کنند و اهل مصاحبه هستند، بروید با آنها صحبت کنید.

صدرالسادات در باسخ به این پرسش که در مورد این آزمون و عدم اطلاع رسانی در مورد آن شائبه هایی ایجاد شده و اگر شما صحبت نکنید به این شایعات دامن می‌زنید، گفت: آزمون هفته گذشته ۸ خرداد برگزار شد و هیچ مشکلی هم نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که کی مجوز صادر شد و کی فراخوان و آگهی دادید، توضیح داد: فراخوان عمومی در تمام سایتهای وزارت بهداشت منتشر شده است و همه در جریان بودند.

پیگیری های ما نشان می‌دهد که آگهی و فراخوان استخدام در سایت وزارت بهداشت و اغلب دانشگاههای علوم پزشکی موجود نیست.

پیش از این اعلام شده بود که طی آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۷ هزار نفر شامل پرستار، بهیار، نیروهای خدماتی و اداری برای ۷۶ بیمارستان تازه تأسیس استخدام می شوند.

وزیر بهداشت پیش از این درباره این بیمارستانها گفته بود: عمده این بیمارستانها در شهرستانها و به جز تهران هستند و علت اینکه ما این بیمارستانها را راه‌اندازی نکردیم این بود که از همان ابتدا وارد یک سیکل معیوب می‌شدند و مجبور می‌شدند پرسنلی را به کار بگیرند که حقوقشان را مردم می‌دهند به همین علت ما ترجیح دادیم این بیمارستانها دیرتر مورد بهره‌برداری قرار بگیرند تا اینکه تأمین نیروی انسانی آنها به مشکل بخورد و مردم دچار مشکل بشوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی