---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

۰


خبرگزاری فارس :
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حکایت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش همچنان سر دراز دارد و بسیاری ابهامات در این خصوص پا برجاست.
تا امروز ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ هیچگونه تاریخ یا جزئیات در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی این وزارتخانه اعلام نشده است.
اما محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ۵ مرداد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس و در خصوص این آزمون، اظهار داشت: مقرر شده است طی پنجم و ششم مرداد از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش اعلام شود.
زاهدی با بیان اینکه از تاریخ یازدهم تا هفدهم مرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز می‌شود، گفت: مقرر شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور امسال برگزار شود؛ برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید.
به گزارش فارس، این اخبار درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی کمیسیون آموزش مجلس منتشر شده است و هنوز وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از این آزمون را اعلام نکرده است؛ البته در تاریخ پنجم و ششم نیز اطلاعیه‌ای بر روی سایت سازمان سنجش قرار نگرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری زنجانی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش هم ۷ مرداد در حاشیه نشست خبری، دلیل اعلام نکردن این جزئیات و اینکه چرا نمایندگان مجلس اخبار آزمون استخدامی را اعلام می‌کنند و چرا آموزش و پرورش این کار را نمی‌کند، گفت: تا کاری نقد نشود نمی‌توانیم از آن صحبت کنیم.
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش به تمام معاونان اعلام کرده است که درباره آینده صحبت نکنند زیرا ممکن است آن موضوع اتفاق نیفتد و باید از کارهای انجام شده صحبت کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری با بیان اینکه مجلس این قید را ندارد و پس از گزارش آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، اطلاعات آزمون را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: هنوز بعضی ریزه‌کاری‌ها درباره آزمون استخدامی اتفاق نیفتاده است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید شرایط را به ما اعلام کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریورماه است و اطلاعیه آن در یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.
به گزارش فارس، هنوز مشخص نیست چرا آموزش و پرورش هیچ گونه موضعی در این خصوص اتخاذ نمی‌کند؛ تاکنون نه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و نه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش، جزئیات این آزمون منتشر نشده است.
بسیاری از داوطلبان شرکت در این آزمون ماه‌هاست که پشت در وزارت آموزش و پرورش حضور دارند و هر چقدر هم در اخبار جستجو می‌کنند هنوز هیچ موردی در خصوص آن وجود ندارد.
امیدواریم وزارت آموزش و پرورش هر چه زودتر تکلیف زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری و جزئیات این آزمون را مشخص کند تا داوطلبان از سردرگمی رها شوند.
ضمن اینکه افرادی که می‌خواهند در این آزمون شرکت کنند، فرصت جمع‌آوری مطالب و مطالعه و حتی ثبت نام آنها بسیار محدود شده است و کمتر آزمونی به چنین شکل و سیاقی در کشور برگزار می‌شود، اما آنچه مسلم است اینکه ضرر تمام این کوتاهی‌ها به چشم داوطلبان آزمون خواهد رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی