---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

۱

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت تدبیر و امید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری طرح سپاس را در قالب بازدید و رسیدگی به مشکلات خانواده این عزیزان به عنوان تکلیف مهم مسئولان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مهدی ایزدی در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به اجرای طرح سپاس و دیدار و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران نه به عنوان تکلیف اداری بلکه به عنوان تکلیف اخلاقی، دینی و ملی خود اهتمام ویژه ‌ی داشته باشند.

وی خانواده شهدا و ایثارگران ولی نعمتان انقلاب دانست و گفت: یکی از تکالیف این بنیاد بسیج کردن دستگاه‌ها برای احصای مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در سال‌های اخیر این نقش کمرنگ شده و ضروری است بنیاد بار دیگر قدرت بسیج کنندگی و نظارتی خود بر سایر دستگاه‌ها را بازیابد.

سعید شبستری خیابانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: مشکل استخدامی قبول شدگان در آزمون‌های استخدامی در سال‌های اخیر در استان، که از سهمیه 30 درصد ایثارگران استفاده کرده‌اند تا پایان سال حل می‌شود.

وی افزود: ملت ایران همیشه حمایت از خانواده‌های شهدا را وظیفه خود می‌داند و تمام مدیران و مسئولان استان یکبار در هفته به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی از نزدیک با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار و به امور آنان رسیدگی می‌کنند.

نظرات  (۱)

تکلیف کسایی که از پذیرفته شده گان آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی هستند وفرزند شاهد وایثارگر نیستند وسهمیه ندارند چه می شود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی